15 april 2017 om 00:00
iBOOD

Siemens EQ.3 s300 Espresso Volautomaat | TI313219RW

Siemens EQ.3 Espresso Volautomaat

Trakteer jezelf op het mooist denkbare kopje koffie met deze Siemens espresso volautomaat.

Specificaties

Merk: Siemens
Type: EQ.3 s300
Garantie: 2 jaar

• Altijd de perfecte temperatuur
  • Dikke, stevige melkschuimlaag
  • Bereidt espresso, latte macchiato en meer

sensoFlow doorstroomverwarming: Het innovatieve verwarmingssysteem garandeert altijd de maximale aroma opname door de ideale, constante zettemperatuur
One-touch functie: Espresso, Café Crème, Cappuccino, Latte Macchiato met één druk op de knop
Geïntegreerd BRITA Intenza waterfilter: Verbetert de koffiesmaak en verhoogt de levensduur van het apparaat

coffeeDirect: De eenvoudige manier om perfecte koffie te maken
Verstelbare uitloop en melkopschuimer: zelfs 15cm hoge Latte Macchiato glazen passen er onder
Eenvoudig onderhoud en schoonmaak doordat de deur aan de voorkant opengaat
Afneembaar waterreservoir (1.4 liter inhoud)

Het maalwerk met keramieke maalschijf heeft een lange levensduur en haalt het maximale aroma uit iedere boon
Minimale opwarmtijd: het snelste eerste kopje
Pompdruksysteem: 15 bar
15.000 koppen garantie: Constant de hoogste kwaliteit, van de eerste tot de 15.000e kop (geldig bij niet-commercieel gebruik en binnen 24 maanden)

Uitneembare zetgroep: eenvoudig en hygiënisch te reinigen onder de kraan
Volautomatisch spoelprogramma bij in- en uitschakelen
Melkschuimer eenvoudig afneembaar en vaatwasbestendig
Lekschaal en koffiedikreservoir uitneembaar en vaatwasbestendig
calc'nClean: automatisch reinigings- en ontkalkingsprogramma

Bonenreservoir met aroma deksel (250 gram)
Instelbare maalgraad
Displaytaal instelbaar
Kabellengte: 1 m
Aansluitwaarde: 1300 Watt

Aansluitwaarde: 1.300 W
Frequentie: 50/60 Hz
Stekkertype: Schuko/Gardy, met aarding
Spanning: 220-240 V

Afmetingen: 378 x 247 x 420 mm
Gewicht: 7,4 kg

15 april 2017 om 08:36
Janennicole Gebruiker

Wij hebben sinds een week of vijf ook deze machine. Prima koffie, maaarrrr….

Een hoop herrie en snel de bakjes vol. Geen indicator dat de bonen op zijn. Na 2 weken al moeten ontharden, gebruikt nogal wat water om vóór en ná te spoelen.

Al-met-al valt hij wat tegen. Voor even veel geld koop je een deLongi, stiller én gemakkelijker in gebruik

Beantwoorden

15 april 2017 om 08:45
kl00n Gebruiker

Ook niet echt een koopje. Art&craft verkoopt deze ook voor deze prijs en gratis verzonden.

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:20
Toemke Gebruiker

Goedkoopste die ik vind met identiek hetzelfde nummer TI313219RW is toch 50Euro duurder. Op artencraft niet te vinden, niet op .nl noch op .be

Beantwoorden

15 april 2017 om 10:21
Moderator Paul Moderator

Beste kl00n,

Een prijsvergelijking dient ondersteund te worden door een directe link naar die aanbieding. 
Zo is voor iedereen duidelijk of het klopt en om een identiek product gaat. 
Waarschijnlijk heb je een ander model gezien want het door iBOOD aangeboden model staat niet op de website van Art&Craft.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 april 2017 om 18:05
kl00n Gebruiker

Klopt ik ben idd verkeerd.

Niet goed naar de modelnummer gekeken.

Beantwoorden

15 april 2017 om 10:24
fallen2109 Gebruiker

Amazon.de geeft tot 100 EUR betere prijs. Geen aanrader dus.

