1 april 2017 om 00:00
iBOOD

Inventum Air Fryer | Inhoud 2,5 liter

Product expert aanwezig

Inventum Air Fryer

Heerlijk snacken, maar zónder frituurlucht en veel minder vet? Met deze Inventum Air Fryer kan het!

Specificaties

Merk: Inventum
Type: GF254HLD | Hetelucht Friteuse
Garantie: 2 jaar

• Frituren, grillen, roosteren en bakken
  • Gemakkelijke bediening
  • Snel schoon te maken en veilig

Netto inhoud: 2,5 liter (friet voor 4 personen)
Maximum laadvermogen: 0,8 kg
Inclusief frituurmandverdeler: ja
Hetelucht: ja
Frituren zonder olie: ja
Frituren, grillen, roosteren en bakken: ja

Vermogen: 1500 watt
Instelbare temperatuur: tot 200°C
Type bediening: tiptoets
Instelbare tijd uitschakeltimer: tot 60 min.
Controle verlichting: aan/uit

Kleur: zwart
Afmetingen (hxbxd): 33 x 35,5 x 28 cm
Snoerlengte: 1 meter

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Inventum-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

1 april 2017 om 00:03
hvdh Gebruiker

vorige keer aangeschaft via ibood, Ik zeg laten gaan. ben er niet over te spreken. te klein voor doorsnee gezin en snacks en frietjes samen wordt een slappe patatssie….

Beantwoorden

1 april 2017 om 00:31
Susantigoon Gebruiker

Yep,

alles geprobeerd en alle moderne fratsen ten spijt, maar er gaat niets boven het ouderwetse 180 graden vetbad.

Vorig jaar hier een Inventum gescoord, gaat als de brandweer en geen vette kledder op je bord.

Beantwoorden

1 april 2017 om 02:40
Binnenmars Gebruiker

Ik heb een Philips Airfryer met 1,2 kg inhoud.

Wat je dus niet moet doen hvdh is alles bij mekaar inflikkeren dan krijg je inderdaad drap.

Het enige wat vereist is een beetje geduld.

Snacks gooi je erin (8 stuks met deze denk ik) en duurt  7-8 minuten

Frites (0.8 kg in deze) duurt 15 minuten.

Smaakt prima (wel de juiste snacks kopen) en minder vet dan uit de frituur.

Wil je alles in één keer op je bordje bestel dan bij patat van Ad, of friet van Piet.

Beantwoorden

1 april 2017 om 06:45
JvS Gebruiker

Philips Airfryer is wel iets beter dan deze (ook 2x zo duur).

Desalniettemin wel een behoorlijk apparaat, als je de juiste producten gebruikt. Bij kleinere hoeveelheden is het ook sneller dan de frituurpan. Bovendien veel minder schoonmaakgedoe en minder vet.

Goede resultaten met dit apparaat heb ik gekregen met:

AH mini friet (niet de basic variant en ook niet de ovenfrieten), Mora ovenbitterballen (barsten wel allemaal een beetje open als je ze goed wil krijgen). Gebruik het apparaat ook voor verse kroepoek, werkt prima voor kleine hoeveelheden (krupuk Udang klaar in 5 minuten).

Beantwoorden

1 april 2017 om 11:24
Ronaldo26 Gebruiker

de goedkoopste wordt op Marktplaats aangeboden voor 65 euro inclusief verzendkosten Advertentie a1083712515

Edited by: Paul
bij een prijsvergelijking vragen wij een directe link naar die aanbieder
nu kan niet gecontroleerd worden of het om eenzelfde aanbieding gaat (volledig nieuw, zelfde type)

Beantwoorden

1 april 2017 om 11:34
Susantigoon Gebruiker

Oepsss,

met die *Inventum* doelde ik hierboven op een conventionele frituur, dus een heet oliebadje.

Friteuse met koude zone, 3 liter, type GF835. Hier gekocht, toppertje!

