16 april 2017 om 00:00
iBOOD

Runtastic Moment Classic Smartwatch | Keuzeoptie

Runtastic Moment Classic | Keuzeoptie

Moderne functionaliteit, elegant ontwerp. Met de Runtastic Moment Classic krijg je beide.

Specificaties

Merk: Runtastic
Type: Moment Classic (Silver/Gold/Rose)
Garantie: 2 jaar

• Klassiek en tijdloos ontwerp
  • 24/7 Activiteits-tracking
  • 10 ATM waterdicht

Ondersteunde apparaten:
iPhone: iPhone 4s en nieuwer
Android: Bluetooth® Smart Ready-apparaten met Android 4.3 of nieuwer
Windows Phone: Bluetooth® Smart Ready-smartphones met WP 8.1 of nieuwer

Ondersteunde apps:
Runtastic Me
Runtastic

Inbegrepen:
1 x Runtastic Moment
1 x Lithium-batterij
1 x Schroevendraaier
4 x Reserveschroeven
1 x Handleiding

Gewicht (Incl. verpakking):
240 gr

Materiaal:
Roestvast stalen behuizing (ø 42mm)
Krasbestendig mineraalglas
Leren horlogebandje

16 april 2017 om 05:01
IB* Gebruiker

10 ATM waterdicht betekent niet dat je met het horloge mag duiken, laat staan 100 meter. Dit is enkel geschikt voor zwemmen en snorkelen. …

Beantwoorden

16 april 2017 om 09:58
HuJuh Gebruiker

klopt en ik zou hier dan toch even een printscreentje van maken ;-)

Op internet zijn “m”, “atm” en “bar” al gebruikt om de waterdichtheid aan te geven. Dat maakt het allemaal erg ondoorzichtig.

Beantwoorden

16 april 2017 om 08:30
thaedevries Gebruiker

Ik zie nergens de lengte van de bandjes , ook niet bij het andere model. Wel zo handig om te weten toch ?

Beantwoorden

16 april 2017 om 15:19
Moderator Paul Moderator

Helaas geeft Runtastic dit zelf ook niet aan op hun website (niet bij de watch en ook niet bij losse bandjes) waardoor ik je het antwoord schuldig moet blijven.

Beantwoorden

16 april 2017 om 08:32
Kenny.allard Gebruiker

Heeft deze ingebouwde gps of moet je nog steeds je smartphone meezeulen?

Beantwoorden

16 april 2017 om 15:22
Moderator Paul Moderator

Geen ingebouwde gps.

Beantwoorden

16 april 2017 om 08:35
kevin_s_simpson Gebruiker

Is een runtastic account nodig om alle functies te kunnen gebruiken?

Betalend  subscriptie nodig om alle functies te kunnen gebruiken?

Bedankt.

Beantwoorden

16 april 2017 om 10:39
oinkoink12 Gebruiker

de standaard gratis app voorziet in bijna alles. Mocht je wat extra features nodig hebben is het iets van 4 euro in de maand.
Beetje zoals myfitnesspal.

Beantwoorden

16 april 2017 om 09:58
eva864 Gebruiker

Uit reviews :

“Also, Runtastic Me requires you to upgrade to a Premium Membership to access certain features, such as viewing your stats older than a week, or setting customized goals for calories, distance and sleep.”

“As you run, the Moment’s minute hand can go from showing the time to showing how far you’ve run. However, this currently requires starting an activity in the Runtastic Pro app ─ not the Runtastic Me app, which you use for every other watch function.” Runtastic Pro is betalend.

Geen GPS-sensor in het horloge, de dagelijkse afstand wordt geschat obv het aantal stappen. Voor afstandsmeting tijdens het sporten is koppeling met de app nodig (en moet je je GSM dus bijhebben).

Beantwoorden

16 april 2017 om 10:41
peekaa1 Gebruiker

Jammer, het klonk allemaal zo mooi. Een nogal misleidende advertentie dus op iBOOD. Volledig onvolledig! Ook is de (advies-)prijs nogal overdreven want dit horloge koop je al voor minder dan 90 euro. Bijvoorbeeld € 87,24 bij MaxICT. Ik zou het toch zeer op prijs stellen als iBOOD die prijzenvergelijkingen wat realistischer zou neerzetten. Iedere keer zijn de zogenaamde originele prijzen véél hoger dan de gangbare winkelprijzen.

Beantwoorden

16 april 2017 om 11:44
Kartelschaar Gebruiker

Wat zou je voorstellen dan, peekaa?

De laagste prijs elders? En wat nou als iemand zijn prijs opeens verlaagd of iBOOD een website over het hoofd ziet. Dan misleiden ze je zeker ook?

De gemiddelde prijs elders? Maar welke websites doen allemaal mee in dat gemiddelde?

De prijs t.o.v. Bol.com? Maar wat nou als ze een product aanbieden dat ze niet bij Bol hebben?

Enige optie die werkt is de adviesprijs. Die ligt vast. En aan jou de eer om te kijken of je het elders goedkoper kunt vinden en dan je afweging te maken.

Beantwoorden

16 april 2017 om 12:05
hobbix Gebruiker

Je kunt die “van” prijs ook weglaten. Maar dan kunnen ze niet zo’n mooi neppercentage laten zien. Het is een zelfgekozen handicap dat ibood al jaren gebruikt en waar ze al veel klanten mee op het verkeerde been hebben gezet. Mensen die zich benadeeld voelen willen nog wel eens hun gevoel ventileren op een forum. Geef ze eens ongelijk. Gelukkig gaat ibood tegenwoordig beter om met hun eigen desinformatie. Vroeger kreeg je van sommige pietluttige mod’s meteen een ban. Jawel, die tijd is echt geweest.

Beantwoorden

16 april 2017 om 12:43
KJA Gebruiker

De huidige adviesprijs zou goed zijn. Niet de prijs dewelke op moment van lancering van tel is.

De SRP is de enige deftig vergelijkbare prijs.   Maar deze discussie is hier al zoveel gevoerd.

Beantwoorden

16 april 2017 om 12:44
noshit Gebruiker

Je kan je ook afvragen of de term ’smartwatch’ niet een beetje overkill is. Dit is meer een stappenteller.

Beantwoorden

16 april 2017 om 14:17
rhh Gebruiker

Heeft iemand ervaring met de accuduur?

Dagelijks opladen?

Alvast bedankt

Rik

Beantwoorden

16 april 2017 om 16:51
remuzzz Gebruiker

Volgens mij heeft dit horloge een ingebouwde accu die je niet hoeft op te laden. Maar wel een keer per halfjaar vervangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.