26 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Siemens Zelfreinigende Condensdroger | Warmtepomp | 8 kg

Siemens Condensdroger met Warmtepomp

Deze Siemens iQ500 condensdroger is zelfreinigend, uiterst zuinig en behandelt je was met de beste zorg.

Specificaties

Merk: Siemens
Type: WT43W3G1NL
Garantie: 2 jaar

• A++ met zelfreinigende condensor
  • AutoDry Sensor: voorkomt krimpen
  • Sneldroogprogramma SuperKort 40

De verzendkosten zijn inclusief bezorging, plaatsing en (wanneer gewenst) terugname van het oude apparaat. Check hier de voorwaarden.

Veelgestelde vragen
V: Betekent de zelfreinigende condensor dat ik de droger nooit hoef te reinigen?
A: De condensor hoeft inderdaad nooit gereinigd te worden. Het pluizenfilter daarentegen wel.

V: Wisselt deze droger ook van draairichting?
A: Nee, de trommel beschikt over een onderdeel dat dit overbodig maakt.

V: Is hij ook aan te sluiten op de afvoer?
A: Ja, dat is hij.

V: Het deurscharnier zit rechts, kan deze naar links verplaatst worden?
A: Nee, dit kan niet.

Capaciteit: 1 - 8 kg
Uitvoering: Vrijstaand
Inclusief condenswaterafvoersysteem
Zelfreinigende condensor: nooit meer schoonmaken en behoudt van energieklasse (A++)
Groot en overzichtelijk LED-Display voor resttijdweergave en 24u eindtijduitstel, programmastatus en extra functies

Anti-kreukfase 120 min
autoDry: voorkomt dat wasgoed krimpt tijdens het drogen
Grote RVS SoftDry trommel, wasgoedmeenemers met Soft-design
Speciale programma's: Wol finish, Mix, Outdoor, Handdoeken, Warm tijdprogramma, Koud tijdprogramma, Lingerie, SuperKort 40,
Blouses/overhemden
TouchControl tiptoetsen: Voorzichtig, Signaal, Antikreuk, Programmaduur, Start/Pauze, Fijnafstelling droogtegraad, 24u eindtijduitstel
antiVibration design: meer stabiliteit en stilte
Signaal bij einde programma
Kinderbeveiliging op de deur
Comfort deurvergrendeling
Afneembaar bovenblad: Nee
Fluorinated greenhouse gases: Ja
Type of refrigerant: R134a
Hermetically sealed equipment: Ja
Filling Quantity Cooling Agent: 0,220
CO² Equivalent - Total GWP: 315

Aansluitwaarde (W): 1000
Stroom (A): 10
Spanning (V): 220-240
Frequentie (Hz): 50
Keurmerken: CE, VDE
Vulgewicht katoen (kg) - NIEUW (2010/30/EG): 8,0
Standaardprogramma katoen: Katoen kastdroog

Energie-efficiëntieklasse - NIEUW (2010/30/EG): A++
Energieverbruik elektrische droger, maximale belading - nieuw
(2010/30/EC): 1,80
Standaardduur katoenprogramma, maximale belading (min): 203
Energieverbruik elektrische droger, gedeeltelijke belading - nieuw
(2010/30/EC) (kWh): 1,04
Standaardduur katoenprogramma, gedeeltelijke belading (min): 122
Gewogen jaarlijks energieverbruik, elektrische droger - NIEUW
(2010/30/EG) (kWh): 232,0
Gewogen programmaduur (min): 157
Gemiddelde condensatie-efficiëntie, maximale belading (%): 86
Gemiddelde condensatie-efficiëntie, gedeeltelijke belading (%): 86
Gewogen condensatie-efficiëntie (%): 86
Energieverbruik 232,0 kWh per jaar, bij 160 droogcycli van het standaard katoenprogramma bij volle en halve belading. Het energieverbruik per droogbeurt is afhankelijk van het gebruik van het apparaat

