25 augustus 2013 om 00:00
iBOOD

Monster Gratitude Premium In-Ears: Een viering van echte muziek

Er zijn mensen onder ons die nogal gehecht zijn aan échte muziek. Je weet wel, echte tuba’s en trompetten. Echte drums. Het geluid van een krachtige stem. Niets kunstmatig of nep. Dat is het geluid van Gratitude. Het natuurlijke geluid van zang, percussie en koperblazers, dat is wat de muziek van Earth, Wind & Fire speciaal maakt. Earth, Wind & Fire én Head Monster Noel Lee hebben samen deze in-ears afgestemd waardoor ze de intimiteit van een geweldige live performance je gehoor in pompen. Het resultaat is een zuiver, perfect geluid. De in-ears hebben een unieke rose gouden afwerking en Monster SuperTips voor een perfecte pasvorm. Ook zit er nog een inline controle voor je smartphone aan. Zorg ervoor dat je deze in-ears die zijn geïnspireerd door de muziek van Earth, Wind & Fire snel in huis haalt!
  • Merk: Monster
  • Type: Gratitude
  • Kleur: Rose Gold
  • Reproduceert de intimiteit van een geweldige live performance!
  • Monster SuperTips™ zorgen voor een perfecte pasvorm
  • Geïnspireerd door de muziek van Earth, Wind & Fire
  • ControlTalk voor Call Answering (Skype Voice Compatibel)
  • Inclusief: Touring zakje, Schoonmaak doek, oordopjes
  • Garantie: 2 jaar
25 augustus 2013 om 00:16
WiCo Gebruiker

Ieder zijn smaak, natuurlijk, maar “Geïnspireerd door de muziek van Earth, Wind & Fire” is voor mij reden genoeg om ze NIET te nemen.

25 augustus 2013 om 00:49
detmer87 Gebruiker

Monster is een merk wat normaal altijd (dik) overpriced is, nu dus voor een normale prijs.

25 augustus 2013 om 01:27
Stevenflappy Gebruiker

Erg goede reviews op internet. Gemiddeld een 8 uit 10, met de originele prijs van 200€! Dus voor deze prijs kan ik niet fout gaan, besteld!

Edited by: Dennis

25 augustus 2013 om 01:30
Pegasso Gebruiker

ik vind de in-ears (ongeacht het merk) qua geluid altijd erg tegenvallen.

25 augustus 2013 om 14:06
sinikfr Gebruiker

dan heb jij nooit goeie in ears gehad of alleen van die goedkope brol aan 20-30 euro. dan kan je natuurlijk geen kwaliteit hebben.

25 augustus 2013 om 01:31
darkfurby1 Gebruiker

Ze zeggen alleen dat de Bass niet al te goed is van deze in-ears… dus ik twijfel toch nog een beetje

25 augustus 2013 om 14:07
sinikfr Gebruiker

??? http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/monster-gratitude-review/#/5

Highs

Excellent bass, open, detailed midrange

25 augustus 2013 om 01:46
wavaria Gebruiker

Voor elektronische muziek zijn deze niet echt geschikt, helaas. Ik vind ze erg mooi, maar niks voor mij.

25 augustus 2013 om 03:26
flyingd Gebruiker

De reviews liegen er niet om, allemaal zeer positief en 200 euro waard. overal is is prijs in NL 199 euro. dit is dus een zeer mooie aanbieding. ik neem ze mee.

25 augustus 2013 om 04:39
Ridderus Gebruiker

Pegasso:
je gebruikt waarschijnlijk niet de juiste tips…..in-ears vindt ik juist fantastisch klinken.

25 augustus 2013 om 06:32
roundlet Gebruiker

ze zijn zo te krijgen voor 99 dollar. dus 74 euro. maar nog. monster is meer merknaam dan product

25 augustus 2013 om 14:09
sinikfr Gebruiker

neen. jij hebt het over monster BEATS en dat is meer merknaam en design dan product. Monster maakt audiofiel-kwaliteitsproducten

25 augustus 2013 om 08:52
Ivodepivo Gebruiker

Amazon biedt ze zelfs voor $69,30 aan. Komt aardig dicht bij €50. Blijkbaar is de listprice niet helemaal in lijn met de retailprijs. Maar goed. Voor 5 tientjes vind je niet zo veel high-end in-ears, dus ik ga het gewoon maar proberen.

Dames en heren, vergeet bij amerikaanse prijzen niet:
-invoerrechten
-verzendkosten
-en last but not least: slechts 90dagen garantie…. (zo kan je de prijzen makkelijker laag houden nietwaar)

25 augustus 2013 om 09:19
Remmes Gebruiker

High end in-ears?? kom op, zo veel verschil zit er niet in in-ears, daarbij zijn er Sennheisers te koop voor €30 die geweldig klinken en mooi stevig zijn.

