24 februari 2017 om 00:00
iBOOD

TomTom GO 6100 Wereldnavigatie

Product expert aanwezig

TomTom GO 6100 Wereldnavigatie

TomTom's meest geavanceerde alles-in-één GO.

Specificaties

Merk: TomTom
Type: GO 6100
Garantie: 2 jaar

• Lifetime wereldkaarten
  • Lifetime TomTom Traffic
  • Lifetime flitsers

Schermgrootte: 6”
Intern geheugen: 8 GB
Uit te breiden geheugen: Ja, microSD
Batterijduur: tot 2 uur aan autonome functionaliteit
Inbegrepen: GO 6100; magnetische dashboardhouder; USB-kabel; auto-oplader; handleiding

*Lifetime: dit betreft de levensduur van de TomTom GO 6100. Wanneer er geen software-updates, services, accessoires én inhoud meer worden geleverd, is de levensduur van het product beëindigd. Lifetime-diensten zijn alleen beschikbaar op het gekochte navigatiesysteem en kunnen niet worden overgezet naar een ander systeem of een app.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @TomTom Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

24 februari 2017 om 10:20
amnon Gebruiker

Lifetime updates had ik ook op de TomTom software op mijn Android, maar dat is helaas niet zo lang als mijn telefoon leefde maar zo lang als TomTom bereid was updates uit te brengen, was in dit geval net iets meer dan een jaar, echt belachelijk. Als je denkt iets voor het leven van het toestel te kopen kom je bedrogen uit. TomTom wil liever abonnementen waar ze jaarlijks aan blijven verdienen. Dan is er altijd nog Waze, gratis en up to date info, real time.

Lifetime updates is echt misleidend en je hebt geen idee hoe lang het gaat zijn.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 10:47
ronaldbergs Gebruiker

@TomTom Expert

Kan ik de 6100 perfect gebruiken voor mijn roadtrip door USA en Canada in 2020?

Hoeveel GB neemt dit in beslag en vertraagt het systeem indien dit wordt geplaatst op een microSD kaart?

Zijn de aanwijzingen dan in t Nederlands of Engels?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:03
Official Product Expert TomTom Expert Official Product Expert

@ronaldbergs

Ja, dit kan zeker. De GO 6100 heeft Lifetime World Maps, dus je zult ook in 2020 de wegenkaart van USA en Canada kunnen downloaden, dan wel updaten. Hoe groot de wegenkaart van USA/Canada in 2020 zal zijn, valt nu niet te voorspellen, maar hij is nu zo’n 5,7 GB.

Overigens beinvloedt het uitbreiden van het interne geheugen met een Micro-SD kaart de processor nagenoeg niet! Je zou tegen die tijd er ook voor kunnen kiezen om de Europa kaart er even af te halen, zodat je de USA/Canada kaart tijdelijk op het interne geheugen installeert.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 10:58
sbcontier Gebruiker

@ TomTom expert

Kan ik bij dit toestel de kaartuitbreiding aankopen en gebruiken voor mobilhomes en caravans?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:04

@sbcontier

Bij de GO 6100 hoef je niets meer te kopen, alle mogelijke services zitten er Lifetime bij. De GO 6100 is niet compatibel met de software die nodig is om je navigaties rekening te laten houden met de specificaties van je voertuig, hier zijn onze TomTom Truckers voor.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:15
sbcontier Gebruiker

Op jullie site heb ik toch die info gevonden en hij zou hiervoor compatibel zijn !

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:16
sbcontier Gebruiker

Wou toch eens dubbel checken bij jullie

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:20
funnyboy518 Gebruiker

@TomTom Expert

Is dit een “Galileo ready” apparaat?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:24
sebastienbo Gebruiker

Het apparaat is twee jaar oud, dus nee

De eerste apparaten met galileo ga nu pas uitkomen (zoals de galaxy S8)

Beantwoorden

25 februari 2017 om 11:38
funnyboy518 Gebruiker

Dat is niet helemaal waar. Qualcomm bijvorbeeld is allang klaar met Galileo ondersteuning, de functie moet geaactiveerd worden via firmware update. Galaxy S7 met een Snapdragon 820, zijn “Galileo ready”. De vraag is of Samsung gaat de functie activeren.

