2 april 2017 om 00:00
iBOOD

iRobot Roomba 876 Robotstofzuiger | XLife Accu

Product expert aanwezig

iRobot Roomba 876 Robotstofzuiger

Elke dag bij thuiskomst een spik en span huis: de Roomba 876 maakt het mogelijk.

Specificaties

Merk: iRobot
Type: Roomba 876
Garantie: 2 jaar

• Werkt met drempels, afstapjes
  • Onderhoudsvriendelijk
  • Extra krachtige XLife accu

Filtertype: HEPA-stijl

Laadtijd: < 3 uur
Looptijd: tot 90 minuten

Geluidsniveau: 58 dB
Voltage: 220 V

Verpakkingsinhoud: iRobot Roomba 876 incl. HEPA-filter, zijborstel, 2 AeroForce-extractors; Home Base met geïntegreerde netvoeding; Auto Virtual Wall incl. 2 AA batterijen; extra HEPA-filter; reeds geïnstalleerde iRobot XLife Extended Life accu

Afmetingen: 35.3 x 35.3 x 9.2 cm (LxDxH)
Gewicht: 3,8 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @iRobot-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

2 april 2017 om 01:19
bijstra Gebruiker

Wat zijn de min punten van de 876?      Behalve de app ;-)

Dit type kom je weinig tegen, hoe komt dat?

Beantwoorden

2 april 2017 om 07:38
bvankuik Gebruiker

Pak gewoon een willekeurige review van een 800-serie model. Ik ben geen expert, maar heb zelf twee roomba’s (een 505 en een 650) en heb niet de indruk dat binnen zo’n serie de verschillen erg groot zijn, behalve op details als type filter, type borstel, accu, enzovoort.

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:01
Official Product Expert iRobot-Expert Official Product Expert

Dit is een model uit de  iRobot Roomba 800-Serie.

Beantwoorden

2 april 2017 om 06:49
kikke002 Gebruiker

Ik heb zelf sinds kort de 765. Bevalt tot op heden prima.

Is er vandaag wel een expert? De Inventum-expert schitterde gisteren door afwezigheid. Vond het verder storend dat niemand van de moderators daar ook maar enige aandacht aan heeft geschonken….

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:38
razor911 Gebruiker

Joh, dat was ook een verloren zaak. De hype met die dingen is al wel over.

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:02

Jazeker, er is een expert, heeft u een speciale vraag?

Beantwoorden

2 april 2017 om 07:51
bvankuik Gebruiker

Het lijkt een aardige aanbieding, dit model gaat op Amazon.de weg voor krap honderd meer.

Voor mensen die twijfelen: zelf heb ik twee Roomba’s. Het zijn werkelijk fantastische dingen. Ze zijn duurder dan de concurrentie maar gaan veel langer mee. Een vriend van me had een Neato: na 2 jaar kapot. Mijn eerste Roomba is nu 7 (!!) jaar oud. Er is een onderdeel kapot, maar omdat er zo’n gigantische community van nerds om Roomba hangt, kun je zeer goedkoop tweedehands 3D-geprintte onderdelen krijgen. Ook dingen zoals nieuwe accu’s, borstels, filters en wieltjes kun je voor een habbekrats krijgen op AliExpress, DealExtreme, eBay en Amazon.

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:07
Kartelschaar Gebruiker

Het lijkt niet alleen een aardige aanbieding, het is het ook! €100 is op dit bedrag een onwijs groot deel, zeker voor zo’n functioneel product.

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:19
thijs.adriaans Gebruiker

Voor een tientje meer heb je de 875 morgen in huis via een gedegen webshop met goede garantieafhandeling. Wat maakt het verschil met de 876 dat dit 100 euro waard is?

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:39
razor911 Gebruiker

Waarschijnlijk de batterijduur via die x-life batterij?

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:41
enibasify Gebruiker

Ik heb kleine drempeltjes bij de deuren in mijn huis. Kan hij hier overheen?

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:47
Globetrotter1 Gebruiker

Legt er aan hoe hoog de drempel is, maar anders kan de Roomba er altijd nog onder door.

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:05

De iRobot Roomba heeft in regel geen moeite met de meest gangbare drempels.

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:54
LaNina Gebruiker

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze en bijvoorbeeld de 650?

Via een vergelijkingssite zie ik weinig verschillen, de 650 heeft 1 decibel meer en de 876 heeft een hepa filter.

Wie kan helpen?

Beantwoorden

2 april 2017 om 09:27
fleur153 Gebruiker

Deze heeft een fijne batterij goed voor uren zuigplezier.

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:10

De iRobot Roomba 876 zuigt en maakt gebruik van z.g. twee tegen elkaar draaiende extraxtors i.p.v. borstels heeft daardoor veel minder onderhoud nodig. Door het Aeroforce systeem genereerd hij ook meer zuigkracht vergeleken met een 600-Serie en is de 876 uitgerust met een XLife accu met 50% langere levensduur.

Beantwoorden

2 april 2017 om 08:59
stummel Gebruiker

Algemene vraag voor iBood. Als je de app gebruikt zie ik nergens de verzendkosten staan (ook niet bij andere aanbiedingen). Lees ik er overheen of klopt dit?

Beantwoorden

2 april 2017 om 09:36
mister-olympic Gebruiker

Ik heb nu sinds 1 maand zo een Roomba en ben hier zeer tevreden over, maar soms rijdt hij sneller en botst hij robuust tegen de meubels aan. Waaraan zou dit kunnen liggen?

