6 april 2017 om 00:00
iBOOD

AEG Zakloze Stofzuiger | Allergy Plus Filter

Product expert aanwezig

AEG Allergy Plus Zakloze Stofzuiger

Deze AEG Compact & Go met Allergy Plus filter reinigt meerdere vloertypen snel en vooral effectief.

Specificaties

Merk: AEG
Type: Zakloze Stofzuiger | Allergy Plus FIlter
Kleur: Watermelon Red Metallic
Garantie: 2 jaar

• Multi Turbo Cyclone, zuigt beter
  • Allergy Plus filter, schonere lucht
  • Incl. Aeropro Silent mondstuk

Max. motorvermogen: 800 Watt
Nominaal vermogen: 700 Watt
Motorfilter: Wasbaar filter in een flexibel frame
Uitblaasfilter: Wasbaar Allergy Plus filter

Zuigbuis: Aeropro Telescopisch, aluminium
Actieradius: 10 meter
Oprolbaar snoer
Zuigmond: AeroPro Silent
Stofzakvol indicator: Mechanisch
Geïntegreerde parkeermogelijkheden
Beweegbare handgreep
Zuigkrachtregeling
Zachte wielen
Zakloos
AeroPro Ergo handle
Digitaal display
Stootranden
Zachte bumpers
Handgreep vooraan

Inclusief:
AeroPro Silent Combi zuigmond
AeroPro Parket zuigmond
AeroPro Mini Turbo zuigmond
3-in-1 tool (kieren-zuigmond, meubel-zuigmond en plumeauborstel)

Afmetingen: 300 (D) x 520 (B) x 310 (H) mm
Gewicht: 9.75 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar 7:00 t/m 12:00, 16:00 t/m 18:00 en van 20:00 t/m 22:00 uur op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @AEG-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

6 april 2017 om 00:15
bennieb86 Gebruiker

Beste,

Wat is hier het typenummer van?

Beantwoorden

6 april 2017 om 00:21
Moderator Paul Moderator

Hallo Bennie, dit is de AEG LX9-1-WM-A

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 april 2017 om 00:54
Zeepaardjesmens Gebruiker

Kan aan en uit gezet worden met het handvat bij de slang?

Beantwoorden

6 april 2017 om 07:21
Official Product Expert AEG-Expert Official Product Expert

Goedemorgen Zeepaardjesmens. Deze versie kan niet bediend worden op het handvat. Alle knoppen zitten op de stofzuiger zelf.

Beantwoorden

6 april 2017 om 03:23
Maarttnn Gebruiker

Beste,

Zijn er ook nog accessoires bij geleverd, zoals diverse mondstukken?

Of is dit enkel de telescopische zuigbuis?

Met vriendelijke groet,

Maarten

Beantwoorden

6 april 2017 om 07:25

Beste Maarttnn

Bij dit model worden zeker verschillende accessoires meegeleverd. De volgende accessoires zitten erbij:

Combizuigmond

parketborstel

mini turboborstel

3 in 1 tool (kierenzuigstuk, meubelzuigmondje, en plumeauborstel)

Beantwoorden

6 april 2017 om 05:55
Dnlisdenaam Gebruiker

Wij hebben deze stofzuiger nu een half jaar.

Prima apparaat voor deze prijs, meerdere mondstukken en met de drukknopjes op de slang aan en uit, harder en zachter te doen (5 standen).

Werkt naar behoren, makkelijk in gebruik, in grote lijnen echt wel goed. Enkele aandachtspunten die wij ervaren zijn de draaicirkel, het plasic fantastic effect en de aan/uitknop op het apparaat.

- De draaicirkel, het apparaat is gewoon niet erg wendbaar, wat lang en in mijn woorden een beetje lomp.

- Veel onderdelen zijn van plastic, waardoor het minder stevig aanvoelt dan ons vorige apparaat.

- De aan/uitknop op de “body” werkte nauwelijks nog. Gelukkig zit er ookr eentje op de slang.

Beantwoorden

6 april 2017 om 07:27

Beste Dnlisdenaam,

Dank je wel voor deze review!! Als er iets niet helemaal meer goed functioneert is dat altijd balen. Gelukkig zit er gewoon garantie op dit toestel en mag je deze bij ons aanbieden om na te laten kijken.

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:35
Pvdvenis Gebruiker

Je hebt het over een ander model; Het model van vandaag heeft geen bediening op de slang / het handvat.