“This feature is integrated in the latest Qualcomm® Snapdragon™ 800, 600, and 400 processors and modems. Galileo will be supported on smartphones and compute devices with the appropriate software release on Snapdragon 820, 652, 650, 625, 617, and 435 processors, automotive infotainment solutions utilizing Snapdragon 820A, and telematics and IoT solutions with Snapdragon X16, X12, X7, and X5 LTE Modems, and Qualcomm® 9×15 and MDM6×00 modems.”

Het zou me niet verbazen dat ook andere chip producenten hebben dezelfde approach gehad.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:23
woltering Gebruiker

Wat is het verschil met de tomtom go 6000

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:56

@woltering

De GO 6000 is een eerdere editie van dit toestel en had geen Lifetime Speed Camera’s en Lifetime World Maps (de GO 6000 had alleen Lifetime Maps Europa).

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:25
dvuden Gebruiker

@TOMTOM Expert. Een groot gemis van TOMTOM vind ik dat je niet in kunt stellen dat je rijd met een caravan, ik heb al meerdere tomtom apparaten versleten, bij geen enkele kon ik instellen dat ik met een personenauto met caravan rij. Erg vervelend dat dan de verwachte eindtijd niet klopt alsmede de maximale snelheid niet klopt. Hoe komt het dat jullie hierin niet voorzien? Mocht ik het mis hebben dan hoor ik graag hoe ik dit wel in kan stellen. Is het inmiddels aangepast en heb ik die mogelijkheid met deze TOMTOM wel?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:57

@dvuden

Onze TomTom Trucker toestellen kunnen exact wat jij zoekt. Voor we de TomTom Trucker toestellen uitbrachten, was er bijvoorbeeld de GO LIVE 1005 – Camper & Caravan editie en hadden wij ook Europa Camper kaarten voor bepaalde navigatiesystemen. We voorzien al jarenlang in deze behoefte.

De GO 6100 behoort tot onze autonavigatiesystemen die niet compatibel is met je navigaties rekening laten houden met de specificaties van je voertuig.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:04
dvuden Gebruiker

@TomTom Expert, erg jammer, heb nu een geïntegreerde Carminat TOMTOM in mijn Megane, en net als zovelen hangt daar een paar keer per jaar een caravan achter. Als ik het goed begrijp kan ik daar dan ook niets aan veranderen of kan het dmv een truckers kaart opgelost worden?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:26

Hier heeft TomTom geen invloed op. Wij leveren alleen de software en wegenkaarten aan Renault, zij gaan over de hardware en diens compatibiliteit. De Carminat systemen zijn niet compatibel met de software die jij zoekt.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:30
ajreijers Gebruiker

De mogelijkheden om POI’s te vinden met dit ding zijn heel beroerd. zo kan je niet op categorie zoeken. Echt een eerste klas afgang.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:11
JoeC2 Gebruiker

Helemaal mee eens, dat is mijn enige probleem met de 5100 dat ik heb.  POI’s toevoegen werkt niet (lekker), zoeken valt tegen.  Zoek ik een <winkel X> krijg ik een adres 500 km hier vandaan.  Makkelijks POI’s toevoegen (en die kunnen laten zien op het scherm) is mijn grootste wens.

Navigeren werkt overigens prima, mijn betere helft zou het apparaat alleen al om die reden graag overnemen.  Ik gebruik m elke dag om in ieder geval de file’s en vertragingen in beeld te hebben, vooral bruggen zijn een probleem in dit land.  Wat me wel opgevallen is, is dat TT eerder adverteerde met realtime verkeersinformatie maar dat het nu is dat deze elke 2 minuten wordt bijgewerkt.  2 minute is best lang als dat betekent dat je net een (omrij) afslag mist.

