23 september 2013 om 00:00
iBOOD

Denon AHD1100 'Acoustic Luxe' Over-je-oor hoofdtelefoon

Voor iedereen bij Denon zijn Passie en Technologie meer dan modewoorden want ze maken deel uit van de typische filosofie achter alles wat ze doen. Elk detail van een Denon product is gemaakt rond deze elementen met een enkel doel voor ogen: jóuw entertainmentervaring maximaliseren! De AH-D1100 is een over-ear hoofdtelefoon vol met alle Denon technologie die je nodig hebt om optimaal van je muziek te genieten met alle comfort voor zo lang als je wilt. Denon ingenieurs hebben uitgebreide tests gedaan in verschillende gebruiksscenario's met als resultaat oorkussens die je oor afdekken met een zachte aanraking op de huid, een hoofdband welke stabiel draagcomfort realiseert, en zelfs kabellengtes die passen bij verschillende omstandigheden. Natuurlijk, is er minstens zoveel aandacht gewijd aan de audio technologie. De driver unit is het hart van een koptelefoon, en die van de AH-D1100 heeft een grote diameter van 50 mm. Deze driver units, gecombineerd met Denon's veelgeprezen Acoustic Optimizer technologie, zijn zorgvuldig getuned door Denon technici om een schoon, gedetailleerd geluid met een indrukwekkende diepte. De geluidskwaliteit wordt zelfs nog verbeterd door het gebruik van een dubbellaags aluminium- en kunststof behuizing die trillingen absorbeert en voorkomt dat het geluid wordt beïnvloed. De AH - D1100 is uitgerust met een audiofiele kwaliteit zuurstofvrije koperkabel, een extra 3,5 meter lange kabel en een 3,5 mm naar 0,25 " -adapter in een handige draagtas. Ga lekker zitten, sluit je luxe AH - D1100 aan en geniet!
  • Merk: Denon
  • Type: AH-D1100
  • Gesloten dynamische hoofdtelefoon
  • Universele, hoogwaardige hoofdtelefoon
  • Geschikt voor mobiel gebruik en voor gebruik thuis
  • Max: capaciteit: 1300 mW
  • Gevoeligheid: 101 dB / mW
  • Ingangsimpedantie: 32 ohm
  • Afspelen Frequentiebereik: 5-37.000 Hz
  • Aluminium ontvanger behuizing met nieuw ontwikkelde 50mm driver
  • Microfiber membraan voor een realistische weergave van de fijnste muzikale details
  • Acoustic Optimiser
  • Oorkussens: 3D soft-skin en synthetisch leer voor comfort
  • Identieke, hoge kwaliteit OFC kabel voor een optimale signaalkwaliteit
  • Inbegrepen: koptelefoon, 3,5 m verlengkabel, 3,5 mm stereo jack naar 1/4" stereo plug adapter, tasje van zacht leer voor opslag en transport
  • Gewicht: 180g
  • Garantie: 2 jaar
23 september 2013 om 00:22
blackfin Gebruiker

Ik heb ook mijn twijfels over de degelijkheid van deze hoofdtelefoon, het ziet er allemaal wat fragiel uit.

Dekt de garantie ook het doorscheuren van de kunststof beugel? Ik heb al diverse hoofdtelefoons gehad waarbij deze doorscheurde, meestal na een jaar intensief gebruik.

23 september 2013 om 00:30
MikeWes Gebruiker

Ik mis de context waar je op reageert. Ik ben niet bekend met Denon hoofdtelefoons. Het is wel een top A-merk.

23 september 2013 om 00:41
spamker Gebruiker

Je hebt van die mensen die alles stuk krijgen omdat ze niet zuinig op hun spulletjes zijn. Zelfs wanneer ze ervan op de hoogte zijn dat de kunststof beugel kwetsbaar is.

23 september 2013 om 08:58
blackfin Gebruiker

Klopt, dat bericht is kennelijk verwijdert door de moderator.

Top A merk of niet, die beugel waar de oorschelp in hangt ziet er gewoon heel erg fragiel uit.

Mijn ervaring met zulke dunne beugels is dat ze heel snel afbreken, topmerk of geen topmerk.

23 september 2013 om 00:24
ninyes Gebruiker

Met zo’n Denon ADHD1100 kan je natuurlijk niet stil in je stoel blijven zitten luisteren!

