7 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Philips OneBlade | Incl. 3 Kammetjes

Philips OneBlade | Incl. 3 Kammetjes

Vergeet hoe je gewend bent te scheren, vergeet andere scheermesjes en -apparaten. De Philips OneBlade maakt van jou een ware barbier.

Specificaties

Merk: Philips
Type: OneBlade QP2520/20
Kleur: Zwart/Groen
Garantie: 2 jaar

• Scheren, trimmen én stylen
  • Volgt je gezichtscontour
  • Werkt zowel nat als droog

OneBlade technologie: dubbelzijdig mesje met een snelheid van 200 bewegingen per secondeWeet ook de langste haren te scheren
Volgt de contouren van je gezicht; gemakkelijk scheren, trimmen én stylen
Je huid is veilig dankzij de afgeronde uiteinden en coating

Wordt geleverd met drie flexibele, draaibare kammetjes (1, 3, 5 mm)
Waterbestendig, gemakkelijk schoon te maken; simpelweg afspoelen met water
Geschikt voor zowel nat als droog scheren; zelfs in de douche
Oplaadbare NimH batterij; tot wel 45 minuten aan onafgebroken scheren
Oplaadtijd: acht uur

7 maart 2017 om 00:11
hallo6143daaAsdhshfj Gebruiker

In het Kruidvat krantje voor dezelfde prijs

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:13
Sortjai Gebruiker

Goedkoper zelfs, want daar kan je hem ophalen in de winkel zonder verzendkosten.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:42
Moderator Paul Moderator

Graag een directe link plaatsen bij een prijsvergelijking. 
Voor een eerlijke vergelijking dien je beide prijzen zonder verzendkosten te vergelijken of beide prijzen inclusief verzendkosten te vergelijken. Want ophalen in de winkel kost ook tijd en geld (brandstof & parkeerkosten als je dat met de auto doet).
Kruidvat rekent €3,99 voor verzending en is daardoor -inclusief verzending- toch iets goedkoper.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:47
WiCo Gebruiker

Ophalen bij Kruidvat kost niets!  2 minuten lopen, that’s all!

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Niet iedereen woont op 2 minuten lopen van een Kruidvat vestiging. 
In jouw geval kost het ophalen inderdaad niets. :)

Beantwoorden

7 maart 2017 om 12:12
WiCo Gebruiker

Klopt, maar vaak zit ook de supermarkt of één of meer andere winkels, waar je toch OOK heen moet, in de buurt van een Kruidvat vestiging, dus gaat het in één moeite door. Bovendien zul je ook nog vaak meerdere artikelen bij diezelfde Kruidvat vestiging meenemen.

In geval van enkel en alleen, speciaal voor dit apparaat naar Kruidvat gaan hebt je gelijk!

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:12
HetGezegde Gebruiker

Iemand ervaring? Moet ik elke “maanden” van mesje wisselen? Is dat duur? Moet ik alles vervangen?

Heb nu de Braun 320(S?), hier gekocht voor een eurootje of 35 2 jaar geleden, en na 1,5 jaar de kop vervangen voor €20. Gaat nu weer een half jaar mee.

Wat is goedkoper?

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:14
HetGezegde Gebruiker

Ik scheer nu dus ongeveer voor €20 per jaar.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:23
RJNAUTA Gebruiker

De ‘kop’ of ‘blade’ zal je volgens de omschrijving om de vier maanden moeten vervangen bij normaal gebruik. Je vervangt alleen de kop. De prijs van een kop is of €14,99 per stuk of €24,99 per paar.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 08:07
HetGezegde Gebruiker

De kop moet je elke 4 maanden vervangen en kost €15 – 25 per stuk per jaar? Is dat dan jaarlijks doorberekend en kost de kop daarmee €5 – €8 per stuk (maal 4 = bedrag dat jij jaarlijks noemt)?

Even duur dus.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 10:40
RJNAUTA Gebruiker

Nee, per jaar ben je, bij twee keer scheren per week, minimaal €75 kwijt

Beantwoorden

7 maart 2017 om 01:04
messed-up Gebruiker

Dit model heeft volgens http://www.philips.nl/c-p/QP2520_20/oneblade/specificaties nog een NiMh accu. Slecht idee voor zoiets.

De iets duurdere modellen zijn gelukkig gewoon voorzien van een Lithium-ion.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 01:23
klaffie Gebruiker

de originele prijs is ook weer veel te hoog aangezien de philps site zelf zegt 34,99 http://www.philips.nl/c-m-pe/oneblade-gezicht-stylen-en-scheren?origin=7_700000001545147_71700000020904069_58700002169892387_43700018166260919

Beantwoorden

7 maart 2017 om 04:22
gerardram Gebruiker

Dear ibood users

The best is to order a few at the same time so the sending costs are shared and for extra 30  € you got 3 extra….

Beantwoorden

7 maart 2017 om 07:16
HuJuh Gebruiker

Voordat je je suf gaat bestellen, je krijgt niet 3 mesjes, maar 3 kammetjes bij de One Blade.