Maar, ook al is het apparaat niet perfect, al mis ik m’n oude Navigon gebruikersinterface – ik heb geen spijt van de aankoop.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:15

@JoeC2 Ik adviseer je het filter aan te passen waarmee je zoekt op POI. Dit kun je rechtsboven in het zoekscherm doen. De klantenservice van TomTom kan je hier -indien gewenst- bij ondersteunen.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:49
mschaafsma Gebruiker

Ik heb in september 2013 de GO 6000 gekocht. Die gebruik ik nog steeds met veel plezier.
Vooral de realtime traffic info en de flitserinfo zijn ideaal. Bij de verkeersinformatie worden opstoppingen van alle wegen weergegeven, ook in de stad.
Daarmee heb ik al veel onnodige reistijd bespaard. Ook op vakantietrajecten op zwarte zaterdagen in Frankrijk en naar de skigebieden heb ik al veel files kunnen omzeilen.

Kortom een aanrader! Wel even een micro sd kaartje erin zetten, want de kaartupdates worden steeds groter.

Wat betreft economische levensduur: autofabrikanten voegen de tomtom navigatie inmiddels geïntegreerd toe aan hun nieuwe modellen.
Het burgerlijk wetboek biedt trouwens consumentenbescherming op dit onderwerp.
Als je het apparaat in 10 jaar afschrijft kost het je 18,60 per jaar. Waar praten we over?

De service van tomtom is trouwens prima. Ik liet het apparaat na een halfjaar uit mijn handen vallen op straat en uiteraard landde te precies op de display.
Ik heb het opgestuurd en kreeg voor 110 euro een nieuwe, die toen nog zo’n 330 euri nieuw kostte. Dat vind ik alleszins een redelijk aanbod van tomtom.

Kopen zou ik zeggen!

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:01
mavical Gebruiker

Ik heb van de produkt expert begrepen dat er kennelijk toch verschillen in zitten met bijvoorbeeld de 6100 en de modellen die bijvoorbeeld bij Renault worden ingebouwd. Ik lees daar ook verschillende reviews over dat de geïntegreerde tomtom achter lopen met updates en geen life info hebben zoals mobiele flitsers etc. Ik twijfel daarom ook. Over 3 maanden komt er een Renault Talisman waar ook navigatie in zit met TOMTOM kaarten.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:31
The.traveller Gebruiker

@expert: Ik heb 2 stuks 940 GoLive apparaten. Zij hebben mij toendertijd €479 per stuk gekost. Die van mijn vrouw is stuk, de USB verbinding werkt niet meer. Maar TomTom geeft aan dat ze niet meer gerepareerd worden. Tel uit je winst. Dus als u nu precies aangeeft tot wanneer deze aanbieding zal worden ondersteund dan denk ik er misschien over om nog eens geld uit te geven aan een apparaat van TomTom.

En met Lifetime maps, traffic en flitser updates, bedoeld U dat ik gratis nieuwe kaarten kan downloaden? Dus dit apparaat gaat mij zelfs live verkeer informatie geven?  Dat zou wel heel fijn zijn. Op dit ogenblik betaal ik elke keer voor 4 map updates en voor verkeer informatie. Kan ik op dit apparaat ook mijn eigen itenaries maken of downloaden van mijn pc?

Kan ik hier een eigen SD (64 Gb) bijvoegen om mijn eigen muziek, boeken, itenaries toe te voegen?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:12

@the.traveller

Lifetime Maps houdt in dat je je wegenkaart kunt blijven updaten, zolang wij het product ondersteunen. Hetzelfde geldt voor Lifetime Traffic en Lifetime Flitsers.

Het is niet mogelijk om muziek of boeken te importeren op een TomTom. Het importeren van routes is mogelijk, hier is niet specifiek een SD-kaart voor nodig.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:43
The.traveller Gebruiker

@expert: Oeps, nog vergeten te vragen. Mijn Go Live 940 heeft een zuignap zodat ik deze op mijn autoraam kan vastzetten. Ik kan mij niet voorstellen dat een magneet voldoende sterk is om de TomTom op zijn plaats te houden.

