3 maart 2017 om 00:00
iBOOD

LG 55" 4K Ultra HD OLED Smart TV | HDR | webOS 3.0

LG 55" 4K Ultra HD OLED Smart TV

Deze LG OLED TV biedt ongekend beeld en een prachtig design. Deze aanbieding wil je niet missen.

Specificaties

Merk: LG
Type: 55B6V
Garantie: 2 jaar

• Ultra HD Premium gecertificeerd
  • webOS 3.0 met Magic Remote
  • Geluid door Harman Kardon

Algemene Kenmerken
Display Type: OLED TV
Schermdiagonaal (inch): 55"
Schermdiagonaal (cm): 139
Design: Blade slim
LG Smart TV: webOS
Smart TV platform: 3.0
Resolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)
Geluid: Geluid ontworpen door Harman Kardon
Ultra HD Premium gecertificeerd: Ja

Beeld
Contrast: Oneindig, met perfect zwarte weergave
Kleurweergave: Perfecte kleuren
Kleur nauwkeurigheid: 3D Colour Mapping
Kleur diepte: Billion Rich Colours
Kijkhoek: Perfecte kijkhoek
Dimming: Pixel Dimming
HDR type (High Dynamic Range): OLED HDR
HDR format ondersteuning: Dolby Vision & HDR 10
ULTRA Luminance: Ja
Picture Engine: Perfect Mastering Engine
Beeldmodus: 10, te weten Levendig, Standaard, Eco, Bioscoop, Sport, Games, Foto, HDR Effect, Expert 1 (lichte kamer) en Expert 2 (donkere kamer)
Aspect ratio: 6, te weten 16:9, Orgineel, 4:3, Vertical zoom, All directions zoom, Just scan)
4K Upscaler: Ja
PMI: Oneindig

Audio
Audio output: 40W / 4.0ch
Harman Kardon: Ja
Magic Sound tuning: Ja
Smart Sound modus: Ja
Clear Voice: Clear Voice III
Geluidsmodus: 6, te weten Standaard, Clear Voice III, Muziek, Bioscoop, Sport, Games)
DTS Decoder: Ja (DTS-HD)
Optical sound sync: Ja
Wireless sound sync: Ja

webOS Smart TV
OS versie: webOS 3.0
Magic Zoom: Ja
Magic Mobile Connection: Ja
STB Controle: Ja
Multi-view: Ja
Web Browser: Ja

Smart Share
Miracast: Ja
WiDi: Ja
DLNA gecertificeerd: Ja

Tuner
DVB-C: Ja
DVB-T2: Ja
DVB-S2: Ja
DVB CI+: Ja
Geschikt voor CI+ Ziggo/UPC: ja

DVR
DVR Type: Digitaal
DVR Ready: Ready
Time Shift: Ready

Aansluitingen
Wifi: Ja
Bluetooth: Ja
CI+ Slot: Ja
HDMI: 4
USB: 3
RF In: 2
Component In: 1
Digital Audio Out (Optical): 1
RS-232C (Control / SVC): 1
Netwerk aansluiting (LAN): Ja
External speaker out / Headphone out: 1

Afstandsbediening
Magic Remote: Ja
Batterijen voor de afstandsbediening: Ja

Teletext
Pagina's: 2000

Eco
Voeding: 100-240Vac, 50-60Hz
Stand-by energieverbruik: 0.50W

Afmetingen
Afmetingen met doos: 1451 x 826 x 228
Set zonder voet: 1229 x 715 x 48.6
Set met voet: 1229 x 759 x 225
VESA: 300 x 200
Gewicht met verpakking: 25.1 Kilo
Gewicht zonder voet: 15.3 kilo
Gewicht met voet: 18.6 kilo

3 maart 2017 om 11:36
AlexanderX Gebruiker

Nog 1 vraag. Stel ik bevestig een muurbeugel zoals de Vogel’s Thin 305 die 1,5cm zou laten tussen de TV en de muur.

Is er dan nog plaats genoeg om de HDMi en andere kabels op aan te sluiten?

Beantwoorden

3 maart 2017 om 11:44
rvdeijk Gebruiker

Besteld :)

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:15
pieterpaitnz Gebruiker

Hoe zit het met de input lag? Heb ik erover heen gelezen ?

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:22
jwf-ibood-jwf Gebruiker

Besteld vanmorgen maar dit betreft toch wel een nieuwe en in ongeopende doos en dus geen zgh. refurbished uitvoering naar ik hoop ?

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi jwf-ibood-jwf,

Deze is uiteraard helemaal nieuw :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:25

Alle 55″ modellen zijn verkocht. En op = helaas écht op!

