30 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone 6 | 64 GB | Space Grey (Refurbished)

Product expert aanwezig

Apple iPhone 6 | 64 GB (Refurbished)

Ongeëvenaard design, een haarscherp display én een koptelefooningang: dit is de iPhone 6.

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPhone 6 (64 GB, Space Grey)
Garantie: 1 jaar

• Vingerafdruksensor
  • 4.7" Retina HD display
  • Krachtige iSight camera

Deze iPhone 6 is Grade A refurbished en dus gebruikt. Hij verkeert in een zo goed als nieuwe staat, komt voorzien van oplaadkabel en -stekker en heeft de volgende stappen doorlopen voor het refurbishing proces:

• Op minimaal 4 verschillende momenten getest op alle software en hardware
  • Gecontroleerd op stof en vochtsporen
  • De batterij is vervangen en de software up-to-date gebracht
  • Gecontroleerd op niet-originele onderdelen. Zijn deze gevonden, dan zijn ze direct vervangen 

Display
Beeldgrootte: 4.7 inch
Resolutie: 1334 x 750 pixels (326 ppi)
Verlichting: LED-backlit
Multitouch
IPS technologie
Ratio: 1400:1 
Volledige sRGB-standaard

Geheugen
1 GB werkgeheugen
64 GB opslag

Chips
A8 chip met 64-bit architectuur
M8 bewegings co-processor

Camera achterzijde
8 megapixel iSight camera met 1.5µ pixels - autofocus met focus pixels
ƒ/2.2 diafragma
True Tone flitser
Lens met 5 elementen
Lens oppervlak van saffierkristal 
Camera toepassingen: HDR, automatische beeldstabilisatie, (verbeterde) gezichtsherkenning, tikken om scherp te stellen, geotagging, timer, panorama (tot 43 megapixels), burst-modus, belichtingsregeling, hybride IR filter

Video opname (achterzijde)
1080p HD video opname (30/60 fps), slowmotion video (120/240 fps)
True Tone flitser
3x zoom
Videotoepassingen: timelapse-video, videostabilisatie, cinematic videostabilisatie, continu video autofocus, foto's nemen tijdens video-opname, (verbeterde) gezichtsherkenning, geotagging

Camera voorzijde
1.2 megapixel camera 
ƒ/2.2 diafragma
720p HD video opname
Camera toepassingen: belichtingsregeling, burst-modus, HDR, (verbeterde) gezichtsherkenning, lichtsensor

Netwerk
GSM / EDGE
UMTS / HSPA+
4G LTE

Verbindingen
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 4.0
NFC
GPS en GLONASS
Digitaal kompas

Sensoren
Vingerafdruk sensor 
Barometer
Gyroscoop (3 assen)
Versnellingsmeter
Nabijheidssensor
Omgevingslichtsensor

Accu
Lithium-ion batterij (1810 mAh)
Gesprekstijd (3G): tot 14 uur
Stand-by tijd: tot 10 dagen
Internet gebruik (3G): tot 10 uur
Internet gebruik (wifi): tot 11 uur
Video afspelen: tot 11 uur
Audio afspelen: tot 50 uur

SIM
Nano-SIM

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 138.1 x 67 x 6.9 mm
Gewicht: 129 gr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar van 09:00 tot 18:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Refurb-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

30 maart 2017 om 00:08
Alfa146 Gebruiker

Nee, de adviesprijs is natuurlijk niet helemaal realistisch. Maar dit ding is wel echt flink goedkoper dan nieuwe iphones 6. En ook tientallen goedkoper dat andere refurbished iPhones 6. Qua prijs dus wel echt goed!

Beantwoorden

30 maart 2017 om 00:11
Redial005 Gebruiker

Mooi moment om de iPhone 5 vaarwel te zeggen en uptegraden naar de 6 voor n acceptabele prijs. Vergeleken met andere refurbished aanbieders is dit de goedkoopste die ik heb kunnen vinden. 

