29 april 2017 om 00:00
iBOOD

Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel + Extra Body

Oral-B Genius 8900 Tandenborstels

Deze superslimme tandenborstel werkt samen met de camera op je smartphone voor real-time begeleiding en maakt van goed poetsen een spelletje.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Genius 8900
Garantie: 2 jaar

• De slimste tandenborstel ooit
  • Real-time poetsbegeleiding
  • Zie waar je (nog niet) hebt gepoetst

Positiedetectietechnologie: Tandenborstel herkent m.b.v. sensoren gedeeltes in de mond en stuurt aan op betere poetsprestaties
Drievoudige poetsdruksensor: Visuele rode lichtsensor, snelheidsvertraging en de pulsaties stoppen direct om het tandvlees niet te beschadigen
Bluetooth 4.1-technologie stimuleert poetsverbeteringen
Smart Ring: Personaliseer je tandenborstel met een led-lichtring in je eigen kleur
Standen: Daily Clean, Deep Clean, Massage, Sensitive, Whitening, Roteren, Pulseren
Reinigingstechniek:3D-technologie
Tandvleesmassage: ja
Druksensor: ja

Batterij
Batterijtype: Lithium-ion
Verbeterde batterij: Gaat tot wel 2 weken mee
Gebruiksmodus: Accu
Ingangsspanning: 220
Gebruiksduur: 48 min
Oplaadtijd: 12-14

In de doos:
2x Genius handvat
1x oplaadstation
1x smartphonehouder
3x opzetborstels
1x Reisetui

29 april 2017 om 06:31
vanuem Gebruiker

Nu nog €10 goedkoper dan in de hunt ????

Beantwoorden

29 april 2017 om 07:06
gd11_be Gebruiker

Op BOL 134 Euro en 30 Euro cashback, dus dan ben je nog goedkoper uit. Dus waar die klassieke advies prijs weer vandaan komt, is mij een raadsel.

Beantwoorden

29 april 2017 om 07:35
vanderoest Gebruiker

Beste gd11, de cashback krijg je niet als je via externe verkopers koopt. Altijd goed lezen!

Beantwoorden

29 april 2017 om 07:45
jeroenhofstede1978 Gebruiker

Daar hoort bol dus wel bij!! Goed lezen

Beantwoorden

29 april 2017 om 07:48
Rene exoo Gebruiker

En bij bol gratis verzending

Beantwoorden

29 april 2017 om 18:07
Moderator Paul Moderator

iBOOD verzendt deze deal ook gratis. :)

Beantwoorden

29 april 2017 om 07:58
Sander1979 Gebruiker

Besteld! Bij bol.com! Thx voor de tips ????????????!

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:07
gjsterenborg Gebruiker
29 april 2017 om 08:08
gjsterenborg Gebruiker

Dus ook voor het apparaat bij Ibood?

Beantwoorden

29 april 2017 om 17:29
Moderator Paul Moderator

Beste gjsterenborg,

Aankopen via iBOOD komen helaas niet in aanmerking voor deze cashback.
In de voorwaarden van de Oral-B cashback actie staat:

Product moet gekocht zijn tussen 1 januari en 30 juni 2017 bij BCC/Blokker/Bobshop/Bol/Coolblue (tandenborstelstore.nl)/ Electro World/Euronics/Expert/Kruidvat/Makro/Marskramer/Media Markt/Obbink/Pleinshoppen (Drogistplein of Tandartsplein)/Redcoon/Trekpleister/United Retail/Wehkamp

De deal op bol.com wordt verkocht door externe partij Tandenborstelkeizer. 
Of de cashback dan ook geldt (omdat het via bol.com wordt verkocht) kan ik niet met zekerheid zeggen.

Vriendelijke groet, Paul

Edited by: Paul
zoals jullie hieronder ook al aangeven :)

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:10
Jayhawk80 Gebruiker

De  actie  is  alleen  geldig  op  aankopen  bij  BCC/Blokker/Bobshop/Bol/Coolblue  (tandenborstelstore.nl)/  Electro World/Euronics/Expert/Kruidvat/Makro/Marskramer/Media  Markt/Obbink/Pleinshoppen  (Drogistplein  of Tandartsplein)/Redcoon/Trekpleister/United  Retail/Wehkamp  Nederland  en  België.

