1 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Samsung FHD IP Camera | Wifi | Object Tracking

Samsung Full HD IP Camera | Wifi

Houd een oogje in het zeil en voel je nooit meer onveilig met de Samsung SNH-V6410PN in huis.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: SNH-V6410PN FHD IP Camera
Garantie: 2 jaar

• Object- en audio-tracking
  • 1080p Full HD-beeld
  • Live feed via iOS en Android app

Klik hier voor de veelgestelde vragen. Selecteer simpelweg 1) SmartCam products, 2) de SNH-V6410PN en tenslotte 3) Support.

Video
Lens: 1/3" 2 M Sensor
Resolutie: 1944 (H) x 1092 (V)
Scansysteem: Progressive
Prestaties bij slecht licht: 0.3 Lux (Kleur), 0 Lux(Zwart/wit)

Lens
Focal Length: 4.0 mm
Angular Field of View: D: 96.1˚, H:80.9˚, V:43.4˚
Focus Control: Fixed Focus
Lens Distortion Correction: Aan/uit

Draaien/kantelen/volgen
Draaien: 350˚ (-175˚~175˚)
Kantelen: 155˚(-80˚ ~ +75˚), Privacy-modus (-80˚ )
Object Tracking: Aan/uit

In gebruik
IR LED: 850 nm
Nachtvisie: tot 5 m
Dag en nacht: True D/N (Auto)
Wide Dynamic Range: HDR
Cotnrastverbetering: Auto
Ruisonderdrukking: Support (2D+3D Noise Filter)
Digital Image Stabilization: n.v.t.
Motion Detection: Aan/uit
Audio Detection: Aan/uit
Privacy Mode: Uit / Privacy-modus / Uit-beeld-modus
Witbalans: Auto
Digitale zoom: 4x (Mobile), 10x (web)
Flip / Mirror: Aan/uit
Intelligent Video Analytics: Motion Zone Selection
Geheugen: SDXC-geheugenkaart (Max 128GB)

Netwerk
Draadloos: WiFi 802.11 b/g/n (Single Band)
Videobestandtype: H.264, Motion JPEG
Resolutie: 1920x1080 / 1280x720 / 640x360
Max. Framerate: H.264, 1920x1080 30FPS
Audio I/O: Ingebouwde microfoon en speaker
Audiocompressie: G.711 u-law
IP: IPv4
Protocol: TCP/IP, UDP/IP, RTP(UDP), RTP(TCP), RTSP, NTP, HTTP, HTTPS,
SSL, DHCP, SMTP, ICMP, ARP, DNS, UPnP
Beveiliging: HTTPS(SSL) Login Authentication; Digest Login Authentication

Omgeving
Werktemperatuur/vochtigheid: 0°C ~ 40°C(+32°F ~ +104°F) / minder dan 90% RH

Elektrisch
Voltage: 5 V / 2 A
Verbinding: micro-USB

Fysiek
Afmetingen: 85 x 85 x 84 mm
Gewicht: 155 gr

1 mei 2017 om 00:18
JanGroningen Gebruiker

Een magnifiek IP-camera, maar om een inbreker te confronteren op afstand dmv de ingebouwde microfoon, zoals de omschrijving aangeeft als een mogelijkheid, lijkt mij niet bepaald handig ;-)

Beantwoorden

1 mei 2017 om 11:48
Jan-van-Gent Gebruiker

Is mijn inzien wel zeer handig want wanneer een inbreker vaststelt dat hij visueel betrapt is, zal deze zich zo vlug mogelijk uit de voeten maken om te vermijden nog aanwezig te zijn bij thuiskomst van de eigenaar of mogelijks geconfronteerd en opgepakt te worden door de Politie. De inbreker weet trouwens niet waar je op dit ogenblik bent en zal zodoende niet verder op zoek gaan in jouw woning!!

Beantwoorden

1 mei 2017 om 00:58
arjohan Gebruiker

Kan opname uitsluitend op een SD-kaart of kan er ook gekozen worden voor opname op een NAS?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 07:53
PeeWeeMathLover Gebruiker

Even gekeken op de hierboven door iBood gemelde Samsung site voor veelgestelde vragen. Daar staat in de FAQ van dit apparaat:

Does it interoperate with other storage devices or software?

1. SmartCam camera does not interoperate with a storage devices such as DVR or NVR.
2. It does not interoperate with the video monitoring software SSM, Smart Viewer, Net-i ware or SSM/iPOLiS mobile either.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 12:05
Jan-van-Gent Gebruiker

Klopt en bedankt voor het antwoord want ik ben ook op zoek naar een degelijk dergelijk toestel waarbij ik de beelden kan opnemen op een afzonderlijk beveiligd apparaat zodat ik de beelden niet verlies bij het wegnemen van de IP camera!

Beantwoorden

1 mei 2017 om 13:08
biercafe Gebruiker

Die hadden ze bij de Hunt, alleen hadden ze die niet bij de Hunt. Ik had er eerst 2 besteld en later nog 1 maar kreeg van beide bestellingen te horen dat ze op waren. Toch vreemd dat ze bleven langs komen met die Hunt….

