20 april 2017 om 00:00
iBOOD

Lexmark CX510de Printer Incl. Wifi-module

Product expert aanwezig

Lexmark CX510de MFP Incl. Wifi-module

De Lexmark CX510de multifunctionele kleuren-laserprinter met wifi-module is een aanwinst voor ieder huis of kantoor.

Specificaties

Merk: Lexmark
Type: CX510de & MarkNet N3852
Kleur: Wit
Garantie: 2 jaar via iBOOD; 4 jaar on-site via Lexmark (na registratie)

• Tot 30 pagina’s per minuut
  • 4 jaar on-site garantie
  • Geïntegreerde duplex-unit

Algemeen
Afdruktechnologie: Kleurenlaser
Functionaliteit: Kopiëren in kleur, Faxen in kleur, Afdrukken in kleur, Scannen in kleur
Werkgroepformaat: Kleine tot middelgrote werkgroep
Display: Lexmark e-Task 17,8 cm kleuren touchscreen

Afdrukken
Afdruksnelheid (A4, zwart): tot 30 pagina's per minuut
Afdruksnelheid (A4, kleur): tot 30 pagina's per minuut
Afdruksnelheid dubbelzijdig (A4, zwart): tot 15 kantjes per minuut
Afdruksnelheid dubbelzijdig (A4, kleur): tot 15 kantjes per minuut
Tijd tot de eerste pagina (zwart) in Slechts 10,5 seconden
Tijd tot de eerste pagina (kleur) in Slechts 11,5 seconden
Dubbelzijdig afdrukken: Geïntegreerde duplex unit
Afdrukkwaliteit, zwart: 1200 x 1200 dpi, 4800 Color Quality (2400 x 600 dpi)
Afdrukkwaliteit, kleur: 1200 x 1200 dpi, 4800 Color Quality (2400 x 600 dpi)

Kopiëren
Kopieersnelheid (A4, zwart): tot 30 kopieën per minuut
Kopieersnelheid (A4, kleur): tot 30 kopieën per minuut
Kopieersnelheid dubbelzijdig (A4, zwart): tot 15 kantjes per minuut
Kopieersnelheid dubbelzijdig (A4, kleur): tot 15 kantjes per minuut
Tijd tot de eerste kopie (zwart) in slechts 10,8 seconden
Tijd tot de eerste kopie (kleur) in slechts 11,6 seconden
Verkleinen / vergroten: 25 - 400 %

Scannen & Faxen
Simplex scansnelheid (A4, zwart) tot 30 kantjes per minuut
Simplex scansnelheid (A4, kleur) tot 30 kantjes per minuut
Duplex scansnelheid (A4, zwart) tot 13 kantjes per minuut
Duplex scansnelheid (A4, kleur) tot 13 kantjes per minuut
Max. scangebied: 215,9 x 355,6 mm
Scantype ADI: RADF (reversing dubbelzijdig)
Scannertype: Glasplaat scanner met ADF
Scantechnologie: CCD
Optische scanresolutie: 600 x 600 ppi (kleur), 1200 x 600 ppi (zwart)
Scan-bestandsformaten: JPEG, JPG, PDF, Beveiligde PDF, TIFF, XPS, Archiverings PDF (A-1a, A-1b)
Scanbestemmingen: E-mail, FTP, USB stick, USB of netwerk aangesloten computer, Lexmark Document Solutions Suite (LDSS)
Modemsnelheid: ITU T.30, V.34 Half-Duplex, 33.6 kbps
Faxtransmissiesnelheid: < 3 seconden per pagina

Geheugen & Processor
Processor: Dual Core, 800 MHz
Geheugen, standaard: 1024 MB
Geheugen, maximum: 3072 MB
Vaste schijf: Niet beschikbaar

Ondersteunde Apple besturingssystemen 
Apple OS X (10.5, 10.6, 10.7, 10.8, 10.9, 10.10)

Citrix MetaFrame
Microsoft Windows Server 2003 x64 met Terminal Services met Citrix Presentation Server 4.0 x64, 4.5 x64
Microsoft Windows Server 2003 met Terminal Services met Citrix Presentation Server 4.0, 4.5
Microsoft Windows Server 2003 en 2003 x64 met Citrix XenApp 5.0
Microsoft Windows Server 2008 en 2008 x64 met Citrix XenApp 5.0
Microsoft Windows Server 2008 R2 met Citrix XenApp 6.0

Ondersteunde Linux besturingssystemen
SUSE Linux Enterprise Server 10, 11
SUSE Linux Enterprise Desktop 10, 11
Red Flag Linux Desktop 6.0
Linpus Linux Desktop 9.6
Debian GNU/Linux 5.0, 6.0
Red Hat Enterprise Linux WS 4.0, 5.0, 6.0
Ubuntu 11.04, 11.10, 12.04, 12.10
openSUSE 11.3, 11.4, 12.1, 12.2
PCLinuxOS 2011
Mint 9, 10, 11, 12, 13
Fedora 14, 15, 16, 17

Ondersteunde Microsoft Windows besturingssystemen
Windows XP, Windows Server 2003, Windows XP x64, Windows Server 2003 x64, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows Server 2008, Windows Server 2008 x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows Server 2008 R2, Windows 8, Windows 8 x64, Windows Server 2012, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows Server 2012 R2, Windows RT, Windows RT 8.1