23 september 2013 om 00:41
supermarktpc Gebruiker

Ziet er niet slecht uit. Uit de reviews maak ik op dat ze zeer evenwichtig en precies klinken, maar dat de plastic beugels waar de schelpen in hangen, bijna iedereen een minpunt vindt. Die zien er goedkoop en niet stevig genoeg uit. In 1 review las ik dat het kraakt zodra je je kaak beweegt…. Dat zal ik wel oplossen met een beetje siliconespray. Voor deze prijs denk ik niet dat je spijt gaat hebben. Diepgaande review hier .

23 september 2013 om 08:59
el_mariachi Gebruiker

Ik heb de koptelefoon sinds december 2010 en ik neem ze elke dag mee op de trein en deze zit dan ook in m’n rugzak. Zeer goeie en evenwichtige klank. Het plastiek van de beugels voelt inderdaad maar goedkoop aan, maar hier overleeft ze het toch al lang in omstandigheden die het plastiek wel belasten. Ik heb enkel maar wat barstjes in het plastiek waarover ik superlijk gedaan heb en hij houdt het nog altijd uit.

Voor die prijs heb je een heel goede koptelefoon in je handen.

23 september 2013 om 09:00
el_mariachi Gebruiker

*superlijm

23 september 2013 om 09:14
dj2dj Gebruiker

Wij hadden onlangs enkele Denon HP’s tot onze beschikking en waren er goed over te spreken. Het is wel niet de hoofdtelefoon die hier aangeboden wordt, echter ze komen wel van Denon af. Denon leverde goede gear!

xxx/

Edited by: Sietse

Link gaat over een heel ander product en is verwijderd omdat het verwarring kan veroorzaken. Maar je hebt wel gelijk dat Denon goede spullen heeft!

23 september 2013 om 10:23
JEANPAULVANSANDE Gebruiker

Scoort een 87 van de 100, daar kon je op school heeeul blij mee zijn ;-)
Lijkt mij wel een topdingetje dit, en met zo’n score…

23 september 2013 om 10:37
Clukers Gebruiker

Is deze ook geschikt om te gamen, of is dit eerder een echte hoofdtelefoon voor (enkel) muziek te luisteren?

23 september 2013 om 17:33
ahjdebrouwer Gebruiker

Waarom is een koptelefoon niet geschikt voor games als deze wel geschikt is voor muziek? Waar ik dan aan denk is een microfoon of het draadloos zijn, waardoor je misschien tijdverlies zou hebben? Als een koptelefoon een goed geluidsbeeld geeft, dan is dat toch voor alle type doeleinden. Behalve als hij echt je oren afsluit, zoals met  in-ears, dan is het niet fijn communiceren (omdat je dan jezelf hard hoort praten), maar dat lijkt mij bij deze niet het geval.

23 september 2013 om 10:46
peerennoot Gebruiker

Ik heb deze en ben er echt super blij mee, goed geluid, makkelijk in het gebruik, gewoon een toppertje!

23 september 2013 om 10:46
Piede Gebruiker

Ik was al een tijdje aan het wachten op een goede koptelefoon om muziek te luisteren. De reviews zijn meer dan goed genoeg en voor deze prijs kan ik dit niet laten schieten!

23 september 2013 om 11:04
MamaTandoori Gebruiker

Hier een uitgebreide review gevonden… al met al een best positieve! Ik ben om!
http://tweakers.net/productreview/64869/denon-ah-d1100.html

23 september 2013 om 12:59
blackfin Gebruiker

Wat ik vermoed blijkt gewoon bevestigd te worden door diverse gebruikerservaringen. De beugels die de oorschelpen vasthouden breken vaak af. Zie je bij veel koptelefoons gebeuren als gevolg van het gebruik van goedkoop en of dun plastic.

Mijn vraag aan Ibood: dekt Ibood dit soort schade onder garantie voor de duur van 2 jaar?

23 september 2013 om 16:41
Admin Admin Admin

Fabricagefouten/Non-conformiteit wordt gedekt binnen de garantie.

Gebruikersschade wordt niet gedekt binnen de garantie.

23 september 2013 om 16:53
Marando Gebruiker

Dus als zo’n beugel na bijvoorbeeld een jaar normaal gebruik afbreekt, dan krijgen we te horen dat dit gebruikersschade is en is het een wijze les om niet een koptelefoon te kopen die bekend staat om z’n slappe constructie? In mijn ogen valt dat onder fabricagefouten, de koptelefoon is immers niet stevig genoeg gebouwd om 2 jaar mee te gaan bij normaal gebruik.

