13 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Lenovo Miix 300 Tablet/Laptop|32 GB|Refurb

Lenovo Miix 300 Tablet/Laptop|Refurb

Het gemak van een tablet en de productiviteit van een laptop.

Specificaties

Merk: Lenovo
Type: Miix 300
Garantie: 1 jaar

• Razendsnelle 32 GB SSD
  • Laptop en tablet in één
  • 10.1” IPS Display

Kies uit een QWERTY-toetsenbord (Nederland) of een AZERTY-toetsenbord (België).   

Refurbished
Deze Lenovo Miix 300 is een ex-demo-model. Voordat het product opnieuw is ingepakt, is hij zorgvuldig gecheckt op technische- en cosmetische gebreken. Je ontvangt een perfect functionerend product in originele verpakking met originele accessoires.  

Beeldscherm
Beeldschermdiagonaal (cm/inch): 25.7 cm / 10.1 inch
Resolutie: 1280 x 800
Led-backlight: ja
Touchscreen: ja
Beeldresolutie: HD ready
Beeldschermdiagonaal (cm): 25.7 cm
Beeldschermdiagonaal (inch): 10.1 inch
Beeldverhouding: 16:9
Schermtype: TFT-LCD
Touchscreentype: Capacitive touchscreen

Werkgeheugen
RAM type: DDR3L
Werkgeheugen: 2 GB
Geheugenssnelheid: 1333 MHz
RAM configuratie: 2 GB Onboard

Processor
Processor: Intel Atom Z3735F
Processorsnelheid: 1,33 GHz
Aantal processorkernen: 4
Processorsnelheid met turbo: 1,83 GHz

Grafische kaart
Grafische kaart: HD Graphics
Fabrikant grafische kaart: Intel

Opslag
Solid State Drive (SSD): ja
Totale opslagruimte: 32 GB SSD
Opslag: 32 GB
Capaciteit opslag: 32 GB

Connectiviteit
Aansluitingen: Micro-USB , USB 2.0 , hoofdtelefoon
Wifi (standaarden): 802.11n
Bluetooth: ja

Uitvoering
Touchpad: ja
Luidspreker: Mono
Kaartlezer: ja
Geïntegreerde microfoon: ja
Aantal luidsprekers: 1
Type toetsenbord: Qwerty of Azerty
Geïntegreerd nummeriek toetsenbord: nee

Camera
Geïntegreerde webcam: ja
Camera resolutie: 5 megapixel
Frontcamera resolutie: 2 megapixel

Energievoorziening
Levensduur batterij: Tot 9 uur
Aantal accucellen: 2-cellen
Vermogen netadapter: 12 W

Algemene eigenschappen
Afmetingen (B/H/D): 24.6 cm x 17.3 cm x 1 cm / 615 g
Type apparaat: Afneembaar scherm
Kleur: Zwart
Breedte: 24.6 cm
Hoogte:  17.3 cm
Diepte: 1 cm
Gewicht: 615 g

13 maart 2017 om 00:07
thethe2014 Gebruiker

Kan geen info vinden welk OS erop staat.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 00:10
bovade Gebruiker

Windows 10

Beantwoorden

13 maart 2017 om 00:40
mrdummy Gebruiker

Klopt. Beetje lezen en je ziet dat het Windows 10 is.

Het is niet duur omdat toetsenbord ook erbij zit. Maar niet voor elke toepassing mogelijk ivm 2GB geheugen en 32GB opslag. Wel kun je simpele programma’s draaien, internetten, Kodi mediaplayer en tekstverwerken. Ook oudere games kunnen nog erop.

De vrije ruimte op 32GB is ongeveer 10 GB. Spaar dus maar voor externe SD kaart, die kan erin.
HDMI aansluiting is er ook.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:26
kikke002 Gebruiker

Windows 10 ligt voor de hand, maar er staat nergens dat dit apparaat hiervan voorzien is. In de tekst staat dat het scherm aansluit bij W10, maar dat wil niet zeggen dat het er ook op zit.