Beantwoorden

1 april 2017 om 13:40
janpiet25 Gebruiker

Best jammer dat ibood de negatieve revieuws af haalt !!!

vanmorgen stond er heel wat anders , waar zijn die nu gebleven ?

Jammer ibood zo laten jullie het ware gezicht wel zien hoor .

ik zie geen verwijderde berichten in dit topic en ben benieuwd wat je hiermee bedoelt

Beantwoorden

1 april 2017 om 14:07
bastian433 Gebruiker

Ja de philips airfryer is goed voor een airfryer, en dit merk werkt voor geen meter.

Kleine porties werkt wel aardig, en snacks worden ook wel aardig.
Ik ben blij dat ik mijn frituurpan nog niet weg had gedaan overigens.

Vergeleken met de airfryer van mijn zus is de inventum die ik heb een stuk troep

Beantwoorden

1 april 2017 om 00:26
Fidelis89 Gebruiker

Duurt véél langer dan traditionele frituur voor je frietjes en snacks klaar zijn…
Alles samen en warm op je bord krijgen wordt snel moeilijk zeker als het voor 4 personen is zoals ze hier vermelden…

Ook als je dan tijdens het eten beslist van hmm ik zou toch nog een frietje lusten… wie nog? ok binnen een kwartier zijn er nieuwe frietjes… we kunnen misschien met z’n allen even tv kijken en dan verder eten…. :p

Beantwoorden

1 april 2017 om 07:59
peetpp Gebruiker

een portie frietjes van 200 gram zijn anders op zo’n  8 minuten klaar en een vetpot moet ook eerst op temperatuur komen, deze dus niet al zal jouw verhaal wel kloppen voor grotere porties en het vet al op temperatuur is

Beantwoorden

1 april 2017 om 11:23
Susantigoon Gebruiker

De evt. tijdwinst van de ene methode tov de andere is erg betrekkelijk en dan heb je ‘t over een paar minuten, begin dan gewoon iets eerder.

Uiteindelijk gaat het om het beste resultaat.

Voordeel van de hete lucht is wel dat diepvrieszakken met nog wat ijs eraan niet spatten zoals bij frituurvet.

Beantwoorden

1 april 2017 om 01:11
janpiet25 Gebruiker

Gelukkig deze eerlijke reviuws , was eerst van plan een aan te schaffen maar nu pas ik wel .

Beantwoorden

1 april 2017 om 07:31
peetpp Gebruiker

vind deze reviews net niet zo eerlijk en vrij eenzijdig, kleinere porties frites zijn wel sneller klaar dan in een vetpot, dat vet moet nu éénmaal op temperatuur geraken, je hebt ook geen vervelende vetwalmen uren in je huis en de frietjes smaken best lekker al kan dat wel aan het merk liggen. Vind deze wel ideaal voor kleinere gezinnen al vallen de buitenafmetingen vrij groot uit. Heb in ieder geval voor de eerste keer in jaren lekkere frietjes gegeten met mijn gevoelige maag.

Beantwoorden

1 april 2017 om 11:16
Susantigoon Gebruiker

Ik deelde hier slechts mijn ervaring terzake de mogelijkheden resp. alternatieven om frites etc. goed gebakken te krijgen, dus hoe één- of veelzijdig wil je het hebben? Waarom dacht je trouwens dat in de horeca ook nog alle relevante zaken in het vet worden geplonst? Maar niet teveel in één keer, da’s juist.

Beantwoorden

1 april 2017 om 12:08
peetpp Gebruiker

horeca lijkt me logisch, het vet wordt daar contstant op temperatuur gehouden

Beantwoorden

1 april 2017 om 07:07
LUC986 Gebruiker

Mocht je passen, later kan je deze bij BOL.COM nog steeds op de kop tikken aan de prijs van 90 euro (normale prijs, zonder 20% korting is 119 euro)! Dus geen echt koopje Ibood (wordt stilaan Ipass LOL)!