1. Kan ik mijn oude Go live houder gebruiken? Indien niet, is er een raamhouder (zuignap) voor dit apparaat, bestel nummer?

2. Kan dit apparaat thuis opgeladen worden? Indien ja, bestelnummer.

3. Kan dit apparaat thuis verbonden worden met mijn pc zodat ik er verbinding mee kan maken om gegevens er op te zetten? (v.b. itenaries) Indien ja, bestelnummer.

4. Tot hoeveel Gb kan de microSD gaan die ondersteund word? Zijn er bepaalde merken die TomTom adviseerd?

5. Kunnen de oude accessoires van mijn Go Live gebruikt worden vanwege vraag 1 t/m 3?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:14

@the.traveller

1. Ik denk niet dat je je huidige houder kunt gebruiken voor de GO 6100.

2. Je kunt de GO 6100 thuis via de meegeleverde USB-kabel opladen.

3. Ja.

4. Als je kiest voor een Micro SD-kaart, zou ik voor maximaal 32 GB gaan. Meer heb je niet nodig, welk merk maakt niet uit.

5. Nee.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:19
JoeC2 Gebruiker

In mijn geval (GO 5100): Zuignaphouder helemaal linksonder op de voorruit, het apparaat klikt daar middels een magneet er eenvoudig in en uit – geen gedoe met kabels.  Voordeel: Makkelijk mee te nemen als je parkeert, belemmert het uitzicht niet en de houder valt vrijwel niet op.  De magneet heeft nog nooit gefaald, de zuignap valt bij hoge temperaturen wel eens van het raam.  Maar omdat de afstand tot bovenkant dashboard maar 5mm is leidt dat niet tot schade.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:31
The.traveller Gebruiker

@expert: Dank u.

2. Toch nog onduidelijk over de USB kabel. Kan deze van een adapter voorzien worden om zo het lichtnet te gebruiken voor het opladen. Er zijn pc’s waarvan de USB namelijk niet goed werkt hiervoor.

3. Mag het ook een 64Gb microSD kaart zijn?

Heeft u misschien een link naar de website voor dit soort gegevens en accessoires?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:38

2. Ja, u kunt de universele USB-kabel met een adapter verbinden.

3. Dit adviseer ik niet.

TomTom heeft de GO 6100 al een tijdje niet meer leverbaar, noch op onze website staan.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 14:18
ankemarco Gebruiker

Zoek op 6100 op de tomtom website en voila info over de 6100: Staat gewoon op de site.

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/car/products/go-6100-europe/

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:53
dhvandenbroek Gebruiker

Wat een gedoe over de term lifetime. Bedenk wel dat als je wilt dat dit jouw leven lang is dat je op een bepaald moment met een verouderd toestel zit omdat de techniek nu eenmaal niet stil staat. Feitelijk is dit een normaal gebruik sinds de invoering van de computer. Ik heb nog nooit iemand horen zeuren over het feit  dat bijvoorbeeld Windows 95, 98 of XP niet meer ondersteund worden. en aannemen dat lifetime jouw leven lang is? Wees reëel mensen!

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:25
The.traveller Gebruiker

Alleen de producten van Microsoft kosten geen €500 per stuk. Dit product heeft als enig voordeel dat je “gratis” updates krijgt voor een lagere prijs die ik in het verleden voor eenzelfde TT product heb betaald. Dus mijn 10 jaar afschrijving heeft nog niet plaats gevonden. Dus bitch ik nu over mijn rest waarde en wil dus weten hoelang ik hiervan kan genieten. Het feit blijft dat er gewoon niet duidelijk wordt neergezet wat men mag verwachten. En het gooien met Engelse termen om de consument maar geen duidelijk inzicht te geven wat verwacht mag worden is en blijft misleiding. In landen als Frankrijk en Duitsland heeft men wetten die dit soort grappen verbieden. Dus even neerzetten wat de expert heeft gezegd. Dit type is in 2015 op de markt gebracht. Als men een levensduur van 10 jaar aanhoud is dus de ondersteuning in 2025 afgelopen. Dus de afschrijving van dit apparaat zal dus in 8 jaar moeten gebeuren. €185.90/8=€23,24 per jaar. Kijken we naar de kosten van een jaar abo voor kaarten en live service ad €49,95 die je dus bespaard ten opzichte van een ouder toestel is dit voor mij toch wel een reden om over te stappen zodra ik weet wat de extra accessoires gaan kosten.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 13:52
steurske Gebruiker