Weer een slordige, onvolledige artikelomschrijving van ibood. Zie ook het toetsenbord.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi allen,

Windows 10 is inderdaad geïnstalleerd.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 01:19
blufner Gebruiker

De meest overgewaardeerde processor: Intel Atom Z3735F.  Het brengt je enkele niveaus lager dan je zou willen.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:29
kikke002 Gebruiker

Tezamen met 2GB intern geheugen en maar een 32GB grote SSD: uiterst jammer. Hoe een, in de basis mooi product de nek om wordt gedraaid….

Beantwoorden

13 maart 2017 om 08:56
foxathome Gebruiker

Ding is perfect en snel! Heb er hier zelf 1.
*cut*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 06:42
petatje Gebruiker

Kan iemand mij vertellen welke software op dit toestel staat, ik vermoed Windows 10 maar kan dit nergens bevestigd zien en of het wel zeker een Azerty klavier is !! ?? René

Beantwoorden

13 maart 2017 om 06:49
SFIgrouptb Gebruiker

staat in de tekst ” Kies uit een QWERTY-toetsenbord (Nederland) of een AZERTY-toetsenbord (België).   ”

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:15
petatje Gebruiker

Bij de beschrijving staat QWERTY en bij de bestelling kan je kiezen, wat is het nu ?

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:30
kikke002 Gebruiker

Het is slordig van ibood! ;-)

Beantwoorden

13 maart 2017 om 09:05

Hoi allen,

Je kunt inderdaad kiezen tussen QWERTY en AZERTY. Ik zie dat we dit niet overal duidelijk hebben vermeld, dat is inderdaad wat slordig van ons, kikke002. We gaan dit z.s.m. aanpassen.

Windows 10 is geïnstalleerd.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 06:43
rimave Gebruiker

Aangezien hij bij ibood NL aangeboden wordt vermoed ik dat er een qwerty toetsenbord bij zit.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 06:49
williamwhite Gebruiker

Of je neemt de moeite de specs door te lezen :)

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:13
petatje Gebruiker

Bij de beschrijving staat QWERTY en bij de bestelling kan je kiezen, wat ids het NU ( en neem sommige mensen niet onnozelaars !)

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:49
willenilse Gebruiker

petatje, scrol eens omhoog en kijk eens onder refurbished.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:50
willenilse Gebruiker

Boven refurbished

Beantwoorden

13 maart 2017 om 09:05

Hi allen,

Je hebt inderdaad de mogelijkheid om zelf te kiezen tussen QWERTY en AZERTY.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 07:57
bram21 Gebruiker

Goede morgen

Zit er buiten de mini USB ook een gewone USB.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 10:45
prasatko75 Gebruiker

Zo te zien zit er een reguliere USB port op het keyboard

Beantwoorden

13 maart 2017 om 08:11
ewoutbuhler Gebruiker

Raar dat het er zo slecht bij staat, maar idd lijkt W10 het OS. Dat is het net niet met deze hardware. Met Android kom je nog een beetje uit de voeten, maar de combi processor, 2GB en 32 GB is te mager voor W10. Weer een device hebben liggen waar je in de praktijk weinig mee doet, neuh…

Beantwoorden

13 maart 2017 om 08:57
foxathome Gebruiker

Wat een onzin toch weer, deze loopt goed, heb hem zelf hier ook.
Windows 10 is ook geschikt voor mindere hardware, zeker met een SSD!

*knip*

Beantwoorden

13 maart 2017 om 09:58

Hoi Ewout,

Het betreft hier inderdaad een apparaat met Windows 10.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 10:07
peetpp Gebruiker

Volgens mij was dat hier de Miix 310 me 4GB geheugen en 64 GB opslag, deze heeft slechts 2GB werkgeheugen en kan mij voorstellen dat wat krap is voor Windows 10 maar ben geen kenner maar idd deze refurbished aan deze prijs niet zo’n sterke deal. Azerty is dan wel weer interessant voor mij maar volgens diverse reviews is de kwaliteit ervan erg matig en de layout ook afwijkend zodat blind tikken sowieso bijna onmogelijk is en dan kan ik beter voor een Qwerty gaan met betere specs.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 09:20
forrestgumb Gebruiker