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:14
gjsterenborg Gebruiker

Dat zie ik anders niet staan. Wel bij de tandenborstelactie.

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:20
Jayhawk80 Gebruiker

Dus niet geldig bij ibood en dus 20 e goedkoper bij bol.com.

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:23
gjsterenborg Gebruiker
29 april 2017 om 08:39
wouterl Gebruiker

Bij bol.com is het externe verkoper met de aanbieding en dat telt ook niet voor de actie.

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:56
Jayhawk80 Gebruiker

Klopt, alle tandenborstels gaan via externe verkopers. Anders is het wel erg vreemd dat hij onder de korting valt.

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:59
Jayhawk80 Gebruiker

Mijn reactie moet onder die van fwout. Ik kan geen berichten aanpassen in de app.

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:07
Bruin01 Gebruiker

Beste Wouterl, net contact gezocht met bol.com. Krijgt rekening van bol.com dus actie is gewoon geldig. 30 euro cash back.

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:51
fwout Gebruiker

ik denk dat ze daar niet zo moeilijk over doen. je koopt tenslotte bij bol en niet bij externe verkoper.

het is voor mij in ieder geval wel helder geworden dat deze tandenborstel business ook zo krom is als wat.

239 eu voor exact hetzelfde pakket bij coolblue……

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:00
fwout Gebruiker

ho wacht, ik zie er nu toch duidelijk bijstaan dat het NIET geld bij verkoop door externe partij.

Ibood is dus goedkoper.

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:05
gd11_be Gebruiker

De duidelijkheid bij BOL is ook ver te zoeken :-) je koop op ‘bol.com’, er staat ‘tot 40 Euro cashback’, maar eigenlijk dus toch weer niet van je koop van iemand anders, via BOL. Prachtig toch allemaal dit online shoppen :-)

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:45
Willie6407 Gebruiker

Je koopt niet bij Bol, maar bij de externe verkoper. Alleen bestelling en betaling verlopen via Bol.

Je krijgt van Bol dus ook geen factuur, maar een “betaaloverzicht”. Voor de factuur wordt verwezen naar de externe verkoper. Of Oral-B genoegen neemt met dat betaaloverzicht is maar heel erg afwachten! Volgens de voorwaarden in ieder geval niet (geen externe verkopers!).

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:05
Jayhawk80 Gebruiker

Op de site van bol.com wordt naar de actie doorgelinkt. Beetje flauw als deze niet geldt..

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:10
Bruin01 Gebruiker

Net contact gehad met bol.com , actie is gewoon geldig bij bol.com. Rek krijg je via bol.com.

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:27
oinkoink12 Gebruiker

Net bol gebeld, je krijgt alleen de cashback als je daadwerkelijk van bol koopt en niet van bol plaza.

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:50
freekycalvo Gebruiker

Onbegrijpelijk dat niemand in de gaten heeft dat je via iBood koopt er ook een EXTRA BODY bij zit en via de andere links gekocht je model 8000 of 9000 niet !

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:58
Jayhawk80 Gebruiker

Via bol:

De Oral-B GENIUS 8900 + Extra Body is uitgerust met de volgende nieuwe features:Positie-detectie technologie: tandenborstel herkent m.b.v. sensoren gedeeltes in de mond en stuurt aan op betere poetsprestatiesDrievoudige poetsdruksensor: visuele rode lichtsensor, snelheidsvertraging en de pulsaties stoppen direct om het tandvlees niet te beschadigenNIEUW: Bluetooth 4.1-technologie stimuleert poetsverbeteringenSmart ring: personaliseer uw tandenborstel met een eigen kleur via de LED-lichtring

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:11
freekycalvo Gebruiker

Je hebt gelijk ! Je moet goed opletten dat je ook hetzelfde model bestelt .

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:57
freekycalvo Gebruiker

ONBEGRIJPELIJK dat niemand in de gaten heeft dat als  je via iBood (model Genius 8900) koopt er een EXTRA BODY bij zit en via de andere links /shops gekocht bij model Genius 8000 of 9000 niet !

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:12
freekycalvo Gebruiker

Goed opletten dat je ook hetzelfde model bestelt !

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:35
freekycalvo Gebruiker

Ja wordt niet meer in Nederland verkocht/bezorgd wel in België !

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:37
freekycalvo Gebruiker

Bij BOL.com bedoel ik .