@ Tom Tomexpert, Je hebt mijn vraag nog niet beandwoord ivm de pc routes van bijvoorbeeld http://www.routeyou.com . zeer geschikt voor moto en oldtimerroutes. Omstreeks 10h gesteld. thanks

Beantwoorden

24 februari 2017 om 14:21

@steurske het is mogelijk om routes voor te bereiden en te importeren, mits het GPX- of OV2-bestanden zijn. Dit kan via http://mydrive.tomtom.com

Beantwoorden

24 februari 2017 om 14:04
csb-systems Gebruiker

Is er een groot verschil met de TomTom Go 6000 die ik nu nog gebruik. Wat zijn nu precies de belangrijkste verbeteringen en/og venieuwingen aan de Go 6100?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 14:21

@csb-systems De twee voordelen die de GO 6100 t.o.v. de GO 6000 heeft is Lifetime Speed Camera’s en Lifetime World Maps, in plaats van alleen Europa.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 14:43
arevvera Gebruiker

Nou dat is ook mooi. Ben ik het forum aan het doorlezen en wil ik hem kopen als verjaardagskado voor mijn man is hij UITVERKOCHT. Balen.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 15:14
Moderator Coert iBOOD Moderator

Beste mensen, de TomTom GO 6100 stond enige tijd op uitverkocht, maar we zijn er in geslaagd nog enkele exemplaren te bemachtigen. De nieuwe deal is te vinden op de main page en via onderstaande link:

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/21829/51310/tomtom-go-6100-wereldnavigatie.html

Beantwoorden

24 februari 2017 om 15:47
arevvera Gebruiker

Yess besteld. Nu maar hopen dat de levering voor 10 maart is want dan is mijn man jarig.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 16:59
vinpierke Gebruiker

Vraagje betreffende de lifetime traffic. Is dit toestel voorzien van een sim kaart die autonoom een data verbinding maakt en de traffic informatie binnenhaalt? Zo ja, werkt dit ook (kostleloos) in het buitenland (Europese landen)?

Thx

Beantwoorden

24 februari 2017 om 20:40
Boekel1975 Gebruiker

Zoals eerder vermeld:

De GO 6100 heeft een ingebouwde SIM-kaart die de file- en mobiele flitserinformatie ontvangt. Deze SIM-kaart is werkzaam binnen de gehele Europese Unie en de gebruiker betaalt hier verder niets voor, noch zal dit het geval zijn in de toekomst.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 17:11
ErikB750 Gebruiker

@TomTom Expert  Is er een mogelijkheid om de TT je afgelegde weg te laten loggen ?

In lang vervlogen tijden heb ik wel eens een progje (‘t waren toen nog geen apps) erbij opgezet die dan kon tracken.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 23:15
bertkrijgsman Gebruiker

Beste mensen er is al een paar keer verteld door de expert dat hij zeker wel 10 jaar geüpdatet wordt. We kunnen allemaal wel klagen over TomTom maar ik vraag me af wat je dan op deze site doet. Als je naar de TomTom site gaat wordt je vrij snel geholpen met je vragen. Ik heb zelf de 6000 in 2014 gekocht was wel ziek want ik moet betalen voor de flitsers en de 6100 kwam een jaar later met lifetime flitsers. Ik vind dat hier verschrikkelijk gezeurd wordt wat Lifetime inhoudt. je mag er vna uit gaan dat als je apparaat het na een aantal jaar niet meer doet je een nieuwe koopt met weer nieuwe lifetime updates, enz. Bovendien als je even op de site kijkt bij TomTom zie je dat er een extra SD kaart in kan van maximum 32 GB. Dus als die vol is zou je of moeten kiezen welke landen wel of niet of een nieuwe kopen. Dus stop eens met ieder keer dezelfde vragen te stellen.

