18 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Garmin Vivosmart HR Activiteitstracker (Refurbished)

Garmin Vivosmart HR Tracker (Refurb.)

Sla twee vliegen in één klap met de Garmin Vivosmart HR, een activiteitstracker met smartwatch-functionaliteit en hartslagmeter!

Specificaties

Merk: Garmin
Type: Vivosmart HR
Garantie: 1 jaar

• Waterdichtheid van 5 ATM
  • Inclusief hartslagmeter
  • Display toont je notificaties

Deze aanbieding betreft een refurbished product. Dit betekent dat deze Garmin Vivosmart uit de verpakking is geweest, maar vervolgens getest, gereinigd en, indien nodig, voorzien van nieuwe onderdelen. Het product verkeert in een zo-goed-als-nieuwstaat.

Display: Touchscreen
Schermgrootte: 1 x 0.42" (25.3 x 10.7 mm)

Waterdichtheid: 5 ATM

Barometrische hoogtemeter
Hartslagmeter
Accelerometer
Stappenteller

Batterij: Oplaadbare Lithium-ion batterij
Batterijduur: Tot 5 dagen

Afmetingen bandje: 136 - 187 mm
Afmetingen Vivosmart: 21 x 12.3 mm (bxd)
Gewicht: 29.6 gr

18 maart 2017 om 00:04
Boodday Gebruiker

Kan je ook kiezen om de tijd op de display te kiezen (tijd = horloge tijd)?

Beantwoorden

18 maart 2017 om 00:13
scorpion31176 Gebruiker

Nee, hier kan je de features mooi op een rij zien:

https://www.inkin.com/wearables/Garmin/Vivosmart-HR

Beantwoorden

18 maart 2017 om 00:30
cdenauw Gebruiker

Zeker en vast, mijn dochter heeft deze en en je kan de tijd hierop perfect laten weergeven.

Beantwoorden

18 maart 2017 om 03:58
Boodday Gebruiker

Dank je wel :)

Beantwoorden

18 maart 2017 om 14:12
polomorabvba Gebruiker

Nee, de Vivosmart HR kan dat niet, de gewone Vivosmart wel:

https://www.inkin.com/compare-fitness-trackers/144

Beantwoorden

18 maart 2017 om 23:17
cdenauw Gebruiker

Tijdsweergave kan wel op dit toestel, het ligt hier naast mij. Staat trouwens ook vermeld op 
https://buy.garmin.com/nl-BE/BE/p/531166#specs

Beantwoorden

18 maart 2017 om 00:08
emesix Gebruiker

Mooie aanbieding maar mijn pols passen niet in armbandje …….. Is er geen optie voor de XL uitvoering ?

Beantwoorden

18 maart 2017 om 08:11
diezeltje Gebruiker

Echt mooi is deze niet als refurbished uitvoering en maar met 1 jaar garantie. Dat is dus samen met verzending bijna E 90,00 en een gloednieuwe in de winkel (CoolBleu/BCC/Paradigit) is er al met gratis verzending en 2 jaar garantie vanaf E 118,00. Dus dat verschil is in mijn ogen niet groot genoeg in prijs om voor refurbished te gaan.

Beantwoorden

18 maart 2017 om 11:27
Globetrotter1 Gebruiker

Ik ben het geheel met je eens.

Beantwoorden

18 maart 2017 om 08:20
brancop Gebruiker

Hoe oud is dit “tweedehands” refurbished product?

Beantwoorden

18 maart 2017 om 08:34
kikke002 Gebruiker

Introductiedatum was oktober 2015. Dus maximaal anderhalf jaar.

Beantwoorden

18 maart 2017 om 09:04
brancop Gebruiker

Batterij zal er dan ook naar zijn.. En dan voordoen alsof het nieuw is met hun prijsvergelijking met een nieuw product.

Beantwoorden

18 maart 2017 om 09:04
dashmaul Gebruiker

Ik vind dit best een onsmakelijk idee om eerlijk te zijn. Een refurbished wearable product als dit.

Beantwoorden

18 maart 2017 om 11:39
alweer-een-Henk Gebruiker

Op zich is dit een best een redelijk goede aanbieding, ook als je kijkt naar reviews, maar vraag je van te voren wel eventjes af of je alle functies (touchscreen, hartslagmeter, notificaties) echt nodig denkt te hebben.

Ik heb een origineel basismodel Vivofit: als je even zoekt nog steeds te koop voor minder geld, en dan heb je echt een nieuwe, geen refurbished. Deze synct met precies dezelfde Garmin phone app. Geen hartslagmeter en zo maar wel de tijd altijd zichtbaar, bewegingssensor voor het meten van je slaapduur en slaapintensiteit, stappenteller voor je loopstatistieken.

Inderdaad, minder functies. Je synct de data door even op een knopje te drukken wanneer je de laatste statistieken naar de telefoon app wilt sturen. Maar is er één enorm voordeel van het basismodel: doordat hij geen touchscreen heeft en niet continu data uitwisselt met je telefoon, hoef je hem ook nooit op te laden. De hier aangeboden Vivofit HR heeft een batterij die maximaal vijf dagen meegaat, in de praktijk betekent dat om de paar dagen even van de pols halen om op te laden. De originele Vivofit heeft een knoopbatterijtje dat een heel jaar lang meegaat, dus je hebt geen last van oplaad-gedoe!

Kortom, als je alle functies denkt te gebruiken dan is de hier aangeboden Vivofit best het overwegen waard. Maar als je eigenlijk al wel genoeg hebt aan tijd-datum plus slaapstatistieken en loopstatistieken, dan is een originele basismodel Vivofit misschien wel een betere keus.

Beantwoorden

19 maart 2017 om 02:03
IVIod_Gino Gebruiker

geen gps

Beantwoorden

11 april 2017 om 17:31
PeterZeilstra Gebruiker

Ik las laatst dat de FitBit hartslagmeter niet betrouwbaar is.

Geldt dat ook voor dit apparaat?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.