17 april 2017 om 00:00
iBOOD

Activeon CX Actioncam | Full HD | Wifi

Activeon CX Actioncam | Full HD | Wifi

Het objectief bestaat uit 6 glazen elementen, heeft een groothoek van maar liefst 170° en is voorzien van digitale image stabilisatie (DIS).

Specificaties

Merk: Activeon
Type: CX
Garantie: 2 jaar

• Full HD/30 fps
  • Verstuur je video’s via wifi
  • Waterdichte behuizing 

Filmt in FullHD 1080p met 30 frames per seconde
4 Megapixel CMOS-sensor
Lichtsterke F2.4 lens met 6 glaselementen en 170° groothoek
2.0" LCD-scherm
DIS digital image stabilizer
Ingebouwde wifi met gratis app voor iOS en Android
Verwisselbaar onderwaterhuis, waterdicht tot 60 meter
Verwisselbare accu van 1100mAh, opnametijd tot 120 minute
Verwisselbare frontjes verkrijgbaar als accessoire

Activeon CX App
Haal alles uit de Activeon CX met de ACTIVEON App. Met deze app kun je de camera op afstand bedienen en direct op je telefoon of tablet zien wat je opneemt.

Live beeld
Bedien je camera op afstand
Download de gemaakte beelden naar je telefoon of tablet
Wijzig makkelijk en snel de instellingen van je camera.

Inhoud verpakking
Activeon CX inclusief zwarte cover
Waterproof Housing
Curved Adhesive Mount
Short connector + schroef
Li-ion accu
USB-kabel

17 april 2017 om 08:09
GuustFlater89 Gebruiker

Leuke camera, maar weten jullie zeker dat hier stabilisatie in zit? Ik kan dit nergens vinden op de site van activeon, en ook niet in de diverse reviews.

Beantwoorden

17 april 2017 om 14:14
Binnenmars Gebruiker

Dat zal er vast wel op zitten, dan zit het op de chipset, die hier helaas niet nader bij merk en type wordt genoemd. Hoe dan ook je mag daar niet teveel van verwachten.

Beantwoorden

17 april 2017 om 19:12
GuustFlater89 Gebruiker

Bij de duurdere cx gold staat het er expliciet bij…  Lijkt me gewoon een foutje in de specificaties hier. Heb de handleiding er op nagekeken, en geen enkele melding hiervan op de gewone cx.

Beantwoorden

17 april 2017 om 08:45
hcbooman Gebruiker

Denk dat het wel een leuk ding is alleen jammer dat er geen andere mounts bijzitten en geen extra accu!

Beantwoorden

17 april 2017 om 14:10
Binnenmars Gebruiker

Nee hoor dat is juist handig, die dingen komen vaak met veel overbodige mounts die je nooit gebruikt en voor onder een tientje uit China haalt, bijvoorbeed: https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-gopro-mount.html

Beantwoorden

17 april 2017 om 08:47
noshit Gebruiker
17 april 2017 om 09:02
TheRealAmigo Gebruiker

Thanks voor de link ????????

Beantwoorden

17 april 2017 om 09:04
TheRealAmigo Gebruiker

Vreemd, duimpje wordt omgezet naar 8 vraagtekens !?! Was niet de bedoeling.

Edited by: Paul
het forum is niet ingesteld op emoticons, die gebruikt worden sinds de introductie van de app
vandaar dat het omgezet wordt naar vraagtekens, wellicht in de toekomst wel mogelijk :)

Beantwoorden

17 april 2017 om 15:21
garfieldbart Gebruiker

Dat is geen review, dat is gewoon een unboxing…

Beantwoorden

17 april 2017 om 17:35
nepdance Gebruiker

@garfieldbart dan moet je verder kijken dan je neus lang is….

Beantwoorden

17 april 2017 om 09:07
arieheini.verhoeven Gebruiker

Kan de klantenservice reageren op mijn vraag (3 x gesteld maar geen enkele reactie!!). Mijn bestelling zou 5 April verstuurd worden maar nog niets ontvangen en krijg geen reactie op mijn vraag wanneer hij dan geleverd wordt!

Beantwoorden

17 april 2017 om 19:22
Moderator Paul Moderator

Beste arieheini,

Ik heb reeds gereageerd op jouw melding die je zaterdag in een ander forumtopic hebt geplaatst. 
Jouw bericht heb ik doorgegeven aan de klantenservice, zodat zij je van een update kunnen voorzien.
Tijdens het paasweekend is het kantoor gesloten, dus nog heel even geduld.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 april 2017 om 09:17
hcbooman Gebruiker

Ja de review is goed!

