16 februari 2020 om 00:00
iBOOD

SodaStream Spirit Starter Pack | Black

SodaStream Spirit Starter Pack

Vergeet het zeulen met zware flessen: met de SodaStream Spirit maak jij gemakkelijk en snel je eigen bruisende drankje.

Specificaties

Merk: SodaStream
Type: Spirit Starter Pack
Garantie: 2 jaar

• Bruiswater in een handomdraai
  • Inclusief flessen en glazen
  • Modern en fris design

SodaStream Spirit

• Modern en eenvoudig design
  • Handige drukknop voor toevoegen van bruis
  • Maak licht, medium of sterk bruisend water
  • Snap-locksysteem voor makkelijk plaatsen van de fles
  • Afmetingen: 12,5 x 43 x 18 cm
  • Gewicht: 2,8 kg

SodaStream Hipster Edition

• Aantal: 3
  • Materiaal: kunststof (BPA-vrij)
  • Inhoud fles: 1 liter
  • Flessen te vullen tot: 840 ml
  • Niet vaatwasmachinebestendig
  • Let op: de flessen worden geleverd met een zwarte- of grijze dop en bodem. Het uitleveren gaat willekeurig, je kunt hier helaas geen keuze in maken.

SodaStream Glazen

• Aantal: 4
  • Inhoud: 330 ml

Dit onvang je

• 1x SodaStream Spirit Black
  • 1x SodaStream CO2 cilinder (onder licentie), goed voor max. 60 L bruisend water
  • 1x herbruikbare, BPA-vrije kunststof vulfles (1 liter)
  • 3x Hipster Edition BPA-vrije kunststof vulfles (840 ml)
  • 4x SodaStream glas (330 ml)
16 februari 2020 om 08:00
Sharky123ja Gebruiker

Helaas met de plastic flessen erbij! Deze kunnen niet in de vaatwasser. Ik hoop dat binnenkort de versie met de glazen flessen weer langs komt!

Beantwoorden

16 februari 2020 om 09:41
Diablo70 Gebruiker

En daar is ie weer de vraag naar de vaatwasser.

Zeker een speciale flessen houder in je vaatwasser? Denk je dat de waterstralen goed in de fles komen? De speciale flessen houders zijn voor baby flessen met grote opening. In de zomer of met visite heb je natuurlijk ook ruim voldoende flessen om snel te vullen,kunnen de vuile tijdje in de vaatwasser.

Koop een flessen borstel,in 1 minuutje goed schoon!

Beantwoorden

16 februari 2020 om 10:07
picobello3 Gebruiker

Luiaard

Beantwoorden

16 februari 2020 om 11:06
.Goldenheart4. Gebruiker

En de dop krijg je goed schoon met een stopcontact borsteltje, deze past mooi in de dop.

Heb ik ooit een keer gehaald bij de praxis

Beantwoorden

16 februari 2020 om 11:31
jocar Gebruiker

De gas kost ±12€ voor max 60L bruiswater.  Dat komt op 0.5€/L.  Bruiswater kost in de supermarkt 0.2€/L.  Waarom zou ik een sodastream kopen ?

Beantwoorden

16 februari 2020 om 12:16
Jan-van-Gent Gebruiker

Heel juist en als men er toe komt om statiegeld op de flessen te heffen zie ik niet goed in waarom ik een dergelijke set zou kopen!

Beantwoorden

16 februari 2020 om 12:17
LoaLoa Gebruiker

Ik denk dat je terug moet naar de basisschool om je rekenvaardigheden op te vijzelen.

Beantwoorden

16 februari 2020 om 12:47
tang Gebruiker

Heb je het huidige niveau gezien van basisschool scholieren? Geen aanrader dus.

Als gas €12,00 kost voor 60L dan is dat €0,20/L. Maar dat red je niet, als je een beetje bubbels wil, haal je lang geen 60L. Misschien 40 50L. De doppen gaan niet eindeloos mee, maar gaan gas lekken op een gegeven moment, weer kostenpost. Je moet de flessen niet met siroop vullen, maar alleen met bubbelwater. Siroop kan het best meteen in je glas. Anders heb je heel veel schoonmaakwerk. Al met al: Dit apparaat bespaart geen geld, maar wel heel veel gesleep met lege flesjes.

Beantwoorden

16 februari 2020 om 13:53
Diablo70 Gebruiker

Wat je ook betekend het is duurder dan een B merk frisdrank behalve als je de aanbiedingen hier en daar gebruikt. Gas fles omruilen is €12,99  60ltr haal je er alleen uit als je er weinig koolzuur in doet. Ik ruil een lege fles om voor €4  hier net over de grens in Duitsland bij een bedrijf.

Beantwoorden

16 februari 2020 om 19:33
Danny214 Gebruiker

En waar kun je dat precies voor 4 euro omruilen?

Beantwoorden

16 februari 2020 om 12:12
DickScho Gebruiker

En waarom zou ik bruiswater willen?

Beantwoorden

16 februari 2020 om 12:51
Moderator Mark Moderator

Hoi DickScho,

Sommige houden er van :-)

Beantwoorden

16 februari 2020 om 17:13
johnnysapporo Gebruiker

De grootste besparing is natuurlijk de jaarlijkse berg plastic afval!  Weegt bij mij zwaarder dan die paar cent op een fles.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.