Beantwoorden

1 april 2017 om 15:06
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de adviesprijs, aangezien dat een vast gegeven is en verkoopprijzen steeds kunnen veranderen.

Beantwoorden

1 april 2017 om 07:23
Gabor_Michelle Gebruiker

Bij dirk goedkoper !! En sneller in huis !

https://www.dirk.nl/aanbiedingen/prijsbrekers/inventum-hetelucht-friteuse.htm

Dirk biedt type GF250HL aan, bij iBOOD wordt type GF254HLD aangeboden

Beantwoorden

1 april 2017 om 07:32
erwianni Gebruiker

Is dan ook BIJNA dezelfde, maar net niet helemaal ;-))

Beantwoorden

1 april 2017 om 11:02
Ronaldo26 Gebruiker

Is een ander type analoog

Beantwoorden

1 april 2017 om 07:50
bumpie70 Gebruiker

Je kunt er zoveel meer mee dan alleen frites bakken. Net eentje van philips gekocht . Super tevreden .

Beantwoorden

1 april 2017 om 08:26
Zvd Gebruiker

Deze airfryer is oké, maar die van Philips is stukken beter. Qua smaak doet die echt niet onder voor frituur en hij is ook stukken sneller. Kost wel wat meer natuurlijk.

Beantwoorden

1 april 2017 om 08:34
peetpp Gebruiker

Als ik op kieskeurig kijk zijn de Philips idd heel wat duurder, zowat het dubbele maar de recensies van Inventum zijn wel minstens zo goed en over het algemeen zelfs iets hoger behalve voor de 4 liter versie van Inventum. Meer onderbouwing lijkt op zijn plaats bij zo’n boude uitspraak.

Beantwoorden

1 april 2017 om 08:28
kikke002 Gebruiker

@Inventum-Expert: met welke merk friet krijg je het beste resultaat? Ik heb de 4 liter versie een tijdje geleden aangeschaft, maar echt lekkere patat heb ik er nog niet mee kunnen maken. Hetzelfde geldt voor snacks. Bovendien duurt het lang voordat het ‘klaar’ is, 20 minuten.

Gezien het resultaat, smaak en snelheid gebruiken we nu de frituur weer voor snacks. En dat vind ik eigenlijk jammer want van mensen met een air-fryer van een ander merk hoor ik wel positieve verhalen.

Hoe kunnen we van de Inventum air-fryer wel een succes maken?

Beantwoorden

1 april 2017 om 12:00
Susantigoon Gebruiker

Merkfrites is een enorme concessie als je voor smaak gaat, komt er hier dus niet in.

De top haal je alleen met zelfgemaakte frites en ‘ja’ dat kost wat meer moeite. Als je de tijd neemt en genoeg capaciteit hebt (4 liter kan best, lukt mij ook met 3 l.) maak je zelf ook nog een extra voorraadje voor in de vriezer.

Tips etc. genoeg te vinden op het net.

Beantwoorden

1 april 2017 om 12:52
Globetrotter1 Gebruiker

@Susantigoon: Je hebt gelijk met lekkere friet maak je zelf, het enige wat je nodig hebt is een goede frituurpan met hoog vermogen, goede arachideolie en een goede aardappel, grove bint uit de Hoekse Waard of Zeeland en Agria. Agria word dus speciaal verbouwd voor de friet industrie. Aardappelen zijn van zich zelf niet geschikt om in te vriezen, u vind het voor eigen gebruik prima, ik denk daar anders over. Alle diepvries patat uit de super zijn allemaal bewerkt om in te vriezen en geschikt te maken voor de Airfryer, hoe gezond is dat. Alle snacks met een paneerkorst uit de frituur zijn zo wie zo vet, dus die uit de Airfryer kan ik mij wat bij voorstellen. En mijn kennis over het product patat, na 48 jaar in de aardappelgroothandel 700 tot 800 ton per week mag dat wel lijkt mij. O ja ik heb nog een tip voor u, ik las dat u afbakt op 180gr. niet doen, voorbakken 150gr. afbakken 170gr. En nu ga ik een patatje eten.

