2 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone 6 | 64 GB | Space Grey (Refurbished)

Product expert aanwezig

Apple iPhone 6 | 64 GB (Refurbished)

Ongeëvenaard design, een haarscherp display én een koptelefooningang: dit is de iPhone 6.

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPhone 6 (64 GB, Space Grey)
Garantie: 1 jaar

• Vingerafdruksensor, NFC
  • 4.7" Retina HD display
  • Apple op z'n mooist

Deze iPhone 6 is Grade A refurbished en dus gebruikt. Hij verkeert in een zo goed als nieuwe staat, komt voorzien van oplaadkabel en -stekker en heeft de volgende stappen doorlopen voor het refurbishing proces:

• Op minimaal 4 verschillende momenten getest op alle software en hardware
  • Gecontroleerd op stof en vochtsporen
  • De batterij is vervangen en de software up-to-date gebracht
  • Gecontroleerd op niet-originele onderdelen. Zijn deze gevonden, dan zijn ze direct vervangen 

Display
Beeldgrootte: 4.7 inch
Resolutie: 1334 x 750 pixels (326 ppi)
Verlichting: LED-backlit
Multitouch
IPS technologie
Ratio: 1400:1 
Volledige sRGB-standaard

Geheugen
1 GB werkgeheugen
64 GB opslag

Chips
A8 chip met 64-bit architectuur
M8 bewegings co-processor

Camera achterzijde
8 megapixel iSight camera met 1.5µ pixels - autofocus met focus pixels
ƒ/2.2 diafragma
True Tone flitser
Lens met 5 elementen
Lens oppervlak van saffierkristal 
Camera toepassingen: HDR, automatische beeldstabilisatie, (verbeterde) gezichtsherkenning, tikken om scherp te stellen, geotagging, timer, panorama (tot 43 megapixels), burst-modus, belichtingsregeling, hybride IR filter

Video opname (achterzijde)
1080p HD video opname (30/60 fps), slowmotion video (120/240 fps)
True Tone flitser
3x zoom
Videotoepassingen: timelapse-video, videostabilisatie, cinematic videostabilisatie, continu video autofocus, foto's nemen tijdens video-opname, (verbeterde) gezichtsherkenning, geotagging

Camera voorzijde
1.2 megapixel camera 
ƒ/2.2 diafragma
720p HD video opname
Camera toepassingen: belichtingsregeling, burst-modus, HDR, (verbeterde) gezichtsherkenning, lichtsensor

Netwerk
GSM / EDGE
UMTS / HSPA+
4G LTE

Verbindingen
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 4.0
NFC
GPS en GLONASS
Digitaal kompas

Sensoren
Vingerafdruk sensor 
Barometer
Gyroscoop (3 assen)
Versnellingsmeter
Nabijheidssensor
Omgevingslichtsensor

Accu
Lithium-ion batterij
Gesprekstijd (3G): tot 14 uur
Stand-by tijd: tot 10 dagen
Internet gebruik (3G): tot 10 uur
Internet gebruik (wifi): tot 11 uur
Video afspelen: tot 11 uur
Audio afspelen: tot 50 uur

SIM
Nano-SIM

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 138.1 x 67 x 6.9 mm
Gewicht: 129 gr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Refurb-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

2 maart 2017 om 00:11
nimo84 Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Deze discussie gaan we niet weer voeren en daarom onderstaande reacties ook verwijderd.
Omdat er geen refurbished-adviesprijzen zijn, gebruiken wij de oorspronkelijke adviesprijs.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:55
Reinier75 Gebruiker

