14 april 2017 om 00:00
iBOOD

HP Pavilion 13.3” 2-In-1 | 7e gen i5 | 8 GB | 128 GB SSD | Refurb

HP Pavilion 2-In-1 | i5 | Refurb

Met een refurb HP Pavilion 2-In-1 met 7e gen i5 processor, en 128GB SSD wordt zware programma's draaien een eitje.

Specificaties

Merk: HP
Type: Pavilion X360 13.3” 2-In-1 |7e gen i5 | 8 GB | 128GB SSD | Refurb (13-U138CA)
Kleur: zilver
Garantie: 1 jaar

• 2-In-1 laptop/tablet
  • 7e generatie i5 Dual-Core
  • 8 GB DDR4, 128 GB SSD

2-In-1 notebook en tablet
Besturingssysteem: Windows 10 Home 64
Processor: 7e Generatie Intel Dual-Core i5-7200U processor - 2.5 GHz, tot 3.1 GHz, 3 MB cache, 2 cores
RAM: 8 GB DDR4-2133 SDRAM (1 x 8 GB)
Opslag: 128 GB SSD storage
Grafische kaart: Geïntegreerde Intel HD Graphics 620 (tot 4.07 GB)
Webcam: HP Wide Vision HD Camera met dual array digitale microfoon

Audiokenmerken: B&O PLAY met twee speakers
Toetsenbord: Full-size island-style
HP Imagepad met multi-touch gesture ondersteuning
Sensoren: snelheidsmeter, gyroscoop en een eKompas

Beeldscherm: 13.3" (33.8 cm) Full HD IPS UWVA WLED-backlit multitouch-enabled edge-to-edge glass (1920 x 1080)
1x multi-format SD media kaartlezer
2x USB 3.1 Generatie 1 (alleen dataoverdracht)
1x USB 2.0
1x HDMI
1x hoofdtelefoon/microfoon combo
Draadloos: 802.11ac (1x1) en Bluetooth 4.0 combo
Batterytype: 3-cellig, 41 Wh Li-ion
Voedingstype: 45 W AC power adapter
Sleuf voor een Kensington MicroSaver slot
Power-on password
Accepteert veiligheidsslot apparaten van derde partijen
HP apps: HP 3D DriveGuard, HP CoolSense, HP ePrint, HP Games by WildTangent, HP Recovery Manager, HP Support Assistant, 
Meegeleverde software: McAfee LiveSafe (testversie)
Van tevoren geïnstalleerde software: Dropbox en CyberLink PowerDirector
Afmetingen: 32.64 (B) x 22.2 (D) x 1.98 (H) cm
Gewicht: 1.58 kg

14 april 2017 om 00:04
Marf Gebruiker

Mooie combinatie van prijs, 2in1 functionaliteit en overige specs. Zo´n hybride apparaat lijkt me zeer praktisch. Voornamelijk als laptop gebruiken, maar indien nodig even schakelen naar tablet.

Iemand die zo´n 2in1 apparaat heeft?

Beantwoorden

14 april 2017 om 09:32
rhk22463 Gebruiker

Ik heb zelf nu een half jaar een HP Spectre X360, die is wel wat dunner maar ook duurder (model 13-w010nd) . Het principe is echter hetzelfde: laptop met touchscreen waar je het scherm helemaal om kunt klappen zodat het als tablet te gebruiken is. Je kunt het uiteraard ook als een soort tent op tafel zetten om TV te kijken of te presenteren. De combinatie is ideaal en ik moet zeggen dat bij mij de Android tablet de la in is gegaan.

Het toetsenbord is te verlichten en typt lekker, het geluid uit de speakers (b&o) is werkelijk subliem en dat had ik niet verwacht want bij het aanzetten schrok ik me rot hoe hard het geluid stond terwijl het zuiver en onvervormd klonk. Het is natuurlijk geen vergelijk met echte Hifi speakers van je homecinema-set maar zeer goed bruikbaar voor presentaties en TV kijken. Doordat het een touchscreen is betrap ik me er steeds vaker op dat ik de touchpad (die groot is en goed werkt) of losse muis niet meer gebruik maar gewoon op het scherm veeg. Als ik geen grote lappen tekst hoef te typen staat hij daarom vaak plat als tablet op tafel of op schoot. Wat mij betreft een aanrader zo’n apparaat. Dit is trouwens een refurbished dus daar zou ik wat minder happig op zijn maar als je goed zoekt kun je voor een vergelijkbare prijs al een nieuwe pavilion convertible/hybride laptop kopen. Succes !