Beantwoorden

6 april 2017 om 11:40
Enrico2001 Gebruiker

Deze ook met eerdere Ibood-aanbieding gekocht. Volgens mij dezelfde behalve dat deze geen bediening op de slang heeft [wel handig, ook om standje lager te zetten, al doe je dat soms ook onbedoeld]. Op zich wel redelijk tevreden. Kanttekeningen:

- vind actieradius wel een beetje tegenvallen

- parketborstel beviel niet, gebruik nu enkel de combi-borstel

- vind slang erg stug en dus niet echt soepel. Met name als je de slang zonder de stang gebruikt, bijvoorbeeld op de trap of als je in een krappe ruimte werkt. Kan ook met de constructie van het handvat te maken hebben. Is voor mij eerste stofzuiger met zo’n handvat, maar ik vind het niet echt een meerwaarde.

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:14
MarcelMie Gebruiker

Beste AEG expert,

Volgens specificaties Ibood 10m snoer. Volgens AEG website actieradius van 10m. Hoe lang is het snoer?

Alvast bedankt voor info.

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:33
Pvdvenis Gebruiker

snoer is inderdaad wel erg kort… 7 meter (zegt coolblue). Totale actieradius is dus 10 meter… Ik ga hem toch bestellen; veel goede reviews.

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:36

Beste MarcelMie,

De stofzuiger heeft inderdaad een actieradius van 10 meter. Dit is snoerlengte + stofzuiger + slang + zuigbuis + zuigmond. Het snoer zelf is 7 meter.

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:37

Pvdvenis, heel veel plezier met je nieuwe aanwinst strakjes!!

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:46
Pvdvenis Gebruiker

Expert, Deze komt zonder Hepa filter, maar kan er wel een filter in? Zoals bij de

AEG LX9-1-TM-T ?

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:50
Pvdvenis Gebruiker

Ik bedoel dus, kan ik er een Hepa filter indoen…

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:17
janpiet25 Gebruiker

Als je de hepafilter wel gebruikt zul je al snel merken dat deze enorm veel fijnstof opvangen , wat als je nu zonder deze filter werkt ? Maar in de beschrijving is dit wel een klasse A !!! ???

Vandaar dat ik zo niet tevreden ben over dit toestel , om de 3 maand een nieuwe filter is ook niet zo goedkoop waardoor anders de zuit kracht sterk afneemt  .  Trouwens ” 78 DB ”  is ook niet zo stil !!!  waardoor je deze beter niet in de nacht gebruikt zonder iedereen wakker te maken .  Vandaar liever een stil model met stofzak , uiteindelijk komt het op hetzelfde neer .

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:35

Beste Janpiet25,

De filters die in het toestel aanwezig zijn, zijn wasbaar/uitspoelbaar. Als je deze na het wassen weer 24 droogt kun je deze weer hergebruiken. Voor deze stofzuiger is ook een servicebox verkrijgbaar zo dat je de filters direct kan wisselen, en meer tijd hebt om de oude te reinigen en te laten drogen.

Referentie voor AEG-servicebox: AUSK 10.

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:39
janpiet25 Gebruiker

Beste expert,  deze filters zijn van papier , je mag ze voor mij eens uitwassen ! Na 3 keer wassen blijft er niet veel filter meer over !!! Iedereen die dit probeerde kan dit zeker beamen , kom zeg !

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:32
snood Gebruiker

Kunt u mij het verschil vertellen tussen deze en de  LX7-1-EB-A ?,

staat A voor Animal ? zit er zon speciale stuk bij om kattenharen op te zuigen?

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:47

Beste Snood,

De LX7 serie is een heel andere stofzakloze stofzuiger die naast dat hij zakloos is niet met deze is te vergelijken. Het model wat we hier aanbieden is multicycloon, wat voor een super goede scheiding van vuil zorgt. Daarnaast is de stofopname ook veel beter. Het label scoort hier ACAA, actie radius is groter, accessoires zijn luxer, en de stofzuiger in zijn geheel is luxer. Ook is de LX9 serie uitgerust met de compact & go functie waardoor je het stof samen kunt persen in de opvangbak.

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:35
Carm64 Gebruiker

Ik heb deze stofzuiger bij een eerder aanbod van IBood gekocht. Echt top aankoop en zeker voor deze prijs. Is erg fijne stofzuiger. We hebben hem als xtra gekocht maar hij doet het beter dan onze Numatic Henry stofzuiger. Krijg je geen spijt van!

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:47

Carm64,

Wat super leuk om dit te lezen…Dank je wel voor deze review!!

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:50
Pvdvenis Gebruiker

Kan hier een Hepa Filter in?

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:25

Beste Pvdvenis,

Het filter wat er in zit staat geljik aan HEPA 13… Wij noemen dit alleen Allergy plus.

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:15
johan1949 Gebruiker

Ik heb nu een stofzuiger Philips 1800 watt die word nu wat minder, ik ben bang dat ik met deze met 800 watt veel minder zuigvermogen heb

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:28

Beste Johan1949

Sinds sep 2014 mogen stofzuigers niet meer dan 1600 watt zijn. Vanaf aankomende sep 2017 mag het zelfs niet meer dan 900 watt. Gelukkig zegt motor vermogen niet alles over hoe goed een stofzuiger stofzuigt. Deze stofzuiger heeft de volgende prestatie klasse volgens het europees energielabel.

