9 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Microsoft Surface Pro 4 | i5 | 8 GB | 256 GB

Microsoft Surface Pro 4 | i5 | 8 GB

De prestaties van een professionele laptop, het gemak van een tablet: dát is de Microsoft Surface Pro 4.

Specificaties

Merk: Microsoft
Type: Surface Pro 4 (8 GB RAM, 256 GB SSD)
Garantie: 2 jaar

• 12.3" PixelSense-display
  • 8 GB RAM, 256 GB SSD
  • Inclusief Surface Pen

Software
Windows 10 Pro
30 dagen Office 365 op proef

Buitenkant
Behuizing: Magnesium
Kleur: Zilver
Fysieke toetsen: Volume, Aan/uit

Geheugen
Werkgeheugen: 8 GB
Opslag: 256 GB SSD

Beeldscherm
Schermdiagonaal: 12,3-inch
Resolutie: 2736 x 1824 (267 ppi)
Beeldverhouding: 3:2
Aanraking: 10-punts Multi-Touch

Batterijduur
Maximaal 9 uur video afspelen

Processor
6de generatie Intel Core i5

Grafische weergave
Intel HD graphics 520

Beveiliging
TPM-chip voor Enterprise-beveiliging

Draadloos
802.11ac Wi-Fi draadloos netwerk; compatibel met IEEE 802.11a/b/g/n
Bluetooth 4.0 draadloze technologie

Poorten
Full-size USB 3.0
microSD-kaartlezer
Headset-aansluiting
Mini-DisplayPort
Coverpoort
Surface Connect

Camera's, video en audio
Windows Hello gezichtsverificatiecamera (aan de voorzijde)
5,0-megapixel camera aan de voorzijde met 1080 p HD video
8,0-megapixel automatisch scherpstellende camera aan de achterzijde met 1080p HD-video-opname
Stereomicrofoons
Stereoluidsprekers met Dolby-audio premium

Sensoren
Omgevingslichtsensor
Versnellingsmeter
Gyroscoop
Magnetometer

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 292,10 x 201,42 x 8,45 mm
Gewicht: 786 gr

In de verpakking
Surface Pro 4
Surface-pen
Voeding
Aan de slag-gids
Veiligheids- en garantiedocumenten

9 maart 2017 om 00:18
josbmw Gebruiker

Hallo,

Zijn deze refurb of nieuw?

Jos

Beantwoorden

9 maart 2017 om 00:20
Moderator Paul Moderator

Deze zijn volledig nieuw.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 00:23
josbmw Gebruiker

Is niet altijd even duidelijk. Heb er zo al eentje, was toen een refurb voor dezelfde prijs. Maar geen schade, was gewoon nieuw. Wel witte doos en stickertje refurb.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jos,

Als we een refurbished toestel verkopen, vermelden wij dit altijd duidelijk in de titel en omschrijving.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 maart 2017 om 00:23
Vic99 Gebruiker

Als de typecover meegeleverd was had ik gekocht. Zonder keyboard is het ding me net niet functioneel genoeg.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:27
blufner Gebruiker

Altijd van die domme “als dit en als dat” opmerkingen waar niemand iets aan heeft.

Als ibood ze gratis had weggegeven… dan moet ik alsnog verzendkosten betalen en zo kunnen we nog meer domme opmerkingen plaatsen

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:47

Hoi Vic,

De typecovers zijn elders los verkrijgbaar.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 maart 2017 om 16:06
Loop Gebruiker

ik denk dat het zelf bepalen wat je iets wel of niet waard vind nooit dom is eigenlijk. zelf ook altijd voorstander van een compleet pakket ergens te kunnen halen i.p.v. overal losse onderdelen vandaan te moeten halen. maar of dat het een slechte deal maakt, dat mag ieder zelf bepalen uiteraard :)

Beantwoorden

9 maart 2017 om 20:29
Vic99 Gebruiker

Google maar eens op Microsoft Surface Pro 4 – Hero Bundel – i5/256GB/8GB + Typecover’.

Die set is te koop voor 1200 euro. Als ik de Pro bij iBood had gekocht en de typecover los voor 150 euro, dan was dit maar liefst 4% voordeluger geweest.

Nou, ieder mag voor zichzelf uitmaken of 4% korting interessant genoeg is om de lange levertijden van iBood te accepteren.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 00:28
josbmw Gebruiker

Ik heb er een typecover bijgekocht. Kost wel wat geld, maar je kan de typecover zonder vingerafdruk scanner nemen (de Surface 4 heeft Helo, gezichtsherkenning).  Goed keyboard overigens…

Beantwoorden

9 maart 2017 om 01:42
jimz93 Gebruiker

Nette deal iBood!

Heldere omschrijving, geen misleidende foto’s met keyboard.

