1 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Scooty Hoverboard met Samsung Accu & Draagtas

Scooty Hoverboard met Samsung Accu

Beweeg je vliegensvlug en probleemloos voort met dit Scooty hoverboard, voorzien van een Samsung accu.

Specificaties

Merk: Scooty
Type: Scooty Hoverboard Incl. Draagtas
Garantie: 2 jaar

• Samsung 44,000 mAh accu
  • Dubbele borstelloze motor
  • 6,5” wielen

Ingebouwde Samsung Lithium-ion batterij (44,000 mAh)
Afmetingen: 600 x 165 x 200 mm
Gewicht: ± 11 kg
6,5" wielen

*In Nederland mag je met een hoverboard niet de openbare weg op. Wel mag je je hoverboard gebruiken op privéterrein.

1 maart 2017 om 00:06
VdbN Gebruiker

Adverteren met ’samsung accu’ na het note 7 fiasco, dat is durven ibood! Ik mag jullie wel :D

Beantwoorden

1 maart 2017 om 00:26
pp1973 Gebruiker

ik zie het verband niet onmiddellijk, kan je dat ietsje meer specifiëren aub?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 00:16
Fidelis89 Gebruiker

Nergens staat te lezen hoe lang je met het ding kan rondrijden voor de batterij leeg is…
En als dit in NL verboden is op de openbare weg denk ik dat er geen enkele Nederlander zo’n ding in huis zal halen of je moet een woonkamer hebben de grote van een voetbalveld :p

Beantwoorden

1 maart 2017 om 00:31
pp1973 Gebruiker

Ik heb dit soort “self balancing wheel” getest in Blankenberge, en het bracht met bijna zover als beloofd was…

Beantwoorden

1 maart 2017 om 00:52
radiac93 Gebruiker

Lol, 4400mAh, daarmee doet een smartphonegebruiker 1,5 dag…
Volgens mij zit dat er factor 10 naast :p

Check: www.thegadgetstore.ie/scooty-hoverboard.html

Beantwoorden

1 maart 2017 om 02:13
Rubz0r Gebruiker

4400mAh zal wel kloppen, wat je mist is het voltage (dus hoeveel vellen in serie), dit zal waarschijnlijk 36V zijn (10 cellen in serie) en dan krijg je 158,4Wh. Een smartphone bevat ongevee r 1 cel van zo’n 3000 mAh, dus 3,6V*3A=10,8Wh. Let er dus op te vergelijken in Wh ipv mAh, want dit vertelt maar 1 kant van het verhaal.

Beantwoorden

1 maart 2017 om 09:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi radiac,

Je opmerking is correct. Het moet inderdaad 44.000 mAh zijn. We hebben dit direct aangepast.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 maart 2017 om 01:02
techno2004 Gebruiker

Hier in België mag het wel op de openbare weg….voor de prijs zou ik zeggen doen…maar het blijft speelgoed…ik verplaats me met een monowiel elektrisch…voordeel is dat je over opstakels kan, terwijl een hooverboard bij het minste blijft haperen, schuine borduur vergeet het dus….

Beantwoorden

1 maart 2017 om 02:38
Moderator Paul Moderator
1 maart 2017 om 08:52
negruj Gebruiker

Welk gewicht kan hij aan?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 09:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi negruj,

Het maximale gewicht is 120 kg.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 maart 2017 om 10:43
Race-Eendje Gebruiker

Gaat dat ding door gras ?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 12:27
Race-Eendje Gebruiker

Iedereen in slaap gevallen ?    :)   Gaat dat ding door gras ook ?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 14:11
Wither Gebruiker

Hangt af van heul veul factoren. Lang gras zal niet lukken waarschijnlijk. Maar kort gras met een harde ondergrond wel. Kort gras met een zachte ondergrond dan weer niet.

Kortom: Geen eenduidig antwoord op.

Beantwoorden

21 maart 2017 om 09:56
PeterZeilstra Gebruiker

Kan wel.. maar inderdaad alleen bij harde ondergrond en niet te lang gras. Er zijn ook Off Road hoverboards, die er beter in zijn. Hoe dan ook kan ik je in ieder geval aanraden niet over nat gras te rijden, ik heb dit zelf geprobeerd en toen was mijn board kapot

Beantwoorden

1 maart 2017 om 13:49
verokevin Gebruiker

Met de vlam in de pijp

Beantwoorden

1 maart 2017 om 14:03
Race-Eendje Gebruiker

Is dat een antwoord op “gras” ?

Beantwoorden

13 maart 2017 om 21:15
Wietie Gebruiker

Vandaag het hooverboard geleverd. Leuk ding. Werk heel goed.

Alleen vastgesteld dat er lamp niet werkt. Heb er melding van gemaakt en wacht nu af..

Ik wacht nu af maar ga er van uit dat dit goed opgelost gaat worden

Beantwoorden

20 maart 2017 om 17:58
PeterZeilstra Gebruiker

Hoverboards zijn voor zover ik weet verboden op de openbare weg, zie ook deze pagina: hoverboard verboden (gevonden via Google). De boete liegt er niet om en bovendien kan het apparaat in beslag worden genomen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.