23 mei 2020 om 00:00
iBOOD

Bosch BCS1ULTD Unlimited Draadloze Steelstofzuiger | 2 Accu's

Bosch Unlimited Steelstofzuiger | BCS1ULTD

Krachtig, draadloos en geleverd met twee accu's! Deze Unlimited Steelstofzuiger scoort een 8,8 op Kieskeurig. Zuig een gat in de dag en neem afscheid van het fenomeen stof. 

Specificaties

Merk: Bosch
Type: Unlimited Steelstofzuiger | BCS1ULTD
Garantie: 2 jaar

• Met vele hulpstukken
  • Bijzonder krachtig en draadloos
  • Eindeloos werken met de 2 accu's

Algemeen

• Stof capaciteit: 0.4 L
  • Snel opladen: binnen 60 minuten opgeladen
  • Lange flexibele kierenzuigmond
  • 2-in-1 meubelborstel en bekledingszuigmond
  • Gewicht (klaar voor gebruik met buis- en vloermondstuk): 2,9 kg
  • Stofzuigercontainer: Zakloos
  • Type stroombron: Batterij/Accu
  • Accu/batterij: Lithium-Ion (Li-Ion) 18V 3Ah

Werktijd per accu

• Tot 60 min. op de normale stand zonder elektrische accessoires
  • Tot 45 min. op de normale stand met elektrische zuigmond
  • Tot 7 min. op de Turbo stand met elektrische zuigmond

Dit ontvang je

• Bosch BCS1ULTD Unlimited steelstofzuiger
  • Combiborstel
  • Flexibele kierenzuigmond
  • Grote meubelzuigmond
  • Meubelzuigmond
  • Reliëfborstel
  • Oplaadbare accu (2x)
  • Oplader
  • Wandhouder
23 mei 2020 om 00:09
hanszelf Gebruiker

Beste Ibood, mag de melding

“Mis de topdeals niet!

Wij sturen af en toe hele speciale deals via een browser melding.

Om notificaties aan te zetten
1. Tik op het slot icoontje zoals in het voorbeeld.2. Kies nu Meldingen toestaan.”

… er nu weer af? Erg irritant om deze steeds weg te moeten klikken

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:27
SIebenIvo Gebruiker

Helemaal mee eens!!!

Hoop dat ibood zichzelf niet begint te overschatten als ze menen dat ik, kan niet voor andere spreken natuurlijk, daar op zit te wachten…

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:31
Moderator Thom Moderator

Goedenavond,

Bedankt voor je melding.

Ik ga het doorgeven aan mijn collega’s. Die zullen er na het weekend naar gaan kijken.

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:45
Pvdvenis Gebruiker

On topic: top stofzuiger! Half jaar geleden hier gekocht en erg blij mee in ons drukke huishouden

Beantwoorden

23 mei 2020 om 02:04
Big-J Gebruiker

Heb hem hier een tijd terug gekocht, zeer goede stofzuiger, veel beter (en stiller) dan die dure Dyson rommel!!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 07:03
wtco Gebruiker

Superstofzuiger. Losse universele accu’s. Weinig lawaai. Hebben hem vorige keer gekocht. 2mnd terug. Niks dan lof. Enige minpuntje is klein reservoir maar verplicht je dan ook om hem sneller te ledigen en filter te reinigen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 07:48
rm1983 Gebruiker

Gister de via iBOOD bestelde Philips draadloze stofzuiger van vorige week binnen gekregen de fc6726/01 eerste indruk is top ! 21.6v, helaas geen verwisselbare accu maar wel 40,- cashback . En hij was snel geleverd. Het is toch wel erg handig voor de auto/tuinset/trap om geen snoer meer achter je aan te hebben .