Wil je toch graag een OLED televisie met een grote korting op de kop tikken? Check dan snel de 65″ modellen die wij vandaag aanbieden.

Nederlanders kunnen hierrrrr klikken en Belgen kunnen hierrrrrr klikken.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:27
tesluc Gebruiker

En volgende keer graag de 55E6V :-)

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:35
changnoy Gebruiker

ik hou men post op het forum kort want hij wordt toch weggemod.

Op dit ogenblik in Belgie bij mm kost de 55B6V 1708 euro met de actie daar.

VDB neemt die prijs over als je dat wil.Bekijk beide websites en reken uit

Geen ibood voordeel enkel duurder.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:37
oinkoink12 Gebruiker

Komt omdat het niet klopt, de prijs daar is

€ 2.065,29

inclusief de btw korting.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:39
Moderator Wouter Moderator

Beste Changnoy,

Wanneer je een prijsvergelijking maakt met een directe link naar het identieke product dan wordt deze zeker niet weggehaald.
Jij plaatst echter enkel de namen en een prijs. Ik laat hem voor nu staan, MAAR …

Bij MediaMarkt BE zie ik de tv voor 2065.29 euro staan, dat is een heel ander bedrag die jij hier noemt.
Zie jij hem echt goedkoper? Plaats dan een directe link naar het identieke product.

Groet, Wouter

Edited by: Wouter
Ik zie dat oinkoink12 mij net voor is.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 13:34
changnoy Gebruiker

Bete Wouter,

Ik ben volledig in de fout gegaan en biedt dan ook mijn verontschuldiging aan.

De manier van reclame bij mm heeft de bedoeling om de potentiële koper,ik dus,zand in de ogen te strooien.

Er is dus helemaal geen extra btw korting maar de prijs is hetzelfde als bij hun rechtstreekse concurrent.

De ibood prijs is/was een pracht aanbieding

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:45
Quazota Gebruiker

Lekker dan. Zie het net en 5 min later uitverkocht…

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:48
Misterqq Gebruiker

Neem je de 65″

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:50
Quazota Gebruiker

Past niet, helaas 55″” net de max :-(

Beantwoorden

3 maart 2017 om 13:55
ludacrash Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 14:10
Quazota Gebruiker

Hmm, gaan we nu lopen te modden als de aanbieding allang uitverkocht is? Misschien had ik juist wel interesse in wat voor link het ook was..

Beantwoorden

3 maart 2017 om 14:24

Hoi Quazota,

Ook als een deal is uitverkocht hanteren wij onze regels zoals beschreven in onze FAQ. Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link en als het eenzelfde product betreft.

Ook nadat een deal is uitverkocht mag ons forum niet veranderen in een reclamemuur voor eender welk bedrijf.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 maart 2017 om 12:59
berserk Gebruiker

Ik heb het Duits model (oled55b6d) vorige maand gekocht met een super aanbieding. Tv voor 1999 euro en 500 euro in waardebonnen, dus hiermee heb ik een ps4 pro en 3 spellen gekocht.

Het beeld is echt het beste op een oled tv, perfecte zwartwaarden want zwart is echt zwart omdat elke pixel afzonderlijk aan of uit kan gezet worden. Resultaat hiervan is ook perfecte aansturing van kleuren en contrast.

Led schermen zijn alleen rond het scherm led tenzij je fald neemt. Maar dat is nog niet zo goed als oled want hier worden dus alle pixels belicht of niet belicht. Een fald is ledjes achter een lcd scherm maar relatief heel we2.

Kijk hoeken zijn veel beter tov lcd.

Gamen op deze tv met de ps4 pro is een zaligheid door implementatie van hdr (als het spel dit ondersteunt ^, kleuren en licht poppen echt van het scherm. Let er zeker op dat je Black level op high zet en op de PS4 hdmi full rgb zodat zwartwaarden correct worden weergegeven.

Meer info op oled tv forum van tweakers.net

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1745189/0

Beantwoorden

3 maart 2017 om 13:01
AlexanderX Gebruiker

Crap ik wou net deze kopen! http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/21883/51575/lg-65-4k-oled-smart-tv-incl-soundbar.html

Beantwoorden

3 maart 2017 om 13:02
The.traveller Gebruiker

Beste lezers, ik ben een van de personen die gevraagd heeft om de LG Oled tv’s in de verkoop te doen. mijn adviezen:

1. Kijk of u het geld kan missen per direct. Ga geen geld lenen om om iets te kopen wat in principe al verouderd is. (Zie http://www.lg.com/nl/oled-tv voor vergelijking opties)

2. Koop naar gelang uw omstandigheid het grootste formaat. Kunt u het toestel in uw woning plaatsen, al dan niet hangend, neem de 65″ versie.