Ondersteunde Novell besturingssystemen
Novell NetWare 6.5 Open Enterprise Server
Novell NetWare 5.1(SP 6+), 6.0(SP 3+) met Novell Distributed Print Services (NDPS)
Novell Open Enterprise Server op SUSE Linux Enterprise Server

Ondersteunde UNIX besturingssystemen
HP-UX 11.11, 11.23, 11.31
Sun Solaris SPARC 9, 10, 11
Sun Solaris x86 10, 11
IBM AIX 5.3, 6.1, 7.1

Standaard papierverwerking
250 vel papierlade
150 vel uitvoerlade
Duplex (geïntegreerd)
Handmatige papierinvoer

Optionele papierverwerking
550 vel papierlader, 650 vel duo-papierlader (550 + 100 vel MPF)
Invoercapaciteit, standaard: tot 250+1 vel
Invoercapaciteit, maximum: tot 1450+1 vel
Uitvoercapaciteit, standaard: tot 150 vel
Uitvoercapaciteit, maximum: tot 150 vel
Ondersteunde papiergewichten - std. papierlade: 60 - 176 g/m²
Bovengrens van geïntegreerde lade voor karton (vezel in lengterichting): Index Bristol - 120 gsm, Tag - 120 gsm, Schutblad - 135 gsm
Autom. documentinvoer (ADI): 50 vel autom. documentinvoer
Capaciteit autom. documentinvoer: tot 50 vel
Uitvoercapaciteit autom. documentinvoer: tot 50 vel
Standaard aantal invoerlades: 1
Max. aantal invoerlades: 4
Ondersteunde mediatypes: Karton, Papieren etiketten, Gewoon papier, Transparanten, Raadpleeg de Lexmark Card Stock & Label Guide voor meer informatie.
Ondersteunde mediaformaten: A4, A5, Executive, Folio, JIS-B5, Legal, Letter, Universeel aan te passen afmetingen, Oficio

Aansluitingen & Netwerk
Aansluitmogelijkheden (std.): USB 2.0 (type B, Hi-Speed gecertificeerd), Gigabit Ethernet (10/100/1000), Twee USB 2.0 - voorzijde (type A, Hi-Speed gecertificeerd), USB 2.0 - achterzijde (type A, Hi-Speed gecertificeerd)
Optionele netwerkaansluitingen:  MarkNet N8352 802.11b/g/n wireless
Extra USB-poort (voorzijde)
Ethernet netwerkaansluiting

Ondersteunde netwerkprotocollen: TCP/IP IPv4, AppleTalk, TCP/IP IPv6, TCP, UDP
Netwerk afdrukmogelijkheden: LPR/LPD, Direct IP (Port 9100), Enhanced IP (Port 9400), FTP, TFTP, ThinPrint .print integration, Telnet, IPP 1.0, 1.1, 2.0 (Internet Printing Protocol), Microsoft Web Services WSD, Pull Printing
Netwerkbeheer protocollen: HTTP, HTTPs (SSL/TLS), SNMPv1, SNMPv2c, SNMPv3, WINS, IGMP, BOOTP, RARP, APIPA (AutoIP), DHCP, ICMP, DNS, DDNS, mDNS, ARP, NTP, Telnet, Finger
Netwerkbeveiliging: SNMPv3, 802.1x authenticatie: MD5, MSCHAPv2, LEAP, PEAP, TLS, TTLS en IPSec
Afdrukbereik: 4,2 mm van de boven-, onder-, rechter- en linkerkant

Ondersteunde printertalen: PCL 5c emulatie, PCL 6 emulatie, Personal Printer Data Stream (PPDS), PostScript 3 emulatie, Direct Image, Microsoft XPS (XML Paper Specification), AirPrint, PDF 1.7 emulatie

Lettertypes en symbolensets
'3 of 9' schaalbare PCL 5e lettertypes in smal, normaal en breed
158 schaalbare PostScript lettertypes
2 PCL bitmapped lettertypes
39 schaalbare PPDS lettertypes
5 PPDS bitmapped lettertypes
84 schaalbare PCL lettertypes
OCR-A, OCR-B schaalbare PCL 5e lettertypes
Raadpleeg de Technische handleiding voor meer informatie.

Rendement cartridges (tot) 5
1000 pagina's zwarte en kleuren (CMY) cartridges
2000 pagina's kleuren (CMY) cartridges
2500 pagina's zwarte cartridge
3000 pagina's kleuren (CMY) cartridges
4000 pagina's zwarte cartridge
4000 pagina's kleuren (CMY) cartridges
8000 pagina's zwarte cartridge

Photoconductor rendement: tot 40.000 pagina's, op basis van gemiddeld 3 pagina's (A4/Letter) per afdruktaak en ongeveer 5% dekking4
Cartridge(s) meegeleverd: 4000 pagina's kleuren (CMY) retourprogramma tonercartridges en 8000 pagina's zwarte retourprogramma tonercartridge

Vervangende cartridges: Product werkt alleen met vervangende cartridges die zijn ontworpen voor gebruik in een specifieke geografische regio. Ga naar www.lexmark.com/regions voor meer informatie.

