14 januari 2020 om 00:00
iBOOD

Bosch Tafelzaagmachine | GTS 10 XC Professional

Bosch Professionele Tafelzaagmachine

Laat je creativiteit de vrije loop en maak voortaan zelf je houten meubels, of wat voor houten bouwwerken dan ook, geheel naar eigen wens.

Specificaties

Merk: Bosch
Type: Tafelzaagmachine | GTS 10 XC
Garantie: 2 jaar

• Groot werktafeloppervlak
  • Zaagt gemakkelijk en precies
  • Ook onder verstek en met de zaagleiding

Kenmerken

• Tafelcirkelzaag met grote capaciteit voor dikkere planken en balken
  • Met sterke 2100 Watt motor voor zware toepassingen
  • Zaaghoogte: Tot 79 mm
  • Verstekhoek: Tot 47 graden instelbaar
  • Groot werktafeloppervlak: 635 mm ruimte rechts en 250 mm ruimte links van het zaagblad
  • Gepatenteerde Square Lock Parellelaanslag
  • Hoekaanslag kan in de machine worden opgeborgen
  • Voorbereiding stofafzuiging

Technische gegevens

• Opgenomen vermogen: 2100 Watt
  • Onbelast toerental: 3200 tpm
  • Diameter zaagblad: 254 mm
  • Asgat zaagblad: 30 mm
  • Max. zaagdiepte 90°: 79 mm
  • Max. tafelzaag capaciteit (links): 250 mm
  • Afschuincapaciteit: 57° links

Afmetingen en gewicht

• Tafelafmeting: 584 x 759 mm
  • Totaal gewicht: 35 kg

Dit ontvang je

• Tafelzaagmachine (GTS 10 XC)
  • Zaagblad
  • Verstekgeleider
  • Parallelgeleider
14 januari 2020 om 02:26
GERTVTHILLO Gebruiker

Deze was door mij en andere terug gesuggereerd, dank u!

Beantwoorden

14 januari 2020 om 09:31
ItsMeFrank Gebruiker

Wat was er mis mee als ik vragen mag? Of waarom ging hij terug?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 09:36
chefgames Gebruiker

Hij spreek Vlaams, denk ik :) Hij had iBood op het forum getipt om deze aanbieding nogmaals te plaatsen, en hij is daarvoor erg dankbaar. Ik ook

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:03
ItsMeFrank Gebruiker

Ah is dat het, bedankt ;)

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:47
GERTVTHILLO Gebruiker

Idd. Toen ik het verstuurde, besefte ik al dat ik het beter had moeten verwoorden. Maar ja, het was twee uur ’s nachts, ik was wakker door de kinderen en ik was ook heel tevreden dat de zaag er terug opstond.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:15
michelwubs83 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedemorgen, wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten. Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Om het hier on-topic te houden heb ik je bericht even weggehaald.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:33
Psyche31 Gebruiker

Je kunt lullen wat je wilt en was niet altijd onder de indruk van de aanbiedingen de laatste tijd, maar dit is een beste aanbieding! Misschien een beetje “zwaar” voor de gemiddelde gebruiker, maar voor dit geld het beste wat je kunt krijgen.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 09:51
Beemer7 Gebruiker

Normaliter staat voltage vermeldt. Betreft dit 230 Volt of 110 Volt ?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:10
bigfoot Gebruiker

110 Volt? Serieus?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze tafelzaagmachine kun je gewoon aansluiten op 230 V.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 20:02
mdevers Gebruiker

110 volt wordt gebruikt op bouwplaatsen, vraag me niet waarom.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:14
Svennekedc Gebruiker

Wat zijn de verzendkosten? Ik zie die niet direct staan.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:23

De verzendkosten voor deze tafelzaagmachine bedragen € 19,95.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:30
PaulB85 Gebruiker

Goedemorgen,

Wordt onderstaande ook meegeleverd bij de machine?

- Duwstok

- Afzuigadapter

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:39

Hi Paul,

Ja, de duwstok en afzuigadapter worden ook meegeleverd.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:53
KimDan Gebruiker

Heb deze machine al wat jaren in gebruik en moet zeggen dat ik er HEEL tevreden van ben. Aan de prijs hier aangeboden is dit echt wel een superdeal! Mijn destijds bij Axminster in de UK gekocht omdat ze daar het goedkoopst waren. Moest ik er nu een zoeken zou ik deze deal zeker nemen. Het meegeleverde zaagblad is niet slecht maar kies een goede kwaliteit en type voor het werk dat je ermee wil doen. Zal een wereld van verschil maken. Een stofzuiger aansluiten is wel een must. Heb zelf ook het vaste onderstel voor deze aangeschaft en dat maakt het werken ermee wel veel fijner. Wat opzoeken en daarvoor kan je online ook wel goede deals vinden tenzij iBood deze misschien ook nog eens in een aanbieding kan steken ;-).

