15 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Adobe Ink & Slide Designstylus voor de iPad

Adobe Ink & Slide Designstylus voor de iPad

Met de Ink & Slide van Adobe wordt je iPad een hoogwaardig designdisplay!

Specificaties

Merk: Adobe / Adonit
Type: Ink & Slide
Garantie: 2 jaar

• Werkt met meerdere iOS apps
  • Nauwkeurig tekenen en schetsen
  • Drukgevoelige punt

Comfortabel Hydro-formed aluminium design
Werkt via Bluetooth 4.0
Ink werkt op 1 Lithium-Ion batterij (inbegrepen), Slide werkt zonder batterij

Ink & Slide is ontworpen voor: iPad 4+, iPad Air 1, iPad Mini, of iPad Mini met Retina-display.
Weten welke model iPad jij hebt? Klik hier

15 maart 2017 om 00:07
3din66 Gebruiker

Pfffff weer niet voor de air 2

Beantwoorden

15 maart 2017 om 01:57
Gandohr Gebruiker

Heb hem vorige ronde al aangeschaft.

Heb ook een air 2, werkt wel maar inderdaad niet vlekkeloos meer hopeloos.

ligt mooi in de kast :)

Beantwoorden

15 maart 2017 om 07:13
blackvibes Gebruiker

Er bestaat ook geen model dat de air 2 ondersteunt.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:10
SipkeW Gebruiker

Ook voor de iPad PRO te gebruiken?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:28
Bloembol Gebruiker

Nee!

Daarvoor heb je dus weer de Apple Pencil nodig.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:11
BrZktBr Gebruiker

Goedkoper zullen we hem niet gaan vinden denk ik? Goedkoop vandaag.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:18
BurningJah Gebruiker

Jullie hadden er precies nog veel over. Deze deal nog maar in februari gedaan.

Heb er toen twee gekocht. Werkt goed

Beantwoorden

15 maart 2017 om 05:20
Delconf Gebruiker

Ik heb er in februari ook 1 gekocht en heb een ipad mini 2. Moet het lichtje blijven branden als je de stylis opzet?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 19:53
Ernstig55 Gebruiker

Met welke app’s gebruikt u de pen. Heeft u Line nog wel kunnen downloaden?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:21
Discoverall Gebruiker

Op het forum van Adobe veel te lezen! 
https://forums.adobe.com/thread/2005205

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:51
mrdummy Gebruiker

Werkt ook hier goed, op eerste generatie Ipad. Valt me op dat brede ding toch nog werkt ondanks geen accu. De pen zelf is oplaadbaar en gaat in opbergdoos, welke ook als oplaadstation werkt. Dus netjes.

Prijs lijkt hetzelfde als vorig keer, maar hij doet verder goed. Inderdaad even vragen of het wel op je ipad werkt.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:53
mrdummy Gebruiker

Zonder activeren werkt de pen als normale capacitieve stylus.

Geactiveerd werkt het als speciale stylus, en je kan touchscreen uitzetten zodat je vingers niet per ongeluk wat tekenen. Dan reageert het alleen op de pen en slider.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 01:18
Vaswani Gebruiker

Werkt ie ook op de force touchpad op de MacBook pro late 2016? Om in Office te markeren en in pdf tekst bij te schrijven?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 07:16
blackvibes Gebruiker

Het touch pad is groter dan het scherm van de iPhone plus. Hoeveel meer ruimte heb je nodig om dingen te kunnen markeren? Dat zou uitstekend moeten gaan met je vingers.. En je kan tekst er ook bij typen hé?

Maar om antwoord te geven: Nee dat kan met geen enkele.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 05:57
pdewaele3 Gebruiker

Vooral links laten liggen deze oude troep…ik liet me ook vangen de vorige keer toen die hier te koop was. Werkt gewoon niet meer zoals het hoort daar het originele programma waar het ooit voor ontworpen is NIET meer down te loaden is van de site van Apple. Kastopvulling & geldverkwisting…dank u wel IBOOD…ik schreef hier een mail over naar IBOOD…daar spelen ze zoals gewoonlijk voor dood…

Beantwoorden

15 maart 2017 om 07:18
blackvibes Gebruiker

Alhoewel ik het met je eens ben dat mensen ‘m links moeten liggen zit er wel een fout in je verhaal. Apps haal je niet van ‘de site van Apple’ maar uit de App Store. De App is ook van Adobe, niet Apple. Daarnaast is de betreffende App nog steeds beschikbaar.

Los daarvan vond ik het een waardeloos product.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 08:30
psmessaert Gebruiker

Betalingen lukken niet (visa, bancontact, ….)

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi psmessaert,

We werken momenteel aan een oplossing voor deze betaalproblemen, onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:51
ZK31 Gebruiker

Op welke iPad mini’s kan deze pen allemaal?

En kan het alleen op Ipad’s gebruikt worden of ook op andere IOS producten? Zo ja, welke dan?

