28 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Duopack Polaroid Premium passieve 3D brillen

We kunnen er allemaal niet meer omheen. 3D is dé nieuwe manier van films kijken. Zowel in de bioscoop als thuis beleven we de nieuwste films nu nog intenser. Maar zelfs de oude klassiekers komen 3 dimensionaal weer terug, zoals bijvoorbeeld de avonturen van Simba in de Lion King. Deze ontwikkeling kun jij natuurlijk niet zomaar aan je voorbij laten gaan en daarom is een eigen 3D bril een absolute must-have. Met deze Polaroid Premium passieve 3D-brillen kun je geheel in stijl zowel in de bioscoop als thuis van al deze magische filmmomenten genieten. Let wel op, want het gaat hier om een passieve 3D bril en niet de actieve tegenhanger. Het verschil zit hem voornamelijk in het feit dat een actieve 3D bril een eigen stroombron gebruikt om te kunnen functioneren en een mechanisme nodig heeft om de bril te kunnen synchroniseren met de 3D TV. Deze passieve bril heeft dit echter allemaal niet nodig en is uitermate geschikt voor gebruik in de bios of thuis op de bank voor LG, Philips, enkele Panasonic en binnenkort de nieuwe lijn Sony tv’s. De brillen zijn voorzien van hoogwaardige circulaire polariserende lenzen waardoor je niet meer eindeloos hoeft te turen. De Polaroid Premium 3D lenzen worden gemaakt met behulp van 'Thermofusion' technologie en daardoor heb je, zoals je van Polaroid gewend bent, gegarandeerd schittervrij beeld. Door het frame en de speciaal gevromde lenzen heb je bovendien een uitgebreid gezichtsveld en aangezien de lenzen ook nog eens 100% UV bescherming bieden kun je ze ook heel stylish buiten dragen. Ook kan deze bril prima over een eigen correctiebril heen gedragen worden. Doe mee, ga ook voor 3D! Met dit duopack Polaroid Premium passieve 3D brillen.
  • Merk: Polaroid
  • Type: N8103A black
  • Kleur: Zwart
  • Duopack Premium passieve 3D brillen
  • Zeer efficiënte circulair gepolariseerde lenzen
  • Geen loensen, geen staren, gewoon perfect zicht
  • Beter zicht door verbeterde contrasten
  • Hoge kwaliteit lichtgewicht frame, ontworpen voor langdurig gebruik
  • Hoogwaardige materialen en precisie frameconstructie leveren robuuste betrouwbaarheid
  • 100% UV400 bescherming tegen UVA, UVB en UVC stralen
  • Frame: VIP Black
  • Lenzen: Premium 3D lens
  • Levering incl. reinigingsdoek en bewaaretui
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
28 oktober 2012 om 00:04
LAZBOARDER Gebruiker

zijn dit de brillen die we ook bij pathe krijgen ? 

28 oktober 2012 om 00:09
koenny Gebruiker

Zijn passieve dus als goed is kan je ze in de bios gebruiken jammer dat het geen actieve zijn :(

28 oktober 2012 om 00:12
elianmars Gebruiker

Passief, dus ja.

We hebben hier nu inmiddels zo’n 12 van die brillen liggen. Totale kosten 12 euro.

Al zullen deze Polaroids ongetwijfeld beter zitten.

28 oktober 2012 om 14:09
Official Product Expert Polaroid-Expert Official Product Expert

Bestge Lazboarder,

Hetr is wel hetzelfde systeem, maar dan comfortabeler en panoramisch,…

hopende hiermee je antwoord correct beantwoord te hebben,

Mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 14:09

inderdaad!

28 oktober 2012 om 00:15
Foryow Gebruiker

Werken ze bij Sony Bravia’s?

28 oktober 2012 om 00:19
koenny Gebruiker

Zitten in de brillen die je nu het batterijen zo ja dan kunnen deze niet op jouw tv deze kunnen wel op de lg cinema,s tvs

28 oktober 2012 om 00:28
jaap91 Gebruiker

volgens mi heeft sony voorals nog alleen actieve 3d schermen wat betekend dat je active shutterglasses nodig hebt. Deze zullen dus niet werken voor jouw.