Hallo Bas. Ik voel toch de behoefte te reageren. Hoezo ‘opnieuw’, dit is de eerste post van de dag. Mijns inziens is het terecht dat deze werkwijze ter discussie gesteld wordt. Kopersbedrog vind ik het zoals het nu gepresenteerd wordt. Opgeknapte 2e hands vergelijken met nieuw. Aangezien je garantietermijn al korter is, lijkt het mij terecht dat je geen vergelijk zou moeten maken met nieuwprijzen. Zoals je zelf al zegt, aangezien er geen refurb-adviesprijzen zijn, moet je misschien besluiten om geen adviesprijs te vermelden maar alleen de aangeboden prijs op iBood. Je kan tenslotte niet spreken van ‘korting’ en dat doe je nu wel. Wellicht is het een idee om vanuit iBood een vast standpunt te publiceren over ‘Refurbished’ en jullie definitie van ‘korting’. Daarmee ben je in ieder geval een stuk transparanter dan nu het geval is. Ik vind het dan ook een zwaktebod om te besluiten deze discussie te negeren en te verwijderen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:58
Pvdvenis Gebruiker

Het forum is bedoeld voor vragen en discussie rond het product. Ibood bepaald de regels. Ibood geeft overal de adviesprijs van het nieuwe product. That’s it. Waarom verder over zeuren of discussiëren. Kijk of je het product wil, koop het, of ga verder met je leven.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:05
UNIT05 Gebruiker

Je weet toch al langer dan vandaag dat de %korting die iBood presenteert boerenbedrog is? Tweedehands (refurbished) producten, end-of-life producten, etc worden hier als nieuw aangeboden en vergeleken met de originele nieuwprijs van de producten. In realiteit is iBood slechts enkele procenten goedkoper… goedkoper, dat wel, maar bijna nooit de 40%, 50%, 70% die geafficheerd wordt….

Beantwoorden

2 maart 2017 om 12:14
Janneman99 Gebruiker

50% korting van de nieuwprijs voor een tweedehan(d)s gerepareerd product is geen korting maar een gewone marktprijs. Terecht dat hierover door trouwe klanten van Ibood helderheid wordt gevraagd.
Natuurlijk bepaal jezelf of je op het aanbod ingaat, maar je mag wel verwachten dat je klanten niet op het verkeerde been zet door het gegoochel met adviesprijzen .

Beantwoorden

2 maart 2017 om 12:26
brancop Gebruiker

Eens met Reinier75, en dit doet de ronde op andere forums..

GB2
@andreetje21 oktober 2016 12:55
En dan ook nog de introductie prijs noemen naast een hersteld model. En dat als complete korting voorrekenen.
En het idiote is dat ze er nog mee weg komen ook, website van het jaar,.. ?

0 andreetje
@GB221 oktober 2016 20:19
Ooit behoorde ik ook tot de fans van ibood. Tot ik hun wijze van aanbieden me begon te frustreren.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:51
Reinier75 Gebruiker

Beste Pvdvenis. Ik hoop dat m’n leven ook verder gaat als ik het zou kopen, maar dat terzijde. Mooi dat je het zo opneemt voor iBood. Mijn bedoeling is om iBood mee te geven wat de werkwijze doet met in ieder geval een deel van de potentiële kopers. Niet alleen van dit artikel, maar in het algemeen. Wellicht wordt het daardoor een nog betere aanbieder. Het zou van kracht getuigen als de indruk wordt gewekt dat de feedback serieus genomen wordt in plaats van het deleten ervan. Daarmee wordt trouwens de kracht van het forum nog beter benut.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 14:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Reinier,

We nemen de feedback zeker serieus. De keuze om de eerdere discussie publiekelijk te verwijderen is gemaakt, om zo on-topic te blijven over deze deal. We willen daarmee voorkomen dat discussies over onze keuze om refurbished producten aan te bieden o.v.m. de adviesprijs klanten belemmeren om snel antwoord te vinden op hun vragen, zoals die hieronder te vinden zijn.

Het openbaar verwijderen betekent voor ons echter niet dat we dit intern niet meenemen en/of niet serieus nemen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 14:26
brancop Gebruiker

Beste Bas, dat is dikke zever wat je verteld en je weet het zelf ook. Het helt nog steeds in jullie voordeel met die refurbished “tweedehands” producten en de nieuw advies prijs te melden. Nu de mensen blijven niet naïef he.. Niet komen klagen binnenkort als het kantelt, want dan stopt het niet meer, zie mijn post hierboven, als het smeult zou het zomaar ineens kunnen gaan branden. Zo ook waarom we niet mogen weten wie de hersteller leverancier is, mss niet aangesloten bij Uneto-Vni. Jammer maar helaas, de zoveelste dumbsite is zich aan het ontwikkelen..

