3 december 2020 om 00:00
iBOOD

2x V-Tac TL-Armatuur met LED-Buizen | IP65 | 120 cm

Product expert aanwezig

2x TL-Armatuur met LED-Buizen (IP65)

Werkplaats verlichten? TL. Carport verlichten? TL. Kelder verlichten? TL. Vandaag pak je in één keer twee armaturen mee. Maar wees snel, anders ben je TL (te laat)!

Specificaties

Merk: V-Tac
Type: VT-12023 | TL-Armatuur met LED-Buizen | IP65 | 120 cm
Garantie: 2 jaar

• Incl. 4 ledbuizen
  • Natuurlijk wit licht: 4000 K
  • Bestand tegen regen, vocht en stof

Elektrische data

• Wattage: 2 x 18 W
  • EQ. Wattage: 2 x 36 W
  • Spanning: AC 200-240 V
  • Frequentie: 50 / 60 Hz
  • Krachtfactor: > 0.9

Licht technische gegevens

• Ledtype: SMD
  • Lichtkleur: natuurlijk wit
  • Kleurtemperatuur: 4000 K
  • Lichtstroom: 3400 lm
  • Kleurweergave-index CRI: > 80
  • Stralingshoek: 120°

Behuizing

• Materiaal: kunststof
  • Type: passend met 2 ledbuizen
  • IP-waarde: IP65

Prestaties

• Starttijd 100% AAN: 0.001 sec
  • Kleurstabiliteit: <6
  • Aan/uit-cycli: > 15000
  • Aantal branduren: 30.000
  • Normale werkomstandigheden: -20°C + 45°C (niet geschikt voor extreme omstandigheden)

Certificaten en normen

• Energie-efficiëntieklasse: A+
  • Certificaten: CE, EMC, ROHS

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen: 1260 x 112 x 63 mm
  • Gewicht: 1,22 kg

Dit ontvang je

• 2x TL-Armatuur
  • 4x ledbuis

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @V-Tac Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

3 december 2020 om 07:04
ThaDoc Gebruiker

Ik heb deze hier ooit gekocht. Zeer slechte kwaliteit! De klepjes om de kappen af te sluiten waren bij beide lampen op verschillende plaatsen afgebroken en zijn zeer fragiel. Je kan beter wat meer uitgeven en deftige armaturen kopen.

Beantwoorden

3 december 2020 om 08:13
johansuttels Gebruiker

Bedankt, dacht er net te bestellen. Niet dus. :-)

Beantwoorden

3 december 2020 om 08:14
gilian85 Gebruiker

Bedankt! Ik zag op Bol.com dezelfde maar dan voor €21.99 . Helaas ook wat slechte reviews, dus laat ze mooi liggen.

Beantwoorden

3 december 2020 om 08:55
johan1959 Gebruiker

Is wel de prijs voor 1 armatuur.

Beantwoorden

3 december 2020 om 12:32
koenenjos Gebruiker

Copy,past

Beantwoorden

3 december 2020 om 08:29
bo55ie Gebruiker

Ik lees in de reviews van deze armaturen dat de lampen zelf snel kapot gaan. Is hier een garantieperiode op voorzien?

Beantwoorden

3 december 2020 om 09:04
Official Product Expert V-Tac Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

De lampen worden netjes met 2 jaar garantie geleverd, stel dat er een buis kapot gaat. Wordt deze netjes vervangen.

Let op, bij het plaatsen is het belangrijk, de buis er op de juiste manier in te doen, op de buis staat aangegeven welke kant aan de voeding moet zitten.

Groet,

V-tac

Beantwoorden

3 december 2020 om 08:47
Thierrichi Gebruiker

Ik heb ze een tijdje geleden hier gekocht en begin deze week geplaatst, voorlopig branden ze nog, maar kan dus nog geen commentaar geven over de brandtijd.

Met de klepjes echter geen problemen ondervonden, geen enkele was afgebroken en op zich moet je er na installatie ook nooit meer aan komen (behalve om een lamp te vervangen). 
Geven fel wit licht, maar voor een garage, waar ze bij ons hangen mag dit ook.