Beantwoorden

25 februari 2017 om 10:31
dannyanoniem Gebruiker

Ik vind geen uitleg over POI.

Ik heb destijds zelf een map POI aangemaakt.

Kan ik mijn map POI downloaden in deze TT?

En kan ik mijn POI nog steeds uitbreiden met nieuwe locaties?

Waarom heb ik een eigen map aangemaakt?

Ik moet leveringen doen in evenementenhallen of sportcomplexen maar de adressen die op het internet zijn terug te vinden zijn niet de laad en los zones zodat we nodeloos verkeerd rijden. Daarom dat wij onze eigen map POI aangemaakt hebben. En in onze vrachtwagen hebben wij een TT trucker 6000 lifetime edition waar wij het ook niet vinden om onze map uit te breiden. We hebben wel al onze map POI erin gekregen.

Graag een degelijke uitleg AUB over hoe het moet of dat jullie even intern overleggen om dit wel mogelijk te maken in een volgende software update voor ons en andere toestellen want deze eigen map is uitterst handig.

Dank bij voorbaat, Danny Schoemans

Beantwoorden

27 februari 2017 om 00:02
Tosty Gebruiker

Ik zou aspirant kopers er even op willen wijzen dat mijn TT GO60 een erg slechte daglicht backlight functie heeft. Bij max. licht is het kleinste zonnetje al teveel. Mijn vorige navigon was veel beter/helderder. Ik heb toen de TT GO60 gekocht omdat het scherm een stuk groter is en dus beter te lezen. Bij de Navigon moest ik ahw onder mijn bril doorkijken om het scherm te kunnen lezen. Maar nu heb ik een groter scherm en is de daglicht functie zwaar onder de maat. Je zou verwachten dat een producent van deze orde dit allang uit ontwikkeld zou moeten hebben. Onbegrijpelijk dat ze zoiets niet goed testen. ’s avonds en bij slecht weer (Niet onbekend in Nederland, dat dan weer wel) is het geen probleem. Gekocht in jan. ‘15, donkere dagen ! en ik kwam er dus te laat achter om nog van de garantie gebruik te kunnen maken. Je leert ermee leven maar ik vind het wel een belangrijk punt om op te letten.

Edited by: Paul
het gaat hier om de GO 6100 en niet om de GO 60

Beantwoorden

27 februari 2017 om 14:36
Tosty Gebruiker

@Paul.

Ik wil alleen maar aangeven dat kopers mogelijk geconfronteerd kunnen worden met een TT die, net de GO60, een slechte daglicht backlight functie heeft. Als men bij TT niet heeft ingezien dat de daglicht backlight functie slecht is, dan zullen latere/nieuwere type’s dat ook hebben. Aangezien je de daglicht backlight alleen in de praktijk met zonlicht kan testen wil ik mensen erop wijzen zodat ze binnen de garantie/ruiltermijn actie kunnen ondernemen en misschien ook wel bij TT zelf. Want zeg nou zelf, het is een instelling van niks, die bij TT in een handomdraai gecorrigeerd kan worden.

Beantwoorden

27 februari 2017 om 16:37
Moderator Paul Moderator

Hoi Tosty,

Ik begreep jouw boodschap maar wilde voor de overige forummers verduidelijken dat jouw ervaring niet met  de aangeboden GO 6100 is maar met de GO 60. Dank voor het delen van deze ervaring. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

21 maart 2017 om 11:02
kimmz Gebruiker

Hallo,

Kun u me zeggen wat het verschil is tussen de tomtom go 6200 en 6100?

Bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.