Die drie dingetjes rechts naast de One Blade.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 06:08
pietpeter078 Gebruiker

Besteld en gratis verzendkosten dankje ibood

Beantwoorden

7 maart 2017 om 07:00
thaedevries Gebruiker

Beste moderator , ik geef jullie graag de link van kruidvat maar deze is momenteel offline vanwege problemen ( denk massaal bestellen dit scheer apparaat ) . Als je het niet gelooft kan je ook alvast in de folder kijken , ergens midden in. www.spotta.nl/winkels/kruidvat?gclid=CjwKEAiArvTFBRCLq5-7-MSJ0jMSJABHBvp0JMVkEfgN1lSXyd9uCLF2-k2qz2H8q8PW7mqY_Ygq0hoComjw_wcB Dus pas snel de prijs aan , of ibood blijft vandaag zitten met deze aanbieding.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 07:51
theoalaerts Gebruiker

Volgens de omschrijving bij Philips hoef je de kop slechts eens in de 4 maanden te vervangen. Maar in de kleine lettertje onderaan de pagina staat dat dit is gebaseerd op 2 scheerbeurten per week. Helaas, een normale gladgeschoren man scheert zich toch wel minstens 5x per week, dus de kosten voor het vervangen van de scheerkop zullen dus op z’n minst ver(drie)dubbelen. Opeens niet meer zo voordelig……

Beantwoorden

7 maart 2017 om 08:10
HetGezegde Gebruiker

Elke dag. Soms twee maal. Dure bezigheid zo. Thanks: ik laat m aan me voorbij gaan.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 10:13
benvdnberg Gebruiker

Misschien moet ook even verduidelijkt worden dat dit officieel niet als een scheerapparaat gezien kan worden. In principe biedt Philips ze aan als zijnde een trimmer met drie opzetstukjes. Zonder de opzetstukjes kun je er inderdaad ook mee scheren, maar nooit glad scheren omdat de blade alleen vlak boven de huid kan afscheren. Voor mensen met een zeer gevoelige huid (zoals ik) is dit apparaat een uitkomst omdat je een glad geschoren look kan nabootsen (ookal is het niet echt glad). Wil je echt gladgeschoren zijn, dan kun je beter een normaal scheerapparaat of scheermesjes kiezen. Ik heb de OneBlade mogen testen tijdens de laastste twee weken van het testprogramma en ik ben er nog steeds tevreden mee.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 11:08
ronhaars Gebruiker

duidelijke uitleg, Ben.

Ik moet me elke dag scheren, en het liefst zo glad mogelijk…

Laat deze aanbieding dus maar voorbij gaan (ondanks dat het er wel goed uitziet..)

Beantwoorden

7 maart 2017 om 11:31
RiGHT Gebruiker

Voor echt scheren is dit niet perfect geschikt. Het is vooral een trimmer. als een baard-trimmer/styler is het een geweldig apparaat – maar zie het niet als een scheermes, want dat is het zeker niet.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 11:36
baarsha1 Gebruiker

Na twee maanden werkte hij al niet meer. Ook mesjes voor dit apparaat niet te krijgen. Waardeloos. Model (QP2520)

Beantwoorden

7 maart 2017 om 11:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi baarsha1,

Vervelend dat hij niet meer werkt. Heb je hem destijds bij ons gekocht? Dan wil ik je vragen om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek aan te maken, zodat we dit kunnen oplossen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 maart 2017 om 12:28
randero90 Gebruiker

Laatst gekocht bij Het Kruidvat , ben er niet kapot van . Geld weggegooid ! Goedkoop is duurkoop .

Beantwoorden

7 maart 2017 om 13:51
HenkPuister Gebruiker

Knap kloten dat hier nog geen twee weken geleden dezelfde aanbieding was (nou niet helemaal 4 kammetjes ipv 3), maar wel 8 euro duurder.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 21:42
jgfermelo Gebruiker

Ik gebruik sinds augustus 2016 een one blade van philips welke ik via amazon.de heb gekocht. Ik moet wel zeggen dat er veel oneblade versies worden verkocht welke op elkaar lijken,maar toch iets anders zijn. Bijvoorbeeld met 3, of 4 afstand houders en met of zonder reserve mesjes. Ook de diverse 1dags aanbiedingen komen vrij goedkoop te voorschijn op amazon.de. ( veelal boven 30 euro…….. dan wordt gratis verzonden).

De mesjes kosten per 2 stuks 22 euro. Ik heb een week geleden een versie gekocht met 1 extra mesje  en 4 afstand gevalletjes voor rond de 40 euro, welke dus gelijk is aan de prijs hier bij ibood, alleen WEL inclusief verzendkosten vanuit duitsland. Het type oneblade laad wel iets sneller op dan de hier aangeboden oneblade.

Nu het gebruikers gemak:

Als je denkt dat de one blade even glad scheert als een philishave…… FORGET IT! het beste resultaat is stoppels.

Levensduur hangt inderdaad af van hoe veel je scheert; alleen een baard bijwerken, of je hele lichaam. In mijn geval mijn hele lichaam 1 x per week ongeveer 6 maanden zonder problemen, daarna schieten de haartjes tussen de messen door, en duurt het scheren langer.

Oppassen bij gevoelige plekken: huid glad trekken anders kun je toch minuscule wondjes oplopen.

Als je je scheert gaat het mesje meer lawaai maken, maar dat wil NIETS van het aantal haren zeggen dat daadwerkelijk word geschoren.

Precisie laat naar mijn mening wel wat te wensen over bij haarlijn rond de oren, maar het is te doen.

Tenslotte, als je echt alle haren van je lichaam wilt verwijderen laat je partner het doen, want anders vergeet je de belangrijkste plekken, en wissel eens voor het plezier…..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.