Geluidsniveau
Geluidsniveau, buiten gebruik: 16 dBA
Geluidsniveau (afdrukken): 50 dBA
Geluidsniveau, tijdens dubbelzijdig afdrukken: 52 dBA
Geluidsniveau (kopiëren): 50 dBA
Geluidsniveau (scannen): 49 dBA
Geluidsniveau, Quiet-modus: 45 dBA

Energieverbruik
Energy Star compliant
Productcertificaten: ENERGY STAR, Blue Angel RAL-UZ-171, ICES-003 Class B, BSMI Class B, VCCI Class B, US FDA, UL 60950-1, FCC Class B, cUL CAN/CSA-C22.2 60950-1, CB EN/IEC 60950-1, CB EN/IEC 60825-1, CE DoC (EN 62301 Class B, EN 62311, CE EN/IEC 60950-1, CE EN/IEC 60825-1, EN 61000-3, EN 55022 Class B, EN 55024, UL), EFTA (CE), KCC, CCC, CECP, CEL, C-tick DoC, UL-AR, KC mark, UL GS mark, EC 1275, MET-I, ISO 532B, ECMA-370, GOST-R, SII, TER

Gemiddeld stroomverbruik in sluimerstand: 0,5 Watt
Gemiddeld stroomverbruik in slaapstand: 3.7 Watt
Gemiddeld stroomverbruik in de stand Gereed: 35 Watt
Gemiddeld stroomverbruik - tijdens afdrukken: 600 Watt
Gemiddeld stroomverbruik - tijdens dubbelzijdig afdrukken: 380 Watt
Gemiddeld stroomverbruik - tijdens kopiëren: 640 Watt
Gemiddeld stroomverbruik - tijdens scannen: 55 Watt
Energy Star Typical Electricity Consumption (TEC): 3,3 kWh per week

Gebruik
Maximale maandelijkse gebruiksindicatie: tot 85.000 pagina's per maand
Aanbevolen maandelijkse afdrukvolume: 1500 - 7000 pagina's
Temperatuur: 16 tot 32°C
Luchtvochtigheid: 8 tot 80% relatieve luchtvochtigheidsgraad
Hoogte: 0 - 2896 meter

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 470 (H) x 444 (B) x 589 (D) mm
Gewicht: 28,2 kg

Verpakkingsinhoud
Lexmark CX510de kleurenlaser MFP, Lexmark Marknet N8352 Wireless Print Server, 4000 pagina's kleuren (CMY) retourprogramma tonercartridges, 8000 pagina's zwarte retourprogramma tonercartridge, 4 developer-eenheden (K, C M, Y), Fotoconductoreenheid, CD met software en documentatie, Voedingskabel(s), Installatiegids of -kaart (lokale en netwerkaansluiting), Beperkte garantieverklaring/garantie, RJ-11 telefoonkabel en adapter (landafhankelijk), Informatie over het Lexmark Cartridge Inzamelprogramma

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Lexmark-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 april 2017 om 01:43
Mikej0h Gebruiker

@Lexmark-Expert, @ibood_nl,

Er zijn meerdere versies van deze printer;
- Lexmark CX510de (28E0510)
- Lexmark CX510de (28E0282)
- Lexmark CX510de (28E0264)
- Lexmark CX510de (28E0512)
- Lexmark CX510de (28E0509)

Om welke versie gaat het hier?

Mvg, Mike

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:17
Official Product Expert Lexmark-Expert Official Product Expert

Beste Mike,

Dit gaat om de Lexmark CX510de met artikelnummer 28E0283.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 06:16
jheerink Gebruiker

Hele waslijst wat hij allemaal heeft en kan .Maar mis Google cloud print Werkt deze hiermee ?

Beantwoorden

20 april 2017 om 06:17
Vidra Gebruiker

Print to cloud werkt inderdaad nietm

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:24

Hoi jheerink en Vidra,

Google Cloud print wordt door de Lexmark CX510 ondersteund.
Gaat via een app die op de machine geinstalleerd kan worden en is op te vragen bij onze Helpdesk.

Met vriendelijke groet, De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 06:27
gizmo74 Gebruiker

Werkt deze niet met windows 10?

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:28

Hoi gizmo74,

De Lexmark CX510 ondersteunt ook Windows 10.
Meest recente drivers zijn via de Lexmark website te downloaden.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 07:23
Nightsky Gebruiker

Misschien een domme vraag.. Hoe erg is het als je maandelijks minimaal niet de aanbevolen afdrukken haalt? Kun je hem ook uitzetten bij niet-gebruik om geluidoverlast te voorkomen en indien nodig weer aanzetten of is dat niet zo slim? Dit lijkt me een hele goede printer.

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:33

Hoi Nightsky,

De gebruiksgegevens zijn ter indicatie en kunnen handig zijn om producten met elkaar te vergelijken.
Als je veel minder print is dat geen enkel probleem en omdat het een laserprinter betreft bestaat er ook geen kans op uitdrogen, want bij inkjetprinter wel kan.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 07:28
BBA Gebruiker

Prima printer. Ben er erg blij mee. Ik heb hem een paar maanden geleden via ibood gekocht. Alleen de meegeleverde wifi module is de verkeerde. Die past niet! Slordig maar ik heb niet de moeite genomen om contact op te nemen met ibood, dus maar even zo melden.

