26 januari 2020 om 00:00
iBOOD

Beats Pro Over-Ear Koptelefoon

Beats Pro Over-Ear Koptelefoon | Zwart

Deze is voor al onze DJ's en Producers die hun meesterwerken ook echt willen voelen. En dat dan uit een behuizing, zo dik als je platen zelf. Trek de studio je gehoor in met deze Beats Pro!

Specificaties

Merk: Beats
Type: Pro Over-Ear Koptelefoon | MHA22ZM/B
Garantie: 2 jaar

• Helder in het hoge, diepe bas 
  • Gemaakt van staal & aluminium 
  • Studiokwaliteit audio voor opnemen, mixen en afspelen

Kenmerken

• Studiogeluid; muziek horen zoals deze bedoeld is
  • Heldere hogere tonen en diepe lagen tonen; solide binnenplatform voor je geluid
  • Aluminium staalgrijs frame
  • Dik gevoerde, draaiende oorkussens; bieden je een ruisonderdrukkend effect zonder schakelaars 
  • Eenvoudig delen; sluit de kabel aan op één oordop en de andere schakelt automatisch over naar uitgangmodus
  • Oorkussens van dichter schuimrubber
  • Nauwkeurige pasvorm om omgevingsgeluid buiten te sluiten
  • Naar achter draaiende oorkussens
  • Uitstekende ruisonderdrukking
  • Afneembare oorkussens
  • Zware kwaliteit, verguld 1,4" adapter
  • Voorzien van microfoon en afstandsbediening
  • Kabellengte 200 cm

Dit ontvang je

• Beats Pro Over-Ear Koptelefoon
  • 3.5 mm audiokabel
  • Audioadapter
  • Kabel met microfoon en afstandsbediening 
  • Opberghoesje

26 januari 2020 om 00:26
SephiroceX Gebruiker

wow………..nergens anders kunnen vinden voor onder de 400 euro

Beantwoorden

26 januari 2020 om 03:28
bertpriem09101974 Gebruiker

Gisteren de Beats Solo 3 gekocht. Had beter deze gekocht ????????

Beantwoorden

26 januari 2020 om 03:32
SephiroceX Gebruiker

Gisteren gemist ……. deze gekocht ;)

Beantwoorden

26 januari 2020 om 04:01
Stoj0504 Gebruiker

Deze is niet draadloos…

Beantwoorden

26 januari 2020 om 07:45
sabine4792 Gebruiker

Ik wil ‘m wel van je overnemen, ik wil de draadloze en was gisteren te laat ????

Beantwoorden

26 januari 2020 om 08:10
razor911 Gebruiker

Dan annuleer je hem toch. Maar dit is een heel ander segment. Raar als je je zo vergist.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 08:38
eh98800 Gebruiker

Beste      ,

Ik wil de Solo 3 graag van je overnemen hoor,

gaarne een reactie.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jan

Beantwoorden

26 januari 2020 om 09:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Mocht je liever voor deze gaan, dan kun je altijd je eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 10:32
Zplus Gebruiker

Bedankt weer wat geleerd

Beantwoorden

26 januari 2020 om 11:25
sdee Gebruiker

die adapter is voor de beats studio, weet je zeker dat hij ook op de beats pro past?

Beantwoorden

26 januari 2020 om 12:36
eh98800 Gebruiker

Is een aanbetaling van € 50,-  o.k. ??

Beantwoorden

26 januari 2020 om 13:32
SephiroceX Gebruiker

sdeeGebruiker

die adapter is voor de beats studio, weet je zeker dat hij ook op de beats pro past?

https://www.amazon.com/dp/B01MTQGY69/ref=psdc_2267280011_t2_B07CV24HQP

Beantwoorden

26 januari 2020 om 10:50
johnnysapporo Gebruiker

Mooi maar heb er niks aan omdat ik boven de 13khz toch niets meer hoor. Ouder worden heeft zn voor en nadelen.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 13:03
dr_max Gebruiker

Voor mij geldt hetzelfde, maar toch is deze koptelefoon fijn voor het ouder wordende gehoor, is mijn ervaring. Mogelijk omdat hij de tonen boven de plm 4khz benadrukt.