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:12
waldohogendoorn Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:36
wbree Gebruiker

Wat is het verschik met deze aanbieder?

*snap*

13 maanden garantie en in andere kleuren te verkrijgen.

Edited by: Sietse

De eerdere discussie: dat het niet uit Europa komt en er niets staat over de kwaliteit van het refurbishen maken het verschil.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:42
Moderator Bas iBOOD Moderator
30 maart 2017 om 13:53
wbree Gebruiker

Volgens mij worden überhaupt deze smartphones niet in Europa gemaakt. En ook gewoon 12+1 maand garantie. Plus 30 dagen niet goed, geld terug garantie!!

Volgens mij een hele uitleg wat ze allemaal doen bij refurbishen. Dat zie ik niet bij deze aanbieding van iBood staan.

Jammer zo’n reactie…

Beantwoorden

30 maart 2017 om 14:17
Moderator Sietse Moderator

Het gaat hier niet om waar ze gefabriceerd worden, maar waar ze vandaan geleverd worden. Als dat, zoals de website doet vermoeden, uit Hong Kong is, dienen er nog inklaringskosten en BTW bijgerekend te komen. Ook is de staat onbekend en welke onderdelen gebruikt zijn.

Bij de aanbieding van iBOOD staat:

Deze iPhone 6 is Grade A refurbished en dus gebruikt. Hij verkeert in een zo goed als nieuwe staat, komt voorzien van oplaadkabel en -stekker en heeft de volgende stappen doorlopen voor het refurbishing proces:

Op minimaal 4 verschillende momenten getest op alle software en hardware
Gecontroleerd op stof en vochtsporen
De batterij is vervangen en de software up-to-date gebracht
Gecontroleerd op niet-originele onderdelen. Zijn deze gevonden, dan zijn ze direct vervangen

Beantwoorden

30 maart 2017 om 00:17
Dabbel Gebruiker

Kan ik voor service- en garantieverzoeken terecht bij de Apple Store?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:23

Indien je gebruik wilt maken kun je terecht bij onze Customer Service door een serviceverzoek in te dienen via  ”Mijn iBOOD”.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:13
brancop Gebruiker

Dat vraagt hij niet, hij vraagt of hij terecht kan bij de service en garantie verzoeken bij apple? je kan ook simpel neen zeggen, om deze of gene reden.. Ik zal antwoorden. Neen dat kan hij niet.. Eenmaal een apple product de fabriek uit is heb je fabrieks garantie van apple, bij deze geen garantie meer bij apple aangezien het opnieuw verkocht is, tweedehands dus.. Dit zijn mijn woorden niet, maar een antwoord van apple via mail.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 00:18
PieterSr Gebruiker

Eenvoudig 2x besteld voor het gezin. Nette deal

Beantwoorden

30 maart 2017 om 00:44
IVIod_Gino Gebruiker

is dit de 6 of 6s

Beantwoorden

30 maart 2017 om 01:07
scorpion31176 Gebruiker

De gewone iPhone 6 uit eind 2014, er staat nergens een s achter in het verhaal toch?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 00:44
Angelique-89 Gebruiker

Is dit toestel simlock-vrij? En past de simkaart uit mijn iPhone 4 er gewoon in?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 01:10
scorpion31176 Gebruiker

1. Ja, het toestel is simlock-vrij
2. Je simkaart van je iPhone 4 past er in, MAAR deze moet of wat kleiner worden gemaakt met een schaar of knipper (vaak bij telefoonzaken). Het kan handig zijn je provider van je sim te contacten, soms geven ze een gratis nieuwe en zitten er soms iets betere / handigere dingen binnenin, zoals 4G mogelijkheid.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 05:53
intered Gebruiker

Is deze iPhone door Apple tefurbished en is dit een jaar Apple garantie of van de leverancier?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:23

Indien je gebruik wilt maken kun je terecht bij onze Customer Service door een serviceverzoek in te dienen via  ”Mijn iBOOD”.

