3 december 2012 om 00:00
iBOOD

Acer Liquid Glow E330 Android 4.0 smartphone

Hoe SMART wil je zijn? Met de aanschaf van de Acer Liquid Glow ben je pas echt SMART bezig. De Liquid Glow springt direct in het oog dankzij zijn mooie rondingen, chromen details en zacht afgewerkte behuizing. Het riante 3,7 inch tft-scherm met 800 x 480 pixels geeft alles helder en duidelijk weer. Sproeten op iemands huid, het schuim op de golven, de kleine lettertjes, alles is zichtbaar! Ondanks het riante scherm maar dankzij de bescheiden afmetingen van de telefoon zelf en de afgeronde boven- en onderkant ligt de Acer plezierig in de hand, ook als je geen grote handen hebt. Het gebruiksvriendelijke besturingssysteem Android 4.0 Ice Cream Sandwich biedt naadloze verbinding, entertainment en updates. Twee van de slimme nieuwe functies zijn de Data Usage Manager, waarmee je gemakkelijk je telefoonrekening in de gaten houdt en de Android Beam, waarmee je contactgegevens, foto’s en favoriete apps of websites direct met je vrienden kunt delen. Dankzij de ‘Recent Apps’-knop wordt multitasken kinderspel, het formaat van de widgets kan worden gewijzigd en Face Unlock houdt alles veilig totdat je gezicht is herkend. Snelle kiekjes worden goede foto’s dankzij de automatische scènedetectie en touchfocus van de Liquid C-serie. Aan de achterkant zit een 5MP AF camera met een LED flitser waarmee je de mooiste foto’s maakt met superrealistische HDR, verfraaiingseffecten, de panoramastand en gezichtsdetectie – stuk voor stuk leuke toepassingen! Schrijf woorden door met één vloeiende beweging over de juiste letters op het schermtoetsenbord te vegen. Typen is snel, swypen is nog sneller! De Liquid Glow wordt aangedreven door een 1GHz Qualcomm Snapdragon processor en heeft de beschikking over 1GB ROM en 512MB RAM geheugen. Middels een microSD kaartje van maximaal 32GB kun je de interne opslag nog flink uitbreiden. Een smartphone die zijn innerlijke schoonheid aan de buitenkant toont: de Acer Liquid Glow E330!
  • Merk: Acer
  • Type: Liquid Glow (E330)
  • Smartphone die zijn innerlijke schoonheid aan de buitenkant toont
  • Besturingssysteem: Android 4.0
  • Nu met €30,00 CashBack actie voor Nederlandse gebruikers via de website http://acer-liquidglow.nl/cashback/
  • Schermafmeting: 9,4 cm (3,7″) WVGA met multitouch
  • Resolutie: 480 x 800 pixels
  • WiFi 802.11 b/g/n
  • Bluetooth 3.0
  • Processor: Qualcomm MSM7227A 1 GHz
  • 1GB ROM – 512MB RAM
  • Ondersteunde geheugenkaarten: microSD
  • Maximale ondersteunde geheugenkaartcapaciteit: 32 GB
  • Effectieve cameraresolutie: 5 Megapixel
  • Met ingebouwde LED flitser
  • GPS/AGPS
  • FM Radio
  • 1300mAh battery
  • Accelerometer
  • E-Compass
  • Videoformaten: 3GP, WMV, MPEG-4
  • Audioformaten: iMelody, WMA, WAV, MP3, AMR, MIDI
  • Beeldformaten: JPEG
  • Overige functies: Hands-free, Multitasking, Internet Tethering, Muziekspeler, Spraakopname, Video-opname, Videospeler, Vliegmodus, Voicemail, Voorspelbare tekstinvoer, Oproep in wachtstand, Oproep doorschakelen, Identificatie van beller, Oproeplogboek
  • Kleur: zwart
  • Afmetingen: 117 x 58.5 x 11.5 mm
  • Gewicht: 125 g
  • Garantie: 2 jaar
3 december 2012 om 00:04
kerstboodschap Gebruiker

beetje gek om te ’stoefen’ met 1GB ROM (Read Only Memory), misschien wordt 1 GB opslag bedoeld?

3 december 2012 om 00:09
VerusAmos Gebruiker

1GB ROM – 512MB RAM

Is idd interne opslag… Maar daar ben je al een hoop van kwijt aan de os.

3 december 2012 om 00:11
Mattthew1993 Gebruiker

EN dat je ROM niet kan schrijven… Omdat het Read ONLY memory is, je hebt er dus niets aan als gebruiker behalve dat er de OS op staat ;)

3 december 2012 om 00:19
VerusAmos Gebruiker

Ik had vroeger een HP iPAQ met 256MB ROM, daar kon ik naast de OS gewoon proggies enzo op installeren. Misschien is er een verschil tussen de ROM van een pc en de ROM van een ppc/smartphone.

