6 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Keter Eden Garden Bench Tuinbank met Opbergruimte

Keter Eden Garden Opbergtuinbank

De terrassen zijn open, jippie! En dan ontdek je dat je eigen terras toch wel veel relaxter én goedkoper was. Maak die liefde voor je eigen terras nóg groter met deze opbergtuinbank!

Specificaties

Merk: Keter
Type: Eden Garden Bench
Garantie: 2 jaar

• Weerbestendig en onderhoudsvrij
  • Inhoud blijft droog en geventileerd
  • Elegante look en de voordelen van kunststof

Kenmerken

• Kleur: Beige / bruin
  • Draagkracht: 200 kg
  • Materiaal: Duurzaam kunststof met houtlook
  • Gereedschapsloze montage
  • Afsluitbaar met hangslot (niet meegeleverd)

Volume en afmetingen

• Volume opbergbox: 265 liter
  • Buitenkant bank: 140 x 60 x 84 cm
  • Binnenkant opbergbox: 128 x 50 x 38 cm

Dit ontvang je

• Keter Eden Garden Bench opbergtuinbank
  • Montagehandleiding
6 juni 2020 om 02:10
Luuk-star Gebruiker
6 juni 2020 om 02:59
Yvonne1968 Gebruiker

Jammer dat ie maar in een kleur aangeboden wordt.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 14:29
Schredder Gebruiker

Mee eens

Beantwoorden

6 juni 2020 om 05:43
Roland9999 Gebruiker

Ziet er mooi uit!

Beantwoorden

6 juni 2020 om 10:31
Zplus Gebruiker

Bedoel je dat echt,,,,,,! Wat een afschuwelijk stukplastic in je tuin.

Beantwoorden

7 juni 2020 om 19:30
Moderator Paul Moderator

Smaken verschillen (gelukkig). :)

Beantwoorden

6 juni 2020 om 05:45
Roland9999 Gebruiker

Hoe zwaar is deze bank?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 06:51
tooninjo Gebruiker

Als je even googelt dan kan je zien dat hij 14,6 kg weegt.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 07:16
asmodruide Gebruiker

Jammer dat ik er maar 1 kan bestellen heb er namelijk 3 nodig :(

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:30
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen asmodruide,

Je kan er wel meer bestellen, maar vanwege de afmetingen en het gewicht worden het dan wel losse bestellingen.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 07:20
Jeetje_ Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:18
vem Gebruiker

Moeten we echt 2 maal verzending betalen als we er 2 aankopen???? Mijn bestelling is vertrokken. Hopelijk leveren ze dezelfde dag.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:32
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen vem,

Dat heeft te maken met het gewicht en de afmetingen van het pakket. De verwachte verzenddatum is voor dit product 12 juni.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:36
simon.osx Gebruiker

Nette prijs en super handig als je een keer meer gasten dan tuinstoelen hebt.

Toevallig zocht ik deze al een tijdje maar was hij alleen in antraciet te vinden en nog ver weg ook.

Ibood: kunnen jullie bij verzenden voortaan vermelden welke partij het gaat bezorgen en wat de geschatte leverdatum is? Verzenddatum zegt de laatste tijd nog maar heel weinig.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 10:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen simon.osx,

Doordat iBOOD met meerdere vervoerders samenwerkt is het lastig om van te voren te vermelden met welke vervoerder hij bezorgt zal worden. Standaard pakketten worden meestal met DHL en/of postnl verzonden en dan is de levering meestal de volgende dag. Door de corona crisis kan er soms wat vertraging in zitten en dit geldt ook voor andere vervoerders natuurlijk.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 11:50
Kevlar013 Gebruiker

Dit zou mooi passen in mijn tuin, aangezien de bank dezelfde kleur is als mijn tuinhuis. Maar ik lees dat er redelijk wat kwaliteitsproblemen zijn met het zitgedeelte (zie reviews op Amazon UK). Zou dit nog steeds het geval zijn of zou Keter dit ondertussen hebben aangepakt in hun design?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 19:50
BG1000 Gebruiker

Omdat de genoemde klachten zelfs in de reviews van deze maand nog beschreven worden, verwacht ik niet dat dit een verbeterde versie zal zijn.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 14:46
Colin5020 Gebruiker

Dag allemal.

Sorry, Ik weet ben ik niet op de goed plaats maar… ik heb een probleem.

Ik heb een slecht email adress gegeven wanneer Ik heb mijn registratie gedaan.

Hoe kan Ik doen om deze email adres wijzigen ?

Ook, Ik heb een andere probleem. Deze morgen heb ik een betaal doen bij mastercard. Ik heb de confirmatie van mijn bank ontvangen maar de web pagina van ibood zijn niet “uplaoded”.. en daar na, de artikle is nog in mijn winkel en niet betaald…

Iemand reeds de selfe probleem gehad ?

Bedankt voor uw antwoord en ook voor de correct forum topic  waar moet ik deze post gepost.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 17:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Colin5020,

Ik ga je bericht over je emailadres doorgeven aan de klantenservice en dan zullen zij hierover na het weekend contact met je opnemen.

Is het bedrag van je bestelling niet van je credit card wel afgeschreven? Je kunt ook altijd even kijken of de bestelling wel in je account staat. Wanneer hij daar staat dan is het sowieso goed gegaan. Laat maar even weten of hij tussen je bestellingen in je account staat.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 15:28
michelsorber Gebruiker

Helaas kan ik er geen 2 bestellen…………willen de huidige houten banken 2 stuks (worden slecht) vervangen voor deze.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 17:43
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag michelsorber,

Door de omvang en het gewicht van deze deal kun je er maar één per keer bestellen. Wanneer je er twee wilt bestellen, dan zul je dit in twee bestellingen moeten doen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.