2 juli 2020 om 00:00
iBOOD

4x Ten Cate Bamboo Boxershort | Heren

4x Ten Cate Bamboo Boxershort

Iedere man heeft shorts nodig. Met deze bamboe boxers om je billen hoef je niet bang te zijn dat je nog meer pandapunten scoort!

Specificaties

Merk: Ten Cate
Type: Bamboe short
Aantal: 4 stuks

• Antibacterieel effect
  • Altijd fris en droog gevoel
  • Bamboe = milieuvriendelijk

Materialen

• 95% bamboe
  • 5% elastaan

Kenmerken

• Duurzaam materiaal
  • Antibacterieel
  • Anti-transpirant
  • Temperatuurregulerend
  • Geen hinderlijke naden
  • Elastische tailleband
  • Zijdezacht en comfortabel

(i) De zwarte boxer is een iets ander model dan de gekleurde. De pijpen van de zwarte zijn iets korter dan die van de korte variant van de gekleurde boxers.

2 juli 2020 om 00:11
hoe-zo Gebruiker

Tip: als je boxers niet lang goed blijven (maakt niet uit van welk merk), koop je boxershorts dan een maatje groter. Heeft mij heel veel geld bespaard, want dan komen er geen gaten in.

Heeft overigens niks met specifiek deze boxers te maken.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 06:51
Sprincky Gebruiker

Een kortingscode voor de verzendkosten zou mij overhalen om deze eens te bestellen…

Beantwoorden

2 juli 2020 om 08:06
Mathijs67 Gebruiker

Ach, zo ben ik meer en meer gaan letten op de verzenddata. Langer dan een week wachten voordat het überhaupt verzonden gaat worden? Nope!

En dan heb ik het niet over ‘werkdagen’, hol begrip in een 24uur maatschappij.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 08:40
Hans. Gebruiker

Sinds amazon nl heb ik niks meer bij iBood besteld geloof ik :)

Beantwoorden

2 juli 2020 om 10:51
Mathijs67 Gebruiker

@Hans; oh, ik wel hoor, maar ben weer weg bij Amazon NL, de Amazon DE bleek vaak goedkoper en sneller te leveren. Met sommige producten even in de URL de extensie aanpassen naar .de of .it of .es etc. geeft leuke prijsverschillen van het betreffende product, is ook een browser-plugin voor die het voor je vergelijkt.

Maar waar ik bij iBood steeds vaker tegen aanloop (en dus minder om ben gaan bestellen) zijn de idioot lange levertijden, en dan vaak ook nog gedurende het wachtproces verdere uitstel van die levertijd.

Op een bepaald moment houd het dan gewoon op voor mij.
Blijf dagelijks kijken, er zitten leuke deals tussen en blijf fan van iBood, maar ondertussen wel goed prijsvergelijken (dan is de deal soms al minder leuk) en levertijden (dan is de deal gewoon een no-deal)

Beantwoorden

2 juli 2020 om 08:07
leonardd Gebruiker

Als dit dezelfde soort zijn die een tijdje terug in het blauw waren (daar lijkt het wel op) dan valt maat M net wat ruimer dan bij de meeste merken.

Heb ik gemerkt na bestellen… Verder goed spul hoor

Beantwoorden

2 juli 2020 om 08:10
Sander0 Gebruiker

Het kruis is helaas niet groot genoeg voor me.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 14:13
hhendrix Gebruiker

Beste Sander je moet ze ook niet als muts gebruiken!

Beantwoorden

2 juli 2020 om 23:43
Sander0 Gebruiker

Hahhahaa

Beantwoorden

2 juli 2020 om 08:24
j-roon1983 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de boxers? Hoe veel langer zijn de “lange” t.o.v. de gewone?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 09:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi j-roon1983,

Tussen de lange en de gewone zit +/-2 cm verschil in de lengte.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 08:25
edenjose Gebruiker

Als ze net zo snel slijten als bij de tenen van de bamboe sokken die ik heb zal er ‘daar beneden’ al snel een eikel uit het bamboeblad steken!

Beantwoorden

2 juli 2020 om 09:05

Hoi edenjose,

Ik weet niet hoe snel jouw sokken versleten zijn, maar dit hoort niet snel te gaan. Als je het idee hebt dat jouw sokken te snel een gat bevatten, dan raad ik aan even contact op te nemen met onze klantenservice.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:33
epluym Gebruiker

Misschien wat vaker je teennagels knippen? ;-)

Beantwoorden

3 juli 2020 om 16:04
edenjose Gebruiker

Bedankt voor je antwoord. Ik moet even uitzoeken welke via jullie zijn gekocht want ik heb er ook van elders. Ze waren op zowel hiel als aan de tenen na zo’n 7 – 8 x dragen kapot. Ik zal zien of ik e.e.a. nog kan achterhalen.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 16:11

Dan zullen die kapotte sokken vast van elders zijn ;-)

Nee, zonder dollen, we zien je berichtje verschijnen.

Fijn weekend alvast!

Beantwoorden

2 juli 2020 om 09:13
BoSan Gebruiker

Ik mis de was- en droogvoorschriften. Kunt u die bij de specificaties zetten.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:27

Hoi BoSan,

Je kunt deze boxershorts op maximaal 40 graden wassen. Ze zijn niet geschikt voor de droger.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 10:26
fopflugel Gebruiker

Ben eens benieuwd of deze nu wel verzonden worden. De laatste 2x dat deze onderbroeken werden aangeboden werden ze nooit verzonden.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 10:35

Hoi fopflugel,

Ik ben niet bekend met jouw individuele case. Maar ik kan wel aangeven dat de aangeboden boxershorts gewoon verzonden worden.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:23
NeoRej Gebruiker

Ik heb de vorige keer deze besteld en keurig ontvangen…

Beantwoorden

2 juli 2020 om 23:21
renezitterd Gebruiker

Wederom besteld. Top kwaliteit en heerlijk draagcomfort. Nu ¾ jasr in het februik en zitten nog steeds perfect.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 01:14
drakenjager Gebruiker

Renezitterd, komt deze deal af en toe terug?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 01:13
drakenjager Gebruiker

Pfft, ik heb deze deal gemist, iemand diet weet dat deze af en toe terugkomt??

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:03
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen drakenjager,

Deze shorts zijn inderdaad al vaker bij ons aangeboden. Nou biedt dat natuurlijk geen garantie voor de toekomst, maar je kan onze inkopers hier wel laten weten dat je ze graag terug wilt zien.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.