Deze telefoon is niet door Apple zelf refurbished.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 06:13
Raytjeeh Gebruiker

Hoe staat het met (lichte) beschadigingen aan de behuizing zoals gebruikerskrassen ed?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 07:55
willenilse Gebruiker
30 maart 2017 om 12:00

Het betreft hier een Grade A refurbished toestel. Lichte beschadigingen mogen niet aanwezig zijn.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 06:25
NathalieS Gebruiker

Besteld! Verreweg de goedkoopste A-grade refurbished die ik online heb kunnen vinden. Goede deal iBood.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 06:59
lekker_handelen Gebruiker

Door welk bedrijf is deze gerepareerd? Door Apple of iemand anders? Alleen Apple gebruikt Apple schermen ed. Een ander bedrijf stopt er een Chinees of Samsung oem scherm in welke naar mijn ervaring veel minder lekker werken.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:22
dwaze Gebruiker

Je mag blij zijn met een Samsung scherm want dan heb je een origineel, Apple maakt geen displays…

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:01

Het gaat hier om een ander bedrijf dan Apple. Maar niet alleen Apple gebruikt originele schermen. Het bedrijf wat achter het refurbishen zit gebruikt ook originele onderdelen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:29
brancop Gebruiker

Zolang jullie niet willen zeggen welk bedrijf achter deze phones zit kan je zeggen wat je wil natuurlijk over de echtheid van de onderdelen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:40

Uiteraard kun je niet alles zeggen wat je wilt over de onderdelen. Als het niet originele onderdelen zouden zijn en ik zou claimen dat het wel was, dan zou hier toch een probleem zijn voor iBOOD. Maar goed, je hoeft me uiteraard niet te geloven…

Beantwoorden

30 maart 2017 om 07:36
tbfb Gebruiker

iBOOD: Twee pogingen gedaan om te bestellen en betaald met CC maar krijg geen bevestiging van iBOOD. Is er een storing? Ik heb er overigens maar 1 nodig.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 07:59

Staan er ook geen in “Mijn iBOOD”? Normaliter verschijnen ze daar wel binnen een paar minuten. Kun je controleren wat er bij de CC afgeschreven gaat worden zoals bij o.a. de Rabobank? Want als het daar wordt afgeschreven is het goed, maar dan moet je er nog wel eentje annuleren.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:21
tbfb Gebruiker

Hi Sietse, zie niets staan. Heb er nu een gekocht en betaald via Paypal. Mocht ik er uiteindelijk 3 besteld hebben, kunnen er dan 2 geannuleerd worden?

De gene die ik betaald heb (heb bericht van PayPal) zie ik ook niet in mijn iBOOD.

Groet, Wouter.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:27

Ha Wouter,

Ik zie inderdaad maar 1 bestelling in het systeem staan. Mocht het geld via Paypal toch worden afgeschreven, laat het dan zeker even weten!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

30 maart 2017 om 07:45
tesluc Gebruiker

Simpele vraag … als er zoveel refurbished modellen zijn betekent dit dan dat het toestel onbetrouwbaar is of dat er velen gebruik maken van het retourrecht omdat ze niet tevreden zijn met het product ?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:02

Of populaire toestellen waar er heel veel verkocht van zijn en waar dan relatief weinig problemen mee zijn, maar de absolute waardes iets anders doen denken. Plus iPhones behouden ook een hogere waarde waardoor het interessanter is voor meerdere personen om ze nog te verkopen.

Het kan meer zijn ;-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:02

Ik heb de vragen doorgezet richting iBOOD. Hopelijk krijg ik spoedig een reactie welke ik met jullie kan delen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:54
Official Product Expert Refurb-Expert Official Product Expert

Juist door het succes van Apple zijn er veel iPhones beschikbaar. En juist door het succes van Apple is er veel interesse in toestel die zijn waarde en kwaliteit blijft behouden.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:14
tesluc Gebruiker

Het is maar hoe je het bekijkt … een BMW of Audi behoudt ook zijn waarde maar je krijgt geen 7 jaren garantie zoals bij Hyundai die kwalitatief even goed is :-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 14:17
Scooby_Doo Gebruiker

Serieus? Dat is nog erger dan Apples met peren te vergelijken!