Ik zou verwachten dat je die gig gewoon kan gebruiken min de os en firmware die erop is gezet…

3 december 2012 om 00:24
Mattthew1993 Gebruiker

Nee, dan was het geen ROM. ;)

3 december 2012 om 01:11
PACS Gebruiker

Klopt toch niet helemaal. De naam ROM is misleidend. Op ROM geheugen kan wel geschreven worden in veel gevallen, al is dat minder snel of niet echt de bedoeling. Zoals hier gebruikt zal het ook doelen dat het bedoeld is voor het OS en updates ervan. Of je er apps op kan installeren is dan de vraag. Maar lijkt me sterk dat updates niet op het ROM-geheugen van dit apparaat geschreven zou kunnen worden.

3 december 2012 om 01:38
toyota-f1 Gebruiker

RAM en ROM omgewisseld denk ik. Werkgeheugen volgens internet 512 mb, opslagruimte telefoon = 1 gig.

3 december 2012 om 02:03
PACS Gebruiker

@toyota-f1 Nee, werkgeheugen is sowieso RAM. Dus 512 MB RAM werkgeheugen.

@Expert Zoals je kan zien nogal wat verwarring bij mensen hierover. Wat is er mogelijk met het ROM geheugen? Kunnen apps hierop geïnstalleerd worden? Is het voor de gebruiker überhaupt mogelijk om wat met deze 1GB ruimte te doen? Kan je hier wat opheldering over geven? Bij voorbaat dank.

3 december 2012 om 09:35
geraedts_jcl Gebruiker

PACS,  R(ead)O(nly)M(emory) en R(andom)A(cces)M(emory)

Ofwel je kunt ROM nooit schrijven.

Je vergist je waarschijnlijk met EPROM, en EEPROM

Groet

3 december 2012 om 10:14
FTI Gebruiker

In deze telefoon zit 512mb werkgeheugen, dus om apps te laden etc.

Om apps te installeren kan je de ROM gebruiken in dit geval. Hier staat inderdaad het operating system, android, al op geinstalleerd en je hebt dus minder dan 1 Gb ter beschikking om apps te installeren.

Je hebt echter ook een mSD kaartje dat erin kan dus kan je tot 32gig meestal appjes installeren..dat zijn er best een hoop! ;)

3 december 2012 om 10:15
Official Product Expert LiquidGlow-Expert Official Product Expert

Computergeheugen bestaat uit:

1) RAM = Random Access Memory (Cache) = “vluchtig” geheugen, is dus tijdelijk => geheugen dat zowel gelezen als beschreven kan worden

2) ROM = Read-Only Memory = “niet-vluchtig” geheugen, is dus permanent => geheugen dat alleen gelezen kan worden.

De Acer Liquid Glow heeft 512MB RAM en 1GB ROM. Hierbij wordt los een 4GB geheugenkaart bij geleverd in de vorm van een SD-kaartje. Deze smartphone is uit te breiden tot max. 32GB geheugen.

3 december 2012 om 10:27
mariusjr Gebruiker

Nee hoor, op ROM kan je echt niet schrijven.

Waarschijnlijk bedoel jij EPROM. Daar kan, met iets meer moeite, inderdaad wel op geschreven worden.

3 december 2012 om 13:12
PACS Gebruiker

Doelde op ROM als verzamelnaam, niet als enkel het oudste type ROM. Hieronder vallen dus de types PROM, EPROM, EEPROM (met onderverdeling EAROM en flash).

Meer on-topic..

@Expert Kan er wel of niet gebruik gemaakt worden van de 1GB ROM? Op basis van je post zou ik concluderen dat enkel het OS hier gebruik van maakt. Maar als het werkelijk enkel gelezen kan worden, waarop worden updates dan geschreven? Kan ik als gebruiker nog iets van die 1GB benutten? En die 4GB kan helemaal gebruikt worden voor apps en bestanden, of komen hier ook nog eens de updates voor Android op?

3 december 2012 om 23:13
Sladip Gebruiker

Ik heb een van de voorgaande modellen gehad. Een groot nadeel was dat het Ram geheugen(het geheugen wat gebruikt kan worden voor apps). Hier is ongeveer 300MB al in gebruik genomen voor het besturingssysteem, daarnaast krijg je als je onder de 20MB komt problemen met het ontvangen van SMSjes. Uiteindelijk hou je dus zon 180 mb over. Dit is voor mensen die regelmatig gebruik maken van apps zeer weinig. Het uitbreiden met een SD kaart heeft ook weinig zin aangezien een groot aantal APP’s niet verplaats kunnen worden naar de SD kaart en daarnaast altijd een deel op de telefoon blijft staan.

bert003 Gebruiker

Gaat er van de vermelde prijs nu nog 30 Euro af, of is deze al meegenomen in die 149 Euro?