@PaulB85

Duwstok zit erbij en de afzuigadapter ook.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:23
RubBA Gebruiker

Is die tafel van de app deal nou geschikt voor deze zaag?  Dat zou dan een mooi setje maken.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:05

Deze zijn inderdaad perfect te combineren, RubBA. Het is dus zeker een mooie set! :-)

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:09
jeffreyvandorst Gebruiker

Is deze ook te gebruiken om de tafelzaagmachine bevestigd aan op te bergen (horizontaal en verticaal)?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:16
Beemer7 Gebruiker

Indien je deze zou willen bestellen, maar 1x verzendkosten ?

Hoe geef je dit in bij de bestelling, indien van toepassing ?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:21

@Jeffrey: op basis van de foto’s lijkt dit te kunnen, maar ik kan dit helaas niet met 100% zekerheid zeggen.

@Beemer7: je kunt de tafelzaagmachine toevoegen aan je winkelwagentje, vervolgens klikken op ‘verder winkelen’ en dan ook de werktafel toevoegen. Zo kun je deze deals combineren en slechts eenmaal verzendkosten betalen.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:25
Beemer7 Gebruiker

Beste  Bas, zaagtafel reeds besteld. Zoals je weet kan de werktafel alleen per App – couponcode ?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:28

Hi Beemer7,

Ook in de app kun je de producten tezamen bestellen. Ik raad aan dat te doen en vervolgens je losse bestelling te annuleren. Dit kan kosteloos via “Mijn iBOOD” op onze website.

We kunnen bestellingen achteraf helaas niet samenvoegen.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 20:06
mdevers Gebruiker

Ik kan dat wel met 100% zekerheid zeggen (ik heb deze deal inclusief het onderstel de vorige keer hier gekocht)

Je klapt het onderstel met de zaag erop in één beweging in en kan me dan verplaatsen of rechtop zetten.

De zaag zit met 4 bouten vast aan het onderstel.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:48
wkwakernaak Gebruiker

Eigenlijk had ik net besloten een DeWalt DW745(v4) te kopen, maar nu komt deze langs. Ik kom niet echt goede vergelijkingen tegen, is er iemand die ervaring heeft met deze twee machines? Beide machines zijn of gaan volgens mij uit productie. Ik kom de Bosch en de DeWalt vaak tegen op sites als “niet meer leverbaar”.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 23:49
thommypan Gebruiker

Wat voor mij de doorslag geeft is dat zeer fijne langsgeleider mechanisme van de DeWalt, blijkbaar indien dit gewoon een klemmechanisme is, zoals met de Bosch en de meeste anderen, zit er toch wat ’speling’ op waardoor een perfecte parallel moeilijker te realiseren is.

DeWalt met zijn tandwieloverbrenging aan beide zijden lijkt me zeer super en de reviews op youtube zijn meestal ook zeer positief.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:10
rosprit Gebruiker

Ik heb hem gekocht, topdeal!

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:24
etluksen Gebruiker

Sh*t, wil ik de tafel bestellen, is het onderstel uitverkocht!

Ibood,zijn er misschien nog extra onderstellen te regelen?

Mijn dank zou groot zijn!

Grtz,Eelco.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:44

Hi Eelco,

Vandaag zal er helaas geen voorraad meer bijkomen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:28
polomorabvba Gebruiker

Beste ibood:

Problemen met jullie betaal systeem?
Ik heb geprobeerd te betalen met 2 krediet kaarten. Dezelfde foutmelding

Als je op “Bestel en betaal!” klikt, ga je akkoord met de Algemene voorwaarden van iBOOD.com
Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:36

Hi polomorabvba,

Er is ons geen probleem bekend met het betaalsysteem. Zou je onderstaande punten willen proberen?

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Beantwoorden

14 januari 2020 om 18:22
roel_meertens Gebruiker

Beste moderator. Ik heb dit al meermaals aan jullie doorgegeven, maar wanneer ik via de app wil bestellen krijg ik exact dezelfde foutmelding als polomorabvba. Erg vreemd dat een internetwinkel er niet in slaagt hun app te laten werken. Weet dat als jullie app only aanbiedingen lanceren, een heel aantal mensen niet in aanmerking komen om dit te bestellen, want bestellen via de app heeft bij mij (op de laatste nieuwe iPhone) nooit gewerkt

Beantwoorden

15 januari 2020 om 10:20

Hi Roel,

Welke betaalmethode gebruik je in onze app?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 15:38
flickaskiss Gebruiker

hebbes

Beantwoorden

14 januari 2020 om 16:41
justsomebody Gebruiker

Aarrrg, al weer de tweede keer dat het onderstel uitverkocht is als ik de aanbieding zie :(

Komt er nog een nieuwe levering?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 16:48

Hoi justsomebody,

Vandaag zal er helaas geen voorraad meer bijkomen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Beantwoorden

14 januari 2020 om 17:02
Rene18 Gebruiker

Is deze zaag met Nederlands of Engelse stekker?

Beantwoorden

Deze komt gewoon met een EU-stekker :-)

Beantwoorden

14 januari 2020 om 18:33
Frederik0 Gebruiker

Ik heb ook de zaagmachine besteld, helaas ook zonder onderstel. Jammer.