U zijt goed bezig! :)

‘t is dat ik er al eentje heb… :p

Beantwoorden

9 maart 2017 om 05:58
Savaris Gebruiker

Sla je slag zou ik zeggen… dit is wel heel goedkoop voor een super laptop zoals deze. Slechts 766 gram met volledig windows????. Oplader zelf weegt ook niks. Zeer handig om mee te nemen en aan te sluiten op van alles

Beantwoorden

9 maart 2017 om 07:14
barthi Gebruiker

Betreft dit deze cpu: 2.4GHz Intel Core i5-6300U ?

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:51

Dat is helemaal correct, barthi!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 maart 2017 om 07:42
Amren Gebruiker

Hoe is de garantie geregeld? Via Ibood of direct via Microsoft?

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:52

Hoi Amren,

Je kunt via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen. Je ontvangt dan instructies over de verdere afhandeling.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 maart 2017 om 19:53
nicodr Gebruiker

Ik heb in november een serviceverzoek geopend voor een Surface Pro 3, het toestel begon plots terug te werken vooraleer ik hem kon terugsturen (ik heb dat toen ook gemeld aan ibood). Ondertussen is ie weer stuk (doet helemaal niks meer), maar het oude verzoek staat blijkbaar nog steeds open dus ik kan geen nieuw serviceverzoek openen.  De webinterface geeft me geen opties om de call te sluiten en op mijn vragen naar de servicedesk om de call te sluiten zodat ik een nieuwe kan openen wordt niet geantwoord (zelfs geen automatisch antwoordje).

Beantwoorden

9 maart 2017 om 23:17
Moderator Paul Moderator

Beste nicodr,

Dat is een vervelende situatie. Je behoort uiteraard een reactie te krijgen op vragen. 
Ik zal jouw bericht doorgeven aan de klantenservice, zodat je verder geholpen zult worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 maart 2017 om 08:22
DeBaardaap Gebruiker

Is deze Surface Pro sterk genoeg om er goed op te kunnen photoshoppen?

Beantwoorden

9 maart 2017 om 08:40
Eddiez Gebruiker

Zeker. Ik heb een SP3 i3 en zelfs daarmee kun je prima Photoshop draaien.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:28
LeShinigami Gebruiker

Ik zou ook graag willen weten hoe het met de garantie zit. Moet ik via iBood gaan bij problemen of kan ik rechtstreeks met Microsoft alles afhandelen? En in welke verpakking wordt de Surface geleverd? In de originele verpakking?

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:53

Hoi LeShinigami,

Je kunt via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen. Je ontvangt dan instructies over de verdere afhandeling.

Deze Surface is gloednieuw en zal dus in de originele verpakking worden geleverd.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 maart 2017 om 10:30
ITibood Gebruiker

Welke regio code heeft deze Surface? BENELUX product?

Beantwoorden

9 maart 2017 om 10:36

Hoi ITibood,

Dit is een Europees model.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 maart 2017 om 11:00
ITibood Gebruiker

Dit zegt me niet voldoende, ik zal de vraag anders stellen:

Welk(e) land(en) staa(t)(n) achter het telefoonnr onder control panel\system\Ondersteuning voor Microsoft Corporation?

Beantwoorden

9 maart 2017 om 10:54
josbmw Gebruiker

Heb zelf de ervaring dat je hem gewoon bij Microsoft kan aanmelden. Je ziet dan ook direct de einddatum van de garantie. Je kan hem hier registreren: https://support.microsoft.com/nl-be/devices

Garantie afhandeling verloopt erg vlot. Bij defect krijg je een UPS label en je moet hem afgeven in een UPS afhaalpunt. Toestel wordt gewoon omgeruild binnen een paar dagen. Je krijgt dan een andere (refurbished) Surface in de plaats. Heb mijn Surface Pro 3 na bijna twee jaar moeten opsturen omdat ie problemen had met de batterij. Had binnen de week een andere, niet van nieuw te onderscheiden.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 19:49
nicodr Gebruiker

Dat geld helaas niet voor de refurbished toestellen.  Eind november een refurbished 3 pro gekocht, ondertussen doet het ding helemaal niets meer.  Bij Microsoft beweren ze dat de garantie vervallen is, Ibood zelf reageert gewoon niet.  Not happy

Beantwoorden

9 maart 2017 om 23:22
Moderator Paul Moderator

Hallo Nico,

Ik heb jouw melding doorgezet naar de klantenservice. 
Zie ook mijn reactie op jouw vorige bericht.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 maart 2017 om 11:23
ruuddewert Gebruiker

Jaren geleden de pro 1 via iBood gekocht.

Nog elke dag volop plezier van.

Top apparaat, volwaardige computer. Ideaal ook voor op vakantie

Kids spelen Minecraft en roblox.