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik wil je toch vragen om via “Mijn iBOOD” een melding te doen, zodat we dit voor je kunnen oplossen!

Beantwoorden

20 april 2017 om 07:45
defjoe Gebruiker
20 april 2017 om 07:55
freddy-a Gebruiker

Fijne printer. Heb ‘m tijdens de vorige iBood aanbieding gekocht.

Maar komen de Lexmark accessoires ook eens in de aanbieding?

Bijvoorbeeld de optionele papierlades of toner cartridges.

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:43

Goed om te horen dat je tevreden bent met je eerdere aankoop!

Ik wil je aanraden om onze inkopers in dit topic te tippen om Lexmark accessoires te bestellen :-)

Beantwoorden

20 april 2017 om 08:49
Gjalt431 Gebruiker

Bestel proces loopt stuk.

Ik zal het vanavond nog eens proberen.

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:41

Waar loop je tegenaan in de bestelprocedure?

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:54
avanamersfoort Gebruiker

Wordt deze keer wel de juiste wifi module meegestuurd? Ik zag dat er bij de vorige ibood de verkeerde module was meegestuurd.

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:18

Dit is bij enkele klanten inderdaad een incident geweest. Je kunt er op rekenen dat je de juiste module zult ontvangen.

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:37
anaf Gebruiker

Hier ook verkeerde wifi module aangekregen. Kost wel enige moeite die men bij iBOOD blijkbaar vanzelfsprekend vindt (contact opnemen, klantendienst die de probleemstelling niet leest, terug alles aankaarten, pakket verzenden). De omruiling zelf gebeurde wel vlot en correct.

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:42

Vervelend om te horen dat de afhandeling in eerste instantie niet vlot verliep. Ik zal dit intern doorgeven, zodat dit meegenomen kan worden in ons proces van kwaliteitsverbetering.

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:09
Ronaldvr Gebruiker

@Lexmark-Expert, @ibood_nl,

Ik gebruik op dit moment een netwerk scanner (HP Digital Sender 9200C)  en een Xerox kleurenlaserprinter separaat en wil om wille van eenvoud bij bijvoorbeeld het maken van een kopie een combinatie kopen waarbij ik beide apparaten kan vervangen en niet inlever op prestaties en kwaliteit. Met name het scan gedeelte is voor mij een belangrijk element waar ik de volgende vragen over heb:

- Kan ik zonder software rechtstreeks vanuit de cx510de naar een SMB share op een NAS scannen? In de omschrijving staat dat scannen naar een netwerk aangesloten computer kan, maar het is me niet duidelijk genoeg wat hiermee wordt bedoeld;

- Hoe regelt de cx510de de benaming van bestanden? Is het mogelijk dat het bestand automatisch een unieke naam krijgt in de vorm van yyyymmdd_hhmmss? Het hernoemen van de bestanden naar een betekenisvollere naam doe ik bij voorkeur op de PC en niet via een invoer schermpje op een apparaat;

- Kun je ook kiezen om meerdere scans te combineren in 1 output file (dus meerdere kassabonnen achter elkaar scannen via de flatbed  of een stapel door de ADF gevolgd door een tweede stapel als de stapel dikker is dan de ADF aankan)?

- Kan ik voorbeeld scans in pdf formaat ergens vinden. Ik ben naast de kwaliteit op 600dpi (in zwart wit aangezien ik dat het meest scan) ook benieuwd naar de compressie (dus de uiteindelijke bestandsgrootte) en weet uit eigen ervaring dat daar nogal wat verschillen in zitten waarbij sommige scanners met eenzelfde output kwaliteit veel grotere bestanden genereren wat weer lastig is voor bijvoorbeeld het kunnen mailen van ingescande bestanden en daarnaast ook onnodig veel opslagruimte in beslag neemt.

- Hoe is het loopwerk van de ADF bij deze cx510de? Op mijn huidige (oude) netwerk scanner begint de ADF meerdere blaadjes tegelijk te pakken en ik ben op zoek naar een product dat bovengemiddeld presteert als het gaat om alle bladzijden op de ADF per stuk te pakken (ook als deze enigszins statisch om wat voor andere redenen dan ook aan elkaar plakken) en daarnaast moet de ADF ook niet vastlopen en als hij vastloopt moet de vastloper weer makkelijk te verhelpen zijn.

Ik heb vorig jaar de Lexmark CS715de voor op kantoor gekocht en ben daar zeer tevreden over en dat sterkt me ook in het kopen van een Lexmark x510de voor mijn thuis kantoor, maar het scangedeelte is voor mij het meest belangrijke element dat ik veel gebruik en dat ook gewoon goed moet zijn en handig moet zijn in het dagelijkse gebruik en dat zit niet op de CS715de vandaar mijn vragen.

Beantwoorden

20 april 2017 om 11:46

Hoi Ronaldvr,

Hierbij de antwoorden op je vragen:
- De CX510 wordt standaard geleverd met de ‘Naar netwerk scannen’ app. In deze app is het mogelijk om scanbestemmingen naar SMB-shares en FTP-servers te maken. Deze scanbestemmingen kunnen uitgebreid geconfigureerd worden, zo kun je ook een gebruikersnaam- en wachtwoord meegeven indien je share beveiligd is.