Beantwoorden

1 april 2017 om 13:04
Susantigoon Gebruiker

@Globetrotter – Wel eerst voorbakken (veel water eruit), afkoelen en dan pas de diepvries in. En dan niet nog eens een jaar laten liggen.

Beantwoorden

1 april 2017 om 13:25
Globetrotter1 Gebruiker

Hoe wil je het water er uit bakken, een aardappel bestaat voornamelijk uit water. Gooi eens een plofkip file in de koekenpan, daar blijft een stukje droog verschrompelt file van over. Een goede aardappel voor friet heeft een vrij zachte structuur een juist zetmeel gehalte  en een laag suiker gehalte. Met andere woorden, water bak je er niet uit kan ook niet, gooi maar eens een druppel water in je hete olie dan heb je het antwoord.

Beantwoorden

1 april 2017 om 16:54
peetpp Gebruiker

ik begin onderhand te begrijpen waarom die hollandse patat voor geen meter smeekt, geef mij maar de lekkere Belgische friet al dan niet met een air fryer …

Beantwoorden

2 april 2017 om 02:20
Susantigoon Gebruiker

@Globetrotter – Jij vanuit jouw ervaring als aardappelhandelaar, ik vanuit de mijne met ruim 40 jaar frites bakken, weliswaar thuis maar goed zeg het maar, ik vind het prima.

Weeg een partij rauwe aardappelfrieten vóór en na het voorbakken en verklaar mij het verschil is als dit (volgens jou) niet door wateruitscheiding zou komen. Groet.

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:43
Globetrotter1 Gebruiker

Susantigoon als het water eruit gebakken zou worden dan zou het vet/olie verschrikkelijk gaan spetteren, vet/olie en water gaan niet echt samen. Maar stel dat het wel kan, dan heb je na 1 x bakken een vervuilde pan met vet en een leeggelopen friet. Dan heb je dus enkel een knapperige korst. Het verschil in gewicht is simpel dat heet inbakken, voer deze test maar eens uit. Neem 2 aardappels 1 voor friet en 1 nicola, weeg die en snijd van beide friet en bak voor en af, wel van elkaar gescheiden houden natuurlijk. Weeg dan de friet van jouw aardappel en die van de nicola, je ziet dan dat de nicola friet hoegenaamd niet is afgenomen in gewicht en de ander wel. Dat heeft te maken met de structuur, zie het als biefstuk snel dicht schroeien anders gaan de vlees sappen verloren (smaak), dit gebeurd ook met friet bakken. Door de temperatuur schroeit het dicht en de sappen blijven er in. Dus conclusie nicola een slappe vette massa, en jou aardappel mooie goudgele friet knapperig  van buiten en smeuig van binnen.

Beantwoorden

1 april 2017 om 08:37
peetpp Gebruiker

Deze aanbieding is al eerder op iBood geweest, misschien interessant om ook die reacties en de antwoorden van de expert te lezen.

Beantwoorden

1 april 2017 om 08:44
fgeer Gebruiker

Een nadeel van deze apparaten is dat je er alleen voorbewerkt voedsel in kan gebruiken. Voorbewerkt voedsel, juist ja veels te veel zout er in! Ongezond! Gewoon frituurvet is dan nog altijd veel gezonder.

Beantwoorden

1 april 2017 om 08:59
peetpp Gebruiker

Begrijp ik niet goed, snacks zijn idd zout en blijven zout ook in gewoon frituurvet en voorgebakken frites zijn toch niet zout, dat voeg je achteraf toe indien gewenst en idd verse frites beter in gewoon frituurvet. Een air fryer is eigenlijk een mini hete lucht oven waarmee je zoveel meer kunt dan een frituurpan met  frituurvet. De voorgebakken frites in een air fryer zijn in ieder geval een stuk minder vet, kan mijn gevoelige maag van meespreken en frituurvet dient ook regelmatig ververst. Eigenlijk spreken we hier over verschillende producten.