Dit is een mooi voorbeeld van “goedkoop duurkoop”

Beantwoorden

13 maart 2017 om 09:54
Winter1988 Gebruiker

Opletten met Lenovo! Mijn anderhalf jaar oude laptop gaf de geest in december. Ik ben op 13 december begonnen met het contacteren van Lenovo technische ondersteuning. Dat is intussen 3 maanden geleden en heb vorige week te horen gekregen dat ik binnen 8 weken een nieuwe krijg. Hun support is abominabel slecht. Je moet bellen naar tig verschillende nummers, vaak een half uur on hold staan om uiteindelijk iemand te spreken te krijgen die je niet kan helpen. Support via mail is ook onmogelijk, dus je moet bellen tijdens de kantooruren. Ibood kan het natuurlijk niet schelen. Begin december een support mail gestuurd, antwoord gekregen na één maand. Daarop geantwoord, nogmaals een maand moeten wachten. De schaamte voorbij.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 09:59

Hoi Winter,

Dat is een vervelende situatie. Ik ga hem direct even doorzetten naar mijn collega van onze Customer Service.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 10:50
Mike0709 Gebruiker

Is op dit ding een beetje Excel te draaien? Ik maak voor mijn werk gebruik hiervan en dit vaak bij klanten. Ik loop dan met laptop en al door de kantoren.. Doe dit op het moment met mijn MacBook maar zoek naar een alternatief in de vorm van een tablet die ook als laptop kan functioneren..

Beantwoorden

13 maart 2017 om 11:40
freddytemeier Gebruiker

Excel mag geen problemen opleveren op dit apparaat.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 12:39
jstranders Gebruiker

Draait hier gewoon een normale versie van IE of Edge op? (eventueel te voorzien van Flash Player? Ik weet: archaisch, maar soms nog wel nodig)

Beantwoorden

13 maart 2017 om 12:55
jstranders Gebruiker

Misschien kan @Bas / Moderator hierop antwoorden?

Beantwoorden

13 maart 2017 om 13:02
beefcakes Gebruiker

Tuurlijk, waarom zou het niet werken?

Beantwoorden

13 maart 2017 om 13:33
jstranders Gebruiker

Zou het liefste even een echte bevestiging krijgen.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 14:14

Hoi jstranders,

Je kunt op deze tablet/laptop uiteraard gebruik maken van de browser Edge.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 15:47
Johannes77 Gebruiker

Dit is een reguliere versie van Windows, en daarmee heb je vrije browser-keuze. Je kan dus kiezen voor een Microsoft browser (IE of Edge) maar ook Google Chrome, Mozzila Firefox, Opera of iets anders leuks. Hou alleen rekening dat dit een Atom CPU is, en daarmee de “ssd” vergelijkbaar wordt met de opslag van een mobiele telefoon qua snelheid. Hoe lichter je software, hoe beter dus!

Beantwoorden

13 maart 2017 om 13:12
iDAEMOAN Gebruiker

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe groot ((in milli)-Ampère) de batterij is?

Thanks’!

Beantwoorden

13 maart 2017 om 13:13
digimaxi Gebruiker

wel jammer dat tijdens refurbishment niet even 64GB 4GB soc is vervangen, dat had het apparaat zoveel beter gemaakt. nu hou je maar 10 tot 15gb eigen ruimte over.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 13:17
digimaxi Gebruiker

en het is een 32GB eMMC flash er zit geen SSD in, dat is een wereld van verschil ssd opslag is veel sneller.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 23:52
muppets4 Gebruiker

Op dit soort apparaten zit geheugen en opslag vastgesoldeerd. Wat je hier voorstelt kan dus helemaal niet.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 13:34
mairco Gebruiker

*knip*

Beantwoorden

13 maart 2017 om 15:11
mairco Gebruiker

ja mijn verbinding was om een superieur product

Beantwoorden

13 maart 2017 om 13:57
FCWim Gebruiker

Bij de specificaties staat ‘bluetooth: ja’, bij de omschrijving staat ‘optionele bluetooth 4.0′.