- Je kan de naamvoering op verschillende manieren instellen in ‘Naar netwerk scannen’. Handmatig is een optie, maar ook het automatisch toewijzen van een bestandsnaam kan. Hierbij kan je een een deel vaste tekst configureren, uitgebreid met een tijd/datumstempel in het volgende formaat: YYYYMMDD_HHMMSS. Ook bij het handmatig invoeren van een bestandsnaam kan je deze automatisch laten uitbreiden met de tijd/datumstempel.

- Meerdere scans combineren is op dit model niet mogelijk, op andere (hogere) modellen is dat wel mogelijk met de ‘Custom Jobs’ optie.

- Compressie wordt automatisch geregeld, maar wij adviseren om op 300 dpi te scannen, wat uiteindelijk ook drukwerkkwaliteit is. 600 dpi zou wenselijk kunnen zijn als de bestanden heel erg uitvergroot moeten worden.

- ADF is van ‘robuuste kwaliteit’, maar is lastig (onmogelijk) om aan te geven hoe deze presteert bij statisch papier en/of andere gebruiksomstandigheden. ADF ondersteunt papier tussen de 52 en 120 gram. Daarnaast is er wanneer bv de papierrollers slijtage vertonen om een zgn. ADF maintenance kit aan te schaffen.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:27
Ronaldvr Gebruiker

Dank voor de antwoorden. Is het mogelijk om een 600dpi scan van zwart wit te maken of ergens in te zien? Ik wil op 600dpi scannen en mijn ervaring is dat een 600dpi pagina minder dan 100Kb kost en ik zoek dus een scanner die dit ook levert (goede kwaliteit scan en minder dan 100Kb per pagina). Welk model bedoel je met hogere modellen? Is dat de CX725de? Ik heb daar nu net naar gekeken en zie dat die ook OCR doet en er gelijk een searchable PDF van maakt vermoed ik. Een beetje buiten de scope van deze iBood aanbieding: maar wordt dat gedaan door de CX725de zelf of heb ik dan een CX725dhe nodig? En niet onbelangrijk kan ik aan voorbeeld scans komen? iBood kunnen jullie een keer de CX725de c.q. CX725dhe in een deal meenemen? Ik denk dat ik deze CX510 even laat lopen maar voor de CX725 serie ben ik zeker in.

Beantwoorden

20 april 2017 om 14:47

Hoi Ronaldvr,

Belangrijk voor ‘Custom Job’ en OCR (biij CX725) is dat er een vaste schijf in de machine zit, en dat is bij deze aanbieding niet het geval (en ook niet mogelijk).
Valt dus idd buiten de scope van deze aanbieding.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:10
Ezw12 Gebruiker

Is het product uitgekocht? Kan er nl. geen bestellen. Thx!

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:19

Nee, hij is nog niet uitverkocht. Waar loop je tegenaan tijdens het bestellen?

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:25
Ezw12 Gebruiker

Ik krijg steeds volgende boodschap bij het aanduiden van het aantal nl. 1

‘Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid.’

Vervolgens kan ik niet meer ondernemen in het bestelproces.

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:41

Zit er mogelijk al 1 printer in je winkelwagen (zie rechtsboven in je scherm)? Je kunt namelijk maximaal 1 printer per bestelling bestellen.

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:47
Ezw12 Gebruiker

Gelukt!

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:28
maakttochnietuit Gebruiker

Pffff, tijdens de Hunt vele uren achter de pc gezeten wachtend op een scherpe Lexmark aanbieding. Toen kwam eindelijk een model met een netwerkaansluiting en ADF voorbij. Direct gekocht en betaald via “one-click buy” met paypal. Helemaal in mn nopjes met de aankoop. Vervolgens krijg ik een dikke 5 uur later een email van iBood: Gefeliciteerd met je aankoop! (begint goed dacht ik nog). Volgende alinea: Helaas kan de koop niet doorgaan want iBood heeft tijdens de Hunt meer printers verkocht dan ze beschikbaar hebben(??!?). Hoe slecht is dat!! Er loopt toch niet voor niets zo’n voorraad balk mee denk ik dan. Nog nooit eerder meegemaakt. Uiteraard heb ik hier op gereageerd, maar iBood komt direct met de voorwaarden en dat ze het recht hebben elke bestelling te annuleren. Resultaat was dat de bestelling geannuleerd werd door iBood en dat ik zeker 10 werkdagen op mn geld (terugstorting via paypal) heb moeten wachten.

En dan denk je nog dat ze je misschien tegemoed komen met een komende Lexmark aanbieding. Helaas, niets van dat alles. En vervolgens worden de Lexmarks gewoon weer aangeboden op iBood…

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:44

Dat is inderdaad een vervelende situatie. Er zijn helaas enkele producten te vaak verkocht door een fout in ons systeem. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Hopelijk kunnen we je met deze deal alsnog blij maken met een Lexmark printer.

Beantwoorden

20 april 2017 om 10:57
koenvcopp Gebruiker

Hallo, de toners die bij de machine komen, hoelang blijven deze goed, indien eenmaal in gebruik genomen? Bv. als er niet erg veel geprint wordt..