Beantwoorden

14 april 2017 om 00:29
Danzare Gebruiker

Hier voor 299 dollar? *knip*

Edited by: Paul
Jouw link verwijst wel naar zelfde model en ook refurbished, maar:
- zonder garantie, tenzij tegen bijbetaling [bij iBOOD: 1 jaar garantie]
- May have minor cosmetic issues (light scuffs/scratches). Minor cosmetic damage to case. [bij iBOOD: bevat geen krassen]
- Does not ship to Netherlands
Daardoor geen geldige prijsvergelijking

Beantwoorden

14 april 2017 om 05:49
bbyg Gebruiker

Sorry Paul, maar ik heb vorige week een naar verluid ‘gloednieuwe’ laptop van jullie ontvangen met ‘minor cosmetic issues’. Reeds opengemaakte case, dus de moeten zaten er al in!

Hier maandag melding van gemaakt, maar vooralsnog geen respons?

Beantwoorden

14 april 2017 om 10:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga mijn collega vragen om deze case zo snel mogelijk op te pakken. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang wacht op een reactie.

Beantwoorden

14 april 2017 om 16:55
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste bbyg,

Ik kan in jouw account geen ontvangen e-mail of serviceverzoek vinden. Kan het wellicht zijn dat de e-mail verstuurd is vanaf een ander adres dan het e-mailadres wat wij van je kennen?

We willen je vragen om het bericht wat je verstuurd hebt graag nogmaals naar ons toe te zenden, namelijk naar webcare@ibood.nl. Hopelijk kan ik je bericht dan eerder onderscheppen en beantwoorden.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

14 april 2017 om 00:30
oinkoink12 Gebruiker

Deze gaat het einde van de middag ook niet halen

Beantwoorden

14 april 2017 om 02:46
Risamlal Gebruiker

Is het scherm ook een touchscreen? Is het toetsenbord verlicht?

Beantwoorden

14 april 2017 om 10:24

Het scherm is touchscreen. Het toetsenbord is niet verlicht.

Beantwoorden

14 april 2017 om 03:08
hackwerk Gebruiker

HP DriveGuard!? Een app die de schrijfkop snel van je schijf afhaalt als je de laptop laat vallen, terwijl er een SSD/flash in zit?!

Beantwoorden

14 april 2017 om 03:13
Pierre3j Gebruiker

Heeft het een QWERTY toetsenbord?

Beantwoorden

14 april 2017 om 10:25

Yes, deze heeft een QWERTY toetsenbord.

Beantwoorden

14 april 2017 om 03:23
Risamlal Gebruiker

De nieuwprijs van 950 is misleidend. *snap*

Edited by: Bas iBOOD

Beantwoorden

14 april 2017 om 10:25

De door ons gehanteerde prijs is de adviesprijs, deze kan afwijken van de huidige verkoopprijs.

Omdat prijsvergelijkingen enkel mogen met een directe link naar een identiek product, en dealprijzen niet genoemd mogen worden, heb ik je bericht even aangepast.

Beantwoorden

14 april 2017 om 04:59
floris heinen Gebruiker

Refurb: blijf het apart vinden dat een I5 7200u processor met uitgifte datum sept. 2016( dus ongeveer nov. Dec. Voor het eerst in een laptop) nu al, 3 a 4 maanden later als refurb kan worden aangeboden..)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i5_microprocessors

Geloof er geen splinter van! Wedden dat er geen enkele kras of een gebruiksspoor op te vinden is!  Dit is gewoon weer marketing van Hp en Mediamarkt om te dure HP- meuk te pushen voor zogenaamde ’scherpe prijzen’ Zo wordt je dus als consument beduveld. Jou  5e of 6e gen. Laptop is hierdoor(elke 4 maanden tegenwoordig nieuwe gen. Cpu uit) meteen met de helft in waarde gedaald hierdoor, als hij ooit via MP naar een nieuw baasje moet. Maar dat zal hardware Pusher geen ene braadpan uitmaken. Manman de rotzooi volgt elkaar te idioot snel op, terwijl de vergelijkbare  CPU’s opeenvolgend nog geen 4% meer power leveren..

Hoe de consument onevenredig met deze opgeklopte marketingshite van zijn zuurverdiende centen af te gelopen marketingles 1.. goedkope volksverlakkerij is het

Beantwoorden

14 april 2017 om 07:33
Bleats Gebruiker

De kans zit er in dat dit teruggestuurde zijn in de zichtperiode, dus dat verklaart wel het eerste punt dat ze vrij snel aangeboden worden.