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:11
Jewgeni1 Gebruiker

Is deze BSC1ULTD de Nederlandse versie van de Bosch ProPower Bosch BSS1A114 die in de Duitse Stiftung Warentest werd getest in 2019?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jewgeni1,

Deze informatie hebben we helaas niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:37
N_Th Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedemorgen, wat vervelend dat je het tweede deel van je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover na het weekend contact met je opnemen. Om het hier on-topic te houden heb ik je bericht even weggehaald.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:42
JoFor Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:55
pekkie1 Gebruiker

Hallo,

Is je ook geschikt voor parketvloer?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:24
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen pekkie1,

Ja, dat is geen enkel probleem.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:23
brco Gebruiker

In commentaren lees ik nochtans dat de borstel op harde vloeren een krassend geluid maakt. Dan is het voor mij een no-go. Ik wil een zachte borstel voor op harde vloeren.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:52
Zplus Gebruiker

Is een zachte borstel hoor en geen harde.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:13
annelieke_maykel Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:14
woutertr Gebruiker

Goedemorgen,

Er is momenteel een cashbackactie op Bosch tot 70€ op deze stofzuiger. iBood staat daar ook vermeld als deelnemer (https://acties.bsh.nl/BO-SDA-20-0041) maar hij moet wel een van deze E-nummers hebben, zie hieronder. Valt deze hieronder (BCS1 = BCS1000??)? Alvast bedankt.

Unlimited Serie | 8
BBS812AMBCS812KA2BSS81POWBBS81PETMBBS81PETBBS811PCKBCS81EXCBCS1000

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:27
dikkiedick52 Gebruiker

Geldt niet voor dit type, staat er niet tussen!!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:28
dikkiedick52 Gebruiker

Ik heb er de vorige keer 2 besteld voor mijn dochters, zijn er super blij mee en dus een echte aanrader.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:43
C0rl3on3 Gebruiker

2 vragen:

1. Laad het toestel ook op wanneer deze is bevestigd aan de wandhouder?

2. Op de foto’s staan 3 borstels/mondstukken weergegeven, maar in de beschrijving bij “Dit ontvang je” staan er 5 borstels/mondstukken beschreven. Is er een foto beschikbaar van alle borstels/mondstukken die meegeleverd worden? Of in ieder geval meer duidelijkheid hieromtrent?

Bij voorbaat dank!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:51
ronaldbons Gebruiker

Hij kan en opgeladen worden aan de wandhouder en opgeladen worden met de snellader.

Ik heb er toen de stang met borstel, een flexibele mondstuk bijgekregen en klein borsteltje bij gekregen.

Snellader doet er 40 minuten over. Wandlader 5 uur?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:54
dikkiedick52 Gebruiker

Toestel laad op via de wandhouder.

Op de foto zie je 2 accessoires en de wandhouder, dus geen 3. Het borsteltje is super makkelijk voor bijvoorbeeld de bank stofzuigen en is uitschuifbaar en de lange smalle voor als je ergens niet bij kan.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:46
padyrik Gebruiker

Deze samenstelling met de 2 batterijen en de snellader laadt niet !! op via de wandhouder. Enkel met de snellader. Voordeel is dat men voor het plaatsen van de wandhouder niet afhankelijk is van de plaats van een stopcontakt. Heb deze uitvoering nu ongeveer 3 maanden en zijn er 100% tevreden over.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:47
dikkiedick52 Gebruiker

Er zit toch een aparte adapter bij de wandhouder dus wel op te laden lijkt mij!!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:57
Willie6407 Gebruiker

Volgens de handleiding laadt hij wel degelijk op via de wandhouder.

https://www.bosch-home.nl/supportdetail/product/BCS1ULTD/02#/Tabs=section-manuals/

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:53
C0rl3on3 Gebruiker

Op de foto bovenaan dit forumtopic alsook op de productpagina, zie ik wel degelijk 3 borstels/mondstukken:

1. Mondstuk aan uiteinde steel (combi-borstel?)

2. Flexibele kierenzuigmond

3. Kleine zuigmond met borstel (2-in-1 meubelborstel en bekledingszuigmond?)

In de beschrijving staat:

1. Combiborstel

3. Grote meubelzuigmond

4. Meubelzuigmond

5. Reliëfborstel

M.a.w. zitten de grote meubelzuigmond en de reliëfborstel er inderdaad bij en hoe zien die er dan uit? Graag een foto ter verduidelijking.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:12
baai Gebruiker

