2 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Siemens iQ700 Wasmachine | 9 kg | 1400 TPM

Product expert aanwezig

Siemens iQ700 Wasmachine | 9 kg

Deze Premium wasmachine heeft jou zoveel te bieden, daarvan kon je tot nu toe alleen maar dromen!

Specificaties

Merk: Siemens
Type: WM14W7G2NL - iSensoric iQ700 Premium wasmachine
Garantie: 2 jaar via iBOOD en 10 jaar op de motor via Siemens

• Wast ook delicate kleding
  • Wast 65% sneller met perfect resultaat
  • Zeer zuinig en lange levensduur

Check hier de Installatie- en bezorgvoorwaarden

Comfort / Zekerheid:
sensoFresh: effectief geuren verwijderen in korte tijd, ook geschikt voor delicate en niet-wasbare textielen
Groot, overzichtelijk LED-display om de programmaduur, temperatuurselectie, max. toerental, resterende tijdsduur en 24u eindtijd instelling, sensoFresh intensiteit en verbruiksindicatie te overzien
iQdrive motor voor extra stilte, zuinigheid en lange levensduur incl. 10jr garantie
aquaStop met levenslange garantie
waveTrommel: bijzonder schone en effectieve wasverzorging dankzij de unieke trommelstructuur
varioPerfect: keuze uit tijd- en energiebesparing op alle wasprogramma's
waterPerfect Plus: exact watermanagement
antiVibration design: meer stabiliteit en stilte
Speciale programma's: Outdoor+Impregneren, Blouses/Overhemden, SuperKort 15, Snel+mix, Zijde
Trommelverlichting: LED
Zelfreinigende wasmiddellade
Trommelreiniging: optimale verzorging en reiniging van de trommel en interieur, met herinneringsfunctie
Indicatie van energie- en waterverbruik voorafgaand aan het wasprogramma
Bijvulfunctie
Doorstroomsensor voor optimaal waterverbruik
Schuimherkenning: detecteert overdosering
Traploze aanpassing waterniveau
Kinderbeveiliging op de deur
Signaal einde programma
TouchControl tiptoetsen: aan/uit, voorwas, extra spoelen, anti-kreuk, keuze voor centrifugeersnelheid, eindtijduitstel, temperatuur, speedPerfect, ecoPerfect, start/bijvullen en 24 u eindtijduitstel
Comfort deurvergrendeling

Algemene informatie:
10 jaar garantie op de koolborstelloze iQdrive motor
Energieklasse: A+++ -30%
Vulgewicht: 1 - 9 kg
Max. centrifugesnelheid: 1400 rpm (Max. Restvocht: 53 %)
Centrifuge droogklasse: B

Technische Informatie:
Uitvoering: Vrijstaand
Hoogte van afneembaar bovenblad (mm): 850
Afmetingen van het apparaat hxbxd (mm): 848 x 598 x 590
Nettogewicht (kg): 73,0
Aansluitwaarde (W): 2300
Minimale smeltveiligheid (A): 10
Spanning (V): 220-240
Frequentie (Hz): 50
Keurmerken: CE, VDE
Lengte elektriciteitssnoer (cm): 175
Wasprestatieklasse: A
Deurscharnier: Links
Verrijdbaar: Nee

Vulgewicht katoen (kg) - NIEUW (2010/30/EG): 9,0
Energie-efficiëntieklasse - NIEUW (2010/30/EG): A+++
Energieverbruik per jaar (kWh/annum) - NIEUW (2010/30/EG): 152
Energieverbruik in de uitstand (W) - NIEUW (2010/30/EG): 0,12
Stroomverbruik in de sluimerstand - NIEUW (2010/30/EC): 0,43
Waterverbruik per jaar (l/annum) - NIEUW (2010/30/EG): 11220
Droogresultaat: B

Maximale centrifugesnelheid (tpm) - nieuw (2010/30/EC): 1361
Gemiddelde programmaduur wassen 40°C katoen deel belading (minuten) - nieuw (2010/30/EC): 270
Gemiddelde programmaduur wassen 60°C katoen maximale belading (minuten) – nieuw (2010/30/EC): 280
Gemiddelde programmaduur wassen 60°C katoen deel belading (minuten) - nieuw (2010/30/EC): 270
Duur van de standby tijd: 15
Geluidsemissie wassen (dB): 48
Geluidsemissie centrifugeren (dB): 72
-30% zuiniger (152kWh/jaar) dan de standaard waarde (217 kWh/jaar) van energie klasse A+++ in 9 kg volgens de EU-richtlijnen 1061/2010