Beantwoorden

2 maart 2017 om 15:17
Hatje Gebruiker

Wauw, ongesteld brancop?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 00:14
sigpro Gebruiker

iphones nee bedankt, lopen achter!

Beantwoorden

2 maart 2017 om 00:32
blufner Gebruiker

Je moet er mee doen wat je wilt, maar wanneer je zoekt naar wie voorop loopt… loop jezelf immers, per definitie, altijd achter iets aan te draven.

De iPhone 6 is een prima ding en ik heb zelf nooit meegemaakt dat ze vastlopen. Hardlopers zijn doodloper.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 06:40
SjonnieK Gebruiker

Op basis van wat baseer je dit? Het is namelijk een feit dat iPhones sneller zijn dan Android devices, zelfs met lichtere hardware.

Groeten van een Huawei P9 gebruiker

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:45
Jan-van-Gent Gebruiker

Dan weet je niet waarover je spreekt als je dit zegt! Mijn ondervindingen zeggen dat de iPhone het beste toestel is. Ik heb reeds meerdere merken gehad en niets kan boven een iPhone. Mijn iPhone 4S heb ik van zodra deze op de markt gekomen zijn en tot nu toe geen enkel probleem gekend.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 02:27
digimaxi Gebruiker

op sommige punten heb je absoluut gelijk, er zijn toestellen te koop voor hetzelfde geld of minder met hogere schermresoluties en meer ram en als je handig bent met roms heb je ook altijd de laatste android versie. Maar het grote voordeel van apple is dat je zekerheid & gemak koopt en dat heeft waarde, bv dat  het toestel regelmatig beveiligingsupdates blijft ontvangen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 00:21
user999 Gebruiker

Een accu met een tiny little capaciteit van ”1810mah” een gegeven wat wel vermeldt moet worden bij de specs, niet geheel onbelangrijk lijkt me.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 03:06
scorpion31176 Gebruiker

Het ligt er denk ik aan welke ios je draait.
Ik heb zelf ook de 6 met ios 8 nog draaiend (jailbreak ;-)) en deze gebruik ik best veel, maar aan het einde van de dag heb ik nog meer dan 50% batterij over.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 00:25
Tembelis Gebruiker

En als het nu ook nog een de 6S was….. maar deze…..pas.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 00:32
chay1992 Gebruiker

@iBood, ik heb sinds afgelopen weekend meerdere malen een vraag ingediend wat betreft mijn bestelling maar ik heb tot heden geen reactie ontvangen…

Beantwoorden

2 maart 2017 om 00:36
Moderator Paul Moderator

Beste chay,

Uiteraard behoren de vragen op korte termijn beantwoord te worden. Ik zal de klantenservice er op wijzen, zodat je snel een reactie zult ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

2 maart 2017 om 00:37
It-sport Gebruiker

Beste iBood,

Wanneer ik zo een iPhone zou bestellen, krijg ik hier dan ook een factuur van? (Eigenlijke vraag: is het mogelijk om de kosten van deze gsm binnen te brengen in het bedrijf?)

Mvg

Beantwoorden

2 maart 2017 om 02:05
Moderator Berlinda Moderator

Beste it-sport,

Ja, je krijgt een factuur.
Om voor verwerking van de kosten deze binnen te brengen in het bedrijf wil ik je aanbevelen gebruik te maken van een zakelijk account. Deze factuur is voorzien van het BTW-nummer en de naam van je bedrijf. Deze factuur kan je gebruiken om eventuele geheven belastingen terug te vorderen bij de belastingen. Op een factuur van een particulier account staan deze gegevens niet.
Mocht je hier meer over willen weten zie onder de faq:  ”Mijn account, 2 hoe wordt ik klant / maak ik een account aan”.

http://www.ibood.com/nl/nl/faq/

Daarnaast kun je voor meer vragen contact opnemen met de  klantenservice.