3. Bedenk dat de rest van uw apparatuur ook een upgrade zal moeten ondergaan. Pas dit jaar komen voldoende UHD BluRay spelers op de markt die ook een 4k signaal doorgeven welke weer door deze Oled tv’s dan subliem zullen worden doorgegeven. (4:4:4 signaal)

4. Ga naar Tweakers (https://tweakers.net/reviews/zoeken/?keyword=LG+oled) en Hardware.info (https://nl.hardware.info/#search:LG%20Oled) om u in te lezen in de (on)mogelijkheden met de verschillende versies.

Ik hou mijn geld nog even vast omdat ik de OLED65G6V wil hebben. Op dit ogenblik al tot €5450 in prijs gedaald. Zodra ik die heb kan ik mijn aandacht op een UHD BluRay speler (https://tweakers.net/zoeken/?keyword=UHD+BluRay) richten met HDR10 en/of Dolby Vision. Ik zit in mijn nieuwe woning verder dan 3 meter van de plaats waar de tv gaat komen, dus heb ik een groter scherm nodig. Mijn huidige AV apparatuur is niet geschikt om de nieuwe signalen te splitsen en dus (4:4:4) door te geven. Vandaar de duurdere G versie welke een hoger Wattage heeft zodat ik geen gebruik meer maak van mijn huidige apparatuur. Ik ben nu al aan het kijken welke receivers 4:4:4 ondersteuning geven geven en met welk systeem. (HDR10, Atmos en/of Dolby Vision)

PS Ik heb spijt van het feit dat ik mijn geluidsboxen heb aangeschaft, dat bedrag had ik nu beter in mijn tv kunnen steken. Ik kijk vaker tv (dvd en BluRay) dan dat ik muziek luister heb ik gemerkt.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 20:07
jeroen.landzaat Gebruiker

Wat is de toegevoegde waarde van dit verhaal? Vertellen wat anderen zouden moeten doen op een irritante manier, vragen om een aanbieding en het zelf vervolgens niet doen…. pfff

Beantwoorden

3 maart 2017 om 15:17
sami.a Gebruiker

Ik wilde deze ook bestellen maar verzenddatum is 7 Maart, nee 17 Maart, nee toch 27 Maart. Sorry, sorry, excuses maar 27 April gaan we ECHT sturen, anders 7 Mei + 3 dagen verwerkingstijd…. Jammer hoor!

Beantwoorden

3 maart 2017 om 15:54
LucSkyHigh Gebruiker

Ik volg je even niet Sami. Slaat je reactie op een eerdere aankoop of op een ander model als de 65B6? Want bij die laatste staag gewoon levering 9 maart…

Beantwoorden

3 maart 2017 om 15:56
sami.a Gebruiker

Dat is mijn algemene ervaring met iBood, nog nooit iets binnen afgesproken termijn ontvangen. Ik las ook het gedoe bij de HP Elitebook 1030 laptop, nog zo’n drama….

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:00
new kid on the block Gebruiker

Ik ontvang alles altijd op tijd hoor.

Zijn dit niet stiekem ’shit ik was te laat’-frustraties? :)

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:00
LucSkyHigh Gebruiker

Ok, dank voor je toelichting. Zou zelf geen baat hebben bij een aanzienlijke uitstel van levering. In dat geval annuleren die hap..

Mijn vorige iBoods waren in elk geval op tijd. Dus ben benieuwd!

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:02

Hoi Luc,

We verwachten de televisie gewoon op de aangegeven datum naar je toe te sturen :-) Zoals je al aangeeft kun je anders jouw bestelling gewoon kosteloos annuleren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:25
LucSkyHigh Gebruiker

Zoals gezegd, nooit anders meegemaakt dan op tijd…

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:26
sami.a Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Dit is niet de plek om een discussie te starten over deze deal.

Beantwoorden

3 maart 2017 om 16:08
AlexanderX Gebruiker

Breng deze of een gelijkaardige/betere 65″ maar snel terug hier! :) Net gemist damn it..

Beantwoorden

3 maart 2017 om 17:12
gscharloo Gebruiker

Kan iemand mij vertellen/uitleggen of ik met deze Oled TV ook kan opnemen.  Ik lees het volgende :

DVR
DVR Type: Digitaal
DVR Ready: Ready
Time Shift: Ready

Is een USB adapter met storage voldoende om een zender op te nemen? Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt ?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

3 maart 2017 om 18:37
LucSkyHigh Gebruiker

Meestal wel. Enkel om de zender op te nemen (of terug te spoelen) diende ook kijkt!

