3 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Dune HD Solo Lite 4K Mediaspeler | Wifi | HD Audio

Product expert aanwezig

Dune HD Solo Lite 4K Mediaspeler

Elke film ziet er fenomenaal uit via deze 4K mediaspeler met ingebouwde wifi en ondersteuning voor elk videobestand dat je kan bedenken.

Specificaties

Merk: Dune HD
Type: Solo Lite Mediaspeler
Garantie: 2 jaar

• Het scherpst mogelijke 4K beeld
  • Incl. MyCollection Jukebox
  • Blu-Ray menu-ondersteuning

Exclusief! Volledige Blu-Ray menu-ondersteuning & MyCollection Jukebox inbegrepen

Media processor: Sigma Designs SMP8758
RAM: 1GB
Flash memory: 4GB

Connectors: 2x USB 2.0 (1x achter, 1x voor), HDMI 1.4b, samengesteld video en analog stereo audio (via 3.5mm A/V connector inclusief 3xRCA adapter), coaxial S/PDIF (op A/V connector via software switch), IR extender poort inclusief IR eye kabel, Ethernet 10/100/1000 Mbit/s, 12V DC IN power connector met aan/uit schakelaar
Media bronnen: externe HDD (USB), externe optische drive (USB), USB apparaten (USB flash drive, USB card reader, etc.), PC en NAS in een lokaal netwerk (SMB, NFS, UPnP, HTTP), andere Internet en lokale netwerk media bronnen

Video codecs: MPEG2, MPEG4, XVID, WMV9, VC1, H.264, H.265, H.265 Hi10p; ondersteuning voor elke high bitrate video (tot aan 100 Mbit/s en hoger)
Video bestanden: MKV, MPEG-TS, MPEG-PS, M2TS, VOB, AVI, MOV, MP4, QT, ASF, WMV, BDMV, DVD-ISO, VIDEO_TS
3D video bestanden: MVC, Side-by-side, Top/Bottom
Video output modes: Een verscheidenheid aan output resoluties (tot aan 1080p60 en 4Kp30) en framerates (inclusief 23.976, 25, 29.97, 50, 59.94)
Video output framerate: automatisch (afhankelijk van het afgespeelde bestand) en handmatig
Video output resolutie: automatisch (afhankelijk van het afgespeelde bestand) en handmatig

Audio codecs: MPEG-1/2 layer I/II/III, AAC, LPCM, WMA, WMAPro, FLAC, multichannel FLAC, Vorbis, WavPack, APE (Monkey's Audio), ALAC (Apple lossless), AC3 (Dolby Digital), DTS; ondersteuning voor zeer hoge kwaliteit audio (tot aan 192 kHz / 24-bit)
Audio file bestandstypes: MP3, MPA, M4A, AAC, WAV, WMA, FLAC, Ogg/Vorbis, WavPack, APE (Monkey’s Audio), ALAC (Apple lossless), AC3, DTS, DTS-WAV
Ondertiteling ondersteuning: SRT (extern), SUB (MicroDVD) (extern), text (MKV), SSA/ASS (MKV, external), VobSub (MP4, MKV, external SUB/IDX), PGS (Blu-ray, TS, MKV)

Hardware 3D Graphics Acceleration: OpenGL ondersteuning
Picture file bestandstypes: JPEG, PNG, BMP, GIF
Playlist file bestandstypes:: M3U, PLS, CUE
Photo viewer functies: Slideshow, overgangseffecten, draaien, zoomen, playlist browsen, repeat, shuffle
Audio afspeel functies: playlist browsen, repeat, shuffle, ID3 tags, plasma TV burn-in prevention

