5 april 2017 om 00:00
iBOOD

Acer Aspire 15,6” Laptop | 8 GB | i5 | 256 GB SSD

Product expert aanwezig

Acer Aspire 15,6” Laptop | i5, 8 GB

Werken, films kijken of zelfs wat licht gamen; deze Acer Aspire doet het moeiteloos.

Specificaties

Merk: Acer
Type: Aspire F5-573G-5492
Garantie: 2 jaar

• i5-processor en 8 GB RAM
  • Razendsnelle 256 GB SSD
  • Met GeForce 940MX videochip

Besturingssysteem: Windows 10 Home

Processor: Intel Core i5-7200U
Architectuur: Intel Kaby Lake
Klokfrequentie: 2,5 GHz
Max. klokfrequentie: 3,1 GHz

Werkgeheugen: 8 GB (DDR4)
Opslag 1: 256 GB SSD
Opslag 2: 1 TB HDD (5400 rpm)

Schermdiagonaal: 15,6”
Schermresolutie: 1920 x 1080 (141 dpi)
Schermverlichting: Direct-LED
Schermcoating: Mat
Beeldverhouding: 16:9

Videokaart: NVIDIA GeForce 940MX

Poorten: HDMI, 2x USB 3.0, 2x USB 3.1 (Type-C, G1, 5 Gb/s), ethernet, multiformat kaartlezer, koptelefooningang
Ethernet: 1 Gbps
Wifi: 802.11a/ac/b/g/n (5 GHz-ondersteuning)
Bluetooth: 4.0

Multitouch-touchpad
Numeriek toetsenblok
QWERTY

Afmetingen: 28.5 x 381.6 x 259 mm
Gewicht: 2.3 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 11:45 tot 22:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Acer-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

5 april 2017 om 00:04
adnanticus Gebruiker

Dikke aanbieding! FHD scherm, SSD, i5, en 8GB mem. Perfect:D

Beantwoorden

5 april 2017 om 00:06
adnanticus Gebruiker
5 april 2017 om 00:15
bbmedia Gebruiker

Alleen verkrijgbaar bij de Mediamarkt. Laat dat nou net de eigenaar zijn van iBood… Waarschijnlijk dus een partij die de winkel uit moet.

Beantwoorden

5 april 2017 om 00:23
adnanticus Gebruiker

Prima toch? Als je 150 euro korting krijgt hoor je mij niet zeuren…..

Beantwoorden

5 april 2017 om 08:44
Bleats Gebruiker

Nog een aanvulling, de blauwe vrienden hebben het model met 128GB SSD en voor de rest gelijk voor ook 150 euro meer. Dus als Mediamarkt niet mag gelden, dan is het nu 150 euro korting en een dubbel grote SSD.

Beantwoorden

5 april 2017 om 00:13
MilleniumFalcon Gebruiker

Voor dit bedrag idd echt een hele degelijke laptop voor dagelijks gebruik.

QWERTY toetsenbord is neem ik aan gewoon US-int.? 

Beantwoorden

5 april 2017 om 00:23
oinkoink12 Gebruiker

Wat zijn daar nou de gradaties in eigenlijk.

1 keer per maand

wekelijks gebruik

dagelijks gebruik

altijd aan?

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:38
MilleniumFalcon Gebruiker

Voor 1x per jaar vind ik hem niet geschikt, dan is hij te duur ;-)

Wat ik meer bedoelde: Voor standaard gebruik (internet, werk, lichtere spellen) is hij zeer degelijk.

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:44
Official Product Expert Acer-Expert Official Product Expert

Klopt helemaal QWERTY = US-INT.

Beantwoorden

5 april 2017 om 15:07

Deze laptop is perfect voor dagelijks gebruik

Beantwoorden

5 april 2017 om 07:21
wbree Gebruiker

Jammer dat deze laptop geen mat scherm heeft anders had ik hem besteld.

Beantwoorden

5 april 2017 om 08:08
Roger Valkering Gebruiker

Idd, als het een mat IPS scherm had gehad, dan had ik m besteld. Jammer.

