25 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Motorola Edge 5G Smartphone | 128 GB

Motorola Edge 5G Smartphone 128 GB

Lekker edgen.

Specificaties

Merk: Motorola
Type: Edge 5G Smartphone
Garantie: 2 jaar

• 5G-ready; futureproof!
  • 6.7" Edge-beeldscherm
  • 4500 mAh accu & stereospeakers

Kenmerken

• Besturingssysteem: Android 10 met eenvoudige toegang tot de Google-apps die je het meest gebruikt
  • Intern geheugen: 128GB built-in
  • Sensoren: Versnellingsmeter, gyroscoop, nabijheidsmeter, achtergrondverlichting, sensorhub, vingerafdruklezer
  • Processor: Qualcomm Snapdragon 765 octa-core-processor | Adreno 620 GPU
  • Uitbreidbare opslagcapaciteit: Uitbreidbaar met microSD-kaart van 1TB
  • Geheugen (RAM): 6GB
  • Beveiliging: Vingerafdruklezer op het beeldscherm, ontgrendelen via gezichtsherkenning
  • Body: Aluminium van 6000-serie | Corning Gorilla-glass 5 (voor) | Kunststof (achter)
  • Poorten: Hoofdtelefoonaansluiting van 3,5 mm en een Type-C-poort (USB 2.0)

Accu

• Batterijformaat: 4500mAh
  • Opladen: Opladen met 18 W TurboPower
  • Levensduur van accu: batterij voor wel twee dagen gebruik

Beeldscherm

• Beeldschermgrootte: FHD+ OLED van 6,7" | Endless Edge-beeldscherm | vernieuwingssnelheid van 90Hz
  • Resolutie: FHD+ (2340 x 1080)
  • Beeldschermtechnologie: OLED
  • Beeldverhouding: 19.5:9
  • Verhouding Beeldscherm Tot Toestel: Active Area-Touch Panel (AA-TP): 90%

Audio

• Luidsprekers: Duale stereospeakers afgestemd door Waves
  • Hoofdtelefoonaansluiting: Hoofdtelefoonaansluiting van 3,5 mm
  • Microfoons: 2 microfoons

Connectiviteit

Netwerken + banden

• Netwerken:NR Sub-6GHz | 4G: LTE (UL Cat 13 / DL Cat 18) | 3G: UMTS / HSPA+ | 2G: GSM / EDGE
    Bandbreedten: 5G: 1/3/7/28/38/78/78(HPUE)
    4G: LTE-bandbreedte 1/2/3/4/5/7/8/12/17/20/26/28/32/38/40/41/41(CHINA)/41(INDIA)/66
    3G: UMTS-bandbreedte 1/2/4/5/8
    2G: GSM-bandbreedte 2/3/5/8
  • Bluetooth-technologie: Bluetooth 5.1
  • NFC: Ja
  • Wi-Fi: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac | 2,4 GHz en 5 GHz | Wifi-hotspot
  • Locatieservices: GPS, AGPS, LTEPP, SUPL, GLONASS, Galileo, Beidou
  • Simkaart: Hybride duale SIM (2 Nano-SIM's / 1 Nano-SIM + 1 microSD)

Hardware camera achterzijde

• 64 MP (f/1.8, 0.8 µm) | Quad Pixel-technologie voor 1,6 um Ultrawijdhoek en Macro Vision | 16 MP (f/2.2, 1.0 µm) | FOV 117° ultrawijdhoek
    Telephoto | 8 MP (f/2.4, 1.12 µm) | 2x optische zoom met hoge resolutie
    Time of flight-sensor

Video opnemen camera voorzijde

• FHD (60/30 fps) | HD (30 fps)

Software camera achterzijde

• Opnameoptimalisatie, Glimlachtimer, Gebaarselfie, Slimme compositie, HDR, Timer, Actieve foto's, handmatige modus, Portretmodus, Cutout, Macro, Spotkleur, Cinemagraph, Panorama, Live-filter, Zoom met hoge resolutie, RAW-fotoindeling, Beste foto, Google Lens-integratie, Night Vision

Hardware camera voorzijde

• Sensor van 25 MP (f/2.0, 0.9 µm) | Quad Pixel-technologie voor 1.8 um

Video opnemen camera achterzijde

• Hoofdcamera achter: UHD (30fps) | FHD (60/30fps) | HD (30fps)Ultrawijdhoekcamera achter: UHD (30fps) | FHD (30/60fps) | HD (30fps)Telefotocamera achter: FHD (30fps) | HD (30fps)

Software camera voorzijde

• Schermflitser, HDR, timer, Glimlachtimer, gebaarselfie, actieve foto's, Face beauty, Handmatige modus, Portretmodus, spotkleur, Cinemagraph, Groepsselfie, live-filter, Night Vision