Snap niet dat er mensen voor de Apple kiezen, de surface is heerlijk

Beantwoorden

9 maart 2017 om 11:49
matsoo128 Gebruiker

Allez verdomme, net te laat!

Beantwoorden

9 maart 2017 om 12:33
LeShinigami Gebruiker

Spijtig dat deze al uitverkocht is. Was nog aan het wachten op sommige antwoorden

Beantwoorden

9 maart 2017 om 14:36
Ron72 Gebruiker

Bij sommige deals (zoals deze) kun je beter geen vragen stellen en gewoon bestellen. Vind je het achteraf niks, dan maak je gebruik van je 14 dagen retourrecht.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 14:41
Frits spits Gebruiker

Eens, zulke deals gaan enorm hard. 14 dagen recht heb je niet voor niks, gewoon testen en terugsturen als het echt niks is (maar denk dat je niet meer zonder wilt, als je de Surface Pro 4 getest hebt).

Beantwoorden

9 maart 2017 om 13:20
jorgy2010 Gebruiker

een aanbieding die reeds voor 12u UITVERKOCHT is ? Ibood jullie worden er echt niet beter op :(

Beantwoorden

9 maart 2017 om 13:31
Pieter Hek Gebruiker

Dat zegt genoeg over deze deal toch? Was gewoon een hele goede deal.

Ibood kan er niks aan doen dat jij te laat bent..

Beantwoorden

10 maart 2017 om 13:55
aibo Gebruiker

Valt toch nog mee… Ik herinner me nog jaren terug dat goede deals gewoon binnen het uur al uitverkocht waren. Dan was het echt een must om elke nacht om middernacht effen de site te bezoeken.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 15:24
egelmeers Gebruiker

Je hebt 12 uur de tijd gehad om deze ibood te kopen. Of lig je tot 12.00 uur in je nest?

Ik wacht nog op mijn bestelde HP laptop van 3 weken geleden. Kwa specs een veel betere aankoop voor 300 euro minder. Maargoed niet echt te vergelijken. 2 totaal verschillende apparaten.

Beantwoorden

9 maart 2017 om 16:22
banaandigitaal Gebruiker

Volgens mij was de samsung robo stofzuiger nog een stuk sneller weg..

Beantwoorden

15 maart 2017 om 13:08
Deadshrimp Gebruiker

Hello,

I’ve just received an email telling me that my order had been cancelled and will be replaced due to a technical issue.

Is anybody else in the same situation ? Could an administrator tell us what happens now ?

When will the replacement product be delivered ?

Thank you

Beantwoorden

15 maart 2017 om 13:30
muld3095 Gebruiker

Hi Deadshrimp

Same here, what I read in the new confirmation is that the shipment date remains the 16th, tomorrow. So fingers crossed it will be like that.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 13:48
Deadshrimp Gebruiker

Do you see the new order ? The only thing I see in my orders is my previous order that has been cancelled and the reimbursement that has been confirmed, but no new order yet :(

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:13
Moderator Paul Moderator

Hello Deadshrimp,

Due to a technical issue the original order wasn’t connected properly to the correct product. 
This has been manually adjusted by cancelling the original order and create a new order. 
This new manual order might not be visual under My iBOOD but you will receive the ordered product. 
You will also receive an email with Track & Trace code, as soon as the order will be shipped to you.
To avoid confusion about a cancelled order, Customer Service has sent the email with explanation. 
I hope my contribution makes it more clear for you now. :)

Kind regards, Paul

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:17
Deadshrimp Gebruiker

Yes, indeed, thank you for the clarification.

So, can you confirm that the product will still be shipped tomorrow ?

In any case, thank you for your quick reply, you do an awesome job !

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:23
Moderator Paul Moderator

You are very welcome. I’m glad I could clarify it for you. Thanks for the compliment. :) 
The expected shipment date is 20-03-2017

Beantwoorden

15 maart 2017 om 17:57
muld3095 Gebruiker

Hi again Deadshrimp and Paul, that’s quick indeed.  The expected shipping date 16-3-2017 is still readable in the confirmation. We’ll get the t&t before shipping anyway so we’ll when we have to be home to collect this computer. Best regards

Beantwoorden

15 maart 2017 om 19:27
Deadshrimp Gebruiker

Just to be sure, when you say “expected shipment date” do you mean that the surface will be sent on monday except if there is a major problem or do you mean that you don’t have the product yet and cannot confirm the date ?

Beantwoorden

16 maart 2017 om 09:24

Hi Deadshrimp,

It will be send on monday except if there is a major unexpected problem.