Media streaming protocols: DASH, HLS, FTP, MPEG-TS over multicast-UDP, MPEG-TS over multicast-RTP, MPEG-TS over RTSP, MPEG-TS over HTTP, MP4 over HTTP, raw-MP3 over HTTP, raw-AAC over HTTP
Network file browsing: SMB client en browser, NFS client, UPnP/DLNA client en browser
Ingebouwde NAS functie: SMB server, FTP server, UPnP/DLNA media server
Network protocols voor besturing op afstand en intergratie: Dune HD IP control protocol (HTTP), UPnP/DLNA media renderer
UPnP/DLNA: DLNA client, DLNA media server, DLNA media renderer
Web browser: WebKit
Ethernet: 10/100/1000 Mbit/s
Wi-Fi 802.11n
Filesystems: FAT16/FAT32 (read-write), EXT2/EXT3/EXT4 (read-write), NTFS (read-write)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Dune HD-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

11 mei 2017 om 21:44
P_Fens Gebruiker

Heeft iemand een IR eye kabel ontvangen? Zit nu met een kastdeur open te ’spelen’… dat was niet de bedoeling. Komt er een nalevering?

@HD-Expert: Kreeg een melding My-Collection 1 jaar prepaid bij opstarten. Waar kan ik terugvinden dat dat ‘unlimited’ is geworden?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 22:15
laibalion Gebruiker

@Expert,

Hier ook wordt vermeld dat de prepaid periode voor 1 jaar is.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 22:09
dantheman345 Gebruiker

Bestandsleessnelheid via interne wifi is circa 2 Mbyte/s. Ik draai mijn netwerk op Asus rt-ac66u en dune staat op nog geen 4 meter afstand van router…. Hebben anderen betere ervaringen met wifi of is er iets mis met interne wifi van Dune?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:24
bastian433 Gebruiker

antenne/wifi is niet best geloof ik, bij mij verbind die ook maar op 72 mbit.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 23:52
bastian433 Gebruiker

“Exclusief! Volledige Blu-Ray menu-ondersteuning & MyCollection Jukebox inbegrepen”

Bij mij gaf die aan een maand testversie en daarna betalen, hoe zit dat ?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 23:55
louisw Gebruiker

Vanmiddag ontvangen :)

Super goede mediaplayer; speelt tot nu toe alles af …….. Maar…ook hier geen IR-kabel ( quote: “IR extender poort inclusief IR eye kabel” )

Ook ik had hem netjes uit zicht weg willen werken maar dat zal nu helaas niet gaan.

Het blijft echter wel een heel fijne mediaspeler en een prima vervanging voor de Xtreamer Prodigy die ik al jaren gebruik!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:10
maclaud100 Gebruiker

Hij start zo af en toe gewoon niet op dan moet ik de dune aan en uit zetten en dan na een paar x gaat tie aan. Vreemd hoor!!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:22
bastian433 Gebruiker

“IR extender poort inclusief IR eye kabel”
IR kabel is NIET aanwezig.

Ik kan in Bronnen alles afspelen van mijn NAS, ik kan echter in My Collections geen bronnen toevoegen, al zegt hij dat ik bronnen moet toevoegen.

Mappen toevoegen aan collectie.
Geen bronnen verbonden
Verbind opslag of netwerkmap met films (heb ik gedaan toch al?).

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:49
mvdwerf Gebruiker

Speler hier ook ontvangen. Naast de vragen over de licentie hierboven heb ik ook het probleem dat ik alleen een 100 Mbit connectie krijg met m’n Zyxel Gigabit switch. Verschillende kabels geprobeerd, maar dat helpt niet. Ook zowel de laatste stable als de beta firmware geprobeerd. Op 100 Mbit kan ik 4K files met een hoge bitrate niet vloeiend afspelen.