3 december 2012 om 10:01

Beste Bert003,

Deze €30,- cash-back gaat nog van de 149 euro af. Zie daarvoor de website van de Cash-back

13 december 2012 om 09:35
VictorKlaus Gebruiker

Gisteren, 12 december, 2 bestelde Liquid Glows binnengekregen. Echter, de CASHBACK pagina bestaat opeens niet meer. Ik houd niet van oplichting. Kan iemand van iBood ons uitleggen hoe we alsnog de BELOOFDE cashback kunnen opeisen? Was de reden om dan toch maar geld uit te geven, heb er 2 gekocht, 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin!

Wil deze cashback echt wel hebben!

fredenevy Gebruiker

wat is het nut reclame te maken met de “cashback actie” op de belgische ibood, als het enkel voor nederlandse klanten geldt??????

3 december 2012 om 00:16
Moderator Jos Moderator

België en Nederland delen vandaag hetzelfde forum.

3 december 2012 om 00:14
ebiegel Gebruiker

de voorwaarden zeggen

De Actie loopt van 20 augustus 2012 t/m 24 december 2012. Wie in deze periode een Acer Liquid Glow smartphone koopt bij één van de officiële verkooppunten van Acer Group komt in aanmerking voor teruggave van het bedrag van 30 euro op de aankoopprijs. Is ibood officieel

3 december 2012 om 00:27
spamker Gebruiker

Antwoord gevonden:  Bericht: 03-12-2012 00:23

12 december 2012 om 23:53
fslangen Gebruiker

Vandaag mijn telefoon binnen en nu bestaat de site niet meer. Kan iemand anders hem nog terugvinden?

26 december 2012 om 16:16
harbar Gebruiker
3 december 2012 om 00:14
Amanoo Gebruiker

Ik vertrouw zelf Acer niet zo heel goed (ze hebben geen erg goede naam op de PC/laptop markt), maar het lijkt wel verder op een net dealtje. Zo te zien standaard Android-interface, dus niet al te veel fratsen (zoals Samsungs Touchwiz) die het apparaat onnodig veel slomer maken. Ik vermoed dat het prestaties zal hebben vergelijkbaar met de Samsung Galaxy S1, en die is tweedehands naar mijn weten nog niet goedkoper. Zeker met die 30 euro cashback oogt het netjes.

3 december 2012 om 00:26
Xaobotnik Gebruiker

De Galaxy S is wel wat sneller hoor. 1 GHz is niet altijd hetzelfde. Daarnaast heeft die een betere camera en veel beter scherm. De Galaxy S zal dus in ieder opzicht aanzienlijk beter presteren. Maar goed, het is sowieso geen eerlijke vergelijking.

20 december 2012 om 14:54
YvonneSander Gebruiker
3 december 2012 om 00:17
johngova Gebruiker

Voor de BE-klanten is deze toch nog steeds 40 à 50 euro’s goedkoper dan in een andere be-webshop.

Als je een smartphone zonder kapsones zoekt is dit geen slechte deal, me dunkt

3 december 2012 om 00:23
gd32475 Gebruiker

http://www.vandenborre.be/smartphone/acer-e330-liquid-glow , met de verzending lijkt me dat slechts 15 euro. En danm is de garantie toch stukken gemakkelijker bij Vandenborre dan bij iBood. Al eens iets proberen terugzenden naar iBood?

3 december 2012 om 00:24
gd32475 Gebruiker

En Vandenborre is dan nog geen webshop. Ook bij Alternate is het 169. Dus verre van 250.

3 december 2012 om 10:48
oentefant Gebruiker

Ja, al eens iets teruggestuurd naar iBOOD, een tablet waarvan het scherm plaatselijk niet meer reageerde (was binnen de eerste 3 of 6 maanden). Daar kreeg ik snel een nieuw voor in de plaats. Tweede keer had datzelfde tablet problemen met opladen. Eerst met klantenservice gebeld vermits de status van het tablet in “Mijn iBOOD” niet was aangepast en ik dus geen retour kon aanvragen. Dat werd bijna onmiddellijk aangepast. Toen het pakje met tablet bij iBOOD werd opengedaan was het scherm stuk. Klantenservice is toen heel ver gegaan om mij toch te helpen.

Echt fantastische mensen die daar werken. (en nee, ik werk er niet :) )

3 december 2012 om 00:19
Jasperw1991 Gebruiker

Kan iemand die deze smartphone al enige tijd in het bezit heeft misschien laten weten hoe goed hij nog presteert? (interface, snelheid, vrije geheugen na OS, ooit gecrasht, e.d.) Mijn BlackBerry staat op het punt van begeven. Bij voorbaat dank!