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:52

Goedemiddag,

Deze laptop bij IBOOD heeft een Mat scherm.

Er was verwarring omdat er 2 modellen in de markt zijn:

ACER Aspire F5-573G-55Y0 Glanzend scherm

ACER Aspire F5-573G-5492 MAT scherm (Ibood aanbieding)

Beantwoorden

5 april 2017 om 07:42
FlorisLBos Gebruiker

Een korte vraag; klopt het dat deze laptop geen verlicht toetsenbord heeft?

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:30

Goedemiddag,

Deze laptop heft een verlicht toetsenbord.

Beantwoorden

5 april 2017 om 07:47
StevenNijhuis Gebruiker

Mijn zoon is aan het sparen voor een game-laptop. Aangezien deze in de omschrijving heeft staan voor licht gamen, wens ik mijn zoon bij deze succes!

Beantwoorden

5 april 2017 om 08:37
HetGezegde Gebruiker

Dan wil ik je de Omen serie van HP adviseren die nu toevallig ook op iBOOD staat.

Full HD, mat, IPS scherm.

8GB DDR4 geheugen met een snelheid van 2133MHz

Een SSD en een HDD, dus snel en ruimte genoeg.

SSD kan vervangen worden door een NVMe SSD: wordt volledig ondersteund. Gaat dan tot 6 keer sneller (500MB/s >> 3000MB/s)

Grafische kaart gamed prima: GTA5 en o.a. StarWars Battlefront zijn geen probleem op hoge settings. Grafische kaart is namelijk de GTX960M.

Hier een vergelijk tussen deze twee grafische kaarten:

http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-960M-vs-GeForce-940MX

Het verschil lijkt misschien niet zo groot, maar het is wel merkbaar.

Zie hier de laptop:

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/23219/57398/omen-by-hp-156-laptop-8-gb-ram.html

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:01
xkinkykongx Gebruiker

Ik hoop dat je zoon zelf een beetje na kan denken en niet luistert naar ” Het gezegde”  maar beter zelf even uitzoekt wat het beste is voor hem. Als hij echt wil gamen neem ik aan dat hij ook over twee jaar de laptop nog heeft een de nieuwste games wil kunnen spelen ? Ik vermoed dat “het Gezegde “voor I-bood werkt…

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:17
HetGezegde Gebruiker

Dat hier om info wordt gevraagd, duidt al op het feit dat de klant zelf niet precies weet hoe en wat te kiezen.

Daarnaast adviseer ik de Omen van HP. Dat is daadwerkelijk een gaming laptop. Zelf in gebruik en speelt alles prima af.

Beantwoorden

5 april 2017 om 17:31
Moderator Paul Moderator

Hoi kinkykong,

HetGezegde is geen medewerker van iBOOD, maar een behulpzame klant.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 april 2017 om 19:59
HetGezegde Gebruiker
5 april 2017 om 08:09
tufima Gebruiker

Wat houdt “licht gamen” in?

Wat voor spellen kan je wel spelen en welke niet?

Beantwoorden

5 april 2017 om 08:45
HetGezegde Gebruiker

In principe kun je hier best wel wat nieuwe games op spelen, alleen zul je de settings wat moeten aanpassen naar Medium. De vraag is of je de spellen er dan nog aantrekkelijk uit vindt zien. Maar misschien vind jij, zoals ik, gameplay belangrijker dan graphics en speel je ook wel eens wat oudere games.

Spellen als GTA 4 draaien hier prima op. Hoge settings zelfs. GTA 5 gaat ook nog lukken, alleen zul je op kwaliteit moeten inleveren.

Daarnaast is deze laptop niet dubbel gekoeld en is langdurig gamen niet erg goed voor de levensduur van het toestel. Een volwaardige game laptop is vaak vele malen beter gekoeld, maar ook duurder (€150 in dit geval).

Verder is 256GB niet overdreven veel als je wat games installeert. Je gaat dus toch ooit een grotere SSD moeten aanschaffen, en dat is nu nog duur, aangezien er geen ruimte is er een bij te plaatsen. Ook wil je na SSD geen HDD meer.