Gaat het om refurbished/demo model of is deze nieuw?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:27
dikkiedick52 Gebruiker

Dit zijn nieuwe stofzuigers!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag baai,

Deze zijn inderdaad nieuw. Wanneer het om refurbished gaat, dan wordt dit er duidelijk bij vermeld.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:17
Zplus Gebruiker

Hebben hem ook in huis en hebben 2e accu nog nooit gebruikt. Gebruiken hem o.a voor de trap en om even snel rommel op te ruimen. Helaas loopt hij vast op vloerkleed waardoor we nog steeds gewone stofzuiger moeten gebruiken. Vloerkleed is 1,5 cm hoog en de draaiende borstel slaat dan vast. We hangen hem op aan de lader en is iedere keer klaar voor gebruik. Op turbo stand gaat hij stuk korter mee ongeveer 15 min. Zijn veel reviews op internet terug te vinden en verslaat steeds de Dyson op zowel kracht, geluid en uithoudingsvermogen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:19
Zplus Gebruiker

Kan iemand bevestigen dat de snellader van deze best wel veel herrie maakt door ventilator? Kan er nooit iets van terug vinden maar zijn hier misschien wat mensen met ervaringen?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:48
padyrik Gebruiker

De snellader is zonder ventilator en dus geruisloos.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:54
Zplus Gebruiker

Vreemd wat hij blaast lucht uit de lader en maakt best veel herrie

Beantwoorden

23 mei 2020 om 13:58
Big-J Gebruiker

Er zit wel degelijk een ventilator in bij dit model snellader (Bosch AL 1880 CV), maar zo luid vind ik die nu eerlijk gezegd niet. Je hoort hem wel blazen maar niet om te zeggen dat het stoort.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:08
jbiggie Gebruiker

Ik zie werktijd 7 minuten met electrische zuigmond, die staat echter niet bij wat je ontvangt. Wat is een electrische zuigmond en zit er die nu wel of niet bij?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 13:19
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag jbiggie,

De gemotoriseerde AllFloor HighPower borstel valt onder elektrische accessoires. De overige borstels niet, waardoor er onderscheid is gemaakt.

De AllFloor HighPower borstel is degene die je op foto 1 aan de stofzuiger ziet zitten.

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 13:30
jbiggie Gebruiker

Dat snap ik niet, ik zie geen onderscheid tussen gewone en electrische hulpstukken, maar hij staat op de foto. Dus wordt dat ding nou wel of niet meegeleverd

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:29
djrotech Gebruiker

Net besteld! Mijn vrouw zal blij zijn zeker? ????

Beantwoorden

23 mei 2020 om 13:36
Moderator Thom Moderator

Hahahaa. En jij daarmee ook neem ik aan?

Fijn weekend!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:30
The Sequel Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Het gaat hier om een nieuw product en geen tweedekans.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:49
Midcall Gebruiker

Moet je wel zeggen dat op deze zelfde site staat:

Outlet: Deze categorie omvat tweedekans apparaten, die zijn getoond in showrooms of tijdens beurzen en evenementen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 13:16
dikkiedick52 Gebruiker

Net toch maar even gebeld met Bosch, zijn showroom modellen uit winkels en beurzen dus wel gebruikt lijkt mij!!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 13:31
C0rl3on3 Gebruiker

Beste iBood moderator, graag duidelijkheid over het volgende:

Op de foto bovenaan dit forumtopic alsook op de productpagina, zie ik 3 borstels/mondstukken:

1. Mondstuk aan uiteinde steel (combi-borstel?)

3. Kleine zuigmond met borstel (2-in-1 meubelborstel en bekledingszuigmond?)

In de beschrijving staat:

1. Combiborstel

3. Grote meubelzuigmond

4. Meubelzuigmond

5. Reliëfborstel

Zitten de grote meubelzuigmond en de reliëfborstel er inderdaad bij en hoe zien die er dan uit? Graag een foto ter verduidelijking.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 14:12
eva864 Gebruiker