Beantwoorden

3 maart 2017 om 19:28
gscharloo Gebruiker

Dus ik kan geen NL1 opnemen als ik NL2 aan het kijken ben ?

Beantwoorden

3 maart 2017 om 18:17
rb1213rb Gebruiker

Verdorie , weer te laat…

hopelijk komt die nog eens langs of in 65″ versie

Beantwoorden

3 maart 2017 om 19:32
JEEBOB12 Gebruiker

Verdorie, had de 65e een paar keer getipt,  komt ie dan voorbij in de krokusvakantie (op reis)  ;-(

Mocht er eentlje vrij komen, laat maar weten

N klant vh eerste uur ;-)

Beantwoorden

3 maart 2017 om 19:33
djjjim Gebruiker

Damn missed again, bring more !

Beantwoorden

7 maart 2017 om 22:25
Joppeltje Gebruiker

Vandaag geleverd gekregen, eerder dan gehoopt ;-)

Beantwoorden

8 maart 2017 om 09:15

Ha Joppeltje,

Dat is goed om te horen! Hopelijk bevalt hij net zo goed :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 maart 2017 om 12:21
Mnard Gebruiker

Mijn leveringsdatum is opeens uitgesteld naar 27 maart, alhoewel bij de bestelling de leveringsdatum 7 maart was.
Email naar iBood gestuurd en geen gehoor. Is dit normaal?

Beantwoorden

8 maart 2017 om 13:12

Hoi Mnard,

Je hoort binnen 2 dagen een reactie van ons te ontvangen. Het is mij momenteel niet geheel duidelijk waarom de levering vertraagd is.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 maart 2017 om 13:52
bjdejong23 Gebruiker

Beste Bas,

Ik heb hetzelfde probleem als Mnard: bestelling zou op 7/3 verzonden worden (dat staat ook in mijn bevestiging) maar op iBood stond ineens 27/3. Ik heb daar geen mail van gehad. Ook ik heb meerdere dagen geleden daarover al een mail gestuurd, maar ook niets ontvangen. Kun je daarop terugkomen?

Groet,

Bob

Beantwoorden

8 maart 2017 om 14:28

Hoi Bob,

Ik ga de melding van Mnard en jou intern even doorzetten.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 maart 2017 om 15:37
Mnard Gebruiker

Bedankt Bas!

Beantwoorden

8 maart 2017 om 17:06
bjdejong23 Gebruiker

Beste Bas,

Ik heb hetzelfde probleem als Mnard: bestelling zou op 7/3 verzonden worden (dat staat ook in mijn bevestiging) maar op iBood stond ineens 27/3. Ik heb daar geen mail van gehad. Ook ik heb meerdere dagen geleden daarover al een mail gestuurd, maar ook niets ontvangen. Kun je daarop terugkomen?

Groet,

Bob

Beantwoorden

8 maart 2017 om 17:09

Hoi Bob,

Zie mijn reactie hierboven. Ik heb je melding intern doorgezet.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 maart 2017 om 09:51
Mnard Gebruiker

Hoi Bas, wanneer kunnen wij een reactie van jullie verwachten mbt verzenddatum? Gr.

Beantwoorden

10 maart 2017 om 19:08
hilgerhamminga Gebruiker

Mijn bestelling is net geannuleerd door IBood. Nu maar hopen dat ik snel mijn geld terug heb

Beantwoorden

10 maart 2017 om 19:19
bjdejong23 Gebruiker

De mijne ook. Lekker gewerkt iBood, tweede keer nu voor zelfde tv..

Beantwoorden

21 maart 2017 om 10:05
Mnard Gebruiker

Mijn bestelling is geannuleerd omdat de leverancier dit product niet heeft kunnen uitleveren aan jullie. Naar zeggen hebben jullie vervolgens geprobeerd om een soortgelijk model in te kopen bij een andere leverancier maar dit zou niet zijn gelukt. Om deze reden was mijn bestelling geannuleerd. Tot mijn verbazing werd dezelfde TV vanochtend (niet eens 3 weken later!) aangeboden via de iBood hunt. Je kunt mij niet wijsmaken dat de voorraad echt op was, als deze binnen 3 weken weer aangevuld is !

Beantwoorden

21 maart 2017 om 10:11
Moderator Paul Moderator

Beste Mnard,

Ik zal jouw bericht voorleggen aan de klantenservice.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.