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:11
armand_pennenburg Gebruiker

Nu wel of niet hier kopen?

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:14
BdvW Gebruiker

Heeft iemand eenduidig antwoord of het nu wel of niet goedkoper is via Bol.com? Er staat “Bestellen en betalen via bol.com” bij de advertentie. Volgens mij loopt het dan via bol.com en geldt dus de actie… maar heeft iemand het sluitende antwoord?

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:23
VanGogh Gebruiker

Aan de andere kant: er staat duidelijk bij “de cashback is niet geldig op verkoop door externe partners”. Dit is een juridische text en gaat over de verkoop door een externe. Dit specifieke model tandenborstel wordt aangeboden door ene tandenborstelkoning (extern) en verkoop is dus niet door bol.com. Denk dat dit het addertje onder het gras is. Ik zag wel dat een aantal andere tandenborstels wel door bol.com verkocht worden. https://www.bol.com/nl/p/oral-b-genius-8900-elektrische-tandenborstel/9200000063516690/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3D573cb96d8481ee25%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D3%26itm_id%3D9200000063516690%26itm_role%3Din

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:21
liefers Gebruiker

Ik zou niet gokken op de factuur van bol.com en hem bij ibood bestellen

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:21
liefers Gebruiker

Er staat duidelijk dat het niet geldt bij externe verkopers

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:40
freekycalvo Gebruiker

BOL.com      We vragen je aandacht voor het volgende:

“Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel” uit de bestelling kan helaas niet geleverd worden in het land van je bezorgadres. Geef een bezorgadres in een ander land op, of verwijder het artikel uit het winkelwagentje. Tip: Door in de account instellingen de landvlag op jouw land te zetten, zie je alleen artikelen die wel in jouw land leverbaar zijn.
Dus niet in Nederland !!!!!

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:12
Hocy1983 Gebruiker

Waar haal je dat vandaan? Heb de borstel (Genius 8900 + extra body) gewoon besteld bij BOL, voor levering in NL

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:48
freekycalvo Gebruiker

Zo gekocht bij iBood !!!  Ook gratis bezorgd !!

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:20
Arghany Gebruiker

Mooi! Ik ben aan het overwegen om ook via ibood te kopen.

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:54
Asmaniac Gebruiker

Ik weet t allemaal niet hoor. Mensen hebben gebeld met BOL en t staat op de site van BOL. Dus je komt in aanmerking voor die  cashback lijkt me. En bestellen kan ook gewoon heb m net besteld. Woon in NL

https://www.bol.com/nl/p/oral-b-genius-8900-elektrische-tandenborstel/9200000063516690/

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:08
Arghany Gebruiker

De verkoper is niet bol.com, maar wel TANDENBORSTELKEIZER.

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:32
Asmaniac Gebruiker

Yep daar heb je gelijk in ????

Ze weten helaas zelf ook niet of je nu wel/geen geld retour krijgt. Snap dan niet waarom ze dat daar hebben staan…

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:19
Arghany Gebruiker

Net een chatgesprek gehad met bol.com. De cashback actie is inderdaad niet van toepassing, omdat het niet wordt verkocht door bol.com, maar door een externe verkoper. In casu, tandenborstelkeizer.

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:25
Wybke Gebruiker

Ik heb ook contact gehad met bol.com, zij verkopen deze niet zelf maar wordt verkocht via bol.com. Vandaar dat de actie niet geldig is wanneer deze bij bol.com besteld wordt. Ik heb m bij ibood gekocht maar ga de cashback actie gewoon proberen. Is niet de eerste keer dat ze toch cash teruggeven.

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:48
mrkchang Gebruiker

Al met al is dit een prima deal van iBOOD!

Beantwoorden

29 april 2017 om 13:16
vanuem Gebruiker

100% dat je de cashback niet terug krijgt bij bol.

Ik had hem daar ook besteld gehad maar kreeg niets terug.

Ibood is goedkoper.

Beantwoorden

29 april 2017 om 13:18
vanuem Gebruiker

Heb hem retour gestuurd en later in de hunt gekocht

Beantwoorden

29 april 2017 om 18:20
rhonders Gebruiker

R.Honders

Vraag: in de advertentie staat Genius 8900 “tandenborstels

Bij de specs staat Tandenborstel !!