Mvg,

Berlinda

Beantwoorden

2 maart 2017 om 02:18
verschuerenb1218 Gebruiker

is deze a grade refurbished of b grade ?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:27
Official Product Expert Refurb-Expert Official Product Expert

Dit product betreft een A grade. Zo goed als nieuw en dus zonder krassen of andere beschadigingen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 06:17
jatmoos Gebruiker

Zo, flink aan de prijs voor een B grade refurbished

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:28

Dit is geen B grade maar een A grade. M.a.w. geen enkele beschadigingen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:30
Jan-van-Gent Gebruiker

Volgens de expert een A grade refurbished

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:02
peggyve Gebruiker

Ziit er een oplader bij? Zie het precies  nergens staan…

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:06
FFA76 Gebruiker

Goed lezen want ik zie het wel.

Komt met oplaadkabel en stekker!

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:06
MissFennoman Gebruiker

Als er bij staat “zo goed als nieuw”, mag ik dan verwachten dat de iPhone er ook zo goed als nieuw uitziet? *snap*?

Edited by: Bas iBOOD
Om onduidelijkheid te voorkomen even een deel weggeknipt. Dit betreft A-Grade refurbished.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:08
lisajov Gebruiker

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:31

De telefoon heeft inderdaad totaal geen beschadigingen. Geen krassen en geen ander soort beschadigingen. Vandaar de naam zo goed als een nieuwe.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:50
brancop Gebruiker

Mod ik schrijf wel degelijk info over deze aanbieding, een refurbished Iphone is een apparaat wat na verkoop door de eerste eigenaar terug binnen gebracht is, om om te ruilen of voor reparatie, reeds gebruikt dus en bijgevolg tweedehands. Niet mooi mijn eerste post te verwijderen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:59
Moderator Paul Moderator

Doordat dit toestel de A grade Refurbished procedure heeft doorlopen, met controles en waar nodig nieuwe onderdelen, kun je dit niet gelijk stellen aan een tweedehands toestel. 
Bovendien zul je op een tweedehands toestel geen garantie krijgen, terwijl hier wel garantie gegeven wordt.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:06
brancop Gebruiker

@Refurb-Expert: En voor welke firma werk je dan? welke firma heeft de A grade gedaan? Zeggen dat het A grade is kan iedereen wel..  En van de één hand naar de andere hand verkoop is tweedehands. punt aan de lijn..

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:11
UNIT05 Gebruiker

Tweedehands is de aanduiding voor goederen die al bij iemand anders in eigendom zijn geweest. Hier wordt het begrip “hand” gebruikt voor eigendom.

tweedehands bijv.naamw.Uitspraak:   [twedəˈhɑnts] al eerder door iemand anders gekocht en gebruikt

Als ik een splinternieuwe haardroger, trompet of wat dan ook koop, uit de verpakking haal en gedurende 1/100e seconde gebruik dan is het een tweedehands artikel.

Garantie staat trouwens los van de staat van het toestel. Op tweedehands wagens kan je wel garantie krijgen, al zijn ze meer dan 2 jaar oud (dwz even oud als de iPhone 6).

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:21
willenilse Gebruiker

*snap*

Edited by: Sietse

Aangezien dit bericht hier niet hoort, heb ik hem weggehaald. Desalniettemin heb ik hem wel doorgestuurd. Voor een beetje gemoedsrust, wilde ik er ook nog even bij melden dat het moment van melden van belang is en niet de daadwerkelijke reactie via de mail. Dus dit is goed en iBOOD zal dit verder met je oplossen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:49
willenilse Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:33
schuifel Gebruiker

Beste moderator,

Is de aangeboden iPhone 6 een a of b refurbished ? M.a.w. Zijn er zichtbare gebruiks sporen ?

