5 april 2017 om 00:00
iBOOD

Ultimate Ears Boom 2 | Bluetooth | Waterbestendig

Ultimate Ears Boom 2 | Bluetooth

De Ultimate Ears UE Boom 2 is een robuuste IPX7 waterdichte 360° Bluetooth speaker met een strak design en een fijn geluid.

Specificaties

Merk: Ultimate Ears
Type: UE Boom 2
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown menu voor de beschikbare kleuren

• Robuuste 360° speaker
  • IPX7 waterdicht, schokbestendig
  • Bluetooth, NFC, Aux In

Te pairen met maximaal acht Bluetooth apparaten - twee tegelijk max.
Draadloos muziek afspelen / streamen naar de 2 UE Boom 2 van één bronapparaat
Profielen: Bluetooth® wireless audio profile [Advanced Audio Distribution Profile (A2DP)]
Telefoongesprekken voeren is mogelijk mits je smartphone het Bluetooth® Hands-Free Profile (HFP1.5) ondersteunt

Maximaal bereik: ongeveer 33m (100 ft).
NFC (passive) geschikt - (werkt met actieve NFC enabled apparaten - Android Jellybean en hoger)
3.5 mm audio output

Maximaal geluidsniveau: 90dBA
Frequentiebereik: 90Hz - 20kHz
Drivers: twee 45mm actieve drivers en twee 45mm x 80mm passieve radiatoren
IPX7 gecertificeerd: UE Boom 2 kan tussen één en dertig minuten ondergedompeld worden in ondiep water

Oplaadbare Lithium-Ion Batterij: gaat tot 15 uur mee (op te laden via micro USB)
Laadtijd: 2.5 uur

Diameter: 67 mm
Hoogte: 180 mm
Gewicht: 548 gram

5 april 2017 om 07:44
madelo Gebruiker

Niemand?

Heb hem besteld, heeft heel goeie reviews, een vergelijkt de kwaliteit zelfs met een Bose speaker van 400$ – anderen zeggen dat de bass-tonen niet optimaal zijn, maar voor deze prijs lijkt het me een koopje. (goedkoopste kortingsprijs die ik online vond was €120)

Schok -en waterdicht is ideaal voor aan het zwembad op vakantie!

Beantwoorden

5 april 2017 om 07:49
stefverv Gebruiker

Heb er hier zo eentje in huis. Erg content van.

Geluid is goed (bastonen zijn inderdaad niet optimaal maar wel sterk genoeg), hij kan flink luid en de batterij gaat lang mee. Voelt ook erg stevig en robuust aan.

Zeker een aanrader dus voor mensen die een draagbare speaker zoeken.

Beantwoorden

5 april 2017 om 08:57
bregt.b Gebruiker

Goeie Speaker, heb hem onlangs bij de mediamarkt gekocht voor 106€. Dus zeker een dealtje.

Voor zo een kleine speaker is het geluid echt wel goed.

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:50
David_NL Gebruiker

Bij de MediaMarkt ligt ie gewoon in de schappen voor €99.

Als je hier de verzendkosten en de levertijd (om nog maar te zwijgen over garantie afhandeling) dan haal ik hem toch liever in de MediaMarkt.

https://www.mediamarkt.be/nl/product/_ue-draadloze-luidspreker-boom-2-brainfreeze-1508752.html?rbtc=twe%7Cpf%7C1508752%7C%7Cp%7Cstandard%20feed%7C

Beantwoorden

5 april 2017 om 11:04
Katje007 Gebruiker

…alsof garantievoorwaarden en -behandeling bij Mediamarkt zo optimaal zijn !!

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:07
zwasie Gebruiker

Wou net zeggen, als er 1 winkel is waar je niet moet zijn voor garantie of herstellingen dan is het wel Mediamarkt.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:18
Diether1985 Gebruiker

@Ibood:

Wat is vermogen? W of Wrms?

Hoeveel mAh heeft de batterij?

Is er ook een adapter bij om op te laden, en zo ja: hoeveel A?

DANK U!

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:34
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er wordt een oplaadkabel meegeleverd, de hoeveelheid A is mij onbekend, evenals de hoeveelheid mAh.

Wel kan ik aangeven dat de accuduur tot 15 uur is en de oplaadtijd 2,75 uur.

Het vermogen van de speaker is niet bekend.

Beantwoorden

5 april 2017 om 15:06
beefz0r Gebruiker

Naar mijn weten is vermogen bij speakers altijd de RMS waarde (15W in dit geval), maar hier zou ik niet te veel belang aan hechten. Ook is Ah geen waarde die bepaalt hoe lang de speaker mee zal gaan of hoe lang de accu moet opladen

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:25
jansvelt Gebruiker

Hi,

heb vorig jaar een ue Boom 2 gekocht en die presteert boven verwachtingen naar mijn mening.

Zo een goed geluid uit zo een klein speakertje had ik nooit verwacht.

Ook voor een bescheiden en spontaan feestje doet hij het prima.

Nu in blijde afwachting op de tweede, om ze aan elkaar te koppelen en een (nog) ruimere sound te verkrijgen.

Enige minpuntje is het niet kunnen koppelen via WIFI, maar met Chromecast Muzic valt dit wel op te lossen denk ik..

Robuste behuizing, waterdicht, lange accuduur, heel draagbaar.. das (soms letterlijk) mooi meegenomen!

Ben van nature niet snel tevreden maar dit is écht nog eens een goed product, en nee, ik bezit geen aandelen bij UE ofzo.. :)

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:29
WilfriedVP Gebruiker

bij vorige aanbieding gekocht, stevig degelijk ding dat mooi geluid geeft..

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:42
Davydeschamphelaere Gebruiker

Hi,

Is deze speaker te vergelijken met de Jabra Solemate? Iemand ervaring met beide toestellen?

Ik heb een Jabra Solemate besteld, maar twijfel om mij een UE Boom 2 te bestellen in de plaats.

Beantwoorden

25 april 2017 om 08:05
kalou52 Gebruiker

Heb zojuist in mijn winkel wagen toegevoegd en via Ideal netaling gedaan. Geld is van mijn bank rekening afgehaald, vervolgens ben ik doorverwezen naar ibood website waar ik op een pagina ben gekomen waarbij er staat dat er iets fout is gegaan. Product stat nog in mijn winkel wagen. Betaling is afgerond, graag hulp hiervoor.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.