Standaard zit bij deze normaal de elektroborstel (“All Floor HighPower borstel” – degene die op de foto aan de steel zit), de flexibele kierenzuigmond en het combimondstuk (2-in-1 meubelborstel plus bekledingszuigmond). Ga er dus maar vanuit dat de foto klopt, de beschrijving niet.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 14:48
C0rl3on3 Gebruiker

Hetzelfde artikel werd op 30 april jl. ook aangeboden en de foto en beschrijving waren toen exact hetzelfde, dus ook met de 2 extra mondstukken in de beschrijving, maar niet op de foto. Zou toch vreemd zijn als iBood wederom dezelfde fout maakt?

Kan een iBood moderator hier s.v.p. uitsluitsel over geven?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 17:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag C0rl3on3,

De borstel die wordt meegeleverd is de Philips FC8077/01 TriActive Z-mondstuk voor harde vloeren. We hebben daar geen extra foto van.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:00
dikkiedick52 Gebruiker

Ik heb deze toen besteld en er zit maar 1 mondstuk bij.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 20:27
C0rl3on3 Gebruiker

Dan was dat sowieso een ander model omdat er hier minimaal 3 mondstukken bij zitten volgens de productfoto.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 14:29
paulvr503 Gebruiker

is deze stofzuiger geschikt voor langharige wollen tapijten?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 16:00
Zplus Gebruiker

Nee loopt de borstel op vast

Beantwoorden

23 mei 2020 om 15:23
terrier45 Gebruiker

Ik wil hem bestellen en heb nog een code voor gratis verzenden, eerst ging de site niet naar de Rabo app voor de betaling en nu doet mijn code voor verzending het niet meer?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 17:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag terrier45,

De code zal na ongeveer 30 minuten automatisch resetten.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 17:50
terrier45 Gebruiker

Hallo Niek,

Doet het nog steeds niet,

Groet John

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:14
terrier45 Gebruiker

Kan een moderator mij hierbij helpen, code wordt niet meer geaccepteerd en kan maar tot 24.00 uur bestellen!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:47
terrier45 Gebruiker

Laat maar, ga er morgen wel 1 halen bij de makro, paar tientjes meer maar dan ook nieuwste model en niet zoals deze overjarig, vind dit een slechte zaak van ibood!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:56
Moderator Thom Moderator

Wat vind je precies een slechte zaak? Dat we je niet snel genoeg helpen met het resetten van je code of dat dit model “overjarig” is? 

Om je verder te helpen: Tot wanneer was je code geldig? Alle verzendcode’s die worden ingevoerd en niet worden verzilverd, worden écht na 30 minuten gereset. 

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 22:10
terrier45 Gebruiker

Uiteraard was de code nog gewoon geldig, tot en met 28-05.

Gr.John

Beantwoorden

24 mei 2020 om 15:21
Moderator Paul Moderator

hoi John,

Als moderator kunnen we de code niet voor je resetten en in het weekend is de klantenservice niet aanwezig. Zou je de mail met code door willen sturen naar webcare@ibood.nl? Dan zullen zij je na het weekend hierbij helpen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 16:11
ravensxtc Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Het gaat daar om een gebruikt product.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 16:34
jerikho Gebruiker

Volgens mij is van iBood een betere aanbod. Check zelf nog een keer zou ik zeggen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 17:05
crazy_r Gebruiker

Hoe goed gaat deze met kattenbakgrind om?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 17:32
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag crazy_r,

Dit zal normaal gesproken opgezogen worden ;-)

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:02
dikkiedick52 Gebruiker

1 van mijn dochters heeft 5 katten en dit gaat prima.

Beantwoorden

28 mei 2020 om 20:40
budgetschutter Gebruiker

Vanmiddag binnen gekregen,  werkt fantastisch!

Beantwoorden

16 juni 2020 om 12:27
supermous Gebruiker

Leuk ik heb hem nog steeds niet ik begin het vertrouwen te verliezen.
Costumer service zeg iedere keer vandaag of morgen komt het maar voorlopig zegt dhl dat ze mijn pakket nog niet hebben ontvangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.