-

Je betaald nu voor echt voor merk, design, de accessoires.

Monster is de Apple van de audio, en ook al vind ik het design er op zich zeer mooi uitzien zullen ze uiteindelijk verdwijnen in je oren en gaat het om het geluid.

25 augustus 2013 om 13:19
ikkuh2013 Gebruiker

Sennheisers voor €30 die geweldig klinken?

En welke moeten dat dan zijn?

Ik hoop niet dat je de CX300-II bedoelt.

25 augustus 2013 om 13:57
Remmes Gebruiker

Ja de CX300-II zullen waarschijnlijk neutraler klinken in vergelijking met deze overpriced in-ears van Monster. De Sennheisers zien er misschien wat gewoontjes uit itt deze Gratitude maar kosten daarbij dus wel minder, het enigste “goede” wat de Gratitude naar mijn mening heeft is de platte kabel wat de kabels uit de knup houd als je die in je zak e.d stopt.

-

Je gaat bij dit stel betalen voor het merk, de “look”, de extra tips die waarschijnlijk nooit gebruikt zullen worden, het zakje, en dan natuurlijk ook het Earth-Wind & Fire.

25 augustus 2013 om 14:11
sinikfr Gebruiker

jij kent er blijkbaar niet veel van :) ga eens op head-fi.org zien :)

26 augustus 2013 om 00:03
avhelvoirt Gebruiker

ja of niet of sennheiser ie80(0), shure se215 of hogere classes vergelijkbaar zijn met budget oordoppen

zoiezo toen hij al over apple begon sloeg nergens op…

apple is duur wegens zijn lange accu duur, zijn mooie helderen schermen (ips etc), en door zijn dunne modellen, ook de behuizingen zijn vaak duurzamer…

overpriced zijn ze niet ze zijn gewoon duurder dan veel laptops en vallen daarom vaak uit veel mensen hun budget…

kijk de asus zenbook koste rond de 1600 euro, en heeft een full hd scherm,

een losse 2560x scherm kost al 600 euro+

de retina heeft een 2880x 1800 prijs retina 2200 euro

25 augustus 2013 om 09:06
Hung Gebruiker

Blijven deze ook tijdens het sporten goed zitten?

25 augustus 2013 om 09:20
Remmes Gebruiker

Vast wel, maar ik geloof dat Sony speciale tips heeft die beter in je oren blijven wanneer je zweet.

25 augustus 2013 om 11:31
Erikvereijken Gebruiker

Secondelijm voldoet.

26 augustus 2013 om 00:06
avhelvoirt Gebruiker

bij sporten zou ik over ears kopen ( shure s215, sennheiser ie6+)
of van die oortjes zoals bose heeft op hun ie2 dan klemt hij zich beter vast

25 augustus 2013 om 10:13
menm333 Gebruiker

Mooie prijs ik neem er 1

25 augustus 2013 om 10:58
NicolasVr Gebruiker

Hoog tijd dat er nog eens headphones/in-ears aangeboden worden die ontwikkeld werden voor android smartphones, waardoor je alle functies van de afstandsbediening kan gebruiken en niet enkel play/pause

25 augustus 2013 om 11:13
basvanderpol95 Gebruiker

Voor ontwikkelaars is het makkelijker om remote buttons te implementeren voor iOS dan voor Android. Apple heeft dat zeer eenvoudig gemaakt voor ontwikkelaars.

25 augustus 2013 om 13:53
Ronald_K Gebruiker

Apple heeft het juist moeilijk gemaakt. De knopjes geven een bepaald signaal af net als een afstandbediening van je TV. Apple vond het nodig om een ander signaal te gebruiken dan Android en andere fabrikanten. Ik heb bijvoorbeeld nog een bluetooth headset liggen van Sony die gemaakt is in de tijd dat Apple nog niet zo groot was. Gevolgd: Alle knoppen werken perfect op mijn Android smartphone en natuurlijk mijn Sony W995 waar ik hem toentertijd voor gekocht had.

Omdat Apple dus andere signalen gebruikt moeten de fabrikanten kiezen. Apple ondersteunen of alle andere merken. Helaas kiest de fabrikant vaak voor Apple.

Ik heb nog oortjes liggen van een andere ibood dus laat deze voorbij gaan.

25 augustus 2013 om 11:54
lessram Gebruiker

“Earth, Wind & Fire én Head Monster Noel Lee hebben samen deze in-ears afgestemd waardoor ze de intimiteit van een geweldige live performance je gehoor in pompen. Het resultaat is een zuiver, perfect geluid.”