23 september 2013 om 17:26
ahjdebrouwer Gebruiker

Denk je nou echt dat als jij deze koptelefoon breekt dat dit onder de garantie valt?

23 september 2013 om 16:41
Remco32 Gebruiker

Hoe kun je het beste (aan de hand van specs, dus niet zelf luisteren ;) ) koptelefoons vergelijken?

Ik gebruik nu een Sennheiser HD215, en ik ben benieuwd hoe deze opbokst tegen deze iBood.

23 september 2013 om 17:24
ahjdebrouwer Gebruiker

Niet, specs kloppen meestal toch niet, het is meer wat voor type geluid een koptelefoon geeft. Daarnaast houdt niet iedereen van hetzelfde type geluid. Maar als ik reviews lees over deze koptelefoon dan denk ik dat hij een beetje hetzelfde type geluid heeft als een sennheizer en verwacht ik dat de geluidskwaliteit van deze koptelefoon net boven jouw HD215 ligt.

23 september 2013 om 19:30
Remco32 Gebruiker

Ik ga hem bestellen. De minste koptelefoon geef ik door aan m’n zusje.

23 september 2013 om 17:17
joostkempen Gebruiker

Hallo ik had een vraag over deze headset:

Ik heb al een paar goedkope sennheisers versleten en het geluid was prima, maar ze waren altijd zo zacht!

Ik vraag me af of dit met mijn computer zelf te maken heeft of met mijn headset? Als het aan de headset ligt, kan deze lekker hard?

23 september 2013 om 18:17
justin1992 Gebruiker

Volgens mij heeft het deels te maken met de versterking? Misschien moet je eens in de audio-settings van je computer kijken. Meestal is er een driver van een geluidskaart geïnstalleerd, bijvoorbeeld realtek o.i.d.

23 september 2013 om 20:11
joostkempen Gebruiker

Ja ik heb realtek, en alles staat in de settings op ze hoogst.

23 september 2013 om 18:15
justin1992 Gebruiker

Na het lezen van wat reviews ook maar besteld! Ziet er uit als een mooie hoofdtelefoon, blijkbaar is de geluidskwaliteit erg goed en zijn de oorkussentjes enorm comfortabel. Het enigste minpuntje is volgens de reviews de plastic constructie van de hoofdtelefoon, maar als je gewoon netjes omgaat met je hoofdtelefoon, dan moet dat zeker goed zijn. 

Nog een goede review: http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/denon-ah-d1100-review/

23 september 2013 om 19:10
ingo1962 Gebruiker

een Frequentiebereik: van 5-37.000 hz zegt al genoeg over de kwaliteit van het geluid.

En als gij wat beter op u spullen let zal de beugel ook geen probleem zijn.

23 september 2013 om 21:54
dweeda Gebruiker

Wilde deze al een tijdje kopen dus meteen besteld :D

Hier nog een uitgebreide vergelijking van meer dan honderd goeie koptelefoons met aparte reviews, hierin eindigt deze als 6e!

http://www.head-fi.org/t/433318/shootout-108-portable-headphones-reviewed-denon-dn-hp1000-added-09-07-13

23 september 2013 om 22:16
Priit Gebruiker

Ook besteld en bedankt voor goede links met Reviews dames en heren :)

26 september 2013 om 23:15
tan1415 Gebruiker

NEEE hoe heb ik deze aanbieding kunnen missen

26 september 2013 om 23:16
tan1415 Gebruiker

Bij nader inzien…goed dat ik het heb moeten missen. geen geld. Lol.

Degenen die het heeft gekocht…gefliciteerd. Echt een topper

7 oktober 2013 om 11:24
Joostkempen Gebruiker

Worden ze vandaag verzonden?

7 oktober 2013 om 12:09
Moderator Renate Moderator

Beste, ik heb zelf nog geen bericht gehad dat er een vertraging zou zijn. Ik ga dan ook ervan uit van wel. Dit met de kanttekening dat ik ook geen zicht heb op distributie daar dit geen onderdeel van het moderaterschap is.

7 oktober 2013 om 14:58
Joostkempen Gebruiker

Oh er staat nu plotseling 10 oktober… leuke eerste ervaring met Ibood…

10 oktober 2013 om 15:29
maniac2003 Gebruiker

Inmiddels de AHD-1100 ontvangen. Zeer tevreden, lekker stevig geluid. :D

7 oktober 2013 om 16:57
kamsin Gebruiker

Vertraging in versturen… Hoe kan het dat de order na 2 (!) weken niet verzonden kan worden? Andere bedrijven lukt het binnen 24 uur, tijd om over een andere compensatie na te denken bij vertraging dan de bestelling te kunnen annuleren naar mijn mening.