28 oktober 2012 om 14:10

Inderdaad, deze brillen zijn passief,…Sony heeft vooralsnog alleen actieve systemen,… deze passieve brillen werken hier dus niet op,… mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 00:15
elianmars Gebruiker

Wat een raar Youtube filmpje zit erbij. Niet echt informatief en 10 keer hetzelfde korte filmpje?

28 oktober 2012 om 00:19
geronimooo Gebruiker

Gepolariseerde 3D is de nieuwe rage ?

Zorg ervoor dat je je hoofd niet kantelt of schuin voor de tv gaat zitten, of je ziet niets meer.

Mensen die hiermee naar Kinepolis trekken gaan ook van een kale reis thuiskomen. Ze gebruiken daar nl. Dolby 3D dat gebaseerd is op kleurgolflengtes, geen polarisatie. Ik betwijfel dat er ook maar ergens één bioscoop is waar ze er gebruik van maken.

28 oktober 2012 om 00:25
jaap91 Gebruiker

3D in Pathé (niet IMAX) werkt met deze technologie. Dus ja dit vindt je best veel in Nederland.

Ook bestaat het probleem wat jij noemt niet, deze lenzen zijn circulair gepolariseerd wat vereist is voor de real d certificatie dat betekend dat je zo schuin mag kijken als je wilt je blijft alleen het beeld voor je goede oog zien en het is altijd ongeveer een fel.

Verder praat jij over Dolby 3D maar juist dat kom je nog bijna niet tegen in Nederland.

28 oktober 2012 om 01:04
mythx Gebruiker

Ik sta jaap91 even bij, want je kan met circulair gepolariseerde glazen gewoon je hoofd kantelen. Alle Pathe bioscopen gebruiken de RealD 3D techniek van circulair gepolariseerde lenzen. Bij IMAX werken deze brillen inderdaad niet, omdat daarbij voor een lineaire polarisatie is gekozen.

28 oktober 2012 om 01:11
wpte Gebruiker

Verschil tussen Real3D (zoals deze polaroid brillen) en Imax 3D: http://asia.cnet.com/an-overview-reald-3d-vs-imax-digital-3d-62208932.htm

Bij pathe Eindhoven meen ik toch real3D glazen te krijgen voor imax films trouwens… Iemand die dit ooit geprobeerd heeft?

28 oktober 2012 om 14:11

Beste geronimo,

check de site van reald en master image maar eens,… hier staan de bioscopen waar passief gedraaid wordt.

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 14:13

ik sta mythx even bij,..

en dan kun je je hoofd niet kantelen,…dus lineair gepolariseerde project is echt uit de tijd!

28 oktober 2012 om 00:23
albatros111 Gebruiker

Product Expert

Zijn deze brillen geschikt voor de Philips tv 40pfl9606, die gebruikt maakt van de Shutter-techniek?

28 oktober 2012 om 00:30
jaap91 Gebruiker

Nee dit zijn passieve brillen, geen actieve shutterglasses.

28 oktober 2012 om 00:25
wpte Gebruiker

Oké ff een vraagje, wat moet je UV protectie in de bios? :P

Ik ga ze in ieder geval bestellen, mijn polaroid zonnebril van ibood is echt top :)

28 oktober 2012 om 09:05
Moderator Vincent Moderator

Je kunt ze ook thuis gebruiken!

28 oktober 2012 om 14:03
wpte Gebruiker

Ja maar meestal heb je geen overvloedig zonlicht als je thuis films gaat kijken :)

Misschien gaan sommige mensen hem wel buiten dragen als zonnebril, wie weet :P

28 oktober 2012 om 14:15

Ok je kunt ze buiten gebruiken,…echter Polaroid adviseert een zonnebril voor buitengebruik en een Polaroid 3D bril voor de beste 3D ervaring. Het is namelijk zo dat een 3D lens zo licht mogelijk moet zijn om een zo hoog mogelijke lichtopbrengst te genereren en een zo helder mogelijk beeld moet geven. De bedoeling van een echte zonnebril is om de felheid van het licht te temperen,…en daar zit het grootste verschil. Ookal beschermd ook de 3D bril tegen UV.

Mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 01:17
wpte Gebruiker
28 oktober 2012 om 01:27
vjweirnogeenn Gebruiker

Betalen met ideal is niet mogelijk?! Nu doet mijn coupon van €5 het niet meer.

28 oktober 2012 om 01:50
kharlov Gebruiker

Is it going to work with Optoma EX551 projector? Thanks.

28 oktober 2012 om 14:17

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze projector niet ken,…maar als deze werkt met een retarder zodat het licht circulair wordt geprojecteerd,…dan werkt deze bril,.. l et wel op dat links links moet zijn en  rechts recht. Anders ziet het rechter oog het linker beeld en andersom en dan is de preceptie in de hersenen en de beeldverwerking niet dusdanig dat het wenselijke effect wordt bereikt.

met vriendelijke groet,

Jeroen

28 oktober 2012 om 02:30
chi_calvin Gebruiker

zitten er dan ook 2 bewaaretuis bij?

28 oktober 2012 om 14:18

Beste Calvin,

deze worden meegeleverd,

mvrgr,.

Jeroen

28 oktober 2012 om 08:33
JohnB56 Gebruiker

Werkt het ook op mijn nieuwe Sony TV: KDL-40HX750 ?
Ik ben benieuwd!

28 oktober 2012 om 14:19

Nee helaas, Sony komt in de toekomst wel met een passieve lijn maar heeft nu alleen nog actieve systemen.

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 08:58
pooj65 Gebruiker

Goedemorgen waar blijven de tv’s

28 oktober 2012 om 09:02
gplomp58 Gebruiker

Product Expert: Zijn deze passieve brillen beter dan de bijgeleverde passieve brillen van LG? Heeft het dus zin om ze aan te schaffen?

28 oktober 2012 om 14:20

Absoluut omdat je geen schittering hebt aan de binnenzijde van de bril omdat deze panormasch is,..een betere pasform heeft en door de curve geen montuur verstoring van het beeld heeft.

Daarnaast is de helderheid hoger en hebben wij de topmate van polarisatie.

Mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 09:15
jdewitte Gebruiker

@Polaroid-Expert
Ik sta op het punt om een Samsung  UE32ES6100 te kopen. Alhoewel dit een 3D tv is, worden bij dit model geen brillen meegeleverd.Is de Polaroid aanbieding geschikt voor deze tv?

28 oktober 2012 om 09:44
rplomp Gebruiker

Nee, Samsung gebruikt actieve 3d technologie. Dit is passief.
Ik raad je overigens af om actieve 3D te kopen. Het is een stuk minder prettige 3D ervaring, bovendien werkt het een stuk onhandiger en zijn de brillen tientallen keren zo duur, om nog niet over batterijen etc. te spreken.
Het werkt ook pas goed als het echt donker is. In de zomer kijk je dus geen 3D.

Ik spreek uit ervaring, had eerst een Samsung actieve 3D tv, heb nu een passieve van LG.

Sommigen zeggen dat actieve 3d tv een betere kwaliteit biedt. Wellicht is dat net zoals een plaat volgens audiofielen betere kwaliteit biedt dan een CD. In de praktijk werkt actieve 3d zo irritant dat dit gewoon niet waar is.

28 oktober 2012 om 14:21

Helaas heeft samsung ook alleen nog maar active systemen,…

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 09:16
Buffalo1 Gebruiker

pAST DIT OP EEN SAMSUNG SMART TV,,,,,???

28 oktober 2012 om 10:20
rplomp Gebruiker

Nee

28 oktober 2012 om 14:21

Helaas heeft samsung ook alleen nog maar active systemen,…

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 09:56
cityhunter667 Gebruiker

Werken deze bij een LG 3D tv?