Games als League of Legenda, The Sims, oudere GTA games, Need for Speed, etc. (bijvoorbeeld de toptitels uit 2015) draaien nog.

Maar dat is het mooie van PC: je kunt de instellingen wijzigen, zodat veel spellen gewoon soepel speelbaar zijn.

Beantwoorden

5 april 2017 om 08:18
xkinkykongx Gebruiker

Als je een game laptop zoekt, dan is deze niet geschikt. Als je deze aan je zoon voorstelt wordt hij later niet blij van je. Het gaat om de video kaart, is het belangrijkste, de 940mx haalt op passmark een score van 1224. Dat is niet veel. Om te kunnen gamen en kunnen genieten van een Full HD scherm heb je wat ebters nodig. Deze site geeft NOg wat meer tekst en uitleg https://www.notebookcheck.nl/NVIDIA-GeForce-940MX.178624.0.html . Eigenlijk alles wat je wilt weten. Als je niet begrijpt wat er staat iemand vragen , niet zomaar iets kopen. Mijn zoon verwijs ik door naar de V&A sectie van tweakers, daar zijn meestal wel goede deals te vinden. En voorbeeld van light gaming : LOL https://www.youtube.com/watch?v=BDSWqzeNImg

Beantwoorden

5 april 2017 om 08:51
HetGezegde Gebruiker

Zelfs Overwatch draait prima op medium:

https://youtu.be/5co5iS4X4uo

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:03
xkinkykongx Gebruiker

Op medium, heb je daar een HD scherm voor ? Hou toch op man, jij probeert hier knikkers voor te doen als diamanten !

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:23
HetGezegde Gebruiker

Haha grappig mannetje ben jij volgens mij.

Dat hier een FHD scherm in zit, wil niet voor iedereen zeggen dat er ook echt op deze kwaliteit gegamed moet worden. Want waarom zouden er anders zulke laptops worden verkocht? Puur voor Netflix en YouTube heb je geen MX-kaart nodig. En op zo’n laptop ziet dat er prima uit en kun je, daarnaast als hobby, niet veeleisend, een game spelen.

Ik heb gewoon gelijk hoor. Maar jij kunt er volgens mij niet tegen dat sommige mensen iets anders zien dan jij. Want nogmaals: als jij hierop een game als League of Legends speelt of wat oudere spellen (op high settings) draait dat prima en maak je prima gebruik van je FHD scherm.

En daarnaast, nogmaals, hoeft niet iedereen z’n Anti- Aliasing op de hoogste waarde te staan.

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:33
HetGezegde Gebruiker

We zullen horen wat de @Product-Expert hierover te zeggen heeft.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:38

Gedemiddag,

Op deze laptop kun je rustig een game spelen.

Wil je de zwaarste instellingen gebruiken dan adviseer ik een Acer VX serie of Acer predator laptop.

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:15
SCHOL043 Gebruiker

Misschien domme vraag…. Ik zie dat er een Multitouch-touchpad aanwezig is maar op mijn huidige laptop zit een fysieke linker en rechter muis toets. Zit deze op dit Multitouch-touchpad geintegreeerd?

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:24
HetGezegde Gebruiker

Ja onderaan in de hoekjes zit een knopje onder het touchpad, zodat je op die plaats daadwerkelijk een klik hoort en voelt.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:38

Goedemiddag,

Klopt helemaal.

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:44
Kcinnayrekked Gebruiker

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen met een linkje naar een product van een andere aanbieder, maar ik heb laatst deze laptop gekocht:

*snap*

Nu zie ik deze aanbieding en twijfel ik om de Lenovo terug te brengen.. Iemand die mij kan vertellen of er nog verschillen zitten tussen deze 2 laptops behalve dat de Acer van hier voor €100 minder een 1TB HDD ingebouwd heeft + een TN paneel en de Lenovo geen HDD en een IPS scherm heeft?

Ook vraag ik me af waarom hier op iBood staat dat het scherm glanzend is en bij de mediamarkt staat dat het scherm mat is?:

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_acer-aspire-f5-573g-5492-1493572.html

Edited by: Sietse

Helaas zijn de linkjes naar andere producten als de aanbieding niet toegestaan. Betreft het verschil tussen de Mediamarkt website en iBOOD heb ik gevraagd of ze dit kunnen verklaren.