7 oktober 2013 om 17:05

Beste, iBOOD werkt niet zoals andere bedrijven. iBOOD verkoopt in grotere aantallen waardoor de leveranciers meer tijd nodig hebben om de goederen tot bij iBOOD te krijgen. Vanaf het moment dat de goederen binnenkomen tot ze het pand verlaten gaan over het algemeen slechts enkele uren overheen. In sommige gevallen is er een korte opstopping, wat het probleem op dit moment is, dat weet ik niet, daar heb ik geen zicht op. Wat ik wel weet is dat iBOOD spullen nooit langer dan nodig in handen zal houden, dit kost iBOOD namelijk geld.

Net als jullie streven ze dus naar een snelle afhandeling.

7 oktober 2013 om 17:19
kamsin Gebruiker

iBOOD kiest er kennelijk voor pas de bestelling te plaatsen nadat ze het betreffende product hebben aangeboden inclusief een levertijd. Een paar pallets met goederen kan prima snel geleverd worden wanneer het voortraject klopt.

8 oktober 2013 om 09:22

Een paar wel ja. Bij iBOOD gaat het echter al vaak om meer dan een paar. Youtube geeft hiervan wel leuke voorbeelden.

De bestellingen worden idd definitief geplaatst bij de leveranciers zodra de aanbieding is afgelopen. Zo bestellen we altijd wat verkocht is, en blijven we niet zitten met restant stock. iBOOD heeft namelijk geen voorraden. De goederen komen bij het distributie centrum binnen na de door de leverancier afgesproken tijd en gaan doorgaans dezelfde dag nog richting de klanten.

8 oktober 2013 om 12:19
kamsin Gebruiker

Dus het is de schuld van de leverancier, pech voor de kopers en iBOOD is te gek?

Als je mijn eerste bericht leest heb ik het over de afhandeling van vertraging. Ik vind de middag van voorgenomen verzending een mail sturen dat het helaas toch niet gaat lukken aan de late kant. Maar dat zou natuurlijk kunnen doordat de kapitein van de 27 containerschepen met goederen voor iBOOD, pas gistermiddag opbelde.

Ik wacht verder gewoon rustig af op het pakketje.

8 oktober 2013 om 13:03

Zoals ik eerder schreef krijgt iBOOD de goederen binnen en worden ze gelijk verwerkt. Het is niet ongebruikelijk dat de goederen slechts een paar uur in het bezit zijn van iBOOD. Dit wetend, is het dan ook makkelijk te verklaren waarom er pas laat een bericht van vertraging uit kan gaan. Omdat de goederen meteen verwerkt worden naar de klant is de signalering pas aan het einde van de verzendtermijn. Eerder verwacht iBOOD de goederen ook niet.

7 oktober 2013 om 21:00
Joostkempen Gebruiker

En ook nog vorige week een vraag gesteld via ”mijn Ibood” over de levertijd, of het vandaag of dinsdag zou komen (of het dezelfde dag dat het aankomt meteen geleverd word of eerst naar een post bedrijf word gestuurd). Daar ook geen antwoord op gekregen. Dus vandaag thuis gebleven voor niks. Donderdag Ibood hunt, is nog maar zeer de vraag of het ze dan wél lukt… Waarschijnlijk mijn eerste en laatste aankoop bij Ibood, jammer, het leek me een goede website.

10 oktober 2013 om 21:45
slainemc Gebruiker

Pech voor de kopers? Welke pech? Je vind hier zo nu en dan héél leuke aanbiedingen voor een scherpe prijs, dat je dan langer dan 24u moet wachten, of enkele dagen, en uitzonderlijk enkele weken, maakt mij helemaal niks uit. Er is nog nooit iets niet toegekomen. Thuis blijven voor een bestelling? Laat gewoon leveren op het werk, bij de buren, bij familie, enz…

Voor levering na bestelling binnen de 24u, daar zijn genoeg sites van. Ook die met ‘gratis’ verzending. Maak je echter geen illusie, dit is ALTIJD in de prijs inbegrepen.

EN 50% korting, EN levering binnen de 24u EN gratis levering, EN… Wakker worden en met beide voetjes op de grond blijven.

IBood, keep up the good work!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.