2 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

WMF Kitchenminis One for All Keukenmachine | Ivoor

WMF Kitchenminis One for All Keukenmachine

Geen joekel van een keukenmachine op het aanrecht maar wel de prestaties ervan? Deze WMF Kitchenminis One for All keukenmachine is het antwoord.

Specificaties

Merk: WMF
Type: Kitchenminis One for All keukenmachine | 0416680071
Garantie: 2 jaar

• Compact én krachtig
  • Met alle nodige accessoires
  • Body van Cromargan 18/10 RVS, 8 snelheden en een lcd-scherm

Kenmerken

• Kleur: Ivoor
  • Materiaal behuizing: Mat hoogwaardig Cromargan 18/10 roestvast staal
  • Sfeervolle ledverlichting tijdens gebruik
  • Elektronische snelheidsregeling
  • Soft start
  • Ontgrendelknop voor het eenvoudig optillen van de mixerarm
  • Automatisch oprolbaar snoer
  • Lcd-scherm met timerfunctie

Technische specificaties

• Techniek: Planetaire dubbele mengbeweging
  • Vermogen: 430 W
  • Voltage: 220 - 240
  • Frequentie: 50 - 60 Hz
  • Snelheid: 16.000 rpm
  • Aantal snelheden: 8

Veiligheid

• Nieuw GS-certificaat
  • Messen zijn niet toegankelijk tijdens het blenden

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen apparaat: L 35 x B 22,7 x H 28,4 cm (hoogte met blender is 54,9 cm)
  • Snoerlengte: 1 meter
  • Gewicht: 8400 g

Dit ontvang je

• Kitchenminis One for All keukenmachine (04166800)
  • Houder voor accessoires
  • Platte garde
  • Ronde garde
  • Deeghaak
  • Siliconen spatel
  • Mengkom van 3 liter + spatbescherming
  • Tritan blenderbeker / drinkfles 550ml
2 augustus 2020 om 07:58
bernardwelvaert Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Het product waar je naar verwijst is daar alleen tweedehands te koop. Bij ons is het product uiteraard gloednieuw.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 08:22
akkies Gebruiker

Goedemorgen, hoeveel kilo pizzadeeg kun je maken/ kan de machine aan per keer zonder oververhit te raken?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 10:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen akkies,

Dit heb ik helaas niet kunnen vinden. Misschien zijn er forummers die deze hebben en hun ervaringen hiermee willen delen.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 08:34
bjmuller Gebruiker

Goedemorgen zeg, maar bij deze keukenmachinhe ontbreekt de “doorvoersnijder ” om te raspen, snijden, ect,  die de MUM keukenmachine van Bosch wel heeft hè?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 10:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bjmuller,

In de specificaties vind je onder het kopje dit ontvang je, alle accessoires die meegeleverd worden.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 11:25
Azaa Gebruiker

Azaa Gebruiker

Er werd eerder gevraagd waarom er geen schijf Snijder bij zit. U gaf aan dat je bij de specificaties kan lezen wat je krijgt , maar op elke andere website die deze machine verkoopt zit er een Snijder bij. Waarom bij deze machine niet? Volgens mij hoort dit er standaard bij te zitten. Kunt u dit uitzoeken ? Dan ben ik namelijk wel geïnteresseerd, anders koop ik deze bij een winkel die het wel meeleverd

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 13:02
Susantigoon Gebruiker

Deze WMF heeft zat mogelijkheden waar je erg goed mee wegkomt, maar idd Bosch MUM is qua veelzijdigheid en kwaliteit een klasse op zich; niet vergelijken hiermee (en zeker niet inruilen). Daar is de prijs dan ook naar….

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 09:03
harryv1 Gebruiker

Mooie machine. Ben toe aan een nieuwe omdat mijn oude Kenwood het lastig krijgt met mijn brooddeeg maar vraag me af of 430 W niet wat licht is voor onze wekelijkse broodbakkerij.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 11:23
Azaa Gebruiker

Er werd eerder gevraagd waarom er geen schijf Snijder bij zit. U gaf aan dat je bij de specificaties kan lezen wat je krijgt , maar op elke andere website die deze machine verkoopt zit er een Snijder bij. Waarom bij deze machine niet? Volgens mij hoort dit er standaard bij te zitten. Kunt u dit uitzoeken ? Dan ben ik namelijk wel geïnteresseerd, anders koop ik deze bij een winkel die het wel meeleverd

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 22:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Azaa,

Ik kan alleen maar de accessoires terugvinden die hier ook vermeld staan. Waar heb je gevonden dat die er standaard bij zit? Dan kijk ik even met je mee.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.