Beantwoorden

3 december 2020 om 08:51
Thierrichi Gebruiker

Ik zie net dat diegene die wij hebben toch iets anders zijn, wel hetzelfde model en merk, maar 6400K dus feller dan de 4000K die hier aangeboden wordt.

Beantwoorden

3 december 2020 om 09:05

Beste,

Goed om te horen, daarnaast worden er ook extra klepjes meegeleverd, voor het geval er per ongeluk eentje afbreekt.

Groet,

V-tac

Beantwoorden

3 december 2020 om 17:08
woetsie Gebruiker

Ik heb liever 4000k led tl in de schuur of garage dan 6400k vooral met dubbele uitvoering het licht is te vel kun je niet tegen aan kijken 4000k is zachter en minder vel aan de ogen en prettiger naar mijn gevoel.

Neem je 4000K en je hebt alsnog te weinig licht gewoon er een extra bij plaatsen in de verdeling.

Beantwoorden

3 december 2020 om 09:18
JanElHaso Gebruiker

Ik heb ze nu meer dan een half jaar, eentje in de berging en eentje in de schuur als vervanging van oude TL bakken. Veel meer mooi wit licht dan die oude TLs, en ze gaan veel sneller aan (geen vertraging, heerlijk). Ze zijn echt niet zo fragiel als een paar beweren, er was geen klipje afgebroken of kapot gegaan. Die in de berging gaat 10-20 keer per dag aan en uit en doet het nog prima. Kortom, ik ben er heel tevreden over en zou ze voor deze prijs zo weer kopen als ik er nog méér nodig had.

Beantwoorden

3 december 2020 om 09:43
Gomp1 Gebruiker

Ik sluit me aan bij mijn voorganger. Ze zijn niet zo fragiel als men doet beweren. Ze zijn natuurlijk van kunststof in plaats van mijn oude behuizing die van metaal was. Maar bij mij zitten ze direct tegen het plafond in de garage. Een flinke bak licht en hij gaat snel aan en uit. Gewoon even met beleid gaatjes boren in het plafond en vastschroeven. De klemmetjes om lampen te beschermen werken prima en gebruik je maar een keer als het goed is. Ik zou ze zo weer kopen.

Beantwoorden

3 december 2020 om 22:01
GijsBraakhuis Gebruiker

Ik heb er 8 thuis… En niets geen problemen mee!

Mensen moeten ze niet telkens open en dicht maken… Gewoon 1x voorzichtig monteren en afblijven. Prima spul

Beantwoorden

3 december 2020 om 10:19
frankbankersen Gebruiker

Kan je de 2 TL’s ook doorlussen / verbinden. Dus 2 stuks op 1 elektrapunt?

Beantwoorden

3 december 2020 om 10:50

Goedemorgen,

In het armatuur is hij niet door te lussen, u zult de kabel via een doos moeten splitsen om 2 stuks aan te sluiten op 1 electra punt.

Groet,

V-tac

Beantwoorden

3 december 2020 om 11:41
demeymar Gebruiker

Als je wat handig bent,kun je zelf een doorlus voorzien, maak een geschikte opening voor een wartel aan de andere kan van het armatuur, en lijm met kit de doorlus draden aan de binnenkant van het armatuur,die je weer laat eindigen in een kroonsteentje aan de kant van de bijgeplaatste wartel. Kroonsteen ook vast lijmen natuurlijk. Deze lampen heb ik zo al geplaatst,en haal je toch best eens uit elkaar om alle aansluitingen te controleren, de installatie standaard is vrij matig uitgevoerd,verder werken ze goed.

Beantwoorden

3 december 2020 om 15:44
OhMyDoT Gebruiker

Of je zet er gewoon een lasdoos tussen. Scheelt een hoop gehannes en je behoudt de garantie

Beantwoorden

3 december 2020 om 11:11
Aertsmarcel Gebruiker

Deze armaturen zouden Tl-armaturen zijn, er zit voorschakel aperatuur in? Indien niet dan zijn het Led-armaturen!

Beantwoorden

3 december 2020 om 11:47

Goedemorgen,

Er wordt idd geen gebruik gemaakt van een starter, dus het zijn LED armaturen.