Beantwoorden

5 april 2017 om 10:10
Kcinnayrekked Gebruiker

Nog wat meer verschillen tussen iBood en MM:

DDR3L of DDR4 ? (klein verschil, maar toch)

MM: Aansluitingen: HDMI, VGA, LAN (RJ-45), USB 3.1 (Type-C), 2x USB 3.0, USB 2.0, hoofdtelefoon/microfoon combo

iBood: Poorten: HDMI, 2x USB 3.0, 2x USB 3.1 (Type-C, G1, 5 Gb/s), ethernet, multiformat kaartlezer, koptelefooningang

Beantwoorden

5 april 2017 om 15:09

Goedemiddag,

De laptop heeft een Mat scherm.

Beantwoorden

5 april 2017 om 15:44
Kcinnayrekked Gebruiker

Zou je ook nog antwoord kunnen geven op mijn andere vragen?

Zou je nog even antwoord kunnen geven op mijn overige vragen:

DDR3L of DDR4 (hier op iBood staat DDR4, op MM.nl DDR3L)

iBood: Poorten: HDMI, 2x USB 3.0, 2x USB 3.1 (Type-C, G1, 5 Gb/s), ethernet, multiformat kaartlezer, koptelefooningang

MM.nl: Aansluitingen: HDMI, VGA, LAN (RJ-45), USB 3.1 (Type-C), 2x USB 3.0, USB 2.0, hoofdtelefoon/microfoon combo

Ook staat hier:

Met GeForce 940MX videochip

Dat is de 2GB uitvoering gok ik? Ik heb nu de 4GB uitvoering, ga ik dat verschil merken? Zo ja, waarmee.

Beantwoorden

5 april 2017 om 20:09
HetGezegde Gebruiker

Er gaan dus twee verschillende modellen de ronde.

Deze betreft:

ACER Aspire F5-573G-5492 MAT scherm

De afbeelding laat o.a. een VGA aansluiting zien, op o.a. Tweakers.net komt dit in de specificaties niet naar boven. Daarnaast lijkt deze laptop op o.a. IceCat onvindbaar. Ik zou me daar persoonlijk niet al te druk om maken – USB poorten genoeg en HDMI kan met een verloop/kabel naar VGA (andersom niet).

De videokaart betreft inderdaad de 2GB uitvoering. Heb je exact dezelfde videokaart maar dan in 4GB? – dan zou ik zelf niet direct voor deze laptop gaan, aangezien jouw laptop dan nog helemaal niet zo oud is. Betreft het bij jouw een laptop van 3 jaar of ouder en was deze rond deze prijs, dan ga je er hoogstwaarschijnlijk op vooruit qua grafische kracht. Ga je dit merken? Ja dat kan alleen jij inschatten. Game je? Zo ja, welke games?

Verder kun je de prestaties op http://www.gpuboss.com vergelijken. Vul de GeForce 940MX in en de jouwe – check even of er significante verschillen tussen zitten.

Beantwoorden

5 april 2017 om 22:27
Kcinnayrekked Gebruiker

De laptop die ik nu heb is 2 weken oud, vandaar dat het precies dezelfde videokaart (940mx) is maar dan 4gb. Maar die kan ik kostenloos terug brengen als ik wil. Want deze is iets goedkoper en heeft 1tb hdd extra opslag.

Dus de afweging is; ips scherm + 2gb aan videokaart  geheugen inleveren voor 1tb hdd extra + TN scherm en 50 euro besparen.

Beantwoorden

5 april 2017 om 23:33
HetGezegde Gebruiker

Voor 50 euro verschil zou ik t niet doen. IPS en 2GB extra geheugen is chill.

Weet je wel of het GDDR3 of 5 is?

Mijn vorige Acer had twee modellen, een met een GT750M 2GB GDDR5 geheugen en 4GB GDDR3 geheugen. Dan is 2GB sneller geheugen beter in mijn ogen. Ik had die met 4GB, maar o.a. in GTA 4 werd dit niet eens volledig aangesproken.