Beantwoorden

17 april 2017 om 09:41
hcbooman Gebruiker

Weet iemand of de mounts van bijvoorbeeld een GoPro past op de Activeon CX? Dankjewel.

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:06
Oke1 Gebruiker

Ja kan denk ik wel door die ringetjes

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:20
Ingridbr Gebruiker

Volgens de review die ik op YouTube heb bekeken kun je inderdaad elke gopro mount gebruiken die van die ringetjes heeft.

Beantwoorden

17 april 2017 om 14:17
hcbooman Gebruiker
17 april 2017 om 09:50
seventhsunray Gebruiker

Misschien een idiote vraag, maar dit ding filmt toch mét geluid?! Wat is de kwaliteit van dit geluid want dat lees ik nergens?

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:19
Ingridbr Gebruiker

Op YouTube staat een degelijke review die er wat over zegt en die laat er ook wat van horen. Samenvatting: Niet fantastisch maar acceptabel voor de prijs.

Als je zoekt op activeon cx, is het bij mij het eerste resultaat “activeon cx review” door “Before You Buy”. Om de een of andere reden lukt linkje plaatsen me nietop telefoon.

Edited by: Paul
https://www.youtube.com/watch?v=fgrplgjnAEE (dat zal deze link zijn)

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:05
Oke1 Gebruiker

Kan je opnemen terwijl hij wordt op geladen,ik heb er een van denver en die kan dat niet dus ik ben benieuwd of dat het bij deze wel kan?

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:29
Murdie Gebruiker

Ik ben al een geruime tijd op zoek naar een combinatie van een dashcam / actioncam.  Heeft deze camera en automatische opname functie wanneer er beweging wordt gedetecteerd, en zou deze kunnen laden tijdens het filmen?

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:33
ramon88 Gebruiker

Aansluitend op eerdere vragen, is dit apparaat praktisch als dashcam? Bijvoorbeeld een loop functie als geheugen vol is het oudste filmpje gewist wordt?

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:50
tomverbinnen Gebruiker

waarom is er geen chatforum over de newsletteronly deal (iphone SE)?

Beantwoorden

17 april 2017 om 19:27
Moderator Paul Moderator

Omdat het een secret deal is, speciaal voor de nieuwsbrieflezers.

Beantwoorden

17 april 2017 om 13:37
sp2michel Gebruiker

de batterij oplaadbaar via USB 12v bijvoorbeeld sigarettenaansteker ???????????

Beantwoorden

17 april 2017 om 14:18
Binnenmars Gebruiker

Je autoaccu is 12Vm, als er een USB-aansluiting in je auto zit levert die 5V. Ook als je een USB stekker voor je sigarettenaansteker koopt levert deze 5V.

Beantwoorden

17 april 2017 om 14:07
sypack Gebruiker

Dit is niet echt een actieprijs, je koopt zal actioncams in deze prijscategorie.

Beantwoorden

17 april 2017 om 14:24
Binnenmars Gebruiker

Als je de reviews leest en de prijs die je elders betaalt, is dit een mooie aanbieding, actionscams koop je vanaf een tientje tot honderden euro’s. Iemand anders noemt hierboven een Denver, dat is Action spul van hooguit 2 tientjes en een kwaliteit van niks als je die als dashcam gebruikt zul je echte geen nummerplaten kunnen lezen, ik denk dat je dan blij verrast bent met deze cam. Maar goed ik heb hem zelf ook niet, blijft een beetje gissen dus.

Beantwoorden

17 april 2017 om 15:20
garfieldbart Gebruiker

Mooie camera, heb er al veel reviews van gelezen.
Wil je een camera met hogere resolutie en stabilisatie, ga dan voor de Firefly 6s, maar deze heeft dan veel ene veel kleinere kijkhoek. Te vinden bij Gearbest voor ongeveer dezelfde prijs.

Beantwoorden

17 april 2017 om 15:54
sp2michel Gebruiker

mini of micro usb?????????

Beantwoorden

17 april 2017 om 15:56
sp2michel Gebruiker

http://www.befr.ebay.be/itm/302243763647?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

DAT IS VOOR MINI USB

maar welke kabel voor dit activeon cx???????????????????????????????

Beantwoorden

17 april 2017 om 16:08
Drumcafe Gebruiker

Ik wil ook graag weten of deze op kan nemen terwijl hij aan de netspanning zit, alvorens ik deze bestel.

Of kan deze laden terwijl hij filmt?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.