27 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel + Extra Body

Oral-B Genius 8900 Tandenborstels

Deze superslimme tandenborstel werkt samen met de camera op je smartphone voor real-time begeleiding en maakt van goed poetsen een spelletje.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Genius 8900
Garantie: 2 jaar

• De slimste tandenborstel ooit
  • Real-time poetsbegeleiding
  • Zie waar je (nog niet) hebt gepoetst

Positiedetectietechnologie: Tandenborstel herkent m.b.v. sensoren gedeeltes in de mond en stuurt aan op betere poetsprestaties
Drievoudige poetsdruksensor: Visuele rode lichtsensor, snelheidsvertraging en de pulsaties stoppen direct om het tandvlees niet te beschadigen
Bluetooth 4.1-technologie stimuleert poetsverbeteringen
Smart Ring: Personaliseer je tandenborstel met een led-lichtring in je eigen kleur
Standen: Daily Clean, Deep Clean, Massage, Sensitive, Whitening, Roteren, Pulseren
Reinigingstechniek:3D-technologie
Tandvleesmassage: ja
Druksensor: ja

Batterij
Batterijtype: Lithium-ion
Verbeterde batterij: Gaat tot wel 2 weken mee
Gebruiksmodus: Accu
Ingangsspanning: 220
Gebruiksduur: 48 min
Oplaadtijd: 12-14

In de doos:
2x Genius handvat
1x oplaadstation
1x smartphonehouder
3x opzetborstels
1x Reisetui

27 maart 2017 om 12:15
De Clercq Gebruiker

Proberen bestellen om 8u.  Niet gelukt en onmiddellijk daarna reeds uitverkocht.  Toch wel jammer.

Beantwoorden

27 maart 2017 om 12:30
Sander1337 Gebruiker

Ik had tijdens de hunt een koptelefoon besteld en betaald om na een dag het geld teruggestort te krijgen zonder bericht. Nabellen; ja de leverancier kan niet leveren voor deze prijs.

Zo kan ik ook een hunt houden en items tegen korting aanbieden. Ibood, onderdeel van MediaMarkt group, belazert de boel stelselmatig dat blijkt maar weer…

Beantwoorden

27 maart 2017 om 13:01
Cyber Gebruiker

Inderdaad, ik bestelde een tablet vorige jaar in mei, ik wacht nog op een vervanging van de defect geleverde adapter…op alle mails (zeker een 10-tal) die ik stuurde, GEEN ENKELE REACTIE van de iBood customer service. Zelfs na tussenkomst van een moderator geen reactie. Dit is niet alleen enorm onbeleefd maar ook compleet onprofessioneel tegenover je klanten. Gelukkig kon ik me behelpen met een andere adapter.

Je wordt als klant inderdaad regelmatig belazerd hier…..

Beantwoorden

27 maart 2017 om 13:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Cyber,

Vervelend dat je nog steeds geen reactie hebt ontvangen.

Ik zie dat je in de periode van 1 september tot 31 december meerdere meldingen hebt geplaatst op ons forum en dat er elke keer naar je gemaild is. Ik ga mijn collega vragen om te kijken of we een reden kunnen achterhalen waarom deze mails nooit bij jou terecht zijn gekomen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 maart 2017 om 13:02
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Cyber,

Bedankt voor je melding.

Het is zeer frappant dat je eerdere berichten volgens jou nog niet beantwoord zijn, want ik heb persoonlijk op jouw berichten gereageerd op 29-11-2016 en 30-12-2016.

Ik heb je zojuist nogmaals gemaild, als directe reply op je laatste e-mail. Check alsjeblieft ook je spam-filter, wellicht zijn daar onze berichten in terecht gekomen.

Als je morgen mijn mail nog steeds niet ontvangen heb, dan is de beste oplossing om ons te bellen om zo de vervolgstappen te communiceren. Anders blijven we in een rondje rennen, en daar wordt niemand blij van.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

27 maart 2017 om 12:34
yankee Gebruiker

Dit is wel heel snel uitverkocht.

Lijkt me inderdaad eerder een probleem dan uitverkocht.
ze zullen het wel melden zeker.

was anders een mooi aanbod

Beantwoorden

27 maart 2017 om 12:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is helaas echt een kwestie van “snel uitverkocht”.

Beantwoorden

27 maart 2017 om 13:08
smetmarc Gebruiker

tja, zo kan ik ook een stunt website beginnen… Je koopt er 2, 3 aan en na 1 minuut meld je al uitverkocht…

aan de gedupeerden:  laat dit voorkomen en je wint gegarandeerd!  Aanbieder is verplicht om te leveren wat hij afficheert

Beantwoorden

27 maart 2017 om 14:00
groene feetje Gebruiker

Ja ga jij lekker aanklagen omdat je te laat bent met bestellen.

Op is op, dat is Ibood, welkom.

Beantwoorden

27 maart 2017 om 14:09
cdenauw Gebruiker

Veel succes zou ik zeggen!

Beantwoorden

27 maart 2017 om 21:50
Moushke1 Gebruiker

Op aanraden van mijn schoonzoon heb ik mij vandaag geregistreerd omdat ik de Genius 8900 wou bestellen maar helaas is dit artikel al uitverkocht. Ik lees wel op verschillende reviews dat alles altijd snel uitverkocht is dus lijkt me dit inderdaad niet leuk en ik lees ook dat er wat problemen lijken te zijn met bepaalde zaken. Ik zal mij er dan misschien toch niet aan wagen om iets bij iBOOD te bestellen… spijtig…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.