3 december 2012 om 00:27
Xaobotnik Gebruiker

Hier een uitgebreide review door AllAboutPhones:

http://www.youtube.com/watch?v=AboryZTGkgk

3 december 2012 om 00:23

Hallo,

Naast de scherpe prijs die iBood biedt, geldt tevens de €30 cash-back. De cash-back actie staat los van iBood. Dit is een Nederlandse aanvullende actie.

3 december 2012 om 00:29
edwinveldkamp Gebruiker

Wie in deze periode een Acer Liquid Glow smartphone koopt bij één van de officiële verkooppunten van Acer Group komt in aanmerking voor teruggave van het bedrag van 30 euro op de aankoopprijs.

Is ibood officieel

3 december 2012 om 00:25
tco Gebruiker

@LiquidGlow-Expert

Hoe verhoudt deze telefoon zich bijv. Tegenover de LG Chic e720?

3 december 2012 om 00:33
Xaobotnik Gebruiker

Groter scherm, betere resolutie, snellere processor, nieuwere Android versie…. Ik kan me ook niet voorstellen dat de bouwkwaliteit en de kleuren van het scherm op deze specifieke LG zo goed zijn. Alles aan deze Acer is dus beter.

3 december 2012 om 00:28
albatros111 Gebruiker

Product Expert

Kunnen de Belgen ook gebruik maken van de € 30 Cash Back?

3 december 2012 om 00:28
edwinveldkamp Gebruiker

Niet slapen maar lezen………

U is zeker Belg???

3 december 2012 om 00:32
edwinveldkamp Gebruiker

Nu met €30,00 CashBack actie voor Nederlandse gebruikers via de website http://acer-liquidglow.nl/cashback/

Edited by: Admin

Moderator Jos Moderator

De cash-back actie is enkel geldig in Nederland. Je hebt nog 23 uur om je daar een lief te zoeken.

albatros111 Gebruiker

Heb wel gelezen: Casch Back via Acer alleen in NL.

U bent zeker een Nederlander… :-)

3 december 2012 om 00:39
edwinveldkamp Gebruiker

;)

3 december 2012 om 02:39
pengopletsnowbee Gebruiker

Hey @JOS,

Is Renate nog vrij dan ? :-)

3 december 2012 om 02:42
Moderator Jos Moderator

Volgens mij is die op dit ogenblik over jou aan het dromen.

Als dit maar geen nachtmerrie wordt!

3 december 2012 om 03:01
pengopletsnowbee Gebruiker

LOL

3 december 2012 om 03:44
loreleitje Gebruiker

U (3e persoon enkelvoud) is B/N, hoe gek dat ook mag klinken in de Vlaamse oren.

3 december 2012 om 06:53
xdax Gebruiker

Sorry dat wij nu net dat tikkeltje moderner zijn.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/820/

3 december 2012 om 00:30

Beste “EBiegel”,

De €30 Cash-back geldt ook voor alle kopers die zich aanmelden via de geschikte Cash-back website van Acer. Hierbij behoort iBood tot 1 van de vele officiele verkooppunten.

3 december 2012 om 00:34
gd32475 Gebruiker

Om het bedrag terug te ontvangen dient de koper zich te registreren bij Acer Group. Registratie staat open voor alle consumenten woonachtig in Nederland, die 16 jaar of ouder zijn.

3 december 2012 om 00:35
edwinveldkamp Gebruiker

@gd32475 Interessante info !!!

3 december 2012 om 00:44

Hallo,  iBood behoort tot 1 van de vele officiele verkooppunten van Acer smartphones.

3 december 2012 om 00:47
gd32475 Gebruiker

woonachtig in Nederland

3 december 2012 om 02:10
7_10 Gebruiker

Wie in deze periode een Acer Liquid Glow smartphone koopt bij één van de officiële verkooppunten van Acer Group komt in aanmerking voor teruggave van het bedrag van 30 euro op de aankoopprijs. Waarom kan ik het niet terugvinden ergens dat ibood officieel is. Heb liever dat ik het kan lezen op: http://acer-liquidglow.nl/cashback/voorwaarden.html ofzo ipv dat ik een zin van een onbekende expert uit deze forum moet citeren mocht het misgaan.

Edited by: Admin

Xaobotnik Gebruiker

Jammer dat Acer afgestapt is van dat Metal-idee van de S120. Vond dat wat goed aanvoelen. Ook de accessoires waren beter bij dat toestel, met zo’n blackberry-achtige pouchhoes….