Heeft deze bluetooth of niet?

Beantwoorden

13 maart 2017 om 14:59

Hoi FCWim,

Hij heeft gewoon Bluetooth :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 14:04
bece Gebruiker

Heb een win 10 tablet met één Gigabyte geheugen en draai daar zelfs CorelDraw X8 op aan redelijke snelheid. Natuurlijk niet zo snel als mijn 4core desktop maar toch goed mee te werken.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 14:41
Globetrotter1 Gebruiker

Refurb dat snap ik, maar hoeveel ex demo modellen kan een leverancier hebben. Hoeveel winkels moet je leegtrekken om aan een leuk aantal te komen voor een leuke aanbieding, zelf op een beurs liggen er geen 100 om het product te showen.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 17:34
Fomiek Gebruiker

Deze tablet is een half jaar geleden aangeboden. Bij het uitleveren hiervan bleek bij een groot aantal klanten een verkeerd toetsenbord geleverd. Verkeerd geleverd tablets werden in zijn geheel terug genomen. Vermoedelijk zijn deze tablets hiervan afkomstig. Dozen zijn open geweest en mogelijk voorzien van juist toetsenbord. Deze kunnen dan uiteraard niet meer als nieuw worden verkocht.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 20:33
brancop Gebruiker

Vermoedelijk en mogelijk?? Jij was er bij dan? manman..

Beantwoorden

13 maart 2017 om 23:53
muppets4 Gebruiker

Onzin! Dat was een andere tablet, de 310. Met een andere processor en meer opslag. Ik heb hem hier nog liggen!

Beantwoorden

13 maart 2017 om 17:16
fancyfranky Gebruiker

Is dit keyboard compatible en te gebruiken met de Lenovo IdeaPad Miix 700?

Beantwoorden

13 maart 2017 om 18:01
fancyfranky Gebruiker

Miix 700 is 12″ en deze 10″ zal dus niet zijn natuurlijk …

Beantwoorden

13 maart 2017 om 17:48
Lyngstar2 Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
Beste Lyngstar,
Vervelend dat er iets is misgegaan in het bezorgproces.
In plaats van met DPD te bellen had je ook met iBOOD mogen bellen om het probleem kenbaar te maken.
Ik zal jouw bericht meteen doorgeven aan de klantendienst van iBOOD, zodat het opgelost kan worden.
Aangezien dit bericht off-topic is en medeforummers je hier niet bij kunnen helpen, heb ik het bericht hier weggehaald.

Beantwoorden

14 maart 2017 om 11:35
Lyngstar2 Gebruiker

mijn boodschap is toch wel relevant voor andere gebruikers aangezien in hun beslissing de service van julie distributiefirma ook een rol speelt.  Tot op heden heb ik trouwens noch van DPD of van IBOOD reactie gekregen…

Beantwoorden

14 maart 2017 om 11:58

Hoi Lyngstar,

Paul heeft je bericht correct doorgezet naar onze Customer Service. Hij zal z.s.m. in behandeling worden genomen.

We gebruiken dit forum voor productgerelateerde ervaringen en vragen. Voor alle informatie m.b.t. onze service kunnen klanten terecht op websites als Trustpilot.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 maart 2017 om 22:55
Mike0709 Gebruiker

Jammer dat ik hem zowel via m’n iPhone als via m’n laptop niet kan bestellen omdat het betalen niet lukt. Safari en Chrome werken beide niet op de laptop.

Beantwoorden

13 maart 2017 om 23:33
scrypto Gebruiker

Ik had hem graag willen bestellen heb het nu 3 x geprobeerd maar krijg na bestelling te horen dat ik hem alleen kan laten afleveren in Belgie, daar begrijp ik dus helemaal niets van! dus laat maar zitten

Beantwoorden

13 maart 2017 om 23:45
scrypto Gebruiker

Aangezien ibood alleen in belgie wilde afleveren kon ik ook niet via ideal betalen.  Jammer dat de site dus niet fungeert, als je in Nederland wil bestellen en het ook wil laten afleveren in Nederland!

