4 februari 2013 om 00:00
iBOOD

ZyXEL 2-bay NAS en Media Server NSA320 met 3x USB 2.0 en Gigabit Ethernet!

Computers en hardware worden met de dag kleiner en dunner, terwijl programma’s en databestanden juist steeds groter worden. We kunnen ons dus alles voorstellen bij je behoefte aan extra en veilige opslagruimte die je het liefst ook makkelijk kunt benaderen vanaf de verschillende apparaten die er in je huis staan. Deze ZyXEL NSA320 kan deze behoefte probleemloos voor je vervullen. Met een krachtige CPU en voldoende geheugen, kan de NSA320 2-Bay Media Server snel een backup maken en grote multimediabestanden streamen op hetzelfde moment. Daarnaast kan de ZyXEL gelijktijdig meerdere 1080p high-definition streams naar verschillende UPnP-en DLNA-gecertificeerde apparaten, zoals de Microsoft Xbox 360, Sony PS3, de Squeezebox en DLNA tv in elke kamer thuis verwerken. Naast het fungeren als een eMule, BitTorrent of FTP-server, maakt de ZyXEL dankzij de one-click hosting downloadmanager het je gemakkelijk om grote downloads te beheren vanuit RapidShare of Megaupload. Behalve dat je 2 harde schijven kunt inbouwen in de ZyXel kun je ook gebruik maken van externe USB-schijven. Indien je graag een snelle backup wilt van je foto’s en video’s op je digitale camera’s, smartphones of USB-apparaten voor massaopslag, sluit je deze apparaten gewoon aan op een van de drie USB 2.0-poorten van de NSA320 en druk je op de copy / sync knop. Zo kun je eenvoudig je kostbare herinneringen opslaan en staan ze klaar om te worden gedeeld met vrienden en familie. Met de auto-upload functie kun je ze namelijk automatisch delen op Flickr, YouTube en meer van dergelijke social media sites. Via de intuïtieve gebruikersomgeving, bekijk je voorbeelden van bestanden door middel van thumbnails en kun je slideshows van fotos rechtstreeks afspelen vanuit je webbrowser. Met de NSA320 kun je ook eenvoudig een muziek-afspeellijst maken en afspelen op de achtergrond van deze diashows. Met de zPilot™ functie van de NSA320 kun je mediabestanden organiseren via eenvoudige drag-and-drop handelingen. Met zPilot ™-software geïnstalleerd op je computer, sleep je gewoon een of meerdere bestanden of mappen naar het zPilot ™-pictogram op je bureaublad. De ZyXEL identificeerd de bestanden vervolgens en plaatst ze automatisch in de muziek-, foto-, video- of andere aangewezen mappen op de NSA320! De ‘groene’ Wake-on-LAN functie stelt je in staat om de NSA320 op afstand in te schakelen om bij je media bestanden te kunnen. Wanneer er een tijdje geen overdracht van gegevens is geweest kunnen de schijven die je eventueel in de NSA310 in hebt gebouwd automatisch in de slaapstand worden geparkeerd. De krachtige plan-functie van de ZyXEL kan ook automatisch de Media Server in-of uitschakelen op basis van je gebruikspatronen. Kies voor de fraai vormgegeven Zyxel NSA320 die voldoet aan de hoogste standaarden voor gebruiksvriendelijkheid, design, snelheid en kwaliteit!
  • Merk: ZyXEL
  • Type: NSA320, 2-bay Media Server
  • Krachtige HD Multimedia Streaming binnen handbereik!
  • Eenvoudig meerdere HD-media streamen op DLNA TV of mediaspelers
  • Automatisch downloaden / uploaden van platforms als RapidShare of Megaupload
  • Intuïtieve gebruikersinterface met klik-en-play mediaspeler
  • zPilot ™ organiseert mediabestanden via eenvoudige drag-and-drop operaties
  • Netwerkprotocol: TCP / IP, CIFS / SMB, NFS (voor Linux / Unix), FTP, HTTP, DHCP client, PPPoE, Network Time Protocol (NTP),
  • Netwerk instelling: DyDNS support
  • Netwerktoepassingen: Gigabit jumbo frame-ondersteuning tot 9K bytes, UPnP AV-server, Print server ondersteuning (CIFS), iTunes-server ondersteuning, SqueezeCenter-ondersteuning, Samba / FTP-server support, Fotoalbum server, phpMyAdmin / MySQL / PHP, Ondersteuning voor eMule / BitTorrent / FTP / HTTP downloads, One-click hosting sites download manager, Auto-upload nieuw toegevoegde bestanden naar FTP-servers, Flickr en YouTube
  • Ondersteunt Windows Media Center plug-ins voor het afspelen van muziek & video ’s
  • Ondersteunt diavoorstelling
  • Bestandssysteem interne HDD (niet inbegrepen): XFS
  • bestandssysteem externe HDD: NTFS, EXT2, EXT3, FAT32, ReiserFS, XFS
  • Beveiliging: Ondersteuning HTTPS en FTPES (FTP over expliciet TLS / SSL), gecodeerde NSA replicatie op afstand, gecodeerde NSA archief backup op externe harde schijf
  • Backup Solutions: One-touch copy / sync knop voor backup op externe USB-apparaten • Back-up planner: Instant / geplande backup, NSA naar NSA synchronisatie / archief back-up, NSA back-up naar externe USB harde schijf
  • USB-harde schijf en kaartlezer ondersteuning
  • Maximaal 2 USB-printer servers (door CIFS protocol)
  • UPS monitoring en automatische uitschakeling
  • APC UPS monitoring en automatische uitschakeling
  • RAID functies: RAID0, RAID1, JBOD
  • Schijf Onderhoud: Self-Monitoring Analysis & Reporting Technology (SMART), automatisch detecteren van slechte sectoren met e-mail notificatie
  • Interne schijf slaapstand ondersteuning
  • Geplande stroom aan / uit / reboot
  • Systeem automatisch hervatten na stroomuitval
  • Wake-on-LAN-ondersteuning
  • Gebruiker & Groeps management
  • Package management voor het opzetten van toepassingen
  • IP-filter tabel beheer
  • Download service met bandbreedte controle
  • Downloadstatus management
  • RSS client en server support auto-download en meldingen
  • Prullenbak met automatisch opruimen en herstellen van bestanden
  • Minimale systeemvereisten • OS: Windows XP/Vista/7 (32 & 64 bits) • Browser: IE 6.0+, Firefox 2.0+, Google Chrome 4.0+
  • LAN: 10/100/1000 Ethernet RJ-45 connector
  • Drie USB 2.0 poorten
  • Twee 3,5 inch SATA I / II harde schijf interfaces
  • Knoppen: Power-knop, Copy / Sync-knop, Reset-knop
  • Stroomverbruik: Access mode: 32,2 Watt, Wake-on-LAN-modus: 0.24 Watt
  • Afmetingen: 108 x 205 x 147 mm
  • Gewicht: 1060 g
  • Wettelijke garantie: 2 jaar