Beantwoorden

20 april 2017 om 11:27

Hoi koenvcopp,

Toners die meegeleverd worden zijn in principe onbeperkt te gebruiken, althans totdat ze op zijn.
In tegenstelling tot bv inkjet zullen deze niet uitdrogen.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 11:15
aibo Gebruiker

Jammer dat hij duurder is dan enkele maanden terug. Ik lees daar immers dat hij €240 was, en dan €90 voor de wifi-module (die ik sowieso niet nodig heb). Jammer dat ik die vroegere deal gemist heb, eigenlijk.

Beantwoorden

20 april 2017 om 11:20
fire-blade-nl Gebruiker

Volgens mij klopt dat niet helemaal. Er is een tijdje terug namelijk wel een Lexmark voorbijgekomen, maar daar zaten tonercartridges bij die minder gevuld waren (iets van 2000p zwart en 1000p voor de kleuren of zo). Weet ik nog omdat ik daar ook naar gekeken had, maar vooral door de toners besloten om die niet te bestellen. Want da’s toch echt wel een groot pluspunt van dit model, de 8000p zwart en 4000p kleuren toners.

Beantwoorden

20 april 2017 om 11:23
aibo Gebruiker

In die link die hierboven al gegeven werd ( http://extra-nl-nl.forum.ibood.com/products/51176-170223/lexmark-cx510de-mfp-incl-wifi-module/ ) zie ik toch echt wel dat het 8000/4000 toners zijn die in februari meegeleverd werden. Nu ja, praat na de vaak, of hoe zeggen ze dat in Nederland ? :)

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:14

Klopt. Mijn collega heeft dit zelfde type destijds voor 240 euro gekocht. Ik baal er ook van dat ik hem toen ook niet gekocht heb.

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:59
freddy-a Gebruiker

In februari (23-02-2017) is deze printer al voorbij gekomen. Toen was hij iets goedkoper: *knip* + 8,95 verzendkosten (tegen *knip* + 19,95 verzendkosten nu). Die heb ik toen gekocht en ik heb daar veel plezier van (het is echt een fijne printer/scanner!). Toen zat er ook al een Wifi module bij. Die gebruik ik niet, maar ik zal toch maar eens controleren of ik wel de juiste heb gekregen ;-) Had dezelfde cartridges als de huidige aanbieding.

Eerder (15-12-2016) is de CX410 voorbij gekomen (incl. extra papier lade). Die was wel goedkoper (*knip* + 8,95 verzendkosten). Maar dat is een ander model dan deze. (Alhoewel, technisch nagenoeg gelijk. Verschil zit ‘m vooral in het bedieningspaneel.) Deze aanbieding had (aanmerkelijk) kleinere cartridges.

Maar €240,- is deze printer bij mijn weten nooit geweest..

Edited by: Paul
dank voor het uitzoeken en het behulpzaam zijn naar medeforummers :)
omdat het niet toegestaan is om dealprijzen op het forum te vermelden, heb ik deze weggehaald

Beantwoorden

20 april 2017 om 19:27

En toch heeft mijn collega een factuur van 238,95 voor de CX510de (zonder wifi module dat wel).

Beantwoorden

20 april 2017 om 19:47
JPS2 Gebruiker

Klopt wat je zegt. Deze is op 28/9/2016 voor dat bedrag aangeboden geweest (excl wifi module). Daarna nog een keer met module voor 330 en nu dus 350. Apart dat de prijs stijgt!

de 1e vermelding klopt, de 2e en 3e vermelding kloppen niet (zal ander type geweest zijn)

Beantwoorden

20 april 2017 om 19:48
Moderator Paul Moderator

Het klopt dat dit model een half jaar geleden voor een lagere prijs werd aangeboden (o.a. tijdens een Hunt). Dat was zonder wifi module en zonder de mogelijkheid tot 4 jaar garantie door registratie bij Lexmark (want dat is nieuw bij Lexmark).

Beantwoorden

20 april 2017 om 20:13
JPS2 Gebruiker

@Paul, ik kan dat toch echt in mijn mailbox terugvinden, ik roep niet zomaar wat. De CX510de incl Wifi was 23 feb j.l. E3***,**. Zie bijbehorende topic: http://www.ibood.com/extra-nl/nl/product-specs/21801/51176/lexmark-cx510de-mfp-incl-wifi-module.html

Inderdaad niet met de 4jr garantie zoals er nu wel bij zit.

Mijn excuses, ik had niet goed gekeken en moet je gelijk geven.

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:00
RPtje Gebruiker

Volgens mij lees ik in de specs niet wat het maximale gramsgewicht is, dat via de handinvoer gebruikt kan worden. Weten jullie dat?

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:08

Hoi RPtje,

Dat klopt inderdaad, maar is gelijk aan die van de standaard papierlade, nl. 176 g/m²

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:13
etluksen Gebruiker

@Lexmark-Expert

Wat kosten de retour programma toner cartridges?

Groet,Eelco.

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:38

Hoi Eelco,

Dat is wat lastig aan te geven, mede doordat er vele aanbieders zijn met zeer uiteenlopende prijzen. Daarnaast heeft Lexmark voor dit model een groot aantal toners beschikbaar, die afhankelijk van het gebruik het meest geschikt zijn.