28 oktober 2012 om 10:21
rplomp Gebruiker

Ja

28 oktober 2012 om 14:22

idd,.. hier werken ze bij

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 10:05
duursportersweb Gebruiker

Dit zijn circulair gepolariseerde brillen, dus geen probleem met scheef houden van je gezicht. De brillen en lenzen hebben een curve die dus (bril) met de vorm van je gezicht loopt en de (lenzen) curve van je oog. Door deze 2 curven krijg je een nog beter 3D beeld, immers, de afstand van het oog naar de lens (brillen glas) is overal gelijk, dit in tegenstelling tot de goedkope (platte) 3D brillen die bij een tv zitten of die je in de bioscoop krijgt. Alle brillen zien voorzien van een etui en poetsdoek. Ook te vermelden, brillen zijn passief, dus geen batterij vervangen, of andere mogelijkheden die kunnen veroorzaken dat je uitval hebt tijdens het kijken van je favoriete film. Ook geeft een gepolariseerde bril meer rust aan je ogen/hersenen. Dit komt omdat actieve brillen 22x per seconden jet linker dan wel rechter ook dicht doen, zie dit als heeeeel snel knipperen van je ogen.. Dit veroorzaakt vermoeidheid en de vaak besproken hoofdpijn  als men naar een 3D film heeft gekeken…. Dit was even mijn beperkte wetenschap van Polaroid 3D brillen….

28 oktober 2012 om 14:23

Dank je wel duursporter,…. dit geeft een goede weergave van de werking van deze Poalroid Premium 3D brillen!

mvrgr,

Jeroen

16 november 2012 om 07:42
saba57 Gebruiker

Ik heb ze ook besteld,maar jammer genoeg niet geschikt voor Philips 8000 serie.

Ik heb ze op 6 november teruggestuurd,maar nog geen geld terug gekregen.

28 oktober 2012 om 10:39
hidit Gebruiker

Ik heb hier een Philips 42″ 3D tv, en ik heb toevallig 2 van deze brillen.

Ik heb ook een hele set REAL3D brillen op ebay gekocht, ik zie totaal geen verschil in 3D met deze 2…

Hij zit wel wat lekkerder en de glazen zijn wat groter.

28 oktober 2012 om 10:43
gplomp58 Gebruiker

Heb toch maar een setje besteld, reactie expert is er nog niet en straks zijn ze uitverkocht. Om de prijs hoef je het niet te laten.

28 oktober 2012 om 14:25

Als je een passieve televisie hebt,… zul je hier heel veel plezier aan beleven!

Mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 10:54
psmits Gebruiker

ik heb een Panasonic LCD TV type: TX-L37DT35E .
zijn ze daar goed bij te gebruiken??

28 oktober 2012 om 14:31

Beste psmits,

ik heb zo niet kunnen vinden op google of deze tv passief of actief is,… ik vermoed passief en dan werken deze brillen! Voor de zekerheid zou ik even in het technische gedeelte van de gerbuiksaanwijzing kijken,.. gewoon om zeker te zijn.

Mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 11:04
terilekst87 Gebruiker

Morgen de actieve brillen? Dan hebben we een deal :)

28 oktober 2012 om 11:37
glazer3 Gebruiker

Werken deze brillen op een Panasonic 3D tv?

Alvast bedankt voor het antwoord!

28 oktober 2012 om 14:31

alleen als deze telvisie passief is,…panasonic heeft beide systemen op de markt.

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 11:38
glazer3 Gebruiker

En werken deze brillen op een Toshiba 3D tv?

28 oktober 2012 om 12:16
niki_lijnen Gebruiker

@Polaroid-Expert

Hallo meneer de expert, werken deze brillen voor de philips 50PFL7956H?