Energie efficientie klasse A

Stof heruitstoot klasse A

Stofopname Hardevloeren A

Stofopnamen tapijt C

Dit is zonder overdrijven een van de best zuigende stofzuigers in de markt.

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:18
albertjankramer Gebruiker

hallo

waar is de 48% korting en €349 op gebaseerd?

als dit apparaat voor €249(-48% = 129,48) bij coolblue en € 277 bij mediamarkt en blokker tekoop is.

lijkt me verder een leuke stofzuiger

groet A.J.

Beantwoorden

6 april 2017 om 13:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

De korting is gebaseerd op de adviesprijs vanuit de fabrikant.

Beantwoorden

6 april 2017 om 14:44
wieert Gebruiker

Kan deze stofzuiger zeker aanraden.

Half jaartje geleden hier ook gekocht en nog steeds tevreden over. Heb twee witte herders in huis lopen dus stofzuiger wordt nagenoeg dagelijks gebruikt, met volle tevredenheid.

Helaas is alleen het verbindingsstuk van de slang met de stofzuiger midden onder de stofzuiger afgebroken. Dit nu met een ti-rap vast zitten.

Dat is dan enige nadeel wat ik kan opnoemen. Verder dus echt aanrader. (en ik ben best kieskeurig)

Beantwoorden

6 april 2017 om 17:27
Theo56 Gebruiker

Hoeveel decibel produceert deze stofzuiger?

Groeten

Beantwoorden

6 april 2017 om 18:47
PRANAV162 Gebruiker

Is dit een AEG LX9-1-TM-T-model of AEG LX9-1-WM-A model?

Beantwoorden

6 april 2017 om 19:00
Moderator Paul Moderator

Dit is de AEG LX9-1-WM-A.

Beantwoorden

6 april 2017 om 19:05
PRANAV162 Gebruiker

Als haar model AEG LX9-1-WM-A, dan heb ik eens te zijn met wat werd gezegd door albertjankramer dat de prijs zo 277 euro in Mediamarkt is haar niet daadwerkelijk 48% korting. Dus het product misschien wel goed, maar de korting vermeld is niet aantrekkelijk. Maar dat u voor uw snelle antwoord

Beantwoorden

6 april 2017 om 19:09
PRANAV162 Gebruiker

Maar bedankt voor uw snelle antwoord

Beantwoorden

6 april 2017 om 18:58
bing123 Gebruiker

Hallo Ibood. Aangezien ik op mails geen antwoord krijg, probeer ik het maar op deze manier. Ik heb tijdens de hunt een bestelling geplaatst en betaald. Dezelfde dag nog heb ik mijn bestelling geannuleerd met een service verzoek. Nu heb ik nog altijd niets van jullie gehoord, zelfs na herhaaldelijk mails sturen…

Beantwoorden

6 april 2017 om 19:02
Moderator Paul Moderator

Hallo bing,

Vervelend dat je nog wacht op afhandeling van het service verzoek. 
Is er geen reactie van iBOOD in het spamfilter van jouw mailbox terecht gekomen?
Ik zal de klantenservice vragen om het na te kijken en verder te behandelen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 april 2017 om 19:04
bing123 Gebruiker

Neen Paul niets. Bedankt!

Beantwoorden

7 april 2017 om 11:44
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste bing123,

Ik heb het geheel zojuist nagekeken en je per e-mail voorzien van een antwoord.
Spoiler alert: de annulering is in goede orde doorgevoerd, meer info is te vinden in mijn e-mail.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

6 april 2017 om 19:21
aaltjo86 Gebruiker

dit model heb ik eerder gekocht hier.

ik ben er blij mee!  hier wat pluspunten:

goede zuigkracht. meer dan ruimvoldoende. ik heb vlakke vloeren.

stiller dan verwacht.

goed doordacht systeem om te legen.

turbo borstel (smalle roterende borstel)

10 jaar garantie op de motor stond op de doos.

aandacht gegeven aan kwetbare/slijtageplekken van een stofzuiger.

nadelen

iets groter dan ik verwacht had. maar uit eindelijk niet vervelend. recht opstaand valt het mee.

plastic borden rondom wielen van  wat niet aanvoelt alsof het heel lang mee gaat de stoot gedeeltes weer wel.

metalen buis is geen metalen buis maar plastic met  aluminium dun eromheen.

zwaar met tillen op een trap. maja alle zaklozen stozuigers zijn zwaarder.

al met al goede stofzuiger. EN zeker voor deze prijs :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.