30 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone 6 | 64 GB | Space Grey (Refurbished)

Product expert aanwezig

Apple iPhone 6 | 64 GB (Refurbished)

Ongeëvenaard design, een haarscherp display én een koptelefooningang: dit is de iPhone 6.

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPhone 6 (64 GB, Space Grey)
Garantie: 1 jaar

• Vingerafdruksensor
  • 4.7" Retina HD display
  • Krachtige iSight camera

Deze iPhone 6 is Grade A refurbished en dus gebruikt. Hij verkeert in een zo goed als nieuwe staat, komt voorzien van oplaadkabel en -stekker en heeft de volgende stappen doorlopen voor het refurbishing proces:

• Op minimaal 4 verschillende momenten getest op alle software en hardware
  • Gecontroleerd op stof en vochtsporen
  • De batterij is vervangen en de software up-to-date gebracht
  • Gecontroleerd op niet-originele onderdelen. Zijn deze gevonden, dan zijn ze direct vervangen 

Display
Beeldgrootte: 4.7 inch
Resolutie: 1334 x 750 pixels (326 ppi)
Verlichting: LED-backlit
Multitouch
IPS technologie
Ratio: 1400:1 
Volledige sRGB-standaard

Geheugen
1 GB werkgeheugen
64 GB opslag

Chips
A8 chip met 64-bit architectuur
M8 bewegings co-processor

Camera achterzijde
8 megapixel iSight camera met 1.5µ pixels - autofocus met focus pixels
ƒ/2.2 diafragma
True Tone flitser
Lens met 5 elementen
Lens oppervlak van saffierkristal 
Camera toepassingen: HDR, automatische beeldstabilisatie, (verbeterde) gezichtsherkenning, tikken om scherp te stellen, geotagging, timer, panorama (tot 43 megapixels), burst-modus, belichtingsregeling, hybride IR filter

Video opname (achterzijde)
1080p HD video opname (30/60 fps), slowmotion video (120/240 fps)
True Tone flitser
3x zoom
Videotoepassingen: timelapse-video, videostabilisatie, cinematic videostabilisatie, continu video autofocus, foto's nemen tijdens video-opname, (verbeterde) gezichtsherkenning, geotagging

Camera voorzijde
1.2 megapixel camera 
ƒ/2.2 diafragma
720p HD video opname
Camera toepassingen: belichtingsregeling, burst-modus, HDR, (verbeterde) gezichtsherkenning, lichtsensor

Netwerk
GSM / EDGE
UMTS / HSPA+
4G LTE

Verbindingen
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 4.0
NFC
GPS en GLONASS
Digitaal kompas

Sensoren
Vingerafdruk sensor 
Barometer
Gyroscoop (3 assen)
Versnellingsmeter
Nabijheidssensor
Omgevingslichtsensor

Accu
Lithium-ion batterij (1810 mAh)
Gesprekstijd (3G): tot 14 uur
Stand-by tijd: tot 10 dagen
Internet gebruik (3G): tot 10 uur
Internet gebruik (wifi): tot 11 uur
Video afspelen: tot 11 uur
Audio afspelen: tot 50 uur

SIM
Nano-SIM

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 138.1 x 67 x 6.9 mm
Gewicht: 129 gr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar van 09:00 tot 18:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Refurb-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

30 maart 2017 om 11:39
michaelpouders Gebruiker

beste Ibood, ik heb ook een bestelling gedaan via Bancontact en ook nog geen bevestigingsmail gehad, nog staat het bij mijn bestellingen, maar het geld is wel al van mijn rekening. Kunnen jullie bevestigen dat mijn bestelling inorde is aub? alvast bedankt

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ha Michael,

Bestellingen via Bancontact worden door een fout niet automatisch geregistreerd. De bestellingen worden enkele keren per dag handmatig doorgevoerd, waarna je een bevestigingsmail zult ontvangen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:43
111111111 Gebruiker

Die iphone is van 2014. Hoelang kun je er dan nog mee doen?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:10
Official Product Expert Refurb-Expert Official Product Expert