Dus de set is afgesteld op de muziek van EW&F, en daardoor is het zuiver perfect?
Volgens mij klopt dat niet…. Perfect zou zijn als alle muziek, dus ALLE MUZIEK, exact zo afgespeeld wordt als dat het opgenomen is. Dus zonder aanpassing aan genre (Klassiek/House/Pop/Jazz etc) of zelfs specifiek aan een (steengoede) band.

25 augustus 2013 om 14:21
Brand0 Gebruiker

Dat is helaas onmogelijk. Audio weergave is altijd een interpretatie van de opname. Zelfs wanneer je 20.000 besteed aan apparaten blijft dat zo. 
Zelf houd ik niet van dat opgepompte bas geluid. Belangrijker voor mij is dat blazers en strijkers zo natuurlijk/helder mogelijk klinken en dat doen deze.

Dus eigenlijk heb je minstens 2 hoofdtelefoons nodig om elke muzieksoort tot zijn recht te laten komen. Ik heb er zelf 4 ;-)

25 augustus 2013 om 12:50
bouwe90 Gebruiker

Had bij de vorige Monster audio aanbieding in-ears besteld. Erg veel spijt van. Klinken minder mooi als mijn Sennheiser CX300 (toen gekocht voor 20 euro, foutje van de winkel, denk ik). Bij Monster betaal je voor de looks (zijn ook erg mooi), de accessoires en het merk. (feit)

Laten liggen dus!

25 augustus 2013 om 13:43
Type-R Gebruiker

Ligt toch echt aan jou.

Ik heb de ook allebei, als je die Sennheisers beter vind klinken dan sluiten je Monster’s niet goed aan in je oor. Geluidskwaliteit van de Monster Turbines is namelijk VEEL beter dan die budget CX300’s.

25 augustus 2013 om 14:57
bouwe90 Gebruiker

Of je liegt of je gevoel voor geluidskwaliteit is puur om de boomy bass van de Turbines.. (of beide)

25 augustus 2013 om 13:54
Ridderus Gebruiker

Wat zitten er hier toch een stel schapen te blaten zeg……

Lees gewoon de reviews…..die zeggen genoeg.

Je moet natuurlijk wel de goede tips gebruiken, anders klinkt geen enkele in-ear goed!

25 augustus 2013 om 14:15
sinikfr Gebruiker

inderdaad….!

25 augustus 2013 om 14:44
Brand0 Gebruiker

Besteld, en komen de Monster ‘Miles Davis’ nog op iBood ;-)

25 augustus 2013 om 14:47
hotyman Gebruiker

Makkelijke keus, besteld.

Desondanks het feit dat Monster’s producten altijd zeer overpriced zijn voor de kwaliteit, valt er niet om heen te praten dat deze in-ears alles in de prijscategorie 0-100 totaal wegblazen.

Zelf heb ik al CX300-II’s en CX400’s gehad, en ik ben daar écht niet over te spreken.

Ik heb al meerdere setjes gehad die gewoon kapot gegaan zijn naar enkele maanden, weer terug naar de garantie, 2 weken geen oortjes, komen ze terug, snel weer kapot.

25 augustus 2013 om 15:38
natju Gebruiker

Qua prijs en kwaliteit een hele nette aanbieding!!Ik kom alleen veel reviews tegen waar men niet heel enthousiast is over de bass. Het geluid is perfect, maar een diepe bass zit er niet in. Dus vooral voor mensen die niet naar Rap, Techno etc. luisteren een perfecte keuze denk ik. hier een paar reviews..http://www.whathifi.com/review/monster-gratitudehttp://www.youtube.com/watch?v=SIC941Bsvfo

25 augustus 2013 om 16:50
hotyman Gebruiker

Ik ben ook wel nieuwschierig hoe de bass zal zijn.

Er word inderdaad overal gezegt dat er een “Mindere bass” in zit, maar weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.

Het ligt er natuurlijk aan waarmee de bass word vergeleken. Sommige producten van monster hebben namelijk een zieke bass die de rest helemaal overpowered. Hoop dat er wel een beetje “oomf” in de bass zit.

25 augustus 2013 om 17:00
king_helm Gebruiker

Inderdaad. En in-ear zijn niet te ruilen natuurlijk.

25 augustus 2013 om 18:41
hotyman Gebruiker

Achja, voor 55 euro kunnen ze bijna niet eens teleurstellend zijn.

Als ze beter klinken dan de sennheiser CX300 II’s dan is het het al waard.

25 augustus 2013 om 17:19
djarune Gebruiker

Ik wil graag een iBOOD met die TDK BA-200 doppen van vorig jaar. Geweldig geluid. Zijn nog een slag beter dan deze. Helaas ben ik de mijne verloren op vakantie. Ik koop ze graag opnieuw!