Een voorraadje erbij zou velen gelukkig maken (is in het verleden toch nog gebeurd met producten).

Beantwoorden

14 januari 2020 om 19:01
Houtsplinter Gebruiker

Ook ik wil graag weten of het een Nederlandse of een Engelse stekker betreft

Beantwoorden

Deze komt gewoon met een EU-stekker :-)

Beantwoorden

14 januari 2020 om 20:18
Stressfest Gebruiker

Ik begreep nooit waarom mensen via een aanbieding een update vragen over een ingtediend ticket maar ook ik ga het nu maar zo p[roberen, wat is de status van : RMA-2020/537557 . Dit ticket staat nu al 10 dagen op status Nieuw. tevens heb ik nooit een bevestiging of ook maar iets anders vernomen.

Gr, Jesse

Beantwoorden

15 januari 2020 om 10:21

Hi Jesse,

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 januari 2020 om 21:05
bigfoot Gebruiker

Ik was nog wel op tijd om er een onderstel bij te bestellen. Maar ben eigenlijk wel benieuwd om welke uitvoering het gaat. De machine op foto 1+2 heeft een andere zaagkap dan die van foto 3+4. Kan één van de moderators hier antwoord op geven?

Beantwoorden

15 januari 2020 om 10:21

Hi bigfoot,
Het betreft de zaagmachine zoals getoond op onze eerste afbeelding.

Beantwoorden

15 januari 2020 om 12:42
bigfoot Gebruiker

Bedank voor het antwoord.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 22:32
frank-1 Gebruiker

ook ik heb de zaag besteld en zou toch graag alsnog zien dat er een passend origineel onderstel beschikbaar komt.

Dan pas is deze compleet.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 22:43
Giele Gebruiker

Heb een onderstel van de vorige aanbieding. Als iemand interesse heeft? Iets te hoog icm met mijn andere werktafels. Wel uitgepakt en in elkaar gestoken. Ben van midden België…

Edited by: Paul
het iBOOD forum is niet bedoeld als (onderlinge) handelsplaats,
daar zul je helaas een andere manier voor moeten zoeken

Beantwoorden

15 januari 2020 om 23:29
brigo Gebruiker

@ Paul : erg flauw van jullie !!! Alsof jullie niet weten dat dit een éénmalig gebeuren zou zijn. iBOOD leent zich natuurlijk in het geheel niet als normale handelsplaats… Ik dacht anders wel als een redelijk goede en trouwe klant beschouwd te kunnen worden.

Beantwoorden

15 januari 2020 om 23:53
Moderator Paul Moderator

Hallo brigo.

Ik snap dat je dit niet leuk vindt, maar dat zijn nu eenmaal de forumregels. Het forum is bedoeld om het product te bespreken en niet voor onderling contact. En als we het één keertje toestaan, dan zal men er vaker om vragen.

Daarnaast is het lastig om via het forum contact te leggen. Ook omdat het plaatsen van een emailadres of telefoonnummer niet toegestaan is in verband met de privacy. En het forum heeft geen mogelijkheid om een soort privé bericht naar elkaar te sturen.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 22:54
thommypan Gebruiker

Zeer mooie aanbieding en dus zeer grote twijfels om toe te happen!

Toch blijf ik hopen dat er ooit eens een Dewalt tafelzaag met 250mm zaagblad , DWE 7492

of DW745 voorbij komt tegen een even leuke korting als deze Bosch.

Blijkbaar gaat die DW745 uit productie? Is bijna niet meer te verkrijgen en de prijzen zijn de laatste weken nogal stevig omhoog gegaan (indien nog voorradig)

Dus besloten om deze Bosch niet aan te kopen en nog wat geduld uit te oefenen…

Beantwoorden

15 januari 2020 om 10:12

Hi Thommypan,

De kans op de DW745 kun je vergroten door onze inkopers te tippen, dat kun je hier doen: Nederland | België.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 23:17
brigo Gebruiker

In extremis (toch bijna) toch ook dit toestel besteld. Kan het niet laten voor deze prijs !! Spijtig van het “onderstel”…

Beantwoorden

24 januari 2020 om 12:57
bart.veldhuis Gebruiker

Hopelijk komt hij nog een keer langs, ik had hem graag gehad maar helaas ging de bezorging niet goed en is hij teruggestuurd naar de leverancier.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 17:34
Van Royen Gebruiker

Bij mij ook . Ik was thuis en de bezorger zegt dat er niemand was en dat is niet waar.

Deze bezorgdienst werkt dus niet naar behoren.

Ofwel doen ze dat  ze komen leveren maar willen eigelijk niet leveren.

Daar lijkt het meer op

Beantwoorden

27 januari 2020 om 17:08
Jootje_ Gebruiker

DE bezorgdienst is vandaag netjes langsgeweest bij mij. Ik kreeg een sms een uur op voorhand en het toestel werd mooi in de garage afgezet. De levering was een week sneller dan wat ibood gezegd had. Netjes afgehandeld!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.