24 februari 2017 om 15:09
iBOOD

TomTom GO 6100 Wereldnavigatie

TomTom GO 6100 Wereldnavigatie

TomTom's meest geavanceerde alles-in-één GO.

Specificaties

Merk: TomTom
Type: GO 6100
Garantie: 2 jaar

• Lifetime wereldkaarten
  • Lifetime TomTom Traffic
  • Lifetime flitsers

Schermgrootte: 6”
Intern geheugen: 8 GB
Uit te breiden geheugen: Ja, microSD
Batterijduur: tot 2 uur aan autonome functionaliteit
Inbegrepen: GO 6100; magnetische dashboardhouder; USB-kabel; auto-oplader; handleiding

*Lifetime: dit betreft de levensduur van de TomTom GO 6100. Wanneer er geen software-updates, services, accessoires én inhoud meer worden geleverd, is de levensduur van het product beëindigd. Lifetime-diensten zijn alleen beschikbaar op het gekochte navigatiesysteem en kunnen niet worden overgezet naar een ander systeem of een app.

24 februari 2017 om 15:22
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

De oorspronkelijke hoeveelheid was uitverkocht, maar het is gelukt om extra exemplaren te regelen! 
In verband met technische reden start hier een nieuw forumtopic. Voor de eerdere berichten navigeer je hierheen.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 15:58
degroelard Gebruiker

Besteld!!

Beantwoorden

24 februari 2017 om 16:12
jonbong Gebruiker

In verband met haperende ingebouwde navigatie, deze er bij genomen.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 19:53
nicole1 Gebruiker

Hoe zit het met de flitsers , alleen vaste locaties , of ook mobiele flitsers worden weergegeven

en hoe zit het in frankrijk? de flitsers zijn gemakkelijk uit te zetten of heb je dan geen informatie

en wordt je evenzeer beboet omdat je weer net 5 km/u te snel rijdt

Beantwoorden

24 februari 2017 om 20:21
mschaafsma Gebruiker

Mobiele flitsers in NL worden weergegeven.

In Frankrijk worden de vaste flitsers indirect aangegeven als een gevarenzone. Een zone van 1 à 2 km waar dan ergens een flitser staat. Je hoeft de flitsersfunctie dus niet uit te zetten.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 21:09
nicole1 Gebruiker

hoe zit het dan met de mobiele flitsers in het buitenland ( buiten nederland ) ?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 22:40
mschaafsma Gebruiker

Ik zou niet weten of dat wordt ondersteund.

Ik heb in het buitenland nog nooit een boete opgelopen. Wel houd ik mijn snelheid beperkt tot 20 boven het maximum.

Als je op de snelheidsmeting van tomtom rijdt, rijd je ca. 6 tot 8 km boven de waarde die de snelheidsmeter van de auto aangeeft.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 22:16
nicole1 Gebruiker

blijkbaar geen expert meer bereikbaar

Beantwoorden

24 februari 2017 om 23:26
Moderator Paul Moderator

De expert kon alleen gedurende dag aanwezig zijn om vragen te beantwoorden.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 23:38
fred.89 Gebruiker

Paul ik snap niet waarom jij deze link hebt weggehaald, als het gaat  om eerdere forumvragen:

http://nl-nl.forum.ibood.com/products/51174-170224/tomtom-go-6100-wereldnavigatie/

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:04
jonbong Gebruiker

Ben toch benieuwd naar de magnetische dashboardhouder, heb alleen een raamplakker erbij

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi jonbong,

Vervelend dat deze lijkt te ontbreken. Ik raad je aan om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” aan te maken, zodat we mee kunnen kijken naar een oplossing.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

4 maart 2017 om 13:06
G.Gerrats5804 Gebruiker

Tom Tom Go 6100 aangeschaft, werkt prima, instal van Mydrive wat onduidelijk, kijk tegelijkertijd goed op de aangesloten Tom Tom en voer instructie op scherm van deze ook uit als hij aan de computer is gekoppeld. 8 Gb geheugen is veel te weinig om de World versie te installeren, koop er dus gelijk een micro SD kaart bij van 32 GB. Werking verder prima en snel!iden levering enz.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 22:04
robot Gebruiker

Ik heb net als jonbong alleen de raamhouder ontvangen, en niet de magnetische dashboardhouder. Die ontbreekt in de doos.

Ik heb een service verzoek “Onjuiste levering”  aangemaakt, maar krijg geen enkele reactie van Ibood.

Zijn er meer mensen met deze verkeerde levering??

Beantwoorden

16 maart 2017 om 22:24
Moderator Paul Moderator

Beste robot,

Ik zal de klantenservice attenderen op jouw service verzoek, zodat het opgelost kan worden mocht het nog niet in behandeling zijn genomen. Heb je voor mij ook het ticketnummer van dat service verzoek?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 april 2017 om 10:15
Geert_Tele Gebruiker

Zelfde probleem, service IBOOD sucks

RMA-2017/120262

Beantwoorden

7 mei 2017 om 19:00
Geert_Tele Gebruiker

Ben ondertussen wel geholpen. heeft wel wat geduurd maar voor de rest alles ok, thanks IBOOD

Beantwoorden

8 mei 2017 om 23:18
robot Gebruiker

De magnetische dashboardhouder ontbrak ook bij mijn eerste levering. Service verzoek aangemaakt, na contact met klantenservice de Tomtom retour gezonden en een nieuw exemplaar gekregen, duurde wel allemaal vrij lang, maar goed.
Helaas is de inhoud van de tweede levering exact hetzelfde als de eerste levering, dus ben ik er niets mee op geschoten!

Goed bezig, iBood!!!

Beantwoorden

19 maart 2017 om 08:26
The.traveller Gebruiker

Ik denk niet dat er een magnetische dashboard houder bijzit. Ook ik heb alleen een doos met met de raamhouder gekregen. Overigens is deze 6100 zoooo ongelooflijk traag bij het opstarten dat ik bij wijze van spreken al op mijn bestemming ben voordat ik eindelijk eens mijn bestemming kan opgeven. Mijn oude GoLive 940 is veel rapper en daar heb ik ook mijn kaart op een 32Gb SD kaart staan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.