Beantwoorden

1 april 2017 om 09:02
pcraenme Gebruiker

Vreemd… er gaat hetzelfde voedsel in als in een normale frituurpan met frituurvet volgens mij en dan lijkt mij bakken zonder frituurvet toch een heel stuk gezonder?

Ik zelf gebruik al zo’n 2 jaar een Philips airfryer en het bakken van frites, snacks maar ook vlees gaat prima. Kippeboutjes/drumsticks of een beenhammetje… gaat perfect en sneller dan in een normale oven. Ook tosti’s smaken heerlijk en gaat veel sneller dan in een tosti apparaat. Je kunt er zelfs ook cake en brood in bakken, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Waar ik minder tevreden over ben is het schoonmaken. De bak en het mandje zijn prima te doen, maar binnenin het apparaat en dan met name het gebied boven het verwarmingselement, zijn bijna onmogelijk om schoon te maken. Als je voedsel bereidt dat spat (b.v. vlees) dan is het verstandig een spatdeksel te gebruiken. Daar kwam ik helaas te laat achter. Of het schoonmaken van deze Inventum ook zo problematisch is weet ik niet.

Beantwoorden

1 april 2017 om 09:36
K-Noord Gebruiker

Dit klopt echt niet, je kunt heel erg veel meer met een Airfryer dan alleen voorbewerkt voedsel bereiden en omdat je geen vet of olie gebruikt is het echt veel gezonder dan frituren.

https://www.airfryerweb.nl/6-beginnersvragen-over-de-airfryer-beantwoord/

Beantwoorden

1 april 2017 om 09:49
rob kooijmans Gebruiker

Heb de vorige IBood Inventum airfryer ( kleiner en niet digitaal ) en ben zeer tevreden. In sommige opzichten zal een frituurpan voordelen hebben, maar die wegen wat mij betreft niet op tegen de nadelen ( vette walm,stank, regelmatig vet vervangen, schoonmaken etc. ). Had ik hem nog niet dan zou ik hem nu voor deze prijs zeker aanschaffen. Ik snap de bewering dat Philips veel beter is niet zo goed, ze werken allemaal met hete lucht en zitten zo’n beetje hetzelfde in elkaar…..

Beantwoorden

1 april 2017 om 10:07
J. Terpstra Gebruiker

Koop de Philips (zwaarste uitvoering- 1400 Watt) en je wilt niet meer zonder !! Patat (hele zak @ 750 gram in een keer-paar keer opschudden). snacks, zoals (oven) kroketten, saucysen-broodjes, rollades en hammetjes, zalm, kip (-pepoten) etc. Verdiep je even in recepten op het internet…het werkt ECHT goed, maar neem een “volwassen” apparaat met voldoende vermogen !! Goedkoop is duurkoop !

Beantwoorden

1 april 2017 om 10:18
J. Terpstra Gebruiker

Sorry, Philips is meer dan 2000 watt !! i.p.v. door mij hierboven vermelde 1400 watt.

Beantwoorden

1 april 2017 om 10:27
peetpp Gebruiker

Dacht het al en deze Inventum is 1500 watt wat m.i. ruim voldoende is voor een mand van 2.5 liter, heb deze gescoord bij de Hunt en tot hiertoe vind ik de frietjes erg lekker, voorgebakken Oven Mc Cain, een portie van 200 gram klaar op 8 tot 10 minuten op 200 of 180 graden zonder toevoeging olie. Heb ‘m pas deze week ontvangen en tot hiertoe alvast geen spijt van, lijkt me een ideaal voor kleine gezinnen en/of een lekker tussendoortje. Kleine porties zijn in ieder geval sneller klaar dan in de klassieke frituurpan.