Groetjes

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:53
optimaformaa Gebruiker

Zie de specificaties:

Ink & Slide is ontworpen voor: iPad 4+, iPad Air 1, iPad Mini, of iPad Mini met Retina-display.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:42
Bran Gebruiker

Ja, ik heb er ook twee gekocht. Helaas niet goed gekeken en werkt dus niet met mijn ipad. Werkt blijkbaar wel met de ipad mini van mijn zoon,

die zal er dus wel gelukkig mee zijn, als het werkt. Spijtig dat de communicatie hieromtrent van ibood zo belabberd en misleidend is.

Dus geld door het venster.

Met de Ink & Slide van Adobe wordt je iPad een hoogwaardig designdisplay! Niet dus

Beantwoorden

optimaformaa Gebruiker

Ibood kan er toch niks aan doen dat jij niet goed leest? Beetje makkelijk om meteen te gaan wijzen.

Er staat duidelijk: Ink & Slide is ontworpen voor: iPad 4+, iPad Air 1, iPad Mini, of iPad Mini met Retina-display.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:55
willenilse Gebruiker

+1 Even lezen lijkt mij toch minder moeite dan een heel stuk te typen..

Beantwoorden

RustyNail Gebruiker

Hoe komen jullie altijd aan die absurte adviesprijzen? Zelfde is gewoon elders te koop voor €26,90 ! Maak dan €29,95 ipv €189,95 :|

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:02
Moderator Paul Moderator

Beste RustyNail,

De adviesprijs van een product wordt door de fabrikant vastgesteld wanneer het product op de markt gebracht wordt. Dit is iets anders als een huidige verkoopprijs. Aangezien de adviesprijs een vast gegeven is en verkoopprijzen steeds veranderen, heeft iBOOD ervoor gekozen om te vergelijken ten opzichte van de adviesprijs.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:40
RustyNail Gebruiker

Beste Paul,

Bedankt voor je toelichting. Ik heb nog een vraagje, als een product op de markt wordt gebracht met een adviesprijs die in het begin veel hoger ligt en later past de fabrikant de adviesprijs aan, houden jullie dat de laatste adviesprijs of eerste adviesprijs?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:42
ditdatzuszo Gebruiker

Adviesprijzen veranderen niet.

Gewoon even de huidige prijs elders opzoeken en vergelijken, klaar. Niet zo zwaar tillen aan de adviesprijs.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:58
willenilse Gebruiker

Ben ik niet met je eens. Fabrikanten willen na verloop van tijd de adviesprijs laten zakken. Zie de Philips lampjes van gisteren.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 12:23
rlaman Gebruiker

iBood, wel even erbij vermelden dat de bijbehorende app Adobe Line niet meer in de App Store te downloaden is. Noch in de Nederlandse, Amerikaanse of Franse App Store waar ik een account heb. Dit in tegenstelling tot wat een andere poster beweert; dus niet meer te downloaden. De app doorverwijzing naar de App Store is ook niet meer op de Adobe site te vinden. Googelen naar Adobe Line leert dat de app onophoudelijk crashte en daarom door Adobe uit de App Store is verwijderd. Met de app Adobe Sketch werkt de pen nog wel, maar niet met de lineaal.

Dus iBood, wel,eerlijk blijven en bij de aanbieding vermelden, dat de bijbehorende app Adobe Line niet meer te downloaden is.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 19:51
Ernstig55 Gebruiker

Dat is ook – helaas – mijn ervaring. Ik ben dan ook nieuwsgierig naar de mensen die hier wel tevreden over zijn. Zonder Line werkt de pen niet optimaal. Zo zou ik b.v. niet weten hoe ik moet kalibreren.

Heb het probleem van Line bij iBood aangekaart. Ik citeer:

Helaas hebben wij op de klantenservice geen technische kennis van dit product. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met de Adobe klantenservice via onderstaande link, zij kunnen je vast en zeker verder helpen:

https://helpx.adobe.com/nl/contact.html?step=AINK_setting-up

Nog eens in de App Store gekeken omdat er mensen zijn die aangeven dat ze de app wel kunnen downloaden en daar is toch echt geen Adobe Line te vinden; er is zelfs geen suggestie. Ik wil dan ook graag weten hoe ik de app wel zou kunnen downloaden. Ook in de Amerikaanse store is Line niet meer beschikbaar. Helaas wordt dat nergens op de site van Adobe aangegeven en zijn de instructiefilmpjes nog steeds met Line :-(. Niet netjes.

Aan de andere kant heb je voor dat geld wel een vrij goedkope stylus pen die helaas enige afwijking heeft tussen daar waar de punt het scherm raakt en waar de lijn komt. Als stylus pen lijkt die in ieder geval ook op een iPhone SE (als de pen voldoende opgeladen is) te werken.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 22:41
mrdummy Gebruiker

Het is nu Adobe Sketch geworden, de apps zijn veranderd en hernoemd. Adobe Draw is er ook.

Instellen is beetje verstopt in Sketch. De huidige guide op Adobe heeft geen nut, instellen wijkt wat af.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.