Beste TCO,

Ik ken niet alle smartphones van buiten. Echter adviseer ik je om de website phonearena.com te raadplegen. Via deze site kan je smartphones onderling met elkaar vergelijken. Echter er bestaand meerdere reviews over de Liquid Glow waarvan de meeste erg positief zijn over de specs, het heldere scherm en de kwaliteit/design. Zeker voor een smartphone onder de €200.

3 december 2012 om 00:37
edwinveldkamp Gebruiker

@LiquidGlow-Expert Kunt U niet beter reageren op het bericht van de gebruiker en niet zoals je nu doet onderaan de site een nieuw bericht verzenden?…………….

3 december 2012 om 00:44

Gaan we doen!

3 december 2012 om 10:53
edwinveldkamp Gebruiker

Toppie

3 december 2012 om 00:48
gatfietsen Gebruiker

@LiquidGlow-Expert

Is deze telefoon simlock vrij?

En begrijp ik het goed dat deze telefoon na de cashback maar 120,- heeft gekost?

Alvast bedankt!

3 december 2012 om 00:53

Ja,  deze smartphone is simlock vrij. Voldoe je aan de voorwaarden die gelden bij deze cash-back, dan kom je op 120,- uit. Een betere deal kan je niet krijgen voor een smartphone met Android 4.0 , NFC, Android beam, 1 GHz, extra 4 GB SD-kaartje, etc. etc.

3 december 2012 om 01:00
gatfietsen Gebruiker

Ik voldoe aan alle voorwaarden, gelukkig.

Nog een enkel vraagje:

Ik heb wat informatie opgezocht op een paar site’s, en de ene site zegt dat het toestel gebruikt maakt van Tri-band netwerk, de andere van Quad-band netwerk.

Welke is het precies, en wat is het verschil?

3 december 2012 om 01:26
steynvh Gebruiker

Tri-band en quad-band wilt gewoon zeggen dat de quad-band meer frequenties aankan dan de tri-band.

In Europa zijn er 3 frequenties (meestal gebruikt voor 2G, 3G en 4G), dus zolang je binnen Europa blijft, heb je voldoende aan tri-band. De andere frequenties zijn dan voor als je naar bijvoorbeeld Amerika gaat. Als je de gebruikte frequentieband van daar niet hebt zitten op je ontvanger, werkt je GSM gewoonweg niet daar. Quad-band heeft normaal gezien alle globale frequenties in zich zitten trouwens.

3 december 2012 om 00:54
peagreen Gebruiker

Mijn Acer liquid metal van ruim een jaar geleden bij de ibood doet het nog goed, maar ik vind het wel hinderlijk dat ik opslag ruimte tekort kom maar apps die ik echt nooit van m’n levensdagen zal gebruiken er niet af mag gooien.
Ik zou hem kunnen rooten, maar dat staat me niet aan. Ik zou simpelweg zelf willen bepalen wat er wel of niet op geinstalleerd is.

3 december 2012 om 01:03

Ruimte te kort hebben om je eigen apps te installeren is nooit leuk. Gelukkig krijg je een 4 GB SK-kaart erbij geleverd. Is dit niet voldoende, dan stop je hier een 32Gb SD-kaart in. Alle apps zijn te verplaatsen naar je SD-kaart. Acer is nu meer dan een jaar verder toen de metal uit kwam en zijn de smartphones absoluut niet meer met elkaar te vergelijken. Acer voorinstalleert alleen bruikbare apps die echt nuttig zijn voor de eindgebruiker: YouTube, Google Search, Google Maps, Google Talk, Gmail, Google+ ,Facebook, FM-radio  zijn voorgeinstalleerd, evenals  Polaris Office Viewer

3 december 2012 om 00:58
didierm Gebruiker

Door de blijkbaar helaas exclusief Nederlandse cashback is de prijszetting van dit low-end model (dat, afgezien van NFC, fundamenteel weinig verschilt van de uit de markt genomen Liquid Metal) m.i. voor Belgische klanten niet echt interessant.

Gemiste kans …

3 december 2012 om 01:09

Ik denk dat €149 nog steeds een zeer scherpe prijs is voor een toestel met Android 4.0, mooi helder 3.7 inch scherm, 1 GHz processor en mooi in design. Zie ook de reviews op het Internet. De “Android magazine” heeft zelfs de Liquid Glow uitgeroepen als de beste smartphone onder de 200 euro.

3 december 2012 om 01:14
didierm Gebruiker

1 GHz (single core) is eerder een nadeel dan een voordeel …

Met cashback zeer interessant.

Zonder cashback geen slechte deal, maar niks speciaals (ruime tijd geleden 2 gelijkaardige Liquid Metals – trouwens degelijke toestellen – voor ca. € 150 aangeschaft).