Op de productpagina op onze website zie welke dat allemaal zijn:
http://www.lexmark.com/nl_NL/products/mfp-color/28E0510.shtml

Hoog rendement toners zijn duurder in aanschaf, maar hebben een goedkopere prijs per adruk, maar er zijn ook toners met een laag rendement waardoor je lage aanschafkosten hebt.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:25
wimgodderis Gebruiker

@Lexmark-Expert

Geen ondersteuning voor Apple OS X 10.12 ?

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:47
Uray25 Gebruiker

Werkt gewoon onder 10.12

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:53
Uray25 Gebruiker

Waar registreren voor die 4 Jaar garantie trouwens ?

Beantwoorden

20 april 2017 om 12:58

Hoi Uray25,

Instructies hiervoor worden met de machine meegeleverd.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 14:46
ShuttleX Gebruiker

Geluidsniveau, buiten gebruik: 16 dBA

Moet dit niet 0 zijn? Heb nu een z/w laser en die is buiten gebruik volkomen stil.

Beantwoorden

20 april 2017 om 15:32

Hoi ShuttleX,

Het zou kunnen zijn dat deze 16 dBA zelfs als ‘niet hoorbaar’ is te omschrijven, is nl. afhankelijk van de frequentie.
Deze gegevens worden in het testlab bepaald en ook als zodanig weergegeven.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 15:11
eketting Gebruiker

Het onderstaande staat bij de specificaties. Dus geen windows 10??

Groet

Ernst

Ondersteunde Microsoft Windows besturingssystemen
Windows XP, Windows Server 2003, Windows XP x64, Windows Server 2003 x64, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows Server 2008, Windows Server 2008 x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows Server 2008 R2, Windows 8, Windows 8 x64, Windows Server 2012, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows Server 2012 R2, Windows RT, Windows RT 8.1

Beantwoorden

20 april 2017 om 15:25

Hoi Ernst,

Klopt dat Windows 10 er niet tussenstaat – foutje van onze kant en inmiddels aangekaart – maar de Lexmark CX510 biedt wel ondersteuning voor Windows 10.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 16:20
fredericdevroye Gebruiker

Hallo, is de 4-jaar on-site garantie van toepassing in België ? Thx. Frédéric

Beantwoorden

20 april 2017 om 16:39

Hoi Frédéric,

Ja, is ook voor België van toepassing; instructies omtrent registreren worden met de machine meegeleverd.
Het is wel noodzakelijk om de machine te registreren om voor de 4 jaar garantie in aanmerking to komen.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 16:45
freddy-a Gebruiker

Die 4 jaar on-site geldt niet voor de vorige CX510 aanbieding? (die van februari)

Ik kan me niet herinneren dat er dergelijke instructies werden meegeleverd..

Beantwoorden

20 april 2017 om 16:53

Hoi freddy-a,

Dat klopt, wij hebben deze ‘4 jaar garantie’-modellen nog maar net in het assortiment opgenomen en eerder geleverde machines komen daar niet voor in aanmerking.

Met vriendelijke groet,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

20 april 2017 om 17:34
kurtdemaeyer Gebruiker

Ik probeer deze te bestellen maar mijn vouchercode voor gratis levering werkt niet meer, kan deze gereset worden?

Beantwoorden

20 april 2017 om 17:51
Moderator Paul Moderator

Beste Kurt,

Check in de email waarin de code is toegezonden tot wanneer deze code geldig is. 
Is de geldigheid nog niet verstreken?
Dan is de code waarschijnlijk tijdelijk op ‘gereserveerd’ gezet door het systeem, omdat een bestelling niet is afgerond. De code wordt dan binnen 2 uren weer automatisch vrijgegeven. 
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om de code handmatig voor je te resetten.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 april 2017 om 18:08
kurtdemaeyer Gebruiker

Hallo Paul, Dat heb ik reeds geprobeerd maar tevergeefs. Is het mogelijk om me nieuwe code te versturen naar mijn mail-adres? Dan kan ik alsnog de “verzendingskost” in mindering brengen. Ik wil dit toestel echt wel bestellen.

Beantwoorden

20 april 2017 om 19:21
Moderator Paul Moderator

Zou je de email waarin de code staat, samen met een korte uitleg, willen doorsturen naar webcare@ibood.nl? Dan zullen zij het voor je oplossen. Helaas zijn de medewerkers op dit moment niet meer aanwezig en zul je op z’n vroegst morgen een nieuwe code krijgen. Er zit niets anders op dan om het later vanavond nogmaals te proberen of de printer zonder code te bestellen.

Beantwoorden

20 april 2017 om 19:28
kurtdemaeyer Gebruiker

Zelfs zonder code en zelf vanop een andere account geprobeerd, … tevergeefs. Paypal, Bancontact, Visa,… echt alles geprobeerd maar niets. Morgen kan ik deze niet meer bestellen,… al geregeld besteld op Ibood, maar nu lukt het langs geen kanten.

Beantwoorden

20 april 2017 om 19:36
Moderator Paul Moderator

Dan lijkt het probleem niet bij de code te liggen.
Probeer eens de volgende suggesties, wellicht biedt dat soelaas:
- cookies & cache opschonen 
- uitloggen en opnieuw inloggen 
- adblocker uitschakelen
- via een andere browser bestellen 
- via een ander apparaat bestellen

Beantwoorden

20 april 2017 om 22:01
razor911 Gebruiker

Ik lees dit echt zo vaak hier. Wanneer fixen jullie dit nu eens?