Vandaag is er op het iBOOD Forum een Official Product Expert aanwezig!
De Official Product Expert is een vertegenwoordiger van de fabrikant en zal

gedurende de dag

aanwezig zijn om al jullie vragen te beantwoorden.

Begin je vraag aan de Official Product Expert met:
@Zyxel_Expert
En stel je vraag in het Engels!
Wil je een uitleg over de specificaties van het product of wil je weten of de iBOOD van de dag compatibel is met een product dat je al in huis hebt? Dan kun je deze

vragen direct aan de Official Product Expert stellen zodat je in no-time een duidelijk en goed antwoord hebt!
Let wel; Je kunt gedurende de Product Expertsessie vragen stellen die gerelateerd zijn aan het aangeboden

product. Om de productdiscussie overzichtelijk en on topic te houden, worden alleen vragen behandeld over het product zelf. Als vanzelfsprekend dien je je aan de

forumregels te houden om het voor iedereen leuk te houden. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan gesprekken met Product Experts of informatie die uit vragen

voortkomt.

Footer

4 februari 2013 om 00:02
Skaos Gebruiker

Megaupload bestaat niet meer :P

4 februari 2013 om 01:30
mark-k Gebruiker

Doet niets af aan het feit dat MegaUpload niet meer bestaat, DotCom is een volledig nieuw bedrijf begonnen.

4 februari 2013 om 00:13
nrtn Gebruiker

Leuk dingetje. Ben wel op zoek naar een leuk NASje.
Prijs is ook interessant. Scheelt niet veel met de goedkoopste via tweakers maar al wel met de rest van het lijstje ;)

Denk er nog even over na.
Morgen paar leuke hddtjes erbij ibood? ;)

4 februari 2013 om 10:03
jaapnr1 Gebruiker

Wellicht om je over te halen: http://www.alpha-audio.nl/2011/05/tien-redenen-om-een-nas-te-kopen/

:-).