Onze toestellen worden helemaal schoongemaakt, gecontroleerd en indien nodig onderdelen vervangen. Deze opgeknapte toestellen doen qua kwaliteit en levensduur niet onder voor nieuw.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:21
111111111 Gebruiker

Nee ok, maar hoelang zou ik ermee moeten kunnen doen? Mijn iphone 4 is van 2011, gekocht in 2013, die werkt momenteel niet meer zo fantastisch. Zou ik met deze iphone 6 2020 kunnen halen?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:38

U geeft aan dat de iPhone 4 niet meer fantastisch werkt. Dit heeft vooral te maken met het stoppen van updates vanuit apple, dat staat los van de techniek. Hij is ruim 7 jaar ondersteund door apple. In het geval van de iPhone 6 zal dit nog minimaal 5 jaar  na nu het geval zijn. Dus 2020 is zeker geen probleem.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:52
111111111 Gebruiker

Ok, dank voor het antwoord. En dat buigen van het toestel, is dat nog een probleem? Bij mij zit die continu in mijn broekzak.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:59

We adviseren altijd om een hard cover er om heen te doen, dan is de kans op buigen klein. Broekzak is niet ideaal, zeker niet zonder cover.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 11:48
sn0w13 Gebruiker

Bij de buren zijn ze goedkoper, gratis verzending en sneller geleverd.

*snap*

Scheelt toch snel *snap*

Heb er zelf 2 besteld daar en na 3 dagen geleverd.

Edited by: Sietse

Alleen zijn die “maar” Grade B refurbished en deze Grade A en krijg je daar slechts 3 maanden garantie. Zit stiekem toch best een groot verschil in voor een klein prijsverschil.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:03
Stringe Gebruiker

Bestelling gedaan via bancontact (app), maar geen bevestiging ontvangen…

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:05

Bestellingen via Bancontact worden door een fout niet automatisch geregistreerd. De bestellingen worden enkele keren per dag handmatig doorgevoerd, waarna je een bevestigingsmail zult ontvangen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 12:10
Stringe Gebruiker

Sorry, ik had niet alle reacties gelezen… Ik zag dat je dit hierboven ook al had aangegeven.

Bedankt voor de info! :-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:52

No problem! :-)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:04
zeroke008 Gebruiker

Word er door jullie het scherm gecontroleerd dat deze krasvrij zijn?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:18

Het aanbod verkeerd in “zo goed als nieuw” staat, je kunt er van uit gaan dat er geen zichtbare krassen op het scherm zitten bij A grade toestellen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:15
robingue Gebruiker

Edited by: Sietse

Gelieve dit de volgende keer in het juiste topic te plaatsen, maar misschien ook even handig om eerst contact met iBOOD op te nemen. Telefoonnummer staat onderaan de pagina.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:47
ilsepiano Gebruiker

Een vraagje van een mogelijke nieuwe iPhone-gebruiker : is er een mogelijkheid  je sms’en op één of andere manier naar iMac overzetten en die opslaan, zodat je die later altijd terug kunt zien en evt. kunt printen? Zou mijn eerst iPhone zijn, maar ik zou moeten zeker zijn dat er mogelijkheid is om  sms’en te bewaren, en liefst ook kunnen printen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 14:41

Je kunt inderdaad via iTunes de sms van je iPhone bekijken, wel moet je dan eerst een backup maken in de icloud. Voor een volledige beschrijving kun je bijvoorbeeld terecht op appletips.nl of een soortgelijke website.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 13:52
AppelAssen Gebruiker

Zit hier een nieuw of gebruikte batterij in? En zijn alle accessoires van Apple zelf of zijn het chinese versies?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 14:42

Alle toestellen worden grondig getest en bij een minieme afwijking van een accu wordt deze vervangen. De accessoires zijn origineel apple.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 18:49
ferranmenning Gebruiker

In de omschrijving staat dat de accu wordt vervangen. Wat is nu juist?