Best regards,
Bas

Beantwoorden

16 maart 2017 om 10:18
Ulrich999 Gebruiker

Hallo, in de bestelling staat nog steeds aangegeven dat de verwachtte verzenddatum 16-03-2017 is. Ik lees op dit forum dat de verzenddatum verschoven is naar 20-03-2017. Wat is de reden hiervan?

Beantwoorden

16 maart 2017 om 10:30

Hoi Ulrich,

We hebben aan de achterzijde een foutje gemaakt, waardoor we het verkeerde product zouden toesturen. We hebben dit op tijd ontdekt en zijn nu alle orders aan het vervangen, dit kost helaas wat tijd.

Voor jou betekent dit dat je gewoon het bestelde product ontvangt, maar met enige vertraging.

Gisteren hebben we een mail gestuurd naar alle klanten, heb jij deze niet ontvangen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 maart 2017 om 10:43
Ulrich999 Gebruiker

Hoi Bas, ik heb inderdaad een email ontvangen alleen was mij, tot nu dan, nog niet duidelijk dat het vertraging als gevolg zou hebben met name ook omdat in de bestelling de verwachtte verzenddatum nog op 16-03-2017 staat.

Bedankt voor je snelle reactie en toelichting.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 11:01

Hoi Ulrich,

Het is inderdaad niet goed uit de mail op te maken dat hij een kleine vertraging heeft opgelopen, onze excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 maart 2017 om 09:34
Siem-IT Gebruiker

Is het nog steeds zeker dat ze a.s. maandag verzonden worden? Zijn ze dan dinsdag binnen of komen ze vanuit het buitenland?

Beantwoorden

18 maart 2017 om 18:31
Moderator Paul Moderator

Beste Siem,

De bestellingen worden verzonden vanuit het distributiecentrum in Nederland. 
Over het algemeen is de bezorging dan de volgende dag.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

18 maart 2017 om 20:04
Ulrich999 Gebruiker

Beste Paul,

Kunnen wij er nog steeds van uit gaan dat onze bestelling op aanstaande maandag verzonden worden? Ik vraag dit omdat de verzenddatum in mijn order niet is aangepast en nog steeds op 16 maart staat.

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Mvg, Ulrich

Beantwoorden

18 maart 2017 om 22:57
Moderator Paul Moderator

Hallo Ulrich,

Ik ga er inderdaad vanuit dat de verzending maandag zal plaatsvinden. 
Zodra het pakket verzendklaar is, zul je een email met Track & Trace code ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 maart 2017 om 20:05
erikthijs Gebruiker

Hoi,

Vandaag de verzendbevestiging gekregen. Normaal zit daar ook de factuur bij, maar deze keer dus niet. Volgt die nog via mail, of zit die afgedrukt bij de bestelling? Bij alle voorgaande bestellingen zat die standaard mee in de mail, wat ik wel handig vond/vindt.

Erik

Beantwoorden

22 maart 2017 om 11:25
erikthijs Gebruiker

Wanneer komen doorgaans de facturen beschikbaar via ‘Mijn iBOOD’? Product besteld op 09/03, geleverd op 21/03, maar nog steeds geen factuur te bespeuren…

Beantwoorden

23 maart 2017 om 09:50
Amren Gebruiker

Zelfde probleem hier…waar is de factuur?

Ander vraagje…na registratie bij microsoft.com vermeldt de site dat de “Fabrieksgarantie eindigt 01/29/2019″. Waarom niet gewoon 20 mrt 2019?

Gr.

Amren

Beantwoorden

23 maart 2017 om 10:57

Hoi Amren en Erik,

De garantie gaat in op de factuurdatum.

Doordat jullie orders vervangen zijn, is het niet mogelijk de factuur te tonen in “Mijn iBOOD”. Indien je de factuur wilt ontvangen kun je deze opvragen via customerservice@ibood.nl.

Excuus voor het ongemak!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

24 maart 2017 om 10:59
erikthijs Gebruiker

factuur inderdaad kunnen opvragen via customer service, daar kwamen ze wel uit de lucht gevallen dat de factuur niet via ‘my ibood’ te vinden was. Wel raar dat jullie die in dit geval niet automatisch mee sturen als je het mij vraagt. Vroeger zat die standaard bij de mail, waarom nu niet meer?

factuurdatum: 15/03/2017, einde garantie volgens Microsoft: 7/3/2019. Wat als mijn toestel op 08/03/2019 stuk gaat? Biedt ibood dan nog steeds garantie op basis van de factuurdatum?

Beantwoorden

24 maart 2017 om 11:12

Hoi Erik,

Wij bieden de garantie inderdaad op basis van de factuurdatum.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 april 2017 om 18:06
Gino1537 Gebruiker

Beste,

ik heb mijn factuur ook opgevraagd via customerservice@ibood.nl 2 weken geleden. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Kan u aub het nodige doen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.