4 februari 2013 om 10:04
jaapnr1 Gebruiker
4 februari 2013 om 00:15
mariusjr Gebruiker

Ik zie alleen maar NASsen met maximaal ruimte voor 2 harde schijven. Ik wil er 1 met minimaal 4, en dan met raid ;-)

m

4 februari 2013 om 11:20
jaapnr1 Gebruiker

Er zijn genoeg modellen met 4 bays. Denk aan merken als Synology, Thecus, Qnap of bijvoorbeeld Netgear. Zijn vaak wel wat duurder dan 2-bay.

4 februari 2013 om 17:27
mariusjr Gebruiker

Ik bedoelde uiteraard een goede aanbieding op iBood  ;-)

4 februari 2013 om 00:18
Merdera Gebruiker

Voor geinteresseerde kopers hier een vergelijkingsonderzoek met 18 nassen, waaronder deze.

http://nl.hardware.info/reviews/2425/18-1-2-bay-nas-apparaten-review

4 februari 2013 om 00:20
mrdummy Gebruiker

NSA320 is een goedkoper variant. Ik heb NSA325 en die is iets sterker, sneller en heeft usb 3.0. (1.2 t.o.v. 1.6 Ghz cpu)
NSA325 kent verder SATAIII en kan zeker 4TB schijven aan.

Ik weet niet hoe het zou lopen met NSA320. Sommige sites zeggen max 4TB, NSA325 doet max 6TB (2×3TB kan dus)

Verder is NSA320 goed genoeg voor opslag, transfer gaat zeker 30 MB/s. Aan je de keus.

4 februari 2013 om 00:44
IrisPronker Gebruiker

Begrijp ik het goed dat je deze NAS kun benaderen, ook als je niet achter je eigen computer zit, via RapidShare? Ik neem aan dat de ZyXel goed samengaat met Windows 8?

4 februari 2013 om 09:28
Moderator Renate Moderator

Als je de NAS in het netwerk beschikbaar maakt voor toegang vanaf internet (via je firewall of via een VPN) dan kan je de gegevens ook via internet benaderen.

22 februari 2013 om 10:26
DJmaze Gebruiker

Toen ik hem uitpakte bleek er geen HD bij te zitten.

Welke HD (s) moet ik hiervoor aanschaffen? En waar?

Wie kan mij helpen?

Ik woon rond Utrecht

22 februari 2013 om 10:41

Beste, het is bij deze nas niet nodig om internet schijven te gebruiken. Als je al externe schijven hebt, dan kun je ook deze gebruiken. Mocht je interne schijven willen kopen, dan kan dit bij elke lokale computer boer.

Je kunt 3,5″ sata I, II en III gebruiken. (drie omdat deze backwards compatible zijn).

met de nieuwe firmware erop kun je max 2x 4TB erin plaatsen.

4 februari 2013 om 00:49
rafraf Gebruiker

is het ook mogelijk om op deze nas sabNZB te installeren ?

4 februari 2013 om 10:58
Official Product Expert Zyxel-Expert Official Product Expert

Beste rafraf,

Dit is mogelijk via een FFP stick, en zal vanaf onze 4.60 firmware gelijk mogelijk zijn via NZBGET 9.1.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 01:11
KYC Gebruiker

Edit by Renate
Dit bedrijf heeft de afgelopen 8 uur al een paar keer prijs aangepast. Daar gaan we geen reclame voor geven.

4 februari 2013 om 01:14
broodeter Gebruiker

Bij een apparaat als dit, met al zijn (on)mogelijkheden en opties, zou een Product Expert op het forum m.i. best wel handig zijn geweest…

4 februari 2013 om 09:25

Beste, dit product is eerder aangeboden geweest, toen wel met expert. Wellicht dat je daar de benodigde informatie kunt vinden die je zoekt. De link heb ik hieronder gepost.

4 februari 2013 om 13:43
broodeter Gebruiker

Bedankt voor je antwoord.

Vannacht stond er weliswaar nog niets over een ‘ Product expert op het forum ‘, maar ik zie dat de tekst bovenaan vanmorgen is aangepast. En dat de Zyxel_Expert intussen al druk bezig is om vragen te beantwoorden!

Klasse!