Het gaat hier om de Y-cam. Heb ze nu hangen in mijn café en werken prima. Alle beelden met geluid tot 7 dagen in de cloud.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 14:11
arjohan Gebruiker

Bedankt! Dan laat ik deze lopen helaas

Beantwoorden

1 mei 2017 om 15:17
foxathome Gebruiker

Kosten per maand?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 15:19
foxathome Gebruiker

Ik wil weten of er bij detectie mails verstuurd kunnen worden met foto’s?
ALS de inbreker de camera meeneemt, dan heb je die iig nog…
Super simpele oplossing, maar de meeste camera’s hebben die optie niet :-(
Heeft deze camera die mogelijkheid om foto’s te mailen?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 16:04
SallyBe Gebruiker

The event information detected by the camera will be saved in the SmartCam server, and you can view the list of all events saved on the server when you retrieve it on the mobile app or PC web viewer. Therefore, even if the mobile device fails to receive some of the event notifications, the event information is saved on the server and you can check it later.

Je kan hem dus op de server terugvinden als de camera gestolen wordt.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 01:20
JanGroningen Gebruiker

Exact, zoals ik het ook heb bedoeld ‘niet handig’ en waar jij kritisch op had gereageerd. En nu stel jij jezelf de vraag!

Beantwoorden

1 mei 2017 om 07:50
erikd_o Gebruiker

Deze sla ik even over.

Als je het typenummer door Google haalt kom je op een aantal recente niet zo positieve reviews.

Valt me tegen van Samsung.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 09:54
purper Gebruiker

Voor waar ik hem voor nodig heb voldoet hij prima, als ik de reviews zo zie.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 08:06
johnnysapporo Gebruiker

Aan de specs te zien kan deze niet op een NAS en niet op een recorder. Verder schijnt het bekijken in een webbrowser ook niet te zijn ondersteund.. Jammer was wel leuk cameraatje geweest voor aan mij Synology.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 09:47
purper Gebruiker

4. Due to Browser Plugin Block Policy, Chrome 45 or higher and Firefox 52 or higher will not allow the installation of SmartCam Plugin, causing use of Web viewer to be limited for a period of time.We apologize for the inconveniences. 5. If you experience any problems using Web viewer other then the ones supported above, please contact customer service center.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 08:54
cheffed Gebruiker

Is deze camera compitabel met samsung smartthings?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 09:52
purper Gebruiker

Nee dat is hij niet.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 10:11
superandrea Gebruiker

Is de IR LED altijd aan of het kan uitgezet worden? Ik wil de camera graat naar mijn buitendeur richten, door het raam, maar als de IR LED aan is gaat niet lukken…

Beantwoorden

1 mei 2017 om 13:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas heb ik niet met zekerheid een antwoord weten te achterhalen.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 16:42
SolariuS Gebruiker

You can turn off the <Status LED> in the <Additional function setting> menu on the camera settings screen

Beantwoorden

1 mei 2017 om 10:33
QBICMM Gebruiker

De reviews van verschillende sites zijn niet geweldig met name als het gaat om de bijbehorende app op IOS die vaak de verbinding verliest met de camera en dat de beeldkwaliteit wegens de beeldcompressie bij opslag nogal wat te wensen over laat zodat eigenlijk de beelden niet bruikbaar zijn, zeker als het gaat om het vastleggen van gezichten of andere details, waar de camera nou juist voor bedoeld is.

Ook het ontbreken van cloud- of nas-opslag is een min omdat een mogelijke inbreker de camera mee kan nemen inclusief de opslagkaart en weg is het bewijsmateriaal.

Gaat Samsung dit op (hele) korte termijn aanpassen zodat de bruikbaarheid, kwaliteit en opslag voldoen aan de moderne eisen?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 13:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is ons niet bekend welke updates er op de korte termijn aankomen.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 15:22
foxathome Gebruiker

Ik wil weten of er bij detectie e-mails verstuurd kunnen worden met foto’s?
ALS de inbreker de camera meeneemt, dan heb je die iig nog…
Super simpele oplossing, maar de meeste camera’s hebben die optie niet :-( Mijn camera in huis van meer dan 5 jaar oud heeft die optie wel!!!
Heeft deze camera die mogelijkheid om foto’s te mailen?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 17:10
Moderator Paul Moderator

Beste foxathome,

Samsung maakt in de specificaties geen melding van de mogelijkheid om foto’s te mailen, waardoor dit waarschijnlijk niet mogelijk is.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

1 mei 2017 om 15:45
battler Gebruiker

Ondersteunt hij onviv?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 16:34
darylvdz Gebruiker

mogelijk om buiten op te hangen? maw is hij outdoor bestendig?

Beantwoorden

1 mei 2017 om 16:53
luuk23vd Gebruiker

1. SNH-E6440BN is a certified waterproof and dustproof product (IP66) that can be installed outdoors (limited to the camera only).
2. Install the camera (8m of cable) outdoors and install the body indoors where the Wi-Fi signal is strong to enable the use of the camera in an outdoor environment with a weak Wi-Fi signal.
3. As the camera does not feature a microphone and a speaker, you will need to purchase it or contact our Customer service center.

Beantwoorden

1 mei 2017 om 22:03
Albatros111 Gebruiker
26 mei 2017 om 12:26
dannytelitec Gebruiker

Hallo ,
ik kocht 2 zulke cams ..
werkt prima in huis  via wifi ..

wil er ééntje gebruiken op plaats waar geen internet is   .   dmv dongle met sim-kaart

maar hoe maak ik verbinding  met  cam   en dongle ?
iemand die me kan helpen ?

alvast bedankt

PS …bij samsung Benelux verwijzen ze naar  UK, want dit produkt is hier niet gekend blijkbaar ..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.