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:04
rafvanmierlo Gebruiker

Beste Ibood, bij mij hetzelfde. 1x besteld , geld van m’n rekening , maar nog geen vermelding bij ‘overzicht bestellingen’.

Ging terug naar site en zag dat in m’n winkelkar nog 1 bestelling stond , ondanks ik bevestig en betaald heb.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:35

Bestellingen via Bancontact worden met een vertraging doorgevoerd, omdat dit momenteel handmatig gebeurd. Inmiddels heb je wel een bevestiging ontvangen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:10
waldohogendoorn Gebruiker

*snap*
Prijsvergelijkingen graag onderbouwen met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:22
oosterc Gebruiker

Is dit het doorbuigmodel van Iphone?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 10:16
erepatat Gebruiker
30 maart 2017 om 08:49
Dennjos Gebruiker

Dit wel een erg mooie deal. Nog even over nadenken of ik er twee voor mijn dochters aanschaf…

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:54
rschip Gebruiker

Zou het niet doen. Voor ruim 100 euro minder heb je een Huawei P9 Lite nieuw. Prima toestel en daar kunnen ze ook mee instagrammen hoor.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:03
PierreO Gebruiker

Jij wil al die leden van YMCA toch geen iPhone door de neus boren.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:08
d.e.r Gebruiker

Mee eens, maar mensen zien een aangevreten appeltje ‘and gone wild’ apple is een goed merk maar ‘heavenly overrated’ .. maar mijn god wat was die Jobs een standwerker!

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:00
Apvmeet46 Gebruiker

Niks mis mee,bij vorige deal één aangeschaft.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:15
Mippert Gebruiker

Wat is er mis met DIT aanbod?

*snap*

Edited by: Sietse

Reacties hieronder zeggen al genoeg natuurlijk.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:21
mvankekem Gebruiker

Als ik de website lees dan valt direct op dat dit een (automatisch?) vertaalde website is. Persoonlijk zou ik daar niets kopen. Komt zeker niet betrouwbaar over. Zou best wel eens fake kunnen zijn. Je kunt bijv. ook niet via Paypal betalen. En dat is vanwege de extra zekerheid voor mij belangrijk.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:24
Mippert Gebruiker

Dank voor je reactie, ‘M’, ik bedacht me ook al zoiets maar wilde het toch even ‘in de groep gooien’ ;-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:31

Het betreft hier inderdaad een Italiaans bedrijf.

Ook wordt er niet duidelijk gesproken over wat hun kwaliteit inhoud. Dat het 100% werkt en goed werkt mogen we vanuit gaan. Maar zitten er krasjes of andere beschadigingen op?

Onze toestellen hebben 100% geen enkele beschadigingen !

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:33
freddytemeier Gebruiker

Staat op die vage website idd niks dat hij eruit ziet als nieuw.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:48
mboterma Gebruiker

Ligt hongkong tegenwoordig in Italie?

nd-bd.com:
Milkyway Distribution Ltd.9 A&B, Ka Ming Court688 Castle Peak RoadKowloon, Hong Kong

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:54
wbree Gebruiker

Wel 30 dagen niet – geld terug. Dat kan bij iBood niet.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:27
marijke1980 Gebruiker

Bovendien is die niet vergelijkbaar. 16 gb is heel wat anders dan 64 gb

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:32

Goed gezien Marijke ;-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:29
tj63 Gebruiker

Heb zojuist besteld en met cc betaald.

Krijg echter geen bevestigingsmail en zie hem ook niet staan bij mijn bestellingen.

Kunnen jullie mij bevestigen dat de bestelling juist is geplaatst aub????

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:34

Ik zie een bestelling van je in ons systeem staan. Als het goed is heb je enkele minuten geleden een bevestigingsmail ontvangen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:35
tj63 Gebruiker

Sorry was te vroeg met reageren.