4 februari 2013 om 02:18
Zjwaemke Gebruiker

Doe mij maar een gebruiksvriendelijkere nas met 4 bay,  snel,  betrouwbaar,  dergelijke apps etc

NAS: synology-disk-station-ds-412

4 februari 2013 om 03:36
foxathome Gebruiker

Heb je deze weleens geprobeerd dan???
Ondanks dat heb ik er alleen maar gezeik mee gehad :-(
Heb al 3 keer een nieuwe ontvangen en weer haalt hij belabberde snelheden na verloop van tijd!

4 februari 2013 om 11:22
jaapnr1 Gebruiker

Gezeik met een Synology? Ik heb een DS508, DS411+ en nu een DS1512+… nooit gezeik mee.

4 februari 2013 om 07:40
janwillem_v Gebruiker

Edit by Renate
Verzoekjes kun je in het tip forum plaatsen.

4 februari 2013 om 07:58
manumax Gebruiker

Heb deze met een eerdere IBood gekocht, denk bijna een jaar geleden.

Toen was hij 5 euro duurder.

Ik moet zeggen (vooral voor deze prijs) dat hij geweldig werkt!

Alles is makkelijk in te stellen en aan te passen.

Zyxel mag dan geen top of the notch zijn, maar prijsvergelijkend een top apparaat!

4 februari 2013 om 08:28
p-e-t-e-r Gebruiker

jup. hier idem. Gekocht een jaartje geleden. Werkt als een trein. Zit een ouwe 500Gb en een nieuwe 3TB schijf in, in JBOD. ben erg tevreden met de torrentfunctie ,overzichtelijke admin functies en de snelheid is meer dan afdoende. Ik draai dr gewoon vlot films mee af. Snelheid die ik over mn netwerk haal (mediaplayer is de bottleneck) is ~35Mbps, geen idee of dat voldoende is voor 3D. Up- en down via ethernet/glas ~ 4MBps, cat5e kabel met GB switches en -router. Waar ik minder tevreden mee ben is het schuiven van “vaste” shares zoals Music/Video/Photo van de ene naar de andere schijf. Ik mis uiteraard ook de mogelijkheid nzb’s te verwerken, zit op duurdere NASsen. conclusie: prima apparaat voor die prijs.

4 februari 2013 om 08:46
Nowayjose Gebruiker

Geen MAC OS X ondersteuning dus?

4 februari 2013 om 11:00

Beste Nowayjose,

De NSA 320 ondersteund de Safari webbrowser, en ook Apple Time Machine.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 20:36
Zork14 Gebruiker

Beste Zyxel-expert,

Ik heb even gekeken op de Zyxel website. Ik zie echter nergens ondersteuning voor het AppleFileProtocol. En trouwens ook geen opmerking over Apple Time Machine. Geen ondersteuning van AFP betekent een omslachtige verbinding via SMB op een MAC. Hoe zit dit dan precies?

4 februari 2013 om 09:10

Beste iBOODers,
in een eerdere aanbieding van dit product hadden we een product expert.
Wellicht dat jouw vraag de vorige keer al gesteld is en beantwoord.

voor meer informatie zie iBOOD aanbieding Zyxel NSA320

Er is tevens een online demo beschikbaar op de website van ZyXEL.
na het inloggen ga naar : System > Administration om in de Expert mode te komen

Edited by: Renate

4 februari 2013 om 09:11
MrWes Gebruiker

Hoe zit dit met usenet downloads?

Wordt dat ook ondersteund?

4 februari 2013 om 09:17
pieter154 Gebruiker

Ja dit kan hij, maar je moet wel zelf een en ander installeren. Het is niet zoals bij de concurrentie dat je een vinkje zet en er staat een usenetproggie op.

4 februari 2013 om 11:01

Beste MrWes,

Usenet wordt via NZBget 9.1 in onze 4.60 firmware( komt Q2 van 2013) ondersteund.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 09:16
pieter154 Gebruiker

Ik heb deze begin van het jaar gekocht (sorry ibood, niet bij jullie) en het is voor de prijs een topapparaat. Ik heb er 2×2TB in zitten en sabnzbd draaien. De cpu is snel genoeg om soepel te unrarren en parren. Transfer ligt op ~32MB/s bij kopiëren naar de NAS. Downloaden via sabnzbd gaat bij mij op circa ~3,5MB/s. Via NFS gekoppeld met de Dune Prime en zelfs de 50mbps bird scene van Planet Earth wordt netjes over het netwerk gestreamed en vlekkeloos afgespeelt.