Betreft je tweede punt, het duurt elke keer een jaar voordat er een nieuwe generatie uitkomt en deze laatste generatie komt uit september 2016. De generatie ervoor kwam uit augustus 2015. Dus ruim een jaar eerder. Over de vijfde generatie wordt niet veel gesproken, maar komt uit september 2014 al zijn er weinig release data van te vinden. De generatie ervoor was juni 2013 en de generatie ervoor uit april 2012. Dat brengt ons alweer naar de een na oudste generatie welke op januari 2011 hun intreden deden. De oudste generatie is heel gespreid uitgekomen, maar de eerste processoren komen uit eind 2008.

Ik zie een trend. Het is echter niet elke keer maar 4 maanden, maar gewoon een jaar. Ik kan er hierboven best een paar maanden naast zitten omdat er een chip eerder of later uitgekomen is, maar dit zijn even de data die ik wat sneller kon vinden. De prestatiewinst is inderdaad na de tweede generatie van deze processoren marginaal gestegen. Ze hanteerden een tick-tock systeem waarbij de nieuwe generatie elk jaar of kleiner gemaakt werd met de daarbij behorende voordelen (energiezuinig en daarmee dus ook koeler) en het jaar erop sneller. Sommige generaties scheelde ook wel iets meer dan een paar procent van elkaar.

Met andere woorden, ik denk dat je oud begint te worden en het niet meer bij kunt houden. Geeft niet, maar alles lijkt zo snel te gaan dan.

Beantwoorden

14 april 2017 om 07:55
jayb33 Gebruiker

Is de SSD en geheugen makkelijk te vervangen dan wel uit te breiden?

Beantwoorden

14 april 2017 om 09:43
rhk22463 Gebruiker

Als het al mogelijk is dan zal het aanmerkelijk lastig zijn omdat deze apparaten inmiddels wel erg dun en compact zijn geworden. Mijn HP convertible schroef ik tenminste niet zomaar open terwijl dat met mijn 2 jaar oude laptop wel makkelijk (zonder gereedschap) kon waarbij ik de HDD verving door een SSD. Deze aangeboden versie zou ik gewoon “op maat” kiezen zodat je niet hoeft uit te breiden/vervangen. De i5 processor is vlot genoeg, 8 GB RAM is voor de meeste mensen ruim voldoende… alleen een 128 GB SSD zou ik zelf wat krap vinden maar het kan wel mits je locaal maar geen grote hoeveelheden data wilt opslaan.

Beantwoorden

14 april 2017 om 12:51
wezep Gebruiker

Volgens de website van HP is dit wel mogelijk, maar je bent wel even een half uurtje bezig:

https://support.hp.com/us-en/document/c04179264

Beantwoorden

14 april 2017 om 14:58
HBozzz Gebruiker

Niet geheel gelijk aan elkaar: de Wehkamp laptop heeft Bluetooth 4.2, USB3.1 gen2 en een wifi adapter met 2 zenders/ontvangers. Gelet op het feit dat deze laptops geen bedrade internetaansluiting hebben kan een 2x snellere wifi aansluiting uitkomst bieden. Maar daar betaal je natuurlijk extra voor.

Beantwoorden

14 april 2017 om 08:40
wbree Gebruiker

Mat of glanzend scherm?

Beantwoorden

14 april 2017 om 08:43
wbree Gebruiker

Ik zie het al: glanzend. Jammer.

Beantwoorden

14 april 2017 om 09:14
C110 Gebruiker

Hoe lang gaat die batterij mee bij gewoon surfen?

Qwerty…pff het begint langzaamerhand meer en meer voor te komen en het verdringt azerty binnenkort

Beantwoorden

14 april 2017 om 11:36

Ruim 6 uur. http://www.laptopmag.com/reviews/laptops/hppavilion-x-360

Beantwoorden

14 april 2017 om 11:51
Erikkie7 Gebruiker

Azerty:

De shift gebruiken voor elke . die je wilt zetten of alle cijfertjes van 1 t/m 9

Alleen maar fijn als die onzin ter ziele gaat.

Beantwoorden

14 april 2017 om 16:49
Moderator Paul Moderator

Deze deal met QWERTY toetsenbord is vandaag alleen op de Nederlandse website. 
Belgische iBOODers hebben een andere deal gekregen. 
In Nederland is er (vrijwel) geen vraag naar AZERTY.

Beantwoorden

14 april 2017 om 10:12
angi458 Gebruiker

Beste Ibood, betekent Refurb dat het artikel open is geweest en de standaard HP niet meegeleverd wordt? Of betreft dit slechts een geretourneerd artikel waardoor de fabrieksgarantie nog geldt? Ik heb nog niet eerder een Refurb artikel aangeschaft en ben een beetje huiverig. Vrees dat ik een duidelijk zichtbaar gebruikt artikel met krassen geleverd ga krijgen. Kunnen jullie uitsluitsel geven?