Beantwoorden

14 maart 2017 om 01:42
Moderator Paul Moderator

Beste scrypto,

Dat klinkt alsof je per abuis op ibood.be bent terechtgekomen, terwijl het voor jou ibood.nl had moeten zijn.
Mocht het weer voorkomen, check dan in de URL of er nl/nl/ staat voor Nederland of be/nl/ voor België.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

14 maart 2017 om 11:31
scrypto Gebruiker

Beste Paul,

Ik zat gewoon op Ibood NL (na 3 a 4 x proberen echt wel gekeken, via jullie mail, mijn account en van alles geprobeerd) en het hele bestelproces ging normaal met adres en al maar ik wilde een ander afleveradres en daar ging t mis.. dan kreeg ik onderaan als land belgie. ben naar mijn accountgegevens gegaan en daar geprobeerd ander afleveradres opgeslagen en opnieuw geprobeerd maar lukte niet,hijj bleef belgie aangeven. Dus helaas voor mij geen koopje en geen laptopje en zit hier met kapotte apparatuur dus helaas. groetje scrypto

Beantwoorden

29 maart 2017 om 05:48
Inventum Air Fryer Gebruiker

Hi? Ik ben zeer teleurgesteld in Ibood, ik heb twee producten gekocht tijdens de hunt, deze producten werden meerdere keren aangeboden werden tijdens ” de  hunt” , ik krijg nu een schriftelijk bevestiging dat de leveranciers niet voldoende producten kunnen leveren.  wat gaat er mis ??? Ik neem aan dat jullie een professioneel bedrijf zijn en de perceptie van de klant kunnen managen. Ik ben een trouwe klant en meerdere producten gekocht in het verleden. zo ga niet met je klanten om. Schandalig!!!

Beantwoorden

29 maart 2017 om 16:01
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Inventum Air Fryer,

Bedankt voor je bericht. We snappen je frustratie, het is nooit fijn een dergelijk bericht te ontvangen. Hopelijk helpt onderstaande uitleg ietwat in de beeldvorming rond deze situatie.

Zoals je wellicht weet wordt een product in een bestelling wordt in ons systeem pas definitief als de betaling succesvol afgerond is. Wanneer het maximale aantal beschikbare exemplaren bereikt is wordt de deal op uitverkocht gezet en kan niemand deze meer aanschaffen.

Bij reguliere deals, waar het aantal aanwezige exemplaren hoog is en de aandacht verdeeld over de hele dag, is deze manier van bestellingen bevestigen geen probleem.

Bij de hunt liggen de kaarten echter anders. Allereerst hebben we alle producten al klaar liggen in ons distributiecentrum. Ook ligt het aantal aanwezige exemplaren lager, en door de opzet van de hunt kijken in zeer korte tijd veel meer bezoekers tegelijkertijd naar het product.

Tijdens de hunt is de kans dus iets groter dat op een specifiek moment net iets meer betaalbevestigingen er doorheen komen voordat de deal automatisch op uitverkocht gezet wordt.

Wanneer dit voorkomt zijn we genoodzaakt enkele bestellingen van het product in kwestie te annuleren wegens een gebrek aan voorraad. Het zijn altijd de als laatste ontvangen bestellingen/betalingen die geannuleerd worden (want: wie het eerst komt wie het eerst maalt).

Deze situatie is helaas de afgelopen hunt bij jou het geval geweest. Onze excuses voor dit ongemak. Uiteraard ontvang je het betaalde bedrag z.s.m. retour.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

29 maart 2017 om 20:06
Inventum Air Fryer Gebruiker

Beste Wessel,

Bedankt voor de toelichting, echter kloppen  aantal zaken niet.