Koop hem niet voor op de slaapkamer, de fan maakt behoorlijk lawaai.

4 februari 2013 om 09:41
p-e-t-e-r Gebruiker

da’s een goeie. t is inderdaad geen erg stille NAS. Is in een woonkamer niet storend, maar in een slaapkamer zou ik m niet zetten. vwb die transfersnelheden, ik denk dat die 32MBps megaBIT per seconde is en geen BYTE? Zo kom je ook op 3.5 MegaBYTE downloadsnelheid (32/8), of zit ik nou verkeerd? want dan moet ik nog maar eens goed naar mn netwerk kijken, vrees ik…:-)

4 februari 2013 om 09:53
pieter154 Gebruiker

Sorry, ik vrees dat je het inderdaad onder de loep moet nemen. Of begin ik nu bites en bytes door elkaar te halen.

Kopiëren vanuit windows8 naar de nas is 32megabyte per seconde, kopiëren vanaf de nas naar de pc is ~65 megabyte.
Het downloaden vanaf newsgroepen gaat met circa 3,5 megabyte per seconde.
De enige snelheid die ik in bit had uitgedrukt is de bird scene. De Dune geeft namelijk alleen de megabit snelheid weer. Alles is hier aangesloten op een netgear 1gbps router.

Ik heb zelf ook wat opstart problemen gehad. Bijvoorbeeld tussen de Dune en nsa320. Een standaard filmpje stotterde al gelijk (6mbps) ik heb me gek lopen zoeken. Uiteindelijk NFS ingeschakeld en alles werkt vlekkeloos. Dit gaf een enorme performance boost richting de Dune.

@Ronvliex hieronder, ja, ik stream alles ermee. Zelfs de hoge bitrates uit Planet Earth gaan probleem. De bottelneck bij veel mensen zal de mediaspeler zijn er zijn er maar een paar die dit aankunnen :)

RonVliex Gebruiker

Heeft iemand enig idee of je deze NAS ook als WEBserver kunt gebruiken? Dus een website op de NAS die via Internet te benaderen is? Voor duurdere NASsen heb je APPs om de NAs te benaderen en bedienen via je foon, hier ook zoiets mogelijk? Mijn meest belangrijke vraag: Performt deze NAS goed genoeg om een film mee te streamen? Daar doe je t toch voor? Graag ervaringen van mensen die deze NAS in gebruik hebben gezien…

Lawaaierige FAN vind ik niet zo erg, ik zet de NAS wel in de muurkast :-)

4 februari 2013 om 11:04

Beste RonVliex,

Het is mogelijk om op de NSA320 WordPress te gebruiken .

De NSA kunt u via een port forward beschikbaar maken vanaf het internet, waardoor u van elke gewenste plek uw nas kan benaderen.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 19:43
JH2020 Gebruiker

Ja, streamen gaat goed.

VB.  3D vanaf NAS netwerk streamen naar Mediaplayer  naar 3D tv.

En tegelijk ook nog de kopieer akties op de NAS zelf. En transmission torrents downen.  Dus super apparaat.

NB  Ik heb er ook nog 2×3 disken (a 2 TB) aan hangen via de USB poorten.  Wel iets minder snel vanwege de USB2.0 standaard.  Maar de NAS houdt het vol.

Wel met 4.50 Firmware en FFP.

plaspop Gebruiker

Kan iemand mij de meerwaarde vertellen van deze aanbieding ?

beste, zoals eerder vermeld heeft bedrijf voor 8 uur vanochtend al 3x de prijs aangepast. Wij gaan voor dit soort zaken geen reclame toestaan.

4 februari 2013 om 09:43
thedarkflame00 Gebruiker

ok het is toch leuk als mensen die hem echt hebben gekocht hun bevindingen plaatsen want al die zaagers die het ding niet eens kennen. ik vind geen enkele nas met 2HD’s onder de 150€ en ik zoek er al een half jaar 1 het enige wat ik spijtig vind is dat ik hem niet als cloud voor de iphone/pad kan gebruiken of kan dit wel?

4 februari 2013 om 10:05
sjococo Gebruiker

Zyxel maakt op hun site melding van http://www.polkast.com waarmee je dat kunt.

4 februari 2013 om 11:07

Beste thedarkflame00,

De NSA is te gebruiken via Polkast, deze app kunt u uw NSA320 benaderen.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 19:44
JH2020 Gebruiker

Ik heb hem nu meer dan een jaar.  Super ding.  Zie ook mijn post hierboven.