Beantwoorden

1 april 2017 om 10:46
Janneman99 Gebruiker

Ik gebruik ruim drie jaar een Philips en deze bakt perfect knapperige frites, je maakt er ook gebakken aardappeltjes mee; snacks en je hoeft niet noodzakelijk ovenkroketten te gebruiken alleen kleuren gewone kroketten niet goudbruin maar voor de smaakt maakt het niet uit. Geen vette aanslag en stank in huis en je hoeft er ook niet bij te blijven tijdens het bakken zonder dat hij in de fik vliegt zoals bij vet frietpannen, dus val na het stappen gerust in slaap.

Beantwoorden

1 april 2017 om 10:54
peetpp Gebruiker

dacht het al, ben nog beginneling, had eerst speciale oven frites van Mc Cain gekocht, mooi bruin en erg lekker maar relatief duur, heb nu gewone voorgebakken frites van het huismerk gekocht en benieuwd hoe die smaken, de kleur zal mij worst wezen zolang ze maar lekker zijn. Heb wel ergens gelezen dat gewone kaaskroketten bvb openspringen en die speciale een dikkere jasje hebben, heb jij daar ervaring mee of enkel met aardappelkroketten?

Beantwoorden

1 april 2017 om 11:22
Ronaldo26 Gebruiker

Dus niet de goedkoopste wordt op Marktplaats aangeboden voor 65 euro inclusief verzendkosten Advertentie a1083712515

Beantwoorden

1 april 2017 om 12:04
peetpp Gebruiker

heb ooit één keer op Marktplaats gekocht en nooooooit meer, zuiver spambericht als je het mij vraagt

Beantwoorden

1 april 2017 om 12:22
eva864 Gebruiker

Eigenlijk bestel je bij Inventum zelf (je moet doorklikken om te bestellen). Gaat om (een) nieuw(e) toestel(len) met lichte verpakkingsschade. Dus in die zin misschien betrouwbaarder dan sommige andere Marktplaatsadvertenties.

Beantwoorden

1 april 2017 om 15:19
Moderator Paul Moderator

Tja, zo goed als nieuw en verpakking licht beschadigd is niet hetzelfde als volledig nieuw. 
Of dat het prijsverschil waard is, zal een persoonlijke afweging zijn. Het is echter geen identieke aanbieding.

Beantwoorden

1 april 2017 om 16:55
cdenauw Gebruiker

Wel raar dat net jij dit zegt Paul. Bij het aanbieden van refurbished toestellen doet iBood namelijk net hetzelfde: Zo goed als nieuw, geen originele verpakking, met verloopstekker,… En last but not least, de afgebeelde korting wordt dan nog berekend op de adviesprijs van een nieuw toestel. Dit is dus een beetje het verhaal van de pot en de ketel …

Beantwoorden

1 april 2017 om 17:18
ThomasJns Gebruiker

+1! klopt als een bus..nog al zo’n dingen meegemaakt, ik stop ook met het shoppen hier op ibood, zooo een waw deals zijn het ook niet + met de verzendkosten (en tijden) kom je slechter uit dan elders te bestellen

Beantwoorden

1 april 2017 om 17:44
Moderator Paul Moderator

Beste cdenauw en ThomasJns,

Het gaat hier om een vergelijking van de dealprijs met een verkoopprijs elders. 
Aangezien de conditie van beide producten niet hetzelfde is, is het niet een identieke aanbieding.

De adviesprijs bij een refurbished product is een hele andere discussie. Ik ben het met je eens dat dat een beetje krom lijkt. Er worden echter geen aparte adviesprijzen vastgesteld voor refurbished producten.
Uiteindelijk gaat het erom of de dealprijs bij iBOOD gunstiger is dan wat je bij een andere aanbieder moet betalen voor het identieke product, en is de adviesprijs daarbij iets minder relevant.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

1 april 2017 om 23:13
eva864 Gebruiker

in de advertentie op Marktplaats waar Ronaldo26 naar verwees, staat inderdaad “conditie: zo goed als nieuw”, maar verder ook “Nieuwe Inventum hetelucht friteuse GF254HLD met lichte verpakkingsschade. Normaal € 119,99 nu voor slechts € 65,- inclusief verzendkosten. Kortom, 45% korting vanwege verpakkingsschade.”. De “zo goed als nieuw” slaat dus op de verpakking, het toestel zelf is wel nieuw.