Software Videocamera Achterzijde

• Videoportretmodus, macrovideo, slowmotion-video, timelapse-video, hyperlapse-video, elektronische beeldstabilisatie

Software Videocamera Voorzijde

• Timelapse-video, hyperlapse-video, elektronische beeldstabilisatie

Fysieke kenmerken

• Afmetingen: 161.64 x 71.1 x 9.29 mm
  • Gewicht: 188 gram

Dit ontvang je

• Motorola edge
  • Headset
  • Oplader
  • USB Type-C-kabe
  • Handleiding
  • SIM-tool
25 januari 2021 om 00:14
LoGiX247 Gebruiker

Voor service hier kopen: https://www.belsimpel.nl/motorola-edge/zwart

Voor prijs: bij iBood ;-)

Er staat bij Belsimpel een waarschuwing voor Vodafone 5G dat dit niet werkt in Nederland.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 06:17
SvenVS Gebruiker

Voor service moet je misschien toch eens een paar reviews over Belsimpel bekijken. Over verkoop meestal positief, maar bij problemen met toestellen is het verhaal heel vaak een pak minder.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:45
AfroBob Gebruiker

“Voor service moet je misschien toch eens een paar reviews over Belsimpel bekijken”

Oke, zal ik doen:

Ibood, 4.4 uit 5: https://www.trustpilot.com/review/www.ibood.com

Belsimpel, 4.6 uit 5: https://www.trustpilot.com/review/www.belsimpel.nl

Beantwoorden

25 januari 2021 om 13:09
Luuk-star Gebruiker

Bekijk eens het aantal reviews.

Belsimpel: 6k

iBOOD: >30K ;)

iBOOD heeft ondertussen wel echt topservice!

Mijn 2c’s

Beantwoorden

25 januari 2021 om 00:16
Schredder Gebruiker

Deze of die Appel.., deze zonder enkele twijfel!

Beantwoorden

25 januari 2021 om 01:34
syltheboy Gebruiker

Die Xs wordt wel langer ondersteund (ook al komt deze uit 2018), maar die is wel refurbished. 80% batterijcapaciteit vind ik wel erg magertjes, want bij refurbished verwacht je een nieuwe accu. Verder moet je natuurlijk kijken of je iOS of Android prettiger vindt en dat is natuurlijk persoonlijk.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 06:27
ManuBlue80 Gebruiker

Ik heb zelf de Xs en het is een fijne mobiel maar O zo breekbaar! In twee jaar twee keer een geheel nieuwe moeten kopen. Apple repareren ze niet eens meer, ze gaan vaak naar derde partij die ze repareren en dan weer aanbieden als een refurbished…. Ik gebruikte overigens steeds een otterbox Defender case en toch brak de achterkant bij een val van 150 cm. Nu heb ik het glas van de camera gebroken maar ik laat het zitten wacht af tot ik een nieuw mag, geen meer van glas. De prijs €449 is wel te hoog voor een refurbished! Ik betaalde voor een nieuwe eerst €995 de tweede was al €800 en de derde €595,-! Misschien is het wel eentje gerefurbised die van mij is geweest!. Overigens is een batterij van 80 % schandalig dat betekent 2 jaar gebruikt of defect!

Beantwoorden

25 januari 2021 om 23:02
Moderator Paul Moderator

Bij 80% wordt de batterij vervangen. De toestellen hebben dus allemaal een capaciteit die hoger is dan 80%.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 00:19
Yvonne1968 Gebruiker

Ik heb nu ook een motorola en ben er heel tevreden over. Vooral omdat er geen bloatware op zit en omdat 2 jaar de android updates gegarandeerd zijn. In maart heb ik mijn huidige toestel 2 jaar, dus hij is langzaam aan vervanging toe….. deze Egde lijkt me een mooie nieuwe om mijzelf kado te doen. :-)

Beantwoorden

25 januari 2021 om 07:06
Hawk31 Gebruiker

Waarschijnlijk heb jij een toestel in een Android One uitvoering. De hier verkochte edge heeft dat niet. Dus geen goed update beleid. Zie onderstaande review.

https://tweakers.net/reviews/7924/7/motorola-edge-terug-op-het-strijdveld-software.html

Beantwoorden

25 januari 2021 om 00:43
jup.deneddy Gebruiker

mooi toestel maar geen motorola meer voor mij hun update laat te wensen over heb het inder tijd gekocht met android 8.0 en vervolgens 8.1 en over en uit , We leren ook meer over het updatebeleid van de Edge-toestellen. Motorola garandeert één versie-update en het bedrijf gaat de toestellen per kwartaal van updates voorzien.

met andere worden android 11 en tis weer over https://androidworld.nl/android-telefoons/motorola-edge

Beantwoorden

25 januari 2021 om 01:16
rds001 Gebruiker

5G is zeker future proof. Tegen dat het in België is uitgerold ligt deze GSM al de bodem van de oceaan te vervuilen.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 07:02
Hawk31 Gebruiker

Inderdaad, 5G heeft (nog) geen toegevoegde waarde.