Als ik de Dune met een lange kabel rechtstreeks aan m’n router koppel krijg ik wel een gigabit verbinding. Al m’n andere apparaten (Xbox One, Nvidia Shield TV) krijgen wel een gigabit verbinding via de Zyxel switch. Enig idee hoe dit op te lossen? (Behalve door een nieuwe switch te kopen)

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:56
mvdwerf Gebruiker

Nog een tweede vraag: volgens de specs heeft de speler 4 GB flash memory. klopt het dat daar maar 292 MB van beschikbaar is? Dat staat tenminste zo vermeld onder System Storage.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:30
Hulliee Gebruiker

Ik heb deze vraag ook. Er is geen 4GB flash memory aanwezig.

Het toevoegen van een USB stick werkt ook niet om deze in te stellen als “Systeemopslag”. Hij herkent de USB wel maar instellen als systeemopslag lukt niet: USB ontbreekt. Ik heb verschillende USB’s geprobeerd (ook verschillend geformatteerd)

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:11
Hulliee Gebruiker

Info voor anderen: Systeemopslag is inmiddels gelukt. Je moet een USB formatteren als een EXT3-partitie. Dan wordt hij herkend en ingeschakeld.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 08:26
Official Product Expert Dune HD-Expert Official Product Expert

Aan allen, vele vragen (waarvan vaak dezelfde) en zo te zien ook veel issues welke te maken hebben met koppelingen met andere apparaten, en dus niet direct een issue is van de Dune HD Solo maar gewoon even simpel op weg helpen. Ook al direct iemand die hem wil terugsturen omdat iets niet werkt wat hoogstwaarschijnlijk gewoon een instelling betreft. Wij hebben een helpdesk welke van 09:00 tot 21:00 bereikbaar is, en wij gaan zo even wat zaken voorbereiden. Aub even geduld!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 14:53
gerritjanh Gebruiker

> U kunt onze DUNE Support bereiken via de telefoon op nummer: +31(0)111 – 712 062

Het nummer dat u heeft gebeld is nu niet bereikbaar. Probeer het later opnieuw.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 17:11
PhyruZ Gebruiker

Zoals al vermeld. Op nr 0111 712 062 is tijdelijk niemand bereikbaar :-(

Ook ik kan geen mappen toevoegen aan My collection.

Ik krijg de melding bij mijn folders via popup niet eens “toevoegen aan My collection”

Beantwoorden

12 mei 2017 om 11:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Voor vragen over de Dune HD kun je uiteraard terecht op ons iBOOD-forum.

Dune HD heeft onlangs ook een forum geopend waar support verleend wordt. Deze vind je via de banner hieronder.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 23:25
DuijmR Gebruiker

Ik heb em ook vandaag mogen ontvangen en heb ook dezelfde issues:

1) geen IR kabel aanwezig terwijldit wel staat vermeld.

2) slechts 272MB gehugen over, dus slechts ruimte voor max 300 films. Er zit dus geen 4GB in.

3) My collection geeft aan dat het een proefversie is tot 31-05-2017.

Hopelijk kan de expert de lijst beantwoorden zodat niet iedereen dezelfde issues (zoals ik nu doe :-)) opsomt.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 23:53
DuijmR Gebruiker

Na het installeren van de laatste beta firmware krijg ik bij My collection nu e volgende melding:

Premium Function (My Collection)

A free promo period is active till 2017-05-31

After the promo period ends, a prepaid period will be available (366 days).

Dit zal nu dus wel goed gaan. Op mijn Dune HD Smart D1 had ik nooit beta versies (Als IT-er geen goede ervaring mee :-))

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:52

Hoi DuijmR,

M.b.t. de IR kabel wil ik je vragen om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” aan te maken, zodat we kunnen meekijken naar een mogelijke oplossing!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 mei 2017 om 23:41
pkleingu Gebruiker

Niemand heeft blijkbaar een IR kabel ontvangen, worden deze voor iedereen nagestuurd?

Of moet iedereen hier achteraan bij de helpdesk?