Vriendelijke groet

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:38
Moderator Paul Moderator

Deze iPhone is A grade refurbished.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:49

Beste Schuifel, er zijn geen enkele zichtbare gebruikssporen. M.a.w. geen verschil met een nieuw product.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:37
schuifel Gebruiker

Beste Rfurb-Expert,

Ik lees dat er ook witte geleverd worden, er staat op de aanbieding space grey. Wat wordt er nu juist geleverd bij bestelling?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:44

Hoi schuifel,

We bieden enkel de kleur Space Grey aan.  De reactie van de Expert is hieronder zojuist aangepast.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:07
Nikilesh Gebruiker

Is de garantie van 1 jr bedrijfsgarantie of van iBood?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:13

Het is een garantie vanuit de leverancier. Dit is een Nederlandse leverancier.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 12:26
Mosaic Gebruiker

Wanneer dit bedrijf de garantie verzorgd dan zal je dus – na de koop – de gegevens van die leverancier ontvangen. Het is vreemd dat je pas na de koop die gegevens ontvangt maar goed, dan kun je hem altijd nog terugsturen als dat niet bevalt…

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:07
Nikilesh Gebruiker

En is het door Apple refurbished?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:15
jeff.decock Gebruiker

In welk kleur is de iPhone beschikbaar?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:18

Space Grey (zwarte voorkant)

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:22
jeff.decock Gebruiker

kunnen we dit kiezen of moet je afwachten wat er in je pakket zit?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:40

Hoi Jeff,

We bieden vandaag enkel de Space Grey variant aan. De reactie van de Expert is inmiddels aangepast :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:24
ThuGShadow Gebruiker

Inderdaad geen keuze om te kiezen, ik zou graag 1 bestellen, maar wens geen witte.

Kan er iemand meer info geven omtrent de keuze van het kleur?

Mvg Benny

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:40

Hoi Benny,

Dan bof je, we bieden inderdaad enkel de Space Grey variant aan. De reactie van de Expert is inmiddels aangepast :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:26
cumme Gebruiker

Opgelet, refurbished toestellen deugen niet. Als je googled op test aankoop en iphone refurbished kom je op een redelijk recente test waar 9 op de 10 gekochte toestellen niet deugen. Bijna nieuw is het zeker niet en maar 1 jaar garantie deugt ook niet.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:45
vinpierke Gebruiker

Graag wat objectief blijven hé.

Het artikel spreekt over 1 op de 2 toestellen. Daarnaast stel ik me zelf vragen over de werkwijze van test aankoop. Ze zijn de eersten die moord en brand schreeuwen als het gaat over ondermaatse kwaliteit maar zelf sturen ze je brol geschenken als je een jaarabonnement op hun blad neemt…

Niettegenstaande zou het interessant te zijn te weten welk bedrijf de refurbish uitvoert en of deze al dan niet een kwaliteitslabel van Apple dragen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:51
Onyx Gebruiker

Dat is de headline inderdaad..

Even verder lezen dan zie je oa dit: “Test-Aankoop lijkt de test te hebben uitgevoerd met refurbished iPhones van derde partijen en niet van Apple.”

Ook word er daar niet t jaar garantie gegeven die je hier wel gewoon krijgt.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:16

Wij hebben kwaliteit erg hoog in het vaandel staan. Alle toestellen gaan door meerdere uitgebreide checks voordat deze worden verzonden. Over de kwaliteit hoef je je dus geen zorgen te maken!

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:16
cumme Gebruiker

Inderdaad de titel is 1 op de 2. Eigenlijk is het maar 1 op de 18. Voor de rest lees het artikel dan weet je het antwoord op je laatste zin.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:18
brancop Gebruiker

Hier is het ook geen refurbished van apple hoor. Dit komt van de apple site:

Apple’s online refurbished store is the only source for official refurbished products certified by Apple. No third-party retailers are permitted to sell machines that have been guaranteed by Apple’s refurbishing process.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 12:22
robvandenhoogen Gebruiker

Praat geen onzin als je er geen verstand van hebt.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:39
g.t.sabiran Gebruiker