En het is natuurlijk aan jou of je meer opslag belangrijk vindt en het niet erg vindt om in de toekomst een nieuwe, grotere SSD aan te schaffen. Heb zelf de 15″ Omen uit de HP aanbieding van momenteel hier op iBOOD: IPS scherm, dikke videokaart én zowel een SSD (reeds vervangen voor NVMe 960 van Samsung) en HDD. Ik zie mezelf niet zo snel een 512+GB SSD kopen. Heb echt wel ruimte nodig voor sommige games.

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:51
tufima Gebruiker

Ik heb nog 2 vragen:

* Hoe zit het met de garantie op de laptop als je deze via Ibood koopt? Loopt de garantie via Ibood of via een externe aanbieder?

* Is deze laptop voorgeinstalleerd met allemaal rotzooi programma’s, of zit er een schone versie van Windows 10 in zonder all die troep?

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:28
HetGezegde Gebruiker

iBOOD is verantwoordelijk om voor jouw garantiekwesties uit handen te nemen. Dus bij een probleem kun je iBOOD contacteren en zij zullen de fabrikant contacteren. Vaak gaat het wel sneller om direct de laptop bij de fabrikant aan te melden. En de service van Acer is zeer goed als je het mij vraagt.

En ja, de laptop is voorgeïnstalleerd met troep als McAfee en diverse toolbars. Je kunt vanuit Windows 10 kiezen voor een schone installatie nadat je de korte eerste installatie hebt afgerond.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:40

Goedemiddag,

Antwoord van HetGezegde klopt helemaal.

Beantwoorden

5 april 2017 om 20:04
adnanticus Gebruiker

Ook wat betreft het “troep” gebeuren? Als hij dan gelijk heeft dat het “troep” is, zet het dan niet op…..

Beantwoorden

5 april 2017 om 20:12
HetGezegde Gebruiker

Het is troep, want wat heb je aan een 30 dagen proefversie van McAfee? En wat heb je aan Acer Build Your Own Cloud of de Acer Portal? Ik zou het niet weten. Het is allemaal heel gemakkelijk te verwijderen en dit is een “dingetje” dat bij de meeste merken wel geldt. Simpel even herinstalleren of gewoon één voor één verwijderen en klaar. Voor McAfee wel even de removal tool van hun website (via Google kom je daar het gemakkelijkst: McAfee Removal Tool) downloaden en uitvoeren.

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:57
tufima Gebruiker

Oh en hoe doe je het trouwens zonder DVD speler in het apparaat?

Als je een oud spel op DVD hebt dat je wel spelen, hoe krijg je die er dan op?

Beantwoorden

5 april 2017 om 10:36
tufima Gebruiker

Laat maar. Al gevonden op internet. Externe DVD speler (te koop voor een paar tientjes) aansluiten via USB :)

Beantwoorden

5 april 2017 om 10:01
tufima Gebruiker

Is de expert er al?

Beantwoorden

5 april 2017 om 11:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Expert komt rond 11:45 online.

Beantwoorden

5 april 2017 om 10:33
tufima Gebruiker

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 10:00 tot 22:00op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status:@Acer-Expert

Beantwoorden

Goedemiddag,

Ik ben aanwezig.

Sorry Tufima, ik had oponthoud.

Beantwoorden

5 april 2017 om 10:34
teteringen Gebruiker

Op het plaatje zie ik een DVD speler. Deze staat nieet in dde Specs.

Zit deze er nu wel of niet in?

Beantwoorden

5 april 2017 om 10:38
tufima Gebruiker

Zit er niet in volgens mij.

Staat niet in de specs en uit de reviews bij mediamarkt wordt het ontbreken van de DVD speler als minpunt genoemd.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:41

Goedemiddag,

er is geen dvd speler aanwezig.

Beantwoorden

5 april 2017 om 11:59
Huibjuhh Gebruiker

Ik heb deze laptop en deze werkt perfect.