Nóg fijner voor het ouder wordende oor vind ik de Roland RH 300V. Eigenlijk bedoeld voor elektronische drums. Lijkt bijna gemaakt voor ouderdomsslechthorendheid.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 15:01
etluksen Gebruiker

Hoor je vrouw dan ook niet meer?

Beantwoorden

26 januari 2020 om 12:52
nikonman Gebruiker

Beschrijving ivm noise cancelling is wel niet duidelijk. Er is geen NC, maar dat zeggen jullie niet expliciet,.. het woord ‘noise cancelling’ staat er wel in het groot. Verkoopstrucje?? Misleidende in ieder geval is het wel ! Niet netjes.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 13:43
RondeGoey Gebruiker

Er bestaat ‘actieve noice canceling’ en ‘passive noise canceling’. Normale gehoorbeschermers die bouwvakkers gebruiken maken ook gebruik van passive noise canceling. Het is gewoon een benaming, geen misleiding. Wat er ook net zo groot voor staat is ‘analoge’. Er is dus wel NC. Neem je bijvoorbeeld de EarPods en eerste generatie AirPods van Apple, dan is er geen sprake van noise canceling.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 13:29
Nicz Gebruiker

Is dit de versie die in 2013 is uitgebracht?

Beantwoorden

26 januari 2020 om 14:19
SephiroceX Gebruiker

December 5, 2010

https://tweakers.net/pricewatch/287700/beats-beats-pro-(wit-zwart).html

Ophalen:Controleer beschikbaarheidBeats Pro over-ear-koptelefoon – Zwart

Levering:

Uitverkocht

https://www.apple.com/nl/shop/product/MHA22ZM/B/beats-pro-over-ear-koptelefoon-zwart

Beantwoorden

26 januari 2020 om 15:09
burgkop Gebruiker

Tja, net wat je wilt, ik vind de prijs wel aan de hoge kant, daarbij nog niet eens draadloos.

Ik blijf bij de draadloze Sennheiser HDR120 heel tevreden over, als oudere, mij goed genoeg en gebruik hem al 12 jaar, en niet zomaar eens een uurtje, maar minimaal 5 uur per dag. en dat voor nog geen 70 euro.

OK valt af en toe van je kop af, veerkracht wordt erg minder, maar onlangs nieuwe – Over Oor – kussentjes voor € 4,- op gezet, kan er voorlopig weer een poos tegen. Heb nog 2x van deze 120 nieuw achter de hand, krijg ze nooit “op”.  Wij gebruiken dagelijks 2 Sennheisers in dezelfde ruimte, ideaal, al jaaaren lang.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 18:08
henkverdoorn Gebruiker

Gekocht.

Had hem al gekocht maar ben hem al 2jaar kwijt en nergens te vinden.

Ben bang dat hij achterover is gedrukt.

Nu dus de kans op eenzelfde, blijft een duur grapje maar is de kwaliteit waard.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 18:30
chupacalabra Gebruiker

Ik vind deze wel grappig: ’studio geluidskwaliteit’.

Als er nu iets is wat beats niet heeft is het wel studio geluidskwaliteit. Bovendien wil ik niet weten hoe weinig mensen effectief thuis geluidsbestanden bezitten die in studiokwaliteit zijn opgenomen. 95% van de mensen luistert naar gecomprimeerd geluid (aac, mp3 etc) en heeft dus geen fluit aan ’superieur’ geluid.

Klinkt beats goed? Ja! Maar niet beter dan de sennheisers of jbls van deze prijsklasse. Het klinkt allemaal voor 99% van de mensen goed, als je de equalizer respecteert die beats (en de andere merken respectievelijk) erin gestoken heeft door middel van de filters die ze erin steken.

Persoonlijk vind ik het niet aan te raden voor de prijs.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 19:56
Pailol Gebruiker

Over dat van die studiokwaliteit viel ik ook inderdaad. Als er iets is waar Beats níet bekend om staan is het een neutraal klankbeeld. Ik snap  dat iBood leuke verkoperspraatjes wilt plaatsen bij hunproducten, zijn ook vaak wel grappig om te lezen, maar dit is gewoon klinkklare onzin.

Beantwoorden

26 januari 2020 om 22:21
partypooper81 Gebruiker

Helemaal geen studio kwaliteit; V-vormige frequency response… te veel bass en treble maw…

Beats zijn echt niet aan te raden tenzij je een bass-head bent…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.