Waarom is het niet mogelijk een kleur te kiezen?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:41

Hoi g.t.sabiran,

Omdat we vandaag enkel de Space Grey variant aanbieden :-)

De reactie van de Expert is inmiddels aangepast.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:55
g.t.sabiran Gebruiker

Thanks

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:45
brancop Gebruiker

Wat is dit voor een knip, snap en verwijder forum, verkeerde info van de expert, geen antwoorden etc…. De expert heeft ook wel degelijk wit gezegd, zeg er dan ook de uitleg bij he. Hier het bewijs: Refurb-Expert Official Product Expert

Zilver (witte voorkant) & Space Gray (zwarte voorkant)

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:22
Bassie21 Gebruiker

Zeur ! Wees blij dat ze zo snel zijn om iets te corrigeren

Beantwoorden

2 maart 2017 om 16:47
explorerart Gebruiker

Misschien kunnen ze al jouw reacties verwijderen, want ik heb werkelijk nog niets positiefs van je gehoord.

Het is toch niet zo moeilijk om niet te reageren als je niet geïnteresseerd bent?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:48
Krakerud Gebruiker

Door wie zijn refurbished en hoelang is de garantie.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:53
Onyx Gebruiker

Garantie is een jaar, zoals al een aantal keren benoemd in de reacties…

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:58
brancop Gebruiker

@Refurb-Expert: En voor welke firma werk je dan? welke firma heeft de A grade gedaan? Zeggen dat het A grade is kan iedereen wel..

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:21
Bassie21 Gebruiker

Ik zit even te kijken wat je allemaal schrijft Brancop….maar mijn god wat ben jij een zeur zeg. Waarom zit je op dit forum als je zo’n aversie hebt tegen refurbish. Of ben je een verkoper van nieuw en wil je de refurbish-markt onderuit halen door te zeuren op dit soort forums??

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:22
CharlesSimons Gebruiker

het kan niet anders dan een partij met een slechte naam zijn, anders hadden ze het na 15 vragen in dit forum wel gemeld.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:32

Hoi Charles,

Onze leveranciers willen niet altijd bij naam genoemd worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:43
Bassie21 Gebruiker

wat een aanname zeg……misschien willen ze niet concurreren met hun eigen winkels of webshop. Want iBood is altijd enorm scherp.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:15
brancop Gebruiker

En daar zullen ze wel een goede reden voor hebben..

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:20
brancop Gebruiker

Ik denk dat Bassie Bas is :-o

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:49
Bassie21 Gebruiker

haha nee ik werk niet voor iBood…zou wel willen denk ik ;-)

Beantwoorden

2 maart 2017 om 14:08

Hoi Bassie,

Solliciteren kan altijd via deze link :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:21
cumme Gebruiker

Zijn er tegenwoordig originele apple onderdelen te verkrijgen ?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:51
mdrongelen Gebruiker

Zoals de lighting kabels ? :-)

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:58
Bassie21 Gebruiker

Apple onderdelen kan je overal verkrijgen

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:20
Staffen Gebruiker

Hij vraagt om ORIGINELE apple onderdelen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 11:02
disparob Gebruiker

Do icloud beschikbaar is en niet hangen met dit apparaat ?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 12:27
B.Brunenberg Gebruiker

M.b.t de service: wanneer er zich enige complicaties mochten voordoen aan dit toestel kan ik dan alsnog terecht bij een Apple store of wordt dit via de nederlandse leverancier geregeld?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 12:30

Mocht dit het geval zijn dan loopt deze garantie inderdaad via de Nederlandse leverancier!

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:11
Gdehoon Gebruiker

Totale onzin natuurllijk….

Dit is gewoon een normale consumentenkoop waarbij de winkelier (hier iBood) verantwoordelijk is voor welke garantie dan ook.

Samen met de bedriegelijke manier waarop wordt geadverteerd, met kortingen die nergens op slaan, is er alle reden om met een hele grote boog om deze aanbieding heen te lopen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:27

Hoi Gdehoon,

Voor de afwikkeling van de garantie kun je altijd bij ons terecht.