Edited by: Paul
dit is geen geldige prijsvergelijking, een directe link naar het identieke product ontbreekt
zeer waarschijnlijk heb je naar een ander model gekeken

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:19
Toemke Gebruiker

Allez, nog ene…

Is het nu echt zo moeilijk het volledige type nummer in te geven en dan op te merken dat het niet dezelfde machine is? En als je al op EQ.3 s300 hebt gezocht, klopt de prijs nog niet met wat je zegt.

Ik krijg krampen in de plaats van de mod’s hier. Respect jongens om elke dag opnieuw hetzelfde te moeten zeggen.

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:25
Yellow Bliz Gebruiker

Beste,

Er is geen forum voor de ipad deal van vandaag dus zeg ik het hier maar : IK KAN NIET BETALEN !!

Ik geef alles netjes in maar krijg telkens dezelfde melding na de verwerking :

De betaling is geannuleerd. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

HELP !

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:31
Moderator Paul Moderator

Beste Yellow Bliz,

Vervelend dat het niet lukt om de betaling af te ronden. 
Probeer de volgende suggesties: 
- cookies & cache opschonen 
- uitloggen en opnieuw inloggen 
- ad blocker uitschakelen 
- bestellen via een andere browser 
- bestellen via een ander apparaat
- als je via de app bestelt, kan het helpen om tijdens het bestellen de vpn verbinding (wifi) uit te schakelen
Hopelijk helpt dit je verder.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:38
Yellow Bliz Gebruiker

Overal hetzelfde: De betaling is geannuleerd. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

En mijn kredietkaart werkte net nog perfect online op dezelfde browser om te betalen

Werkt nu niet voor ibood – noch op pc, noch op iphone :(

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:40
Yellow Bliz Gebruiker

Op de ibood app staat de deal niet op – enkel via mail !!

Klerezooi :(

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:56
Moderator Paul Moderator

Het is een secret deal voor de nieuwsbrieflezers, vandaar dat die deal alleen via de mail bereikbaar is.

Wordt je doorverwezen naar de juiste URL? Voor NL bevat de linkt nl/nl en voor BE is dat be/nl/

Beantwoorden

15 april 2017 om 12:06
Yellow Bliz Gebruiker

hij zegt telkens nu dat mijn credit kaart geen geldig nummer heeft

Heb er nochtans al veel online mee betaald en in zaken ook

Beantwoorden

15 april 2017 om 12:35
Moderator Paul Moderator

Dat is opmerkelijk. Is er misschien een storing bij de creditkaart maatschappij?
Ik raad je aan om een andere betaalmethode te gebruiken, als dat mogelijk is.

Beantwoorden

15 april 2017 om 14:19
noordam Gebruiker

Paul, dit is al langer een probleem bij ibood. Met de credit card maatschappijen is er niets mis, andere betalingen gaan goed. Veschillende keren klachtformulieren ingevuld…de browser verversen lost het echt niet op. Heb wel tips van webwinkels waar je wel met creditcard kan betalen….

Beantwoorden

15 april 2017 om 14:16
bestway Gebruiker

Nog nooit last gehad met betalen hiero, misschien de fout eens bij jezelf zoeken in plaats van Ibood de schuld te geven..?

Beantwoorden

15 april 2017 om 16:43
arieheini.verhoeven Gebruiker

Kan er iemand op mijn vraag reageren aan de klantenservice? ik heb nu al 3x gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd wordt. verzenddatum zou 5 April zijn maar nog niets ontvangen. 3 maal gemaild met de vraag wanneer dan wel maar tot op heden geen enkele reactie!

Beantwoorden

15 april 2017 om 21:34
arieheini.verhoeven Gebruiker

Hallo?? nog steeds niks!

Beantwoorden

15 april 2017 om 22:55
Moderator Paul Moderator

Beste arieheini,

Ik was vanmiddag niet aanwezig en lees nu pas jouw vraag. Heb je voor mij het bestelnummer (SOxxxxxxx) waar de vraag betrekking op heeft, dan zal ik de klantenservice aan hun jasje trekken om jou van een update te voorzien. 
Indien je meerdere producten in 1 bestelling hebt geplaatst, wordt het pakket verzonden zodra alle artikelen binnen zijn in het distributiecentrum. Of dit bij jou ook het geval is kan ik niet zien, omdat ik als moderator geen toegang tot de iBOOD systemen heb. 
Na het paasweekend zul je zo spoedig mogelijk een antwoord ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.