Heb de mail binnen en zie hem nu ook bij mijn bestellingen staan

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:36

Helemaal mooi! Veel plezier ermee :-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:37
Mippert Gebruiker

Ook maar bestellen dan ;-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:38
Aringarosa Gebruiker

Hier ook, voor mijn madam. Wordt ze happy van… :-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:39
ferranmenning Gebruiker

Wordt de Iphone in originele doos geleverd?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:04

De iPhone wordt in een blanco doos zonder reclame geleverd met de accessoires.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:40
Mippert Gebruiker

En gedaan.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:51
PBehaeghel Gebruiker

Serieus jongens, koop je toch gewoon een OnePlus 3T voor dat geld (en kleine opleg van 60 EUR).

Beantwoorden

30 maart 2017 om 10:02
Agility50 Gebruiker

Maar dat is…. Android….

Beantwoorden

30 maart 2017 om 10:21
rschip Gebruiker

ja meerendeel werkt met Android, dus dat moet wel echt een klote systeem zijn. Kan nooit zo fijn werken als IOS…

Beantwoorden

30 maart 2017 om 10:33
doekus Gebruiker

Heb je wel eens Android nougat geprobeerd? Niet met een schil van Samsung Ed maar Android only? Ik denk dat ze apple nu echt voorbij gaan kwa OS.

1 vd belangrijke verschillen: Splitscreen (zit wel op een iPad ) maar zelfs de nieuwste iPhone 7 mist dit.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben echt geen Android fan boy. Ik heb zelfs een iPhone aanbevolen aan mij vader. Maar dat is omdat hij gewend is aan het OS (iPad air2 gebruiker) en ik geen zin/tijd hebt om al die vragen te beantwoorden en uitleg te geven. , “Hoe moet ik nu een afbeelding mailen?”

Beantwoorden

30 maart 2017 om 10:14
lawie Gebruiker

Besteld! Mijn iphone 5 valt uit elkaar, en geen zin om iphone 7 te kopen :3 awesome deal!

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:07
Sibo-bert Gebruiker

hoeveel fabrieksgarantie is hierop

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:20

Je ontvangt 1 jaar garantie.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:18
UltraSven Gebruiker

*snap*

Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:18
Fie44 Gebruiker

Ik heb net eentje besteld en betaald maar geen bevestiging gekregen zowel niet op site zelf, noch een mail ontvangen. Kunnen jullie kijken of de bestelling toegekomen is? Alvast bedankt!

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:21

Via welke betaalmethode heb je de betaling gedaan? :-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:28
Fie44 Gebruiker

Via VISA..

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:51

Ik ga mijn collega vragen om dit z.s.m. voor je uit te zoeken!

Beantwoorden

30 maart 2017 om 14:52
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Fie44,

De betaling is bij onze betalingsprovider aangekomen, maar niet voltooid door een timeout. Ik raad je aan het nogmaals te proberen.

Onderstaande algemene tips willen eventuele hobbels in de weg wel eens wegnemen.

– Log uit je iBOOD-account
– Verwijder de browser-cookies en het cache-geheugen
– Log opnieuw in je iBOOD-account
– Probeer de bestelling nogmaals te maken

Belangrijk:
– Maak je gebruik van een VPN-verbinding, schakel deze dan tijdens je bezoek aan onze website uit

Als ook dit niet werkt, ontvangen we graag een beschrijving van het probleem en (als het kan) een screenshot van de foutmelding. Dit kan gestuurd worden naar webcare@ibood.nl. We zullen dit dan direct doorsturen naar onze technische afdeling.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

30 maart 2017 om 17:27
Fie44 Gebruiker

Ondertussen is het artikel uitverkocht! Er staat dus geen exemplaar op mijn naam ondanks de betaling wel getraceerd werd? Ontzettend spijtig!!  Kan ik er wel van uit gaan dat mijn betaling, door die time-out, niet van mijn rekening zal gaan? Toch bedankt om gereageerd te hebben op mijn vragen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.