Energieverbruik 152 kWh per jaar, gebaseerd op 220 standaard katoenwasprogramma's volgens norm energielabel
Waterverbruik 11220 liter per jaar, gebaseerd op 220 standaard katoenwasprogramma's volgens norm energielabel
Geluidsniveau wassen : 48 dB(A)
Geluidsniveau centrifugeren: 72 dB(A)
XXL Volume van trommel: 65 l

32 cm vulopening, zilver-donkergrijs met 171° te openen deur
Afmetingen (hxbxd): 84,8 cm x 59,8 cm x 59,0 cm
Onderbouwbaar onder 85 cm nishoogte

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 10:00 tot 16:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Siemens-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

2 mei 2017 om 00:15
BozeVogel Gebruiker

@Siemens-Expert : Is de cashback actie van siemens ook op dit model geldig?

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:54
Moderator Paul Moderator

Ter aanvulling op het bericht van BozeVogel ook de link naar de cashback actie.

Volgens de actievoorwaarden valt het aangeboden type WM14W7G2NL (cashback €75) onder de deelnemende modellen en valt de aankoop binnen de actieperiode van 1 april 2017 t/m 30 juni 2017.

De vragen voor de Product Expert zijn: 
- valt iBOOD cq Silver Ocean BV onder de aangesloten dealers? 
- zoja, is deze cashback actie alleen geldig voor Nederlandse iBOODers of ook voor de Belgische iBOODers? (het forumtopic van deze wasmachine is voor zowel NL als BE)

Beantwoorden

2 mei 2017 om 01:09
frijlir Gebruiker

IBOOD valt onder de aangesloten dealers waardoor je inderdaad gebruik kan maken van de cashback actie. In het aanvraag formulier kan je bij dealers voor IBOOD kiezen.

De actie geldt alleen voor aankopen in NL, tenzij Siemens België een zelfde actie heeft.

Dus voor € 674,95 heb je een top machine voor een bodem prijs!

Beantwoorden

2 mei 2017 om 01:37
BozeVogel Gebruiker

€694,90, vergeet de verzendkosten van €19,95 niet ;-)

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze cashback-actie is inderdaad ook geldig voor je aankoop hier, zodat je een nog dikkere korting scoort.

Let er wel op dat deze actie enkel geldig is voor klanten met een Nederlands bankrekeningnummer.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:29
Official Product Expert Siemens-Expert Official Product Expert

Goedemorgen, de berichten hierboven kan ik bevestigen. Dit model valt binnen de actie. Wel is aan te raden de overige voorwaarden door te lezen, om verrassingen te voorkomen.

De actievoorwaarden vind je hier (eerder door Paul gepost): 
https://acties.bsh.nl/files/81/Actievoorwaarden.pdf

Beantwoorden

2 mei 2017 om 01:19
kikke002 Gebruiker

Ik doe bijna nooit de was bij ons thuis, maar Wat is er snel aan een gemiddelde wasduur van ca. 270/280 minuten? Dat is 4,5 uur! Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij draait ons machientje maximaal 150 minuten.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:48

Goedemorgen,

Dat is ook niet bijzonder snel, echter zijn dit de referentieprogramma’s voor het energielabel. Het apparaat heeft ook snellere wasprogramma’s (min. 1 uur en 15 minuten) en uiteraard het speciale sensoFresh-programma (geen volledig wasprogramma) waar je met 30 minuten al je kleding hebt opgefrist. Als je geïnteresseerd bent zou je even de handleiding op onze website kunnen bekijken, hier staat een volledig overzicht met tijdsduur en maximale belading per programma.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 04:13
kiter12 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Dat is natuurlijk vervelend! Ik ga mijn collega vragen om dit z.s.m. voor je op te pakken.
Om hier on-topic te blijven, heb ik je reactie even verwijderd.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 04:42
solliee Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 08:43
Elekid Gebruiker

Ik ben normaal niet zo van het appels met peren vergelijken, maar Solliee heeft wel een punt.