Dank!

Beantwoorden

14 april 2017 om 10:13
angi458 Gebruiker

Beste Ibood, betekent Refurb dat het artikel open is geweest en de standaard HP * garantie*  niet meegeleverd wordt?

Beantwoorden

14 april 2017 om 10:38

Deze apparaten zijn zo goed als nieuw en bevatten geen krassen. Ze worden geleverd in een bruine kartonnen doos (dus geen retailverpakking) met de originele accessoires en een jaar garantie.

Je ontvangt dus 1 jaar garantie. Als je hiervan gebruik wilt maken, dan kun je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek aanmaken.

Beantwoorden

14 april 2017 om 14:18
mvangemert Gebruiker

Ik heb recent, helaas,  behoorlijk wat ervaring met de klanten “service”van ibood. De prijs klopt. Ik zou daar echter met mijn laptop al helemaal niet afhankelijk van willen zijn.

Beantwoorden

14 april 2017 om 14:25

Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring met onze klantenservice hebt. Kan ik je misschien nu nog ergens mee helpen?

Beantwoorden

14 april 2017 om 11:47
SiuYi Gebruiker

De tabletmodus … is dit een volledig omgedraaid schermgedeelte (dus een laptop met een dikte van 2 cm)? Of is dit alleen het schermgedeelte en zo ja, wat is dan de dikte? (Foto’s op de site van HP suggereren een zeer dunne tabletmodus.)

Beantwoorden

14 april 2017 om 11:50
SiuYi Gebruiker

Sorry voor deze onnodige vraag. Dank je rhk22463.

Beantwoorden

14 april 2017 om 12:15
rberendsen Gebruiker

Bas iBOOD,

Ik zie in de specs, dat het om een US product gaat. Zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden omdat het een Us product is. Ik vind de SSD wat klein. Nu heb ik in mijn huidige laptop een SSD maatje groter. Ik het mogelijk de SSD makkelijk te vervangen. Ik hoor graag terug.

Beantwoorden

14 april 2017 om 12:58

Het enige waar je rekening mee moet houden, is dat hij een US-stekker heeft. Wij leveren hier een adapter US->EU bij, dus dit zal verder geen problemen opleveren, los van een extra blokje tussen de stekker en het stopcontact.

Beantwoorden

14 april 2017 om 15:02
Alex-R Gebruiker

Passen oudere adapters van HP ook op dit apparaat? Ik heb inmiddels al 4 HP laptops versleten de afgelopen 15 jaar maar tot nu toe werkten nieuwe laptops altijd nog prima op de oude adapters namelijk.

Beantwoorden

14 april 2017 om 15:51
iboodjunk Gebruiker

Wel als je voor die laptop zo’n adapter had: https://viadennis.nl/adapter/hp/pavilion/13-u138ca%20×360/VHP1954624530.html?gclid=Cj0KEQjw5sHHBRDg5IK6k938j_IBEiQARZBJWvlPlCVxX0LFHwninQqsNLas8HXFF65orSsqQpy564AaAiiw8P8HAQ

Beantwoorden

14 april 2017 om 16:54
Alex-R Gebruiker

Ja, ik heb ze van 18 en 19 volt liggen. Dat gaat wel passen

Beantwoorden

14 april 2017 om 16:40
Alex-R Gebruiker

Ik ben benieuwd. Had geen raboreader bij me dus zojuist de bestelling thuis afgerond met succes. Kom terug in de pagina en zie ik dat deze is uitverkocht.

Beantwoorden

23 april 2017 om 14:43
tompeijs Gebruiker

Ik weet niet hoe het bij andere mensen zit, maar mijn Pavilion die ik 19 april ontvangen heb heeft toch echt geen USB3.1 poorten. Enkel 3.0. Hoe zit dat precies? Beetje teleurgesteld hier.

Beantwoorden

26 april 2017 om 08:00
mirrie66 Gebruiker

Weet iemand of je in deze 2 in 1 pavilion de M2 SSD kunt vervangen door een 2.5inch formfactor SSD? Of is daar geen ruimte voor?

Beantwoorden

26 april 2017 om 23:26
tompeijs Gebruiker

Ik kan me niet voorstellen dat er daar ruimte nog voor is gezien de dikte van de laptop. Maar never say never. Zou de ssd nog wel willen vervangen door een 256gb variant.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.