Programmaduur van het standaard katoenprogramma op volle belading 203 min en bij gedeeltelijke belading 122 min
Condensatie ratio: B
Geluidsniveau: 65 dB (A) re 1 pW
Deurscharnier: Rechts

Lengte elektriciteitssnoer (cm): 145,0
Hoogte van afneembaar bovenblad (mm): 842
Onderbouwbaar onder 85cm nishoogte
Afmetingen van het apparaat h(min/max)xbxd (mm): 842 x 598 x 599
Nettogewicht (kg): 55,0

26 februari 2017 om 00:04
Shailesh Gebruiker

Heb hem de vorige keer gekocht. Bevalt zeeeeer goed. Staat ook mooi naast de IQ 500 wasmachine.

Hij is ontzettend zuinig…neemt wel zijn tijd, maar goed, dat hoort bij een warmtepompdroger. Voordeel is wel dat je gevoelige kleding daardoor ook kan drogen. Heb een groot aantal kledingstukken die niet geschikt zijn voor de droger, maar die prima gedroogd worden zonder te krimpen.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 08:18
petje72 Gebruiker

Eens even goed over nadenken… lees goede reviews en prijs is echt netjes, ik vind hem nergens onder de 749 euro.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 08:53
petje72 Gebruiker

Hij is besteld ! :-)

Beantwoorden

26 februari 2017 om 08:42
hesselr Gebruiker

Heb hem ook vorige keer besteld. Geweldig apparaat! Zeker doen nu hij er nog is. Mooi stil ook. Topper!

Beantwoorden

26 februari 2017 om 08:47
The_Walt Gebruiker

6,8 bij consumentenbond https://www.consumentenbond.nl/wasdroger/producten/siemens/wt43w3g1nl

Beantwoorden

26 februari 2017 om 09:08
Tha Masternoop Gebruiker

Via die link kom je niet bij een review uit. Er staan geen sterren dus geen ervaring door echte gebruikers. Waar haal je die 6.8 vandaan?

Beantwoorden

26 februari 2017 om 13:54
brownier Gebruiker

Denk dat je link verkeerd overgenomen hebt. Ik kom wel bij die beoordeling. Lagere beoordeling door met name lange droogtijd en gekreukte was.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 09:09
ingedryoels Gebruiker

Er staat dat hij niet van draairichting wisselt, maar een onderdeel heeft dat dit overbodig maakt. 
Werkt dit effectief: maw alles komt er dus niet in een bolletje uit?

Beantwoorden

26 februari 2017 om 09:41
Eriq Gebruiker

Ik heb echt 0 verstand van wasdrogers, dus voor de zekerheid even de vraag: wat heb je nodig om dit apparaat te gebruiken? Stopcontact… water?? waterafvoer??? luchtafvoer??? etc.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:18
Moderator Paul Moderator

Hallo Eriq,

Je hebt in ieder geval een stopcontact nodig om de machine te laten werken. 
Voor de luchtafvoer is het van belang dat de machine niet volledig ingebouwd wordt. 
Een waterafvoer is niet persee nodig, het gecondenseerde water kan in een opvangbak opgevangen worden. 
Die bak dient wel elke keer geleegd te worden, net als het pluizenfilter.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:02
Jeroske Gebruiker

Een practische vraag  voor iemand van Ibood indien aanwzig

Q: Is uitgestelde levering mogelijk aangezien we in de periode van de verwachte verzenddatum 6maart niet aanwezig zijn.

Hoe gaat dat in zijn werk?

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:15
Pollepeltje Gebruiker

Staat toch in de voorwaarde van bezorgin (Van Spreuwel Transport). Op 6 maart wordt het aan hun aangeboden, dan heb je in een range van 2 weken om een geschikte aflevertijd te bepalen.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:15
Moderator Paul Moderator

Op de verwachte verzenddatum worden de machines overhandigd aan de transportdienst. 
Zij zullen vanaf die datum afspraken inplannen, binnen een periode van max. 2 weken, dus uiterlijk 20 maart.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:29
Jeroske Gebruiker

Bedankt Pollepeltje & Paul

Helder verhaal.