Groet,

V-tac

Beantwoorden

3 december 2020 om 19:04
OhMyDoT Gebruiker

TL staat voor ‘Tube Luminescent’, wat niets meer betekent dan ‘lichtgevende buis’. Of die buis dan gevuld is met gas of met LEDjes doet er niet toe

Beantwoorden

3 december 2020 om 11:29
vdcg Gebruiker

Beste,

Technisch vraagje: zijn het TL armaturen met ballast zoals de oude TL armaturen maar met Led buizen?

Mvg

Beantwoorden

3 december 2020 om 11:47

Beste,

Nee ze hebben geen starter, de buizen worden rechtstreeks aangesloten op het lichtnet.

Groet,

V-tac

Beantwoorden

3 december 2020 om 13:03
Boldi Gebruiker

Goedendag op de site staat vermeld gratis verzending maar er wordt nog 4,95 bijgerekend.

Hoe dat?

Beantwoorden

3 december 2020 om 14:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Boldi,

Bedoel je in de ontvangen mail? Daar zit een code in. Als je die gebruikt, dan kun je eenmalig een bestelling gratis laten versturen.

Beantwoorden

3 december 2020 om 15:04
frankbankersen Gebruiker

Waar vind ik die code? In mijn mail niet in ieder geval??

Beantwoorden

3 december 2020 om 15:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Frank,

Onze marketing-afdeling stuurt soms naar een selectie van onze klanten een code toe. Mocht je deze keer geen code ontvangen hebben, dan ben je wellicht een volgende keer weer één van de gelukkigen! :-)

Beantwoorden

3 december 2020 om 15:11
frankbankersen Gebruiker

Helaas al jaren niet gehad….
En ik had net zoiets… met gratis verzending koop ik ze.

Beantwoorden

3 december 2020 om 17:20
Jerom1984 Gebruiker

Beste Bas

In de app staat de robotstofzuiger roomba 965 ik probeer die te kopen maar na dat ik alles heb ingevuld en op bestel en betaal klik gebeurd er niks. IK heb al betaalmethode visa geselecteerd.

Mvg Jeroen

Beantwoorden

3 december 2020 om 23:39
Moderator Paul Moderator

Probeer het eens via 3g/4g/5g(?) in plaats van via wifi, dan is de connectie stabieler en zal de interactie tussen Visa en iBOOD app soepeler verlopen.

Beantwoorden

3 december 2020 om 15:43
jorgy2010 Gebruiker

Ik heb deze ook al eens (2X !) besteld gehad en ben er best tevreden over.
Als ik nu OOK een “gratis verzending code” krijg bestel ik er meteen 2 bij ….

Beantwoorden

3 december 2020 om 23:41
Moderator Paul Moderator

Ook met verzendkosten is dit een scherpe deal. ;-)

Beantwoorden

3 december 2020 om 19:06
burgkop Gebruiker

Vraag:

In een kleine ruimte zou ik genoeg hebben aan 1 led lamp in de behuizing, de andere hoeft niet aan. Voorheen gewoon 1 starter eruit halen. Kun je bij deze ook makkelijk 1 lamp uitzetten?

Ik kan uiteraard kijken naar klein lampje van 60 cm., maar het gaat juist om de lengte van 120 cm. heb je een betere lichtspreiding.

Beantwoorden

3 december 2020 om 20:17
OhMyDoT Gebruiker

Je kunt natuurlijk één buis eruit draaien. Deze armaturen hebben geen starters

Beantwoorden

3 december 2020 om 21:48
burgkop Gebruiker

IK haal hem er niet uit, kan er ook niets mee gebeuren. Maar ik weet niet hoe het met de stroom zit, als je de een eruit haalt, of contacten isoleert, blijft de ander dan 100% werken met 100% lichtopbrengst?

Beantwoorden

3 december 2020 om 23:44
OhMyDoT Gebruiker

Ik ben niet bekend met deze specifieke armatuur, maar doorgaans blijft één lamp branden wanneer de andere verwijderd wordt/defect raakt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.