Nadat ik  de laptop  had gekocht werd de laptop meerde keren aangeboden als ” hunt” product. Waarom is dat zo? Ik ga vanuit dat jullie bepaalde aantallen laptops inkopen bij de leverancier zodat jullie voorraad kunnen bijhouden versus verkochte aantallen. Ik neem aan dat Ibood een professioneel bedrijf is die perceptie van de klant goed kan managen.ik ben een trouwe klant , meerdere producten gekocht maar ik wens zo niet behandel te worden.

Beantwoorden

10 april 2017 om 13:24
FDIN Gebruiker

Blijkbaar is een QWERTY toetsenbord niet voldoende als informatie. Op de doos staat US KB, maar in de doos zit een UK keyboard. Verder werkt alles goed.

Beantwoorden

3 mei 2017 om 18:04
FDIN Gebruiker

In overleg 19/4 retour, maar tot op heden geen bericht van ontvangst (zou wel netjes zijn) laat staan terugbetaling. Jammer, weer een teleurstelling…

Hoe verder??

Beantwoorden

3 mei 2017 om 20:11
Moderator Paul Moderator

Beste FDIN,

Ik zal jouw bericht doorgeven aan de klantenservice en hen verzoeken om jou van een update te voorzien.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 april 2017 om 09:52
sofievda Gebruiker

Bij ons ook een Franstalige windows en een Frans azerty toetsenbord! Terugsturen die handel. Dit zou toch klaar en duidelijk bij de productspecificatie moeten staan!

Beantwoorden

24 april 2017 om 22:00
Fieliewielie Gebruiker

Wat ik eigenaardig vind is dat de tekens achter de toetsen (bovenste rij) niet overeen komen met de opdruk op de toesten.

is dit een via een of andere instelling aan te passen ?

Beantwoorden

28 april 2017 om 17:35
ToeJag Gebruiker

Ik ben spijtig genoeg uiterst ontevreden. Toestel een week te laat gekregen, en blijkt dan nog onbruikbaar: scherm moet vastgehouden worden om toetsenbord en muis te kunnen gebruiken en dan nog in Azerty-FR ipv BE. Wo 12/3 vraag gesteld, mailtje gehad op 14/4 om garantie bij Lenovo te claimen. Vr 14/ al niet meer mogelijk om DOA te kiezen, dus een garantieclaim ingediend. Tot heden nog op status “Nieuw”.

Ma 17/4 gebeld naar customerservice. Retour via UPS zou geregeld worden on opgestuurd via mail.

Wo 19/4 nog niks, dus terug gebeld. Zelfde verhaal. Twee uur later een mailtje om een service verzoek in te dienen of me te wenden tot Lenovo. Too bad – ja kan er maar eentje indienen en dit had ik al gedaan (zonder respons zoals ik al eerder had gemeld – en een foutief toetsenbord vervangen wordt niet als garantie bij Lenovo aanvaard). Direct de telefoon terug ter hand genomen. Eindelijk de juiste documenten gekregen voor retour. Goed ingepakt teruggestuurd op za 22/4.

Defect toestel is dinsdagmorgen 25/4 afgeleverd bij iBood. Sindsdien geen geld of mail gezien.  Nog een paar dagen geduld, anders terug bellen, zeker?

Mijn collega’s waren steeds tevreden over de iBood producten, maar ik vrees dat ik geen positieve reclame kan maken…

Beantwoorden

28 april 2017 om 18:33
Moderator Paul Moderator

Beste ToeJag,

Dat is een vervelend verloop van het service verzoek. Terugbetaling vergt 5-10 werkdagen na retourontvangst bij iBOOD. Als dit meteen op dinsdag 25 april in gang is gezet, kun je het bedrag tussen woensdag 3 mei en woensdag 10 mei op jouw rekening verwachten (donderdag 27 april was geen werkdag i.v.m. Koningsdag).
Ik zal de klantenservice vragen om na te kijken of het refund-proces tijdig in gang is gezet.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

3 mei 2017 om 13:18
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste ToeJag,

De laptop is in goede orde retour ontvangen. De refund van het aankoopbedrag is op 02-05-2017 uitgevoerd via dezelfde betaalmethode als waar de bestelling destijds betaald is.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.