Verzoekjes op het “tip”forum graag…

25 augustus 2013 om 18:06
yuyu Gebruiker

ALS je van real live sounds houdt, dan is dit een goede keuze..de bass is hier niet te overheersend zoals monster beats..en die kosten ook al gauw 150..

Nice deal iBood, zeker je geld waard. Heb er gelijk twee gehaald!

Kan er weer even tegenaan ;)

Oh iBood, ik wil ook TWEE van die TDK BA-200, mits je ze weer krijgt!

25 augustus 2013 om 18:47
hotyman Gebruiker

Kan iemand me trouwens uitleggen wat die tips in de 3e rij zijn?

http://www.monstercable.com/images_db/mobile/MHGRTIERGLDCT_128732_ACC_02.jpg

25 augustus 2013 om 18:52
leonhartog Gebruiker

Dit zijn lange tips, die verder je gehoorgang in gaan en beter blijven zitten omdat ze taps toelopen. Ik heb zulke ooit als extra fits besteld op mijn eigen doppen van Shure en er één bobbeltje afgeknipt. Ze zitten bij mij super!

25 augustus 2013 om 19:03
hotyman Gebruiker

Dank ;)

25 augustus 2013 om 18:50
leonhartog Gebruiker

De belangrijkste reden waarom ik deze net heb besteld is dat je ermee kunt telefoneren (met CX van Sennheiser gaat dat niet, mensen!) en dat er van die “lange” tips bij zitten, de enige die bij mij goed afsluiten en blijven zitten. Qua geluid zal het niet kunnen tippen aan mijn eigen Shure-dopjes, met custom tips, maar helaas zit daar geen microfoon op. Overigens vind ik helder geluid belangrijker dan bass. Van die overmatige “pompers” klinken wat mij betreft voor geen meter. Het platte snoer is erg handig en zal ook niet zo snel stuk gaan.

Het EWF-verhaal is natuurlijk louter commercie, echter, gisteren draaide ik toevallig een nummer van ze en het viel me op dat hun opnames in de jaren 80 al kraakhelder waren. Als de helderheid van deze doppen te vergelijken is met die van hun opnames, ben ik een blij mens!!

25 augustus 2013 om 18:56
leonhartog Gebruiker

Ik bedoel jaren 70…. :-)

25 augustus 2013 om 19:47
RB-Bood Gebruiker

Had toevallig nog nieuwe oortjes nodig en de prijs… ik kon ze toch niet laten liggen. Hopelijk bevallen ze, al lijkt dat mij wel; er zijn inderdaad een hoop goede reviews te vinden en die gaan uit van een 200 euro prijskaartje… dan is 50 euro natuurlijk een koopje. Het is daarmee ook mijn eerste iBood aankoop! Hopelijk loopt de levering een beetje voorspoedig.

Welkom dan, gefeliciteerd met je eerste aankoop en veel plezier ervan!!

3 september 2013 om 15:22
Ridderus Gebruiker

Wanneer is de verwachte verzenddatum eigenlijk?

Ik zie het nergens meer staan.

Ik heb hier overigens een leuke verzameling in-ears liggen, waaronder Bose (slechter kan haast niet) en Shure (kunnen mij ook niet bekoren (hoofdpijndoppen….veel te schel) en vele anderen…..ook 2 Monster Turbines: de gewone zwarte en de coppers.

Ik grijp eigenlijk altijd naar de Monsters, maar dat doet mijn vrouw nu ook!

Dus maar een setje Gratitudes besteld!

3 september 2013 om 16:16
Moderator Renate Moderator

Beste, de verwachte verzenddatum staat in mijn iBOOD vermeld bij je bestelling. Daar kun je het geheel makkelijk volgen.

Zover ik weet is de verwachte verzenddatum van dit product  4 september 2013

4 september 2013 om 14:18
Ridderus Gebruiker

Ze zijn vandaag gearriveerd!

Nog niet ingespeeld, maar ze klinken al erg goed!

4 september 2013 om 19:46
eddy1980 Gebruiker

Heb ze net binnen. Ze klinken goed! Alleen de doos al is in 1 woord geweldig!

4 september 2013 om 22:19
AnusBananus Gebruiker

Vandaag binnengekomen. Mooi product! Ze klinken geweldig en maken een stevige indruk. Ik was bang dat ze er een beetje ordinair uit zouden zien met al dat goud maar ze zijn in het echt best mooi! De grootste dopjes passen precies in mijn oren.

4 september 2013 om 22:20
AnusBananus Gebruiker

Zeker een grote stap vooruit vergeleken met de Sennheiser CX300 II’s qua geluid, en zo te zien zijn ze ook wel wat steviger (mag ook wel want die Sennheisers zitten slecht in elkaar).

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.