En voor de volledigheid : in de deal op de website van Inventum zelf staat idd ook “staat: zo goed als nieuw”, maar ook “Reden verkoop: verpakking licht beschadigd“. Dus ook daar blijkt dat de “zo goed als nieuw” om de verpakking draait en niet om het toestel.

Toch zelfde conditie van het product dus.

Beantwoorden

1 april 2017 om 23:24
Moderator Paul Moderator

Hallo Eva,

Ik gaf al aan dat er weinig verschil is, maar er is wel een verschil.
Inventum schrijft “Staat: zo goed als nieuw”
Dat heeft betrekking op de staat van het product en niet op de staat van de verpakking. 
Als alleen de verpakking licht beschadigd zou zijn, hadden ze de staat anders omschreven.
De link naar de advertentie op Marktplaats werkt niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Bij iBOOD krijg je een onbeschadigde verpakking en een product in volledig nieuwstaat, dus toch niet geheel identiek. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

2 april 2017 om 09:01
eva864 Gebruiker

De link naar Marktplaats werkt bij mij perfect. Je zou natuurlijk ook het advertentienummer dat Ronaldo26 plaatste (a1083712515) kunnen googlen – je krijgt dan slechts 1 hit, dus verwarring is niet mogelijk.

En  ja, daar is de verpakking beschadigd en bij jullie (mogelijk) niet op moment van verzending, maar dat is nog iets anders dan op moment van levering – en ik dacht dat het bij prijsvergelijking ging om de staat van het product, niet van de verpakking?

Zoals eerder al aangegeven geeft ook Inventum zelf aan dat de reden van verkoop een licht beschadigde verpakking is en dus niet een beschadigd product. Het is natuurlijk gemakkelijker om hier even “over te lezen”, maar het zou van net iets meer respect naar jullie klanten getuigen als jullie wat eerlijker omgingen met dit soort dingen en niet krampachtig zouden blijven proberen de dingen in jullie richting te draaien.

Beantwoorden

2 april 2017 om 23:32
Moderator Paul Moderator

Beste Eva,

Blijkbaar interpreteren wij de tekst van Inventum allebei op een andere manier. Dat kan.
Ik heb slechts willen wijzen op de verschillen en ben zo soepel geweest om de link te laten staan. 
Jammer dat jij mijn behulpzaamheid opvat als proberen dingen in de richting van iBOOD te draaien.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

1 april 2017 om 12:18
Lovejoy Gebruiker

@Inventum-Expert

Ik vraag me af of zo’n digitale display wel zo’n voordeel is. Een paar vragen over de verschillen tussen deze digitale variant en de analoge modellen van Inventum.

Ik neem aan dat de analoge temperatuurknop op de laatst gebruikte waarde blijft staan. Is dat met de digitale versie ook zo of springt die na uitzetten op nul/de laagste waarde en moet je die elke keer weer opnieuw instellen?

De gebruiksaanwijzingen laten zéér te wensen over. Wat is bijv. de laagste temperatuur waar je analoge en deze digitale versie op kunt instellen? Is daar verschil tussen?

Hoe werken de knopjes van deze digitale versie bij het instellen van temperatuur en tijd? Wat is de stapgrootte? Gaat de temperatuur in stappen van 10 graden of anders? Gaat de tijd in hele minuten of anders? Is er een autorepeat bij ingedrukt houden?Als je een apparaat meestal op dezelfde temperatuur gebruikt, stel 180 graden, dan hoef je bij een analoge dus niets te doen vermoed ik terwijl je bij de digitale misschien elke keer 18 maal op het Temp + knopje moet drukken. En voor instellen van bijv. 20 minuten baktijd 20 maal een minuut erbij drukken met het knopje terwijl je de analoge knop in één keer een slinger geeft naar 20 minuten.