Wij kiezen ervoor om klanten soms direct naar onze leveranciers te verwijzen, omdat dit sneller is (klant –> leverancier werkt en communiceert sneller dan klant –> iBOOD –> leverancier). Mocht je dit echter niet willen, dan kun je er altijd voor kiezen om de garantie toch via ons te regelen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:21
mauricevinken Gebruiker

Uit welk land of werelddeel komt deze refurbished iPhone? Twee jaar geleden een refurbished exemplaar via iBood besteld. Deze was afkomstig uit Japan en had daardoor een paar hardwarematige beperkingen/instellingen. Achteraf gezien was ik daar niet zo blij mee.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:39

Wij bieden alleen toestellen aan die optimaal geschikt zijn voor de Nederlandse / Belgische markt. Je hoeft dus zeker niet bang te zijn dat er beperkingen zijn door de afkomst van het toestel!

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:48
luzero Gebruiker

Refurb-Expert: kan ik nog een bestelling plaatsen?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 14:09

Hoi luzero,

Ze zijn allemaal op! Er zal vandaag geen nieuwe voorraad meer bijkomen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:59
jopvdsteen Gebruiker

Zijn ze nu net uitverkocht? Balen!

Beantwoorden

2 maart 2017 om 14:10

Ha Jop,

Dat is inderdaad balen, ze zijn echt allemaal op.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 15:50
Bassie21 Gebruiker

iBood kennende zullen ze wel op korte termijn weer een goede deal komen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 14:21
jopvdsteen Gebruiker

Is er nog een kans dat er een aantal terugkomen door het annuleren van bestellingen?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 14:48
Pretender_911 Gebruiker

Jop, hier de space grey 64GB 10 euro goedkoper en incl. verzending:

https://www.groupon.nl/deals/x-718647024

Beantwoorden

2 maart 2017 om 15:17
Hatje Gebruiker

Let er op dat je van Groupon enkel een coupon krijgt. Daarna mag je t lekker zelf uitzoeken.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 15:49
Bassie21 Gebruiker

Let op dit staat erbij : Omdat deze producten al uit de fabrieksverpakking zijn geweest, kunnen ze lichte gebruikssporen vertonen, krasjes, onvolkomenheden en kleine optische imperfecties.

iBood verkocht een toestel zonder gebruikssporen of krasjes. Daar heb ik graag 10 euro meer voor over ;-)

Beantwoorden

2 maart 2017 om 16:16
brancop Gebruiker

Daar publiceren ze tenminste geen nieuwprijs en zoveel …% korting, en Nu!… prijs. En heb hier al gelezen dat er mensen klaagden dat er WEL gebruikssporen aanwezig waren, of zoals vandaag dat ze uit Japan kwamen, goedgelovig zijn we allemaal zeker?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 20:11
Bassie21 Gebruiker

Wat een onzin vertel je zeg. Het is een 1 dagen actie en zijn dus nog helemaal niet geleverd. Dus hoe kan men oordelen over de kwaliteit Brancop.

Jij hebt iets tegen refurbished omdat je zelf nieuw verkoopt. Als je goed googled zie je jouw naam overal naar voren komen.

Stop gewoon

Beantwoorden

14 maart 2017 om 17:49
piecon Gebruiker

Hoi,

Afgelopen donderdag 9 maart mijn Iphone mogen ontvangen, erg blij mee want mijn oude telefoon valt bijna uit elkaar. Vanwege drukte zaterdagavond pas in gebruik genomen. Zondag begon de iphone helaas vast te lopen: het touchscreen reageerde nergens meer op. De homeknop met vingerafdruk ontgrendeling deed het nog wel en de geluids- en lock-screen knop ook. Heel erg teleurstellend dus want heb dringend een telefoon nodig. Enige tips wat ik nu kan doen? Ik heb inmiddels een service verzoek DOA ingediend. Ik hoor graag wat van jullie!

Groetjes,

(een verdrietige) Isis Akkermans

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.