Zijn het er nou 1 of 2 werkende tandenborstels ??

of is het er één met een extra handvat.

Beantwoorden

29 april 2017 om 18:26
Moderator Paul Moderator

In de doos:
2x Genius handvat
1x oplaadstation
1x smartphonehouder
3x opzetborstels
1x Reisetui

Oftewel: 2 elektrische tandenborstels en 1 oplader

Beantwoorden

29 april 2017 om 22:06
Jaime Gebruiker

Op deze aanbieding zat ik net te wachten, mijn oude elektrische tandenborstels willen nog wel laden, maar houden het slechts 2 poetsbeurten uit, dus tijd voor verbnieuwing.

Batterijtype: Lithium-ion , dat is iets waar ik ook op zat te wachten, de oudere types hebben een Nimh accu, die gaan minder lang mee, maar ik heb ze dan wel al zo’n 5 jaar in gebruik, dus dan is dat niet zo gek. Wat ik nog steeds erg jammert vindt is dat Braun haar elektrische tandenborstels m.u.v. reis elektrische tandenborstels, nog steeds niet van vervangbare 1,2 volt batterijen levert, dat scheelt een hoop in de weggooimaatschappij en uiteraard in je portemonnee.

Voor de mensen die denken bij Bol.com goedkoper uit te zijn, Bol.com levert ze niet zelf, maar via Bol.com Plaza. Via Bol.com Plaza heb je met een externe aanbieder te maken waardoor deze uitgesloten is van de cash back, lees de voorwaarden goed door, vooral de kleine lettertjes.

Ik heb de Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel + Extra Body net besteld, er stond dat er een storing was die 1,5 uur kon duren en dat je anders contact moet opnemen als je geen bevestiging gekregen hebt, maar volgens mij kreeg ik na de betaling alles meteen binnen.

Nu even afwachten wanneer deze thuis aangeboden wordt, de verzending zal op 9 mei 2017 plaats vinden, ik ben benieuwd.

Beantwoorden

29 april 2017 om 22:39
daterpstra Gebruiker

Net eentje besteld bij iBood,  verschil van een tientje trek ik nog wel.. Weet uit ervaring dat iBood goede garantie/service verleend, dat stel ik meer op prijs:-D.
Tip voor iBood: probeer de hand te leggen op meer special edition uitvoeringen van leveranciers, klantenbestand zal wel eens behoorlijk kunnen toenemen.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 13:51
Clouddead Gebruiker

Goede dag,

Ik heb pas de Oral-B Genius 8900 Elektrische tandenborstels besteld bij iBood. Deze zal op 9 mei 2017 worden verzonden maar helaas nog track and trace code ontvangen wat normaal wel altijd geval is bij iBood.

Zouden jullie kunnen controleren of alles correct is gegaan?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Berry.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 13:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Berry,

Ik zie inderdaad dat hij nog niet verzonden is. Ik ga mijn collega vragen om voor je na te kijken wat hier mis gaat en je van een update te voorzien!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 mei 2017 om 14:11
Clouddead Gebruiker

Hi Bas,

Ik zag net de track and trace code binnen komen via de mail.

Bedankt voor het snelle handelen hierin!

Mvg,

Berry.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 14:20

Goed om te horen Berry, veel poetsplezier toegewenst :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 mei 2017 om 15:59
cryptapix Gebruiker

Die van mij is ook later verzonden (10 mei), ik ontving de tandenborstel vandaag. Opvallend is wel dat de verpakking geen Nederlandse woorden bevat. Naast Engels eigenlijk alleen maar Pools, Russisch, Bulgaars, etc. etc. Het lijkt mij daardoor een product dat niet van de Nederlandse markt afkomstig is. Klopt dit? Heeft dit nog gevolgen voor de fabrieksgarantie?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 16:17

Ik heb geen inzicht in de herkomst van de tandenborstel. Je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie. Indien je hier gebruik van wilt maken, dan kun je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 22:47
jeroendevries1981 Gebruiker

Mooie tandenborstel. Hoeveel opzet borstels hebben jullie erbij gehad? Ook 3?
Verder is het onmogelijk om de tandenborstels te koppelen op android 7.0, android 6 werkt prima. Meer mensen last van?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:14
cryptapix Gebruiker

Ook drie ja, dat staat overigens ook bij de productspecificaties.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.