Niki

28 oktober 2012 om 14:33

mijn vriend Google vermeld mij zojuist dat deze tv passief is dus inderdaad deze mooie comfortabele Polaroid 3D brillen werken inderdaad op deze televisie,

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 12:21
dimsdale Gebruiker

@Polaroid-Expert

Werken deze op de Toshiba 3D tv (type 40TL963) via Ibood aangeschaft.

Graag een reactie

mvrgr dimsdale

28 oktober 2012 om 14:37

beste dimsdale,

mijn vriend google geeft net aan dat dit toestel een actieve shutter techniek gebruikt dus helaas doen deze brillen het niet voor de genoemde televisie,…

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 12:23
patrickl Gebruiker

Voor al die mensen die vragen of het op hun TV werkt, is het nou echt zo moeilijk om even te kijken of je passief danwel actief 3D hebt? Dat staat toch wel op je TV of in de handleiding. Zo niet dan is Google je vriend.

Als je al een 3D bril hebt is het zeker eenvoudig, want bij actief is de bril zwaar, moet opgeladen worden en het knippert als de ziekte als je een 3D film kijkt. Een passieve bril ziet er uit als een goedkope zonnebril.

28 oktober 2012 om 12:35
niki_lijnen Gebruiker

Beste,

in de beschrijving staat dat als je wil vragen of de brillen voor jouw TV werkt, je dit aan de expert mag vragen. Niet iedereen is expert op gebied van 3D TV’s en ik wil zeker zijn dat ik hier niet nodeloos geld neertel voor iets wat ik achteraf niet kan gebruiken. Lijkt me logisch, niet? Ik heb passief, dat weet ik zeker, maar of alle passieve TV’s op dezelfde basis werken, dat weet ik niet, dus heb ik graag een antwoord van de expert ( niet jouw gegrommel :-) ), want dan ben ik zeker ( of minder onzeker ).

28 oktober 2012 om 12:42
dimsdale Gebruiker

inderdaad :)

28 oktober 2012 om 14:37

Dank u Patrick ;-) mvrgr, Jeroen

28 oktober 2012 om 12:28
paultje123 Gebruiker

1+1=2? Nou, dan bestel ik gelijk!

Ik erger me ook altijd aan die bordjes met OP=OP

Heb ik altijd de neiging om naar een winkelmedewerker te gaan en te vragen of ze dat zeker weten.

28 oktober 2012 om 14:41
Moderator Vincent Moderator

Hi, gewoon even ter verduidelijking: Eerder was er bij klanten onduidelijkheid over een duo-pack. Over het algemeen beelden wij dan ook 2 stuks uit, en waren er mensen die dachten dat ze dan 2×2=4 zouden krijgen. Vandaar dat wij tegenwoordig hiermee extra verduidelijken dat het om 2 stuks gaat.

28 oktober 2012 om 12:51
mia.47 Gebruiker

@Polaroid-Expert passen deze ook op een samsung 3D smart serie 6 6200

in de tijd aangekocht via IBOOD graag antwoord want ik ken er echt niks van ( sorry)

28 oktober 2012 om 14:38

beste mia,

samsung heeft alleen het actieve systeem in producte dus helaas,

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 13:12
Nickdeventer Gebruiker

Beste Expert,

Werken deze brillen ook voor in de bioscoop ?

28 oktober 2012 om 14:40

Beste Nick,

deze brillen werken bij Wolff cinema’s Pathe,..en alle andere bioscopen waar ze het passieve Master Image of RealD systeem gebruiken,

mvrgr,

Jeroen

28 oktober 2012 om 13:16
lapidato Gebruiker

10 minuten geleden had ik het er nog met mijn vriendin over dat ik toch wel graag premium brillen wilde kopen voor onze tv… zei ze moet je doen. Nou had ik op een andere website een showmodel gevonden voor 2 tientjes en die wilde ik bestellen. Die was dan wel in het wit, wat ik ietsjes liever heb… Maar dan had ik er maar 1tje nu hoeven we niet eerst eentje uit te proberen want we hebben er meteen 2!! Sweet :) Ik heel blij!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.