Beantwoorden

20 april 2017 om 22:07
Moderator Paul Moderator

Beste Razor,

iBOOD kan niet de oorzaken in de browsers bij klanten oplossen. 
Wanneer er problemen zijn aan de kant van iBOOD dan wordt dat zeker opgelost.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 april 2017 om 17:48
h_maan Gebruiker

Hallo.

Kan men eventueel ook foto’s afdrukken ( ook klein formaat 10×15 ) of zijn die kwalitatief niet goed?

Dank.

Beantwoorden

20 april 2017 om 18:48
thommypan Gebruiker

Waar blijven mijn bloemen (zomerbloeiers) die ik twee weken geleden gekocht heb en die blijkbaar een paar dagen nadien aan de verzender overgemaakt zijn?

Ik heb reeds jullie klantenservice ge-emailed, maar tot op heden geen reactie!

Toch zeer erg dat ik dit via deze weg in de aandacht probeer te krijgen!

grts

Yves.

Beantwoorden

20 april 2017 om 19:25
Moderator Paul Moderator

Hallo Yves,

Spijtig om te horen dat je nog wacht op levering en geen reactie hebt mogen ontvangen van de klantenservice. Graag verwijs ik je naar het forumtopic van de zomerbloeiers. Hier heeft Bas gisteren het volgende bericht geplaatst:

Hoi allen,

De leverancier heeft aangegeven dat een deel van de zendingen een vertraging heeft opgelopen door de eerdere klachten. In deze vertraagde zendingen is een verbeterde verpakking gebruikt, om de plantjes netjes bezorgd te krijgen. De verwachting is dat deze vandaag of morgen bij jullie binnen komen!

Groeten, Bas

Klanten die de plantjes vandaag hebben ontvangen, hebben aangegeven dat de plantjes in goede staat zijn aangekomen. Mocht je morgen nog steeds niets ontvangen hebben, laat het dan even weten op het forum of neem telefonisch contact op met iBOOD.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 april 2017 om 21:06
ITibood Gebruiker

Goede deal met die 4 jaar garantie + de gratis verzendoptie kwam net op tijd! Heb een xerox 6505DN, cartridges van 2000p zijn bijna leeg en een nieuwe set kost me 419, dit komt me 70€ goedkoper uit!

Beantwoorden

20 april 2017 om 21:38
gizmo74 Gebruiker

Mijn inkjetprinter werkt sinds gisteren niet meer. Mijn vrouw staat in het onderwijs en gebruikt enkele malen per week een printer. Is deze aanbieding een goed alternatief voor een inkjetprinter?  Nadelen van mijn vorge printer : de inkjet printer van merk canon die we hadden was bijzonder traag, de eerste pagina duurde soms 3 a 4 minuten voor deze geprint was. Bovendien diende ik de inktpatronen om het half jaar te vervangen.  Is de printer die in aanbieding staat gebruiksklaar na installatie van de software of dienen er nog eerst accessoires bij gekocht te worden?

Beantwoorden

20 april 2017 om 21:54
boukehj Gebruiker

DOEN! Dit is een laserprinter. Er zit geen vloeibare inkt in, maar inktpoeder (‘toner’). Dat gaat niet uitdrogen. Je zal geen tonercartridge hoeven te vervangen voordat de toner op is. Er zijn vast mensen die precies kunnen vertellen hoe snel de eerste pagina komt, maar het is zeker véél sneller dan 3 minuten. Bij mij iets van 30 seconden (ik heb een Lexmark cx410dte – ook bij iBood gekocht).

Inkjetprinters zijn alleen zinvol als je foto’s print (op fotopapier!) Maar dat is schreeuwend duur om zelf te doen – moet je ook niet willen.

Printer zal gebruiksklaar zijn.

Beantwoorden

20 april 2017 om 22:09
vanhilten Gebruiker

Deze aanbieding heb ik in maart besteld. Echter bleek er een zwarte toner in te zitten met een capaciteit van 1000 pagina’s ipv de beloofde 8000. Helaas kon dit niet gecorrigeerd worden en heb ik besloten de printer retour te zenden. Wel jammer want het lijkt me een goede printer maar 7000 printjes minder met de zwarte toner is toch een hoeveelheid waar je zo’n 100,- nadeel van hebt.

Beantwoorden

20 april 2017 om 22:13
coen23 Gebruiker

Ik heb enkele jaren geleden bij jullie een Xerox workcentre 6015 Multifunctional besteld (juni 2013) en die is vorige week moelijk gaan doen met een nieuwe huismerk toner cartridge zwart van 20 euro. De kleuren doen het goed, alles in de printer geprobeerd, procedure nieuwe toner, lenzen met stokje schoongemaakt, trillen etc. Hij print alleen kleur en is dus zo goed als waardeloos voor documenten. Hebben jullie nog suggesties anders is dit wel een optie denk ik, totaal andere kwaliteitsklasse maar zonde als die Xerox nog te repareren is op een simpele manier. Denk dat zwart toner kanaal verstopt zit of zo, drum etc goed want kleuren doen het. Valt buiten garantie en Xerox bezoekje kost minimaal 300 euro…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.