3 december 2012 om 01:17
gd32475 Gebruiker

149+5.95 is 156, Vandenborre is 169. De prijs is echt niet zo scherp als je laat uitschijnen, vooral niet indien er een probleem is met het toestel en het via iBood moet teruggezonden worden.

Dit doet wel niks af aan de kwaliteit van het toestel. Persoonlijk vind ik het een goed toestel, maar iBood overdrijft, zoals altijd, en nu toch wel erg veel, met een aanbevolen prijs van 250.

3 december 2012 om 01:27
Moderator Jos Moderator

Het is niet iBOOD die een adviesverkoopprijs uit de duim zuigt, deze prijs wordt bepaald door de producent of importeur van het product. Vroeger hielden de winkels zich ook aan die prijs, maar sinds de internetshops het grootste deel van het commerciële reilen en zeilen bepalen is een en ander op dit vlak veranderd.

3 december 2012 om 01:33
gd32475 Gebruiker

Fair enough. Maar dan moeten ze toch niet zo overdrijven.

3 december 2012 om 01:57
PACS Gebruiker

Kan me niet herinneren dat men zich ooit hield aan de gestelde adviesprijs. Gebeurde wel eens, zoals dat nu nog gebeurd. Maar ik weet niet beter of de adviesprijs lag altijd al boven de werkelijke verkoopsprijs. Het is volgens mij ook heel bewust dat ze dit hoger anchoren, zodat de werkelijke prijs goedkoper lijkt.

Snap dat iBood moeilijk een andere prijs kan hanteren, gezien deze nogal varieert. Op een enkele keer na, zoals met tijdschriften. Uitgevers die een adviesprijs bepalen voor een abonnement, en vervolgens het voor minder verkopen -_-

Back on topic: leuke aanbieding. Nog even over nadenken.

3 december 2012 om 02:10
Moderator Jos Moderator

Erg voor u dat u zich dat niet herinnert. Speelt nochtans op dit ogenblik nog heel duidelijk in een aantal sectoren waar het internetverkoop niet zo actief is, zoals bvb de autosector, waar een duidelijke adviesverkoopprijs geldt. Mogelijk zijn er retailers die daarop enige korting geven of enige andere promotieacties voeren, maar dit doet geen afbreuk aan hetgeen hierboven staat.

Of ga gewoon eens bij kleinhandelaars naar de prijzen van hun producten kijken.

22 december 2012 om 09:26
custerskp Gebruiker

Zie mijn review voor dit prima toestel voor dit geld!!

http://www.kieskeurig.nl/gsm/acer/liquid/reviews/962282/floppie1968/5173418

31 januari 2013 om 14:26
kiuan Gebruiker

Ik heb de Acer tab gewonnen! Bedankt IBOOD!!

wardee01 Gebruiker

jammer dat ie geen dual sim heeft, anders had ik deze zeker voor deze prijs (en nog een keer cacheback erboven op) zeker besteld

Ik heb momenteel al 1,5 jaar de acer liquid E en ben er (zeker gezien de prijs die ik er destijds voor betaald heb hier via ibood) behoorlijk te spreken over. is wel een keer helemaal dood geweest maar binnen de garantie binnen een week gerepareerd terug.

Enige nadeel vind ik is dat ACER barre weinig aan updates doet (in ieder geval voor de liquid E, stock rom zat en zit nog steeds op android 2.2)

toyota-f1 Gebruiker

@product expert

Als je een acer gsm root, vervalt dan de garantie? Alvast bedankt.

3 december 2012 om 01:20
toyota-f1 Gebruiker

Ik zou dit graag weten vooraleer ik deze koop.

3 december 2012 om 01:24
steynvh Gebruiker

Goede vraag in feite.

Wettelijk gezien vervalt enkel je garantie op de software dan, niet op de hardware. Echter weet iedereen dat de meeste fabrikanten de garantie gewoon weigeren vanaf je root.

3 december 2012 om 01:26
toyota-f1 Gebruiker

bedankt voor je antwoord. Mijn liquid mt s120 die ik hier gekocht heb op ibood heeft namelijk de geest gegeven dit weekend. Hij blijft vastzitten net na het opstartscherm en de garantie zal dus vervallen.

3 december 2012 om 10:15
giellio Gebruiker

Ik heb die van mij geroot en vorig jaar een probleem gehad (starte niet meer op).
Is gewoon onder garantie hersteld.

3 december 2012 om 01:39
fuyi Gebruiker

De LiquidGlow=Expert heeft het tweemaal om 0:53 & om 1:03 over een 4GB SK-kaartje wat erbij geleverd wordt.

Waar staat dat in de omschrijving? Ben waarschijnlijk te moe om het te vinden, maar kan het zo snel niet vinde.