Zit een Hynx m.2 ssd met 256 gig

GeForce 940MX videochip is de snellere variant :P

Gen 7 processor is nooit verkeerd :)

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:00
Kcinnayrekked Gebruiker

Weet je zeker dat je precies deze uitvoering hebt?

Zo ja, is het een mat of glanzend scherm?

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:05
Huibjuhh Gebruiker

Glanzend

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:10
Kcinnayrekked Gebruiker

hmm.. erg apart dat iemand op MM een review schrijft voor exact dezelfde laptop met:

Pluspunten Snel opstaren.,Veel opslagruimte.,Mooi mat beeldscherm.,Lange accuduur van 12 uur.,Prima uiterlijk.,Muispad bestaat uit èèn geheel.
Minpunten Nog niet kunnen ontdekken.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:43

Goedemiddag,

Ik kom er op terug, ga het even uitzoeken.

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:21
jayb33 Gebruiker

Zijn de harde schijf en geheugen (makkelijk) te vervangen/uit te breiden.

Ik wil namelijk de SSD (850 Evo 2.5 inch) van mijn oude laptop in deze plaatsen.

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:32
HetGezegde Gebruiker

Jahoor. Onderkant openschroeven en deze er in 1 keer af halen. Dan kun je de SSD, 2,5inch, vervangen.

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:21
lovly_1 Gebruiker

@Acer-Expert,

bestaat deze variant er ook met een 17″ scherm?

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:46
lovly_1 Gebruiker

zelf deze gevonden, 17″scherm maar iets kleinere sdd (128)

voor 697,50…

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:44

Deze vaiant bestaat niet in een F serie met dezelfde Specs wel in een E5 serie

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:00
Tino89 Gebruiker

Ik heb nog geen verklaring gezien m.b.t. het matte/glanzende scherm verschil.. Komt de uitleg hierover nog? Zelf hoop ik dat de aanbieding ook een mat scherm betreft..

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:55

Goedemiddag,

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:04
Edvanzelm Gebruiker

Ik overweeg de aankoop: maar eerst nog twee vragen:

1. is het toetsenbord verlicht ??

2. is deze leve5baar zonder 1 TB HDD, dan wel op dezelfde plaats het plaatsen van nog een ssd ??

alvast bedankt voor de reactie.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:45

1. het is een verlicht toetsenbord.

2. deze is niet leverbaar zonder 1Tb HDD. ( dit kun je natuurlijk wel zelf doen)

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:25
tufima Gebruiker

Is de expert reeds aanwezig om vragen te beantwoorden?

Beantwoorden

Tino89 Gebruiker

Ik denk dat het lunchpauze is op IBOOD HQ

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:43
tufima Gebruiker

Er is op een aantal berichten geantwoord door de expert, maar niet op alle vragen.

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:50
Tino89 Gebruiker

Ik keek net via mijn laptop op het forum. Nu ik op mijn telefoon inlog zie ik ineens een stuk meer berichten, ondanks meerdere keren pagina vernieuwd te hebben.. hierdoor kreeg ik de indruk dat het erg stil was geworden op het forum, bij deze neem ik dus mijn woorden terug :)

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Onze Expert is druk bezig alle vragen te beantwoorden :-)

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:46
vblesane Gebruiker

Welke materiaal is er gebruikt voor de behuizing?

Bvd!

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:43

Goedemiddag,

Plastic met aluminium finish.

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:43
FlorisLBos Gebruiker

Is er inmiddels al iets duidelijk over het feit of de laptop al dan niet een mat / glanzend scherm heeft?

Grt

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:54

Goedemiddag,

Sorry voor de verwarring, duurde even om dit uit te zoeken.

Beantwoorden

5 april 2017 om 15:42
a.vanschijndel Gebruiker

Is de bovenkant (deksel) echt zo “bekrast” als de foto laat zien, of is het toch egaal zilverkleurig?

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:00

Goedemiddag,

Het is niet egaal er zit een mooi patroon op de bovenkant (deksel).

Als je dit in het echt ziet vind je het mooi.