De batterij is vervangen en de software up-to-date gebracht

Beantwoorden

30 maart 2017 om 14:16
muisje77 Gebruiker

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk! Super IBood. Dag oude 5, hallo zo goed als nieuwe 6. Top

Beantwoorden

30 maart 2017 om 14:59
Dreejt1979 Gebruiker

Wellicht kijk ik er over heen, maar zie het nergens staan, wat is de verwachte verzenddatum?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 15:04

Deze informatie staat op het tabblad “Verzendinformatie”. We verwachten de telefoons op 6 april te versturen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 17:26
mrdummy Gebruiker

Als ik zo lees zit Marktplaats zo vol met gebruikte iPhone 5 toestellen :)

Beantwoorden

30 maart 2017 om 17:34
mrbasm Gebruiker

UITVERKOCHT !!! Gelukkig nog op tijd besteld, nu maar hopen dat het op 6 april verstuurd wordt en dat de iPhone er goed uit ziet :)

komt de iPhone trouwens in originele verpakking en met nieuwe accessoires lader, kabel en oordopjes ? staat niet in de omschrijving/specificatie

Beantwoorden

30 maart 2017 om 18:46
Moderator Paul Moderator

Hallo mrbasm,

De Product Expert heeft hier eerder vandaag het volgende over gezegd: 
“De iPhone wordt in een blanco doos zonder reclame geleverd met de accessoires.”

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

10 april 2017 om 15:35
mrbasm Gebruiker

Paul, bij mij zat er geen earpods/oordopjes in de doos ?

Beantwoorden

6 april 2017 om 12:53
awynants Gebruiker

Worden ze vandaag verstuurd?

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:11

We verwachten ze vandaag inderdaad te versturen.

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:22
fuzzybear Gebruiker

Wordt een track en trace verstuurd als ze worden verzonden?

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:52

Zeker, je ontvangt dan per mail de Track&Trace-code.

Houd er rekening mee dat deze ook pas vanavond laat verzonden kan worden.

Beantwoorden

6 april 2017 om 14:07
awynants Gebruiker

Heb de mijne net ontvangen :-)

Beantwoorden

7 april 2017 om 12:31
duursportersweb Gebruiker

Heb de mijne ook ontvangen vandaag en gaat (als ik een printer kan vinden) weer retour :-( de Iphone vindt mijn provider niet, wanneer ik de sim weer in oude ( precies dezelfde toestel) zet, dan heb ik KPN meteen… alles gedaan, ook met Ibood service center (prima geholpen) maar helaas…. moet toch terug :-(

hoop dat het niet al te lang gaat duren, als je iets hebt gekocht, wil je het ook zsm gebruiken :-)

Beantwoorden

7 april 2017 om 14:10
duursportersweb Gebruiker

Een gemiddelde reparatie periode duurt tot maximaal 6 weken, hiervoor vragen we je vriendelijk om geduld.

OMG……… dit heb ik weer :-(

Beantwoorden

7 april 2017 om 23:05
bugsfunny Gebruiker

Je zou in dit soort situatie toch een nieuwe verwachten? 6 weken wachten klinkt niet bepaald klantvriendelijk zonder dat deze door je gebruikt is.

Beantwoorden

8 april 2017 om 13:26
wim1983 Gebruiker

Mijn bestelde iPhone had witte strepen op het scherm wanneer ik deze aanzette. Kan ik hiermee naar Switch (erkend Apple service center in belgie) voor reparatie? Anders moet ik hem terugsturen naar jullie en dan heb ik geen telefoon meer…

Beantwoorden

8 april 2017 om 20:26
Moderator Paul Moderator

Hallo Wim,

Ik zal jouw vraag doorzetten naar de klantendienst. Zie zullen dit kunnen beantwoorden. 
Daarnaast wil ik je vragen om via Mijn iBOOD een Service Verzoek (DOA) in te dienen, zodat meteen alle gegevens voorhanden zijn voor de klantendienst en ze jou verder kunnen helpen met deze kwestie.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

10 april 2017 om 12:40
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Wim,

Aangezien het om een Apple-product bij een erkend Apple-service center gaat kan je het altijd proberen. Tip: print de factuur van de aankoop uit en neem deze mee. De factuur is te downloaden vanuit je iBOOD-account.