3 december 2012 om 01:46
mail2jamgem Gebruiker

Never again! In het verleden twee laptops van dit merk aangeschaft en BINNEN de garantieperiode een defecte laptop ter reparatie aangeboden.

Dus niet! Onder alle protest mochten we kiezen voor

- zonder reparatie laptop retour voor 60 euri

- gerepareerde laptop retour, enkel bij vooruitbetaling van 230 euri.

Voor ons nooit meer een product van deze makelij.

Ben gewaarschuwd dat zij hun garantiebepalingen niet nakomen.

3 december 2012 om 02:13
alleei Gebruiker

Ibood zou vel beter en makkelijker aanbiedingen kunnen maken van,

bv goedkoopste op internet is 25€ bij ons vandaag voor 15€

Dan krijg je een eerlijker beeld denk ik, de meeste mensen zullen net als ik ook de prijzen vergelijken denk ik?

3 december 2012 om 02:19
Moderator Jos Moderator

Vaak beginnen internetaanbieders reeds ’s nachts om 1 uur hun prijzen aan te passen aan de iBOOD-aanbieding. Wat zou jij dan doen?
Trouwens, jij kunt toch ook googelen?

3 december 2012 om 02:16
stijnecorsa Gebruiker

Voor de Belgen totaal niet interessant zoals hierboven reeds vermeld koop heb bij Van den borre voor iets meer en je hebt er nog super garantie bovenop. Gewoon belachelijk die advies prijs daar heb je bij ons bijna een acer cloud mobile voor !

3 december 2012 om 12:15
merdera Gebruiker

Dan koop je toch daar? Ik zie het probleem verder niet? Niemand verplicht je bij ibood te kopen he…

3 december 2012 om 02:53
hdeman Gebruiker

120,- echt een Nederlandse prijs. Koop bij China Buy een mobiel 159,- en is echt wel een hele grote stap beter. Dan maar Chinees merk voor EU landen met een lever tijd van 2 weken :-)

3 december 2012 om 03:01
Moderator Jos Moderator

En een extra rekening met BTW, invoerrechten, inklaring, douanekosten. En ga nu AUB niet beweren dat het niet waar is, ik heb het diverse keren meegemaakt.

3 december 2012 om 03:48
loreleitje Gebruiker

Maar als ACER dan vooral Nederlandse klanten ambieert, blijf ik wel bij mijn gekende en gewaardeerde merken.

3 december 2012 om 13:39
Xaobotnik Gebruiker

Wat zijn gekende en gewaardeerde merken? Mensen zitten daar vaak fout mee. Zo maken Toshiba en Fujitsu enorm goede en betrouwbare laptops. Toch willen veel mensen daar niet voor betalen. Opel zijn slecht gemaakte auto’s in de regel, maar het is hier een van de meest populaire merken. Sharp heeft enorm goed supl, en is het Philips van Japan, ondanks Jpanse concurrentie van andere grote merken, waar Philips hier helemaal geen concurrentie heeft. Toch hoeven maar weinig mensen buiten Japan Sharp te hebben. LG wordt door velen nog altijd weggezet als het LG van de Chocolate en Shine, terwijl ze met de Optimus serie niet alleen een betrouwbare, maar zelfs een erg goede serie hebben die volgens verschillende sites moeiteloos de concurrentie aan kan met de populaire merken. Toch blijft het die ‘Lekker Goedkoop’ naam hebben.

Samsung is volgens velen het beste merk voor televisies, terwijl dat eveneens onzin is.

Mensen doen te vaak aan merkhoererij.

Feit is dat deze Acer goed besproken wordt om zijn bouwkwaliteit en het scherm. Voor onder de 200 is het een prima toestel, met misschien alleen de Alcatel 995 als goede concurrent. Maar die zit nog op een oudere Android versie.

Andere telefoons van Acer heb ik zelf ook mogen testen, en die waren niet verkeerd. De telefoons van Acer zijn gewoon prima. Dat hun laptops vrij ruk zijn (hoewel de Acer Aspire S7 door zowel Tweakers als HWi erg positief beoordeeld werd), en de garantievoorwaarden ook.

De garantievoorwaarden van telefoons hangen trouwens af van Dynafix (in Nederland iig), en die zijn per definitie ruk. Dat is altijd zo geweest, en daar is niets aan te doen. Ja, voor Nokia gaan, aangezien die hun telefoons zelf afhandelen. Maar dan blijft er weinig keus over. Zeker als je een leuke smartphone wil voor onder de 200 Euro.