Beantwoorden

5 april 2017 om 15:56
blengkeek Gebruiker

Is de videokaart uitgerust met ddr3 of ddr5 ram. En op welke snelheid is de videokaart geklokt. Naar aanleiding van dit artikel: http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-940MX.156033.0.html

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:31

Goedemiddag,

DDR 5 ram werkgeheugen

GPU GM108

Core kloksnelheid < 1176 MHz

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:08
Kcinnayrekked Gebruiker

@Acer-Expert

Zou je nog even antwoord kunnen geven op mijn overige vragen:

DDR3L of DDR4 (hier op iBood staat DDR4, op MM.nl DDR3L)

MM.nl: Aansluitingen: HDMI, VGA, LAN (RJ-45), USB 3.1 (Type-C), 2x USB 3.0, USB 2.0, hoofdtelefoon/microfoon combo

Ook staat hier:

Met GeForce 940MX videochip

Dat is de 2GB uitvoering gok ik? Ik heb nu de 4GB uitvoering, ga ik dat verschil merken? Zo ja, waarmee.

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:44

Goedemiddag,

Het model heeft DDR4 werkgeheugen.

het model heeft:

1 x USB 2.0, 1 x USB Type-C port: USB 3.1 Gen 1 (up to 5 Gbps), 2 x USB 3.0 ; one with USB power off charging

Geen VGA.

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:46

Het verschil van 2GB / 4GB ga je merken bij gaming met de hoogste instellingen en zeer zwaar fotoshoppen.

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:50
Kcinnayrekked Gebruiker

Dus deze specs kloppen niet?!!:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_acer-aspire-f5-573g-5492-1493572.html

Dit vraag ik aangezien de mediamarkt site wel goed zat met het matte scherm en hier glanzend scherm stond? :)
Het scherm is een TN paneel neem ik aan trouwens?

Beantwoorden

5 april 2017 om 20:14
HetGezegde Gebruiker

Ik durf het je niet te zeggen, maar ga daar maar van uit:

1. Als het IPS (of gelijkwaardig) was, stond het wel met koeienletters tussen de specificaties;

2. Laptops met IPS panelen zijn doorgaans wat duurder.

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:49
Kinotje Gebruiker

@Acer-Expert

Hoe goed is deze laptop voor videobewerking.

En kan deze laptop tekensoftware aan waarin 3d afbeeldingen gemaakt kunnen worden.

Zou Adobe Animate cc soepel kunnen werken op deze latop

Beantwoorden

5 april 2017 om 16:56

Goedemiddag,

Ik heb gekeken op de website wat de systeemvereisten zijn van Adobe Animate en deze laptop kan deze software makkelijk aan.

Beantwoorden

5 april 2017 om 17:06
SCHOL043 Gebruiker

Is er ook een SD kaartlezer aanwezig?

Beantwoorden

5 april 2017 om 17:16

Goedemiddag,

Deze is aanwezig.

Beantwoorden

5 april 2017 om 17:53
Oglam Gebruiker

Wat nu als de accu het begeeft na verloop van tijd. Is deze dan helemaal niet te vervangen door Acer?

Beantwoorden

5 april 2017 om 19:00

De Accu is zeker te vervangen.

Beantwoorden

5 april 2017 om 18:10
mvdhoning Gebruiker

Is het geheugen uitbreidbaar? Zo ja hoe gemakkelijk gaat dat bij deze laptop? Kan er gewoon een gb geheugen ‘dinges’ bij in gedaan worden om in totaal 16gb te verkrijgen?

Beantwoorden

5 april 2017 om 19:06

goede avond,

Er zitten 2 memory slots in deze laptop gevuld met 2x 4GB.

je kunt dus 2x 8GB kopen en vervangen voor de 2x 4GB.

het bij plaatsen van geheugen bij Acer is gemakklijk dit door 4 schroefjes aan de onderkant los te schroeven.

Beantwoorden

5 april 2017 om 18:21
mvdhoning Gebruiker

Hoeveel geheugen heeft de GeForce 940MX gpu in dit model? (mijn google skills willen vandaag niet meewerken om de juiste info zelf te vinden)

Beantwoorden

5 april 2017 om 19:09

Goede avond.

2GB.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.