Zou de product-expert straks uit kunnen leggen waarom deze machine zoveel duurder is dan een IQ800 variant die tot 1600 tpm kan centrifugeren? Ik kan het verschil op de bestaande vergelijkingssites namelijk niet vinden. Waarom is deze machine meer waard dan de bijvoorbeeld de WM16Y541NL? Ik laat me graag overtuigen, zeker als de cashback actie ook geldt. Dat antwoord wacht ik ook met veel interesse af.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:57

Goedemorgen Elekid,

De WM16Y541NL is een ouder apparaat (overigens binnenkort uitgelopen) en beschikt tevens niet over het sensoFresh. De toevoeging van actieve zuurstof aan wasprogramma’s (gepatenteerde technologie) biedt nieuwe mogelijkheden op het gebied van opfrissen (30 – 45 minuten), bacteriën verwijderen op lage temperaturen (40 °C en toch hygiënisch schoon, voor bijvoorbeeld delicate kleding) en trommelreiniging.

Hij is in gebruik overigens ook stiller en energiezuiniger (niet dat de 541NL dat niet is, meer dat hij extra stil/zuinig is). Het bericht is verwijderd, dus weet niet of de 541NL ook door de eerste poster werd genoemd.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:47
Locoroco Gebruiker

Tip voor mede-Belgen: Cashback geldt voor Nederlands bankrekeningnummer. Dus als je een vriend(in) hebt in Nederland (of met een NL rekeningnummer)…

Beantwoorden

2 mei 2017 om 16:27
willenilse Gebruiker

Mag ook op mijn rekening :-)

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:48
koenvanzandweghe Gebruiker

Waar vind ik en hoe profiteer ik van de cash-back actie ??

Als ik met dit intelligente toestel slechts 3 kg was ipv 9kg was, dan neem ik aan het water- en energieverbruik automatisch aangepast wordt, niet ?N

Beantwoorden

2 mei 2017 om 10:11

Hi Koen,

De actie vind je terug op http://www.thefuturemovingin.nl/geldterug

Afhankelijk van het soort textiel en de belading past de beladingssensor het waterverbruik en de programmaduur van het gekozen programma aan. Zo min mogelijk verspilling! :)

Beantwoorden

2 mei 2017 om 10:21
sunshine76 Gebruiker

Ibood, krijg weer errors tijdens betaling, zelfde als vorige week. Kan bestelling handmatig verwerkt worden?
Ruud

Beantwoorden

2 mei 2017 om 10:28

Hoi Ruud,

Helaas kan ik hem niet handmatig voor je verwerken. Zou je kunnen aangeven welke error je krijgt en waar in het bestelproces deze verschijnt?

Voor nu kan ik de volgende tips meegeven:
- Bestel via onze app in Android of iOS
- Gebruik een andere betaalmethode
- Verwijder je cookies
- Gebruik een andere webbrowser
- Sluit een eventuele VPN-connectie

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 mei 2017 om 10:35
sunshine76 Gebruiker

lukte wel via app.

Op website storing bij afrekenen, zowel payball (er is een onbekende fout opgetreden), als via credit card (betaling mislukt, refresh app)

groet Ruud

Beantwoorden

2 mei 2017 om 10:54

Goed om te horen dat het via de app gelukt is, Ruud!

Beantwoorden

2 mei 2017 om 12:08
den_erpel Gebruiker

@Siemens-Expert : Is dit een model met een kunststoffen trommel waar de lagers in gegoten zitten; of is dit een model waar de lagers, indien nodig; vervangen kunnen worden?

Beantwoorden

2 mei 2017 om 13:30

Bij dit model kun je de lagers, indien nodig, los vervangen. Ze zitten niet in de trommel gegoten.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 12:17
Sengels Gebruiker

@product expert:

Heeft deze machine ook een spoelfunctie voor extra te spoelen.

Dus im met wasverzachter de kleding nog beter te laten ruiken?

Ik weet niks can wasmachines, zou het kopen voor het vrouwtje.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 13:20

Als extra optie op een programma kun je ‘Extra spoelen’ kiezen. Daarnaast is het Trommel Reinigen-programma regelmatig gebruiken, om ervoor te zorgen dat de wasmachine zo fris mogelijk blijft, aan te raden.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 12:57
csmcsm Gebruiker

Een veel gehoorde klacht is dat een wasmachine gaat stinken (vetluis) bij het gebruik van vloeibare wasmiddelen en wassen op lagere temperaturen. Behoort dit tot het verleden met dit model?

Beantwoorden

2 mei 2017 om 13:22

Goedemiddag,

Bij regelmatig onderhoud (lees: trommel reinigen-programma, nu ook met sensoFresh) kan dit voorkomen worden. Volledig garanderen kan ik dat vooraf niet, omdat het uiteindelijk wel afhangt van het gebruik over de maanden heen. In principe is het niet zo dat dit bij elke machine voorkomt, zolang het onderhoud goed is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.