4 februari 2013 om 09:44
p-e-t-e-r Gebruiker

webserver : het is een NAS en geen server. Je kunt wel je bestanden via FTP/sFTP benaderen. Ook de dropbox werkt goed
film streamen: geen probleem voor HD, 3D weet ik niet. Je netwerk moet wel Gigabit aankunnen om het maximale eruit te halen

4 februari 2013 om 10:13
Markdehaan Gebruiker

Zoals ik dit zie is dit alleen de mogelijkheid om er harde schijven in te zetten. Maar die worden er niet bijgeleverd zeker?

Wat is de prijs indicatie dan bijvoorbeeld met 2x 1TB hardeschijf?

4 februari 2013 om 11:10

Beste Markdehaan,

De indicatie hiervan is dat de NSA rond de € 349,- zit.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 12:03
mausrm Gebruiker

Aub alleen linken naar hetzelfde product als aangeboden. iBOOD bied de lege nas aan.

4 februari 2013 om 19:45
JH2020 Gebruiker

Koop gewoon 2 schijven en stop die erin.

4 februari 2013 om 10:17
bado Gebruiker

Kan je op een dergelijke media speler ook xbmc installeren?

4 februari 2013 om 10:36
pastulio Gebruiker

Nee, dit is volgens mij op dit moment bij geen enkele NAS mogelijk.

Hij ondersteunt wel DLNA, dwz dat je films en audio kan streamen naar bijv een PS3 of een TV die dit ondersteunt.

Nadeel is wel dat de NAS bij het aanzetten de inhoud even moet indexen voordat ze gezien worden.

4 februari 2013 om 11:11

Beste bado,

Dit is niet mogelijk.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 10:28
thebest106 Gebruiker

Iemand enig idee welke afmetingen de fan heeft?

4 februari 2013 om 19:47
JH2020 Gebruiker

Doorsnede ca 5.5 cm.

4 februari 2013 om 10:40
Markdehaan Gebruiker

Wat ik mij ook afvraag is of je er beslist een hardeschijf in moet plaatsten of dat externe harde schijven via USB ook voldoende zijn. Ik heb namelijk wel al 2 externe harde schijven.

4 februari 2013 om 11:12

Beste Markdehaan,

Dit is zeer zeker mogelijk, interne schijven zijn niet verplicht, als u alleen externe schijven heeft kan dit ook.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 19:48
JH2020 Gebruiker

Als je bv torrents wilt downloaden, moet je een internet schijf hebben.

Ik heb ook een externe disk leeg gehaald en in de NAS geplaatst.

4 februari 2013 om 10:50
maes_a Gebruiker

Ondersteunt deze ook time machine?

4 februari 2013 om 11:13

Beste maes_a,

De NSA320 ondersteund Apple Time Machine.

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 11:19
svenarits Gebruiker

Beste er is verschil tussen een markt en een adviesprijs. Via google kun je het verschil tussen beide leren.

4 februari 2013 om 11:31
bartvl1979 Gebruiker

Sinds wanneer accepteert iBood geen paypal meer?

4 februari 2013 om 11:34

Sinds afgelopen vrijdag is tot nader order het gebruik van Paypal niet meer mogelijk.

4 februari 2013 om 11:32
aschekke Gebruiker

Er zit ook een FTP functie op, maar voor mij het belangrijk dat ik verschillende accounts kan aanmaken met verschillende rechten. Is dat mogelijk?

4 februari 2013 om 11:41

Beste aschekke,

Dit is zeer zeker mogelijk, zo kunt u aangeven welke gebruikers gebruik mogen maken van de shares en welke mappen zij kunnen benaderen .

Groet,

Zyxel-Expert

4 februari 2013 om 11:45
sjococo Gebruiker

tenzij anonymous FTP is toegestaan moet iedere usernaam en paswoord geldig zijn. zie pagina 188 van de manual  ftp://ftp2.zyxel.com/NSA320/user_guide/NSA320_4.40.pdf

4 februari 2013 om 19:49
JH2020 Gebruiker

Daar je ook een FFP stick kunt gebruiken, kun je ook via je linux toegang knutselen aan de NSA320.

4 februari 2013 om 12:34
schuling23 Gebruiker

Deadline voor het posten van een review om mee te dingen naar die harddisk?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.