In Nederland hebben we ook nog geen echt 5G omdat de inlichtingendienst nog van de hiervoor benodigde frequentieband gebruik maakt.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 10:38
dhstork Gebruiker

Uhm… Die schotels verhuizen naar een ‘geheim land’. Of dat al is gebeurd, weten alleen ingewijden. 5g gebruikt ook niet slechts 1 frequentie, maar er zijn er meerderen. In elk geval is er al een veiling geweest. Wat jij bedoelt met ‘in Nederland hebben we ook nog geen echt 5G’ begrijp ik niet helemaal.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/invoering-5g/veiling-frequenties-voor-5g

Beantwoorden

25 januari 2021 om 07:29
yennicks Gebruiker

De 18W TurboPower snellader, is die compatibel met de USB-C Power Delivery snellaadtechniek?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Yennicks,

De TurboPower snellader is compatible met QuickCharge 3.0+ chargers.
https://www.motorola.com/nl/motorola-turbopower-18-wall-charger-with-usb-c-data-cable/p

Beantwoorden

25 januari 2021 om 08:06
Mitch75 Gebruiker

Kan dit toestel draadloos opladen?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 10:42
Mitch75 Gebruiker

Ok, heb het dan maar zelf opgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat dit toestel niet draadloos kan opladen.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:01

Hi Mitch75,

Sorry voor mijn late reactie. Hij kan inderdaad niet draadloos opladen.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:35
Opa70 Gebruiker

Goh kerel, je weet dat moderators op vrijwillige basis werken?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 15:56
StanG- Gebruiker

Eigenlijk absurd dat iBood daar geen personeel voor heeft, maar vrijwilligers dit werk doen.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 08:12
Bombadil1977 Gebruiker

mooi prijsje. verleidelijk.

Hoe lang blijft Motorola nog ondersteunen met grote updates?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 09:10
yennicks Gebruiker

Ze claimen dat ze naar zeker nog één Android versie gaan upgraden.

Volgens hun blog komt er een Android 11 upgrade: https://blog.motorola.com/2020/12/21/optimized-for-you-android-11-coming-soon-to-motorola-phones/

Het voordeel van Android 11 is dat weer een hoop extra componenten upgradebaar zijn door “Project Treble”, dat de verantwoordelijkheid van verschillende componenten verplaatst van de fabrikant naar Google: https://android-developers.googleblog.com/2017/05/here-comes-treble-modular-base-for.html

Beantwoorden

25 januari 2021 om 09:11
Luigicapetown Gebruiker

Goedemorgen, zijn er hier mensen die al 5G gebruiken?

Zelf ben ik sinds een jaar in het bezit van een Oppo A9 2020 en die bevalt mij prima.

Ik twijfel of ik voor alleen 5G het waard vind om weer “driehonderd Plus” uit te geven voor alleen maar 5G.  
Draadloos opladen zou voor mij ook wel een fijne bijkomstigheid zijn.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 13:02
Surdoka Gebruiker

5G is het absoluut nog niet waard, en deze Edge heeft geen draadloos laden.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 23:54
nepdance Gebruiker

Ik gebruik 5G maar als je niet op het icoontje in je notificatiebalk let merk je er eigenlijk niets van. Het is leuk als je wilt opscheppen met een speedtest maar verder is het verschil met 4G in de praktijk nog te klein.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 09:50
ruttenw Gebruiker

Als je overweegt om deze telefoon te kopen, Google eerst even “Motorola Edge 5G display issues”

Beantwoorden

25 januari 2021 om 21:54
martijnb70 Gebruiker

Google op [telefoonmerk, type + display issues] en zelfs bij een iPhone regent het hits. Daar heb je garantie voor.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 10:47
yennicks Gebruiker

Heeft deze telefoon VoLTE en 5G ondersteuning voor Belgische mobiele operatoren?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:02

Hoi Yennicks,

De telefoon ondersteunt 5G op de frequentieband die Nederlandse en Belgische providers in gebruik nemen.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 19:13
fostapel Gebruiker

Bij vernieuwing van je abonnement via Belsimpel betaal je voor dit toestel EUR 338,00 en geen verzendkosten, dus zo’n bijzonder koopje vind ik dit niet

Beantwoorden

25 januari 2021 om 21:52
martijnb70 Gebruiker

wat voor abonnement?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Abonnementen kosten ook geld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.