Mocht het product bij het service center buiten de garantie vallen, dan staat de garantie via ons nog altijd overeind. In dat geval kan je gebruik maken van de instructies die je ontvangen hebt na het invullen van het serviceverzoek (check de bijlagen).

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

10 april 2017 om 15:33
mrbasm Gebruiker

ben ik nou de enige die geen eardops / oordopjes heeft gekregen ?

daarnaast ziet de iPhone die ik heb gekregen er wel goed uit geen krasjes of zo maar de hele scherm zat helemaal onder de lijm waarschijnlijk is er een nieuwe scherm in geplaats maar netjes is het niet gedaan, de scherm loopt ook niet overal vlak !!!

baal er wel van :(

Beantwoorden

10 april 2017 om 15:38

Dat is inderdaad vervelend! Zou je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek willen indienen? Dan bekijken mijn collega’s dit z.s.m. voor je!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 april 2017 om 11:58
bugsfunny Gebruiker

Misschien even goed lezen. Bij de specs staat: Deze iPhone 6 is Grade A refurbished en dus gebruikt. Hij verkeert in een zo goed als nieuwe staat, komt voorzien van oplaadkabel en -stekker en heeft de volgende stappen doorlopen voor het refurbishing proces. Koptelefoon wordt dus niet genoemd! Net als de term de accu is vervangen. Dat hoeft dus geen nieuwe te zijn want dat staat er niet.

Beantwoorden

14 april 2017 om 22:09
aremberg Gebruiker

Heb op 12 april via mijnibood een reactie doorgegeven. Geen feed back tot op heden! De accu loopt wel heel snel leeg in vergelijk met mijn iPhone  5SE en de 4 S. Ik moet 2x per dag opladen, bij bescheiden gebruik. Ik betwijfel of er wel een nieuwe accu in is gezet, zoals beloofd. Ben ik bij de neus genomen? Zi is dit een miskoop.  Hoor graag z.s.m.

Beantwoorden

14 april 2017 om 22:39
Moderator Paul Moderator

Beste aremberg,

Uit jouw bericht begrijp ik dat je een reactie hebt verstuurd via het contactformulier, dat nog niet is opgepakt. Ik zal de betreffende afdeling hierop wijzen, zodat je na de paasdagen alsnog antwoord zult ontvangen. Voor de volledigheid wil ik je vragen om via Mijn iBOOD een service verzoek (Defect) in te dienen, zodat de melding meteen in het iBOOD systeem geregistreerd staat. 
Als je al een service verzoek hierover hebt ingediend, ontvang ik graag het ticketnummer.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 april 2017 om 16:36
bugsfunny Gebruiker

Mijne zelfde probleem en terug gestuurd als DOA. Ligt nu bij de reparatieafdeling. Doe even een test met de app Battery life.

Beantwoorden

21 april 2017 om 22:32
bugsfunny Gebruiker

DOA binnen 10 werkdagen terug met een spliksplinter nieuwe accu. Afhandeling en status netjes digitaal gecommuniceerd. Mag ook wel eens gezegd worden ipv al dat geklaag over de service van IBood.

Beantwoorden

3 mei 2017 om 08:34
woutizle Gebruiker

Beste,

Ik heb reeds sinds dag 1 een kras op mijn scherm… Nu is deze kras nog langer geworden.
Wat kan ik nu het beste doen? Ben trouwens super content van de Iphone …

Beantwoorden

3 mei 2017 om 17:13
Moderator Paul Moderator

Beste woutizle,

Erg spijtig dat er een kras op het scherm van de iPhone zit. Ik wil je aanraden om via Mijn iBOOD een service verzoek (Defect) in te dienen, dan kan de klantenservice bekijken wat de mogelijkheden zijn om het op te lossen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.