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:27

Roomba is uitgerust met sensoren en zou hij obstakels moeten “zien” en afremmen en inderdaad vervolgens “voelen” met welk obstakel Roomba te maken heeft. Zo zal hij bijvoorbeeld de skirt van een bed opzij duwen om toch ook onder het bed te reinigen terwijl Roomba zich van een hard obstakel zal afkeren. Van een afstand te beoordelen lijkt het erop dat de Roomba een bepaald obstakel niet of lastiger ziet, hoe dat komt vind ik lastig van afstand te beoordelen.

Beantwoorden

2 april 2017 om 09:43
Euros Gebruiker

@ productexpert.

Onlangs kocht ik hier de 765 PET versie, dit op basis van enkel positieve reacties. 
(Wat echt uitzonderlijk is op dit forum)

Nu ondervinden we wel dat de robot een patroon nalaat op de ondergrond die hij gereinigd heeft. Hij trekt overal lijnen.
Op onze tegelvloer krijg je deze weg met stevig dweilen. Echter onze laminaat op de slaapkamer is eraan voor de moeite.

De handleiding zegt hierover niks. Hoe kunnen we dit voorkomen?
Als ik de onderkant van het toestel bekijk kan ik ook niks vinden dat zulk een lijn aftekening kan nalaten.
Alle wielen en borstels zijn zachter materiaal dan de vloer …

De vrees bestaat dat na verloop van tijd dit niet meer te verwijderen valt uit onze tegels en dan ben ik niet echt tevreden om 500 euro betaald te hebben om de vloerbedekking van mijn gehele huis beschadigd te krijgen…

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:15

Vervelend en van afstand lastig te beoordelen. Wanneer u wilt kunt u uw gegevens en klacht via iBOOD doorzetten?

Edited by: Wessel Webcare
Beste Euros,

Op dit moment kan ik nog geen e-mail of serviceverzoek in je account vinden. Dit hoeft ook niet meer, ik heb zojuist je melding met aanvullende informatie doorgezet naar iRobot doorgezet. Je zal binnenkort antwoord ontvangen van een van ons.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

2 april 2017 om 18:47
kikke002 Gebruiker

Wij hebben ook de 765 PET, maar herken dit probleem niet.

Beantwoorden

2 april 2017 om 11:45
LaNina Gebruiker

Hoe gaat de roomba om met een hardstenen vloer? Erg krasgevoelig namelijk

Beantwoorden

2 april 2017 om 11:49
Euros Gebruiker

zie mijn post van 9h43.
Bij ons dus niet probleemloos. En ik zie er ook niet onmiddellijk een verklaring voor.
Ik wacht op de productexpert zijn inzichten.

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:18

Lastig van een afstand te beoordelen maar komt het soms voor dat de hardstenen vloer toch zachter is dan men aanvankelijk verwacht en is een rubberen front wieltje dan de remedie.

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:34
Euros Gebruiker

Hoe kunnen we dit oplossen dan? Ik heb de initiële vraag idd doorgegeven via de ibood contactdienst.

Beantwoorden

2 april 2017 om 16:37

iBOOD zal contact opnemen met de leverancier.

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:00
kbonnare19770928 Gebruiker

Kan dit ding ook overweg met een poly-urethaan gietvloer?

Beantwoorden

2 april 2017 om 12:19

Jazeker, geen probleem, velen gingen u al voor.

Beantwoorden

2 april 2017 om 16:51
fibonacci1597 Gebruiker

Wat is het verschil tussen de Roomba 866 en 876?

Beantwoorden

2 april 2017 om 16:58
fibonacci1597 Gebruiker

Weinig verschil te vinden tussen de 865-866-875-876

Beantwoorden

2 april 2017 om 17:11
fibonacci1597 Gebruiker

Expert? Kun je wat duidelijkheid geven? Wat zijn de verschillen?

Beantwoorden

2 april 2017 om 19:05
fibonacci1597 Gebruiker

Hallo?

Beantwoorden

2 april 2017 om 17:31
FeierWorks Gebruiker

Ik heb onlangs hier de 765 PET besteld. In het begin was ik zeer ontevreden. Hij stopte met kuisen voordat de ruimte volledig proper was, en sloeg hele stukken over. Maar! Na wat kleine aanpassingen aan onze inrichting, vindt hij zijn weg veel beter.

Ik was in het begin zeer sceptisch, maar nu ben ik een overtuigde robotstofzuigergebruiker. Telkens je de stofbak ledigt, sta je versteld van al het vuil dat hij meeneemt.

Ik ben een tevreden klant, en kan iedereen een robotstofzuiger aanraden (ook als je een minder voor de hand liggend grondplan hebt thuis).

Beantwoorden

2 april 2017 om 18:50
kikke002 Gebruiker

Herkenbaar inderdaad. We hebben het de 765 PET iets makkelijker gemaakt door de bank iets anders op te stellen. Als je het niet te ingewikkeld maakt vindt de Roomba prima zijn werk en levert dan dito werk.

Beantwoorden

2 april 2017 om 23:00
nimo84 Gebruiker

Dus ik moet mijn huiskamer anders inrichten zodat en robot z’n werk beter gaat doen? Ik denk niet dat dit de bedoeling is..

Beantwoorden

3 april 2017 om 00:59
kikke002 Gebruiker

Je moet helemaal niets. Verbouwen al helemaal niet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.