1 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Dyson V7 Motorhead Origin Draadloze Stofzuiger + Toolkit

Dyson V7 Motorhead Origin Stofzuiger + Toolkit

Lemmy approves.

Specificaties

Merk: Dyson
Type: V7 Motorhead Origin Draadloze Stofzuiger + Toolkit
Garantie: 2 jaar

• Biedt constante zuigkracht
  • Zuigt vuil, allergenen, dierenharen
  • Werkt ook als kruimelzuiger

Geschikt voor

• Houten vloeren
  • Harde vloeren
  • Laagpolig tapijt
  • Gietvloeren
  • Allergieën
  • Dierenharen
  • Tapijt

Technische kenmerken

• Vermogen: 350 watt
  • Luchtstroom: 2 Tier Radial cyclonen
  • Inhoud: stofreservoir 0,53 liter
  • Type filter: fijnstof-filter
  • Batterijduur: 30 minuten
  • Energiebron: lithium-Ion (Li-Ion) batterij - oplaadtijd 3,5 uur
  • Geluidsniveau: 85 dB

Afmetingen

• Afmetingen: 124 (H) x 21 (B) x 25 (D) cm
  • Gewicht: 2,47 kg

Dit ontvang je

• V7 Motorhead Origin
  • Oplaadstation
  • Combinatie-accessoire
  • Kierenzuiger
  • Zachte afstofborstel
  • Toolkit met zachte afstofborstel, borstel voor hardnekkig vuil, accessoire met brede opening, 30 cm verlengslang
1 juli 2020 om 00:07
Oompaloompa Gebruiker

Wist je dat…

Een heel klein snufje kaneel opzuigen zorgt voor een maand lang de geur van herfst in huis?
Je het matras schoonmaakt met de stofzuiger? Strooi wat soda op het matras, laat dit 30 minuten intrekken en zuig dit er met een meubelzuigmond vanaf.
Je met de stofzuiger en wat ijsblokjes afdrukken van meubels uit het kleed haalt? Leg ijsblokjes op de plekken en wacht tot ze gesmolten zijn en het water droog is. Haal de stofzuiger eroverheen en klaar!

Cheers!

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:15
Susantigoon Gebruiker

Ja hoor, bekend. Wat leuk toch hè? Je staat er niet bij stil.

Alleen: “wacht tot…het water droog is”.  Hoe gaat dat?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:07
katherien Gebruiker

De matras met bicarbonaat best ????

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:48
Moderator Dimitri Moderator

Leuke weetjes!

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:58
wschelstr@zeelandnet.nl Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:13
elpaazj Gebruiker

Spaar liever door voor een V11.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:17
oinkoink12 Gebruiker

ik voor de v14

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:36
Lente2020 Gebruiker

Waarom ?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:51
Hans. Gebruiker

Sparen voor een stofzuiger ?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:00
Q187 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:36
handel.klaas Gebruiker

Heb de V7 Fluffy bij iBOOD gekocht, nogal ambivalent over. De V7 heeft bekende batterij-issues. Al redelijk snel is de batterij op maximale stand in no-time leeg en dan heb ik het bij ons zelfs na 10 seconden. De minimale stand (er zijn er maar twee) gaat langer mee, maar de gebruikstijd is een issue. Heb zelf bij een bekende webshop uit China een extra batterij met een veelvoud van de batterij-capaciteit gekocht. Dat scheel veel, al is de hoogste stand nog altijd niet indrukwekkend van gebruikstijd.

Wat ook een issue met deze ’stofzuiger’ is, is dat het geen stofzuiger is, maar kruimelborstel met wat zuigkracht. Het zal nooit je conventionele stofzuiger écht vervangen, tenzij je het geen probleem vindt om een tas met hulpstukken met je mee te dragen als je het huis door gaat en niet te moeilijk doet over welke oppervlaktes je onderweg allemaal zou willen ‘zuigen. ‘

Bij ons doet hij het inmiddels (met zelf gekochte nieuwe batterij omdat de garantie niet via iBOOD ging en Dyson helemaal geen enkele sjoege geeft) prima als kruimelveger. Hij heeft niet voldoende zuigkracht om écht een stofzuiger te zijn. Je hebt een opzetstuk nodig, zonder is hij nutteloos en krijg je zelfs nauwelijks een spinnenwebje weggezogen of een papiersnipper. Het is een kruimelborstel vooral.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:46
Francis01 Gebruiker

Ik ga voor de V100 van Kobold , top stofzuiger, valt niet om, topbatterij en heel sterke zuigkracht

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:58
Jiih Gebruiker

Gek dat hij zo snel leeg is. Heb je het filter al eens schoongemaakt met water? (Natuurlijk laten opdrogen en als hij droog is weer terug) Die van ons heeft wel een degelijke zuigkracht, maar wel af en toe het filter onderhouden.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:20
Bakingromi Gebruiker

*snap*

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 14:50
Arjenn82 Gebruiker

Wij hebben deze sinds Aug 2018. En wij hebben nog geen dag spijt gehad. Wij hebben een hond die nogal verhaart. Wij hebben door het het hele huis laminaat. Deze dyson is daar perfect voor. De hierboven beschreven batterij issues hebben wij niet. Onze woning is 130 m2. Wij redden het net niet om het hele huis op vol vermogen te zuigen.

Mocht deze stuk gaan, dan kopen wij direct weer een nieuwe.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 15:08
Bambos18 Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

1 juli 2020 om 15:59
Wappy112 Gebruiker

Heb deze via Ibood nu ongeveer 2 maanden. In de basis echt prima zuigkracht maar de accu is zo immens slecht dat ik niet eens alleen beneden kan stofzuigen of de accu is al leeg. Gekke is dat normaal je ervaart de accu is nu minder aan het worden ik moet hem opladen gaat deze stofzuiger letterlijk van 100% naar 0% waardoor hij gevoelsmatig gewoon onnodig snel stopt. Soms zelfs na enkele minuten gebruik.

Zelf dacht ik dat het door o.a. de Motorhead zou komen (elektrisch aangestuurd) dus hier een vrij dure losse normale borstel voor aangeschaft maar hij doet het nog geen minuut langer zonder Motorhead. En dat vind ik wel ontzettend jammer en raar.

Twijfel om hem te laten retouren omdat dit gevoelsmatig echt niet kan en onnodig slecht is van Dyson. Ze kunnen als de V7 echt zo’n slechte accu heeft dit toch ook herstellen en oppakken vanuit HQ met verbeterde accu. Niet te doen dit :(.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.