Ik vraag me dus af of een analoge niet veel sneller in het gebruik is. Je zult bij de digitale dan de resterende tijd misschien op de seconde nauwkeurig op de display kunnen aflezen maar ik neem aan dat de draaiknop ook gewoon terugdraait en je de stand daarvan vrij makkelijk kunt aflezen.

Graag AL mijn vragen beantwoorden. Alvast bedankt.

Beantwoorden

1 april 2017 om 13:10
Lovejoy Gebruiker

Komt die expert nog uit zijn bed vandaag iBood? ;)

Beantwoorden

1 april 2017 om 17:09
peetpp Gebruiker

de expert heeft er vandaag geen zin in, heb deze gekocht bij de hunt en kan wel enkele vraagjes beantwoorden

- onthoud niet de stand stand en begint altijd op de hoogste temperatuur dus 200° om bij elke klik op te temp knop te verhogen

met 10° dus 200->150->160->170->180->190->200

- de plus en min tijd knoppen verspringen elke keer met 1 minuut en als je blijft drukken met 10 minuten ineens maar dat gaat zo snel dat het erg onpraktisch werkt vind ik, de teller gaat van 0 tot 60 minuten

het digitale display ziet er wel erg mooi uit maar vermoed  dat de draaiknoppen minstens zo handig zijn en ook langer meegaan … al hoop ik het tegendeel

Beantwoorden

1 april 2017 om 13:46
TakahashiPoedel Gebruiker

Op kieskeurig is men wel tevreden over het analoge model. Lijkt mij ook handiger, kan minder aan stuk.

Beantwoorden

1 april 2017 om 14:10
Lovejoy Gebruiker

Ook dat ja. Zou daardoor wel eens aanzienlijk langer mee kunnen gaan. Die tijd plus/min toetsjes zijn dan ook een vreselijk slecht idee. Oeverloos bewerkelijk. Daarom wil ik ook geen magnetron kopen met dergelijke knopjes en ook niet met een even onhandige draaiknop voor de tijdsinstelling.

Dáár wil ik juist wel een (complete) digitale invoer, met een cijfertoetsenbordje. Die heb ik nu ook en die werkt enorm efficiënt en erg snel. Alleen schijnen alle fabrikanten te denken dat we hier in Nederland/Europa allemaal een draaiknop of die +/- toetsjes op de magnetron willen want andere zijn hier niet meer te koop. In de VS is wel genoeg keus op dat gebied en zijn exemplaren met cijfertoetsen voldoende te koop maar hier niet meer.

De meeste mensen wéten ondertussen niet beter meer en weten niet hoeveel handiger die cijfertoetsjes als user interface werken en denken dat zo’n draaiknop of die +/- toetsjes hóren en modderen daar maar mee door.

Beantwoorden

1 april 2017 om 21:17
rokke1 Gebruiker

ik wil een bestellen,kan alleen in nederland geleverd worden?? waarom niet in belgie?

Beantwoorden

1 april 2017 om 22:54
Moderator Paul Moderator

Beste rokke1,

Waarschijnlijk bevind jij je niet op ibood.be maar ben je op ibood.nl terechtgekomen. 
Hierbij de link voor BE en de link voor NL om deze air fryer te bestellen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

2 april 2017 om 02:08
Red Rheino Gebruiker

Vind het zo jammer, jullie schermen met 24 uurs aanbiedingen, dus als ik jullie email ( wat trouwens elke dag later lijkt te komen ) tegen half 5 ’s morgens krijg terwijl de adv om 0.00 ingaat en ik door omstandigheden buiten schuld om dan net na middernacht wil bestellen krijg ik nul op rekest …….. 24 uur na 04.30 is bij mij niet 00.30 uur. Maar goed, ik lees nu ook hele verschillende verhalen over het apparaat en de prijs. Ben wel benieuwd waarom de email steeds later lijkt te komen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.