Dan voorzie ik geen problemen voor aanschaf en levering.. :-)

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:23
ger.lodder Gebruiker

Ik ben op de afleverdatum met vakantie, kan hij ook een week later afgeleverd worden ?

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:24
ger.lodder Gebruiker

Dank je , gelezen

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:33
danielbram Gebruiker

Puur op basis van de specificaties is dit niet een echt  goede aanbieding.

DE model kost 10% minder dan deze aanbieding, ook een gelijkaardig model Siemens iQ700 WT46W261, kost 10% minder dan deze aanbieding.

Op een Belgiche webshop heb dit model Siemens WT47W560FG IQ700, 8kg, een tientje extra, net iets duurder. Binnen 2 dagen geleverd.

Toch een goede poging van ibood, maar helaas niet goed genoeg

Beantwoorden

26 februari 2017 om 10:35
Cortezz Gebruiker

Wij hebben de WT47W560FG, geen idee in hoeverre die net verschilt van deze, maar voorlopig zijn we heel tevreden van ons toestel. Het enigste ‘nadeel’ is dat deze 8 kg vrij groot is en niet op onze wasmachine kon gezet worden. We wilden eerst een Bosch (zoals ons wasmachine) aanschaffen, maar vermits die 2 merken van dezelfde fabrikant komen vonden we deze ook ok.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 12:01
mvschenk Gebruiker

Goede deal. Besteld!

Beantwoorden

26 februari 2017 om 12:03
mvschenk Gebruiker

Apparaat moet bij mij wel naar de 2e verdieping (normale trap); wordt dit gedaan door van Spreuwel transport?

Oude droger gaat mee retour. Die staat bij de voordeur……

Beantwoorden

26 februari 2017 om 12:16
Moderator Paul Moderator

Dat is geen probleem.. :)

Beantwoorden

26 februari 2017 om 16:06
Savaris Gebruiker

Door van spreuwel transport heb ik mijn product van een maand geleden nog steeds niet haha

Beantwoorden

26 februari 2017 om 17:51
Moderator Paul Moderator

Beste Savaris,

Om welk product gaat dat? Het is mij niet helemaal duidelijk of je de bestelling een maand geleden hebt geplaatst of dat de verwachte verzenddatum een maand geleden was. Heb je voor mij het bestelnummer (SOxxxxxxx)? Dan kan ik er voor je achteraan gaan.

Vriendelijke groet, Paul

Edited by: Wessel Webcare
SO-nummer heb ik inmiddels! :-)

Beantwoorden

27 februari 2017 om 14:37
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Savaris,

De levering van dit product gaat via een externe partij. Ik ben hier momenteel aan het navragen wat de exacte status van de verzending is (en de reden waarom deze nog niet geleverd is). Wanneer ik hier antwoord op ontvang, breng ik je per e-mail op de hoogte.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

26 februari 2017 om 18:43
Glennsuys Gebruiker

Vraag : deze toestellen zijn enkel te vinden op de Nederlandse  site van Siemens en niet op de Belgische . Wat is het verschil dan tussen de Nederlandse afzetmarkt en de Belgische ?

Beantwoorden

26 februari 2017 om 20:24
Johnvsb Gebruiker

Volgens de foto op hun site kun je zien dat de condensor niet zelfreinigend is. Je dient de klep aan de linkerzijde onderaan na iedere beurt te reinigen onder de kraan. Bij zelfreinigende droger is dit gedeelte een vaste gedeelte.

Beantwoorden

26 februari 2017 om 20:28
Johnvsb Gebruiker

Kijk maar naar deze droger: Siemens WT44W362NL iQ500 iSensoric

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.