23 december 2012 om 13:09
kruipstef Gebruiker

Review:
stefkruip 
23-12-2012
Gekocht via Ibood. Had hiervoor ook al een Acer telefoon. Toestel bevalt zeer goed en heeft alle moderne mogelijkheden. Supertoestel voor een nette prijs. Hulde

Reageer op deze review

3 december 2012 om 03:59
hdeman Gebruiker

Jos, nu je gekke dingen zegt hierbij de site met 4.7″ en andro 4.1.1. dubbelsim enz enz.

LightInTheBox

3 december 2012 om 07:08
arifi Gebruiker

Acer is uit Taiwan.En Taiwan is toch ook China.Al ontkent Taiwan dat.Taiwan is zeg maar het Friesland van China.

3 december 2012 om 07:46
draadje Gebruiker

ik wil even reageren op  diegene die zegt dat Acer een slechte reputatie heeft op laptop gebied.

dat was in het begin zo.  ik heb nu mijn  5e Acer . ik ben super tevreden(ruil meestal in na 2jaar) en garantie is ook super.

neen voor mij altijd ACER.  dat u het maar weet, en nee ik heb verder niets met Acer te maken!

3 december 2012 om 13:49
Xaobotnik Gebruiker

De meeste producten die uitkomen gaan niet kapot. Dat hij een positieve ervaring hebt, wil niet zeggen dat de generale ervaring met het merk goed is. Feit is dat Acer in de regel gewoon slechte kwaliteit aflevert, en ook slechte garantievoorwaarden, aangezien het meestal maar één jaar is, terwijl de goede merken, Asus, Toshiba, Sony, wèl gewoon twee jaar bieden, meestal (Sony en Asus altijd, Toshiba meestal). MSI en Samsung geven ook standaard 2 jaar, maar zijn te klein in de zakelijke markt in in al die kwaliteitstests voor te komen. Acer en Gateway (Gateway is van Acer en in de zakelijke markt met name in de VS vrij groot) scoren structureel erg laag. En dat is al jaren zo.

Maar zoals gezegd, ruk in product X wil niet zeggen dat het ruk is in product Y.

3 december 2012 om 07:48
draadje Gebruiker

china buy en anderen wordt het oa dubbele prijs. ben daar mee flink op mijn bek gegaan! nooit meer

wees gewaarschuwd!

3 december 2012 om 08:34
Bunkerdorp Gebruiker

11 maanden oud zijn mijn acers gelijk als deze en van beide telefoons zijn inmiddels de accu’s rot

Expert hoe zit dit?

3 december 2012 om 10:22

Beste Bunkerdorp,

Dat is heel vervelend. Het is voor mij moeilijk in te schatten wat er precies is gebeurt. Acer hanteert 2 jr garantie, ik zou zeggen laat de accu’s eens controleren door een service-expert. Indien de accus’s niet goed zijn, moeten deze vervangen worden. Is dit een oplossing?

3 december 2012 om 11:48
Bunkerdorp Gebruiker

Is idd een oplossing.

Beide gekocht bij ibood

Waar kan ik dat laten doen?

21 december 2012 om 23:41
birmaantje Gebruiker

http://www.kieskeurig.nl/gsm/acer/liquid/reviews/962282/birmaantje/5173144

Heb een review geplaatst op kieskeurig.

ordernummer: 2696451

3 december 2012 om 08:34
franklempens Gebruiker

Ik ben ook zeer benieuwd of het geheugen kaartje er nu bij zit.

3 december 2012 om 10:23

Hallo, er wordt standaard los een 4GB SD-kaart in de doos meegeleverd. Geheugen is uit te breiden tot 32GB.

3 december 2012 om 09:12
HermanBovens Gebruiker

149,90 EUR en *geen verzendingskosten* op amazon.de:

http://www.amazon.de/Acer-LIQUID-GLOW-BLACK-Schwarz/dp/B008U6R5QI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1354521506&sr=8-1

Dit is dan ook gewoonlijk met snellere levering dan iBood.  En je hoeft niet meteen vandaag te beslissen.

(ok er is een BTW verschil, maar heb dit nog nooit moeten bijbetalen, en dan nog lijkt amazon aantrekkelijker)

3 december 2012 om 10:02
Bunkerdorp Gebruiker

En hoe zit het dan met invoer rechten?

3 december 2012 om 09:14
w00tie Gebruiker

- Voor Belgische klanten, is de prijs zonder cashback niet zo interessant.

- Acer maakt wel degelijk producten, wat heeft falende laptops hier mee te maken?

Zelf meerdere Acer producten gehad en nooit geen problemen mee gehad.

- Batterijen zijn verbruiksproducten, 6 maanden waarborg.

- Op alle imports (buiten EU) dient op “bestellingen” boven 40€ (denk ik), BTW (21%) & invoertaks betaald te worden.

Om te zwijgen over waarborg & eventueel “updates” van die toestellen die uit China komen.

my 5 cents,

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.