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:51

Hoi pkleingu,

Ik wil je vragen om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” aan te maken, zodat we kunnen meekijken naar een mogelijke oplossing!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 mei 2017 om 08:46
fredenivanca Gebruiker

Wat mij wel weer opvalt is dat het akelig stil blijft door de Ibood moderatoren voor wat betreft het ontbrekende  IR eye kabeltje en het lifetime abonnement voor bluray menu ondersteuning. Jullie weten binnen no time hier berichten te verwijderen cq aan te passen als het gaat om productvergelijking of andere zaken, Regel deze tekortkomingen nou eens! Lijkt me toch niet zo moeilijk om dat kabeltje en abonnement als nog goed te regelen. Ik vraag me af of dat als jullie een auto online kopen, of jet het dan ook accepteert  als hij zonder wielen wordt afgeleverd met de mededeling dat er aan een oplossing wordt gewerkt………..dan zou je toch ook meteen willen rijden?  Tegen beter weten in toch maar weer dit product besteld, en ja hoor weer gaat het fout. Misschien een idee dat jullie eerst de product omschrijving eens grondig gaan onderwerpen aan fouten in de tekst

Beantwoorden

13 mei 2017 om 12:06
allroundrider Gebruiker

heb net van i bood de dune hd solo lite 4K ontvangen en heb alle instellingen gedaan maar bij het afspelen van films krijg ik geen ondertitels te zien

wat moet ik nog doen om het te kunnen zien

Beantwoorden

13 mei 2017 om 12:42
fredenivanca Gebruiker

op de afstandbediening op het knopje subtitle drukken, zit onder de gele c knop

Beantwoorden

13 mei 2017 om 18:19
allroundrider Gebruiker

ja dat weet ik ook maar als ik erop druk staat er op het scherm instellingen en daaronder uit

dus instellingen voor de lettertype en het aantal pixsels enz  en eronder dat de subtitels uit zijn,  en heb zelfs al in de instellingen van alles veranderd maar er gebeurt niks ; dus de film speelt maar zonder subtitels

Beantwoorden

14 mei 2017 om 12:45
tijgert Gebruiker

Wat een sof. MVC wordt enkel ondersteund in ISO formaat, maar al mijn 3D films zijn in MVC MKV formaat. Waardeloos dus! Had wel mogen worden vermeld.

Dat die IR kabel er niet bij zit is een dealbreker voor mij. Als die niet wordt nageleverd zal ik beide units die ik heb retourneren. Note: het is vaker gebeurd bij iBood dat er een bepaald onderdeel niet bij zat, iBood’s reactie was ‘jammer de bammer, we gaan NIET naleveren, stuur het maar terug OP EIGEN KOSTEN’.

Hier ga ik fel tegen reclameren.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:51

Hoi tijgert,

Ik wil je vragen om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” aan te maken, zodat we kunnen meekijken naar een mogelijke oplossing!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 mei 2017 om 22:51
tijgert Gebruiker

Hallo,
Dit heb ik al een paar dagen geleden gedaan, nog steeds geen reactie.

Beantwoorden

14 mei 2017 om 13:52
johnberg51 Gebruiker

Volgens de omschrijving van Ibood zou er een IR-extender kabel bij moeten zitten, maar de expert zegt op 3 mei 11:32:

Er zit bij:

- Remote

- Batterijen

- Power Supply

-3.5 mm naar tulp AV kabel.

- HDMI kabel

- handleiding

- Quick Start Guide

In de omschrijving van Dune lees ik ook niets over die IR-kabel

Wordt nog moeilijk denk ik.

Verder zegt de expert dat je de laatste firmware eerst moet installeren.

Bedoelt hij hiermee de laatste zijnde NIET betafirmware?

De beta firmware is eigenlijk echt de laatste?

Ik heb deze geinstalleerd (niet beta) 170307_0155_r11

Ook melding BD menu en My collection promo tot 31 mei 2017

Dit laatste gaat maandag wel goedkomen denk ik.

Die IR kabel moet Ibood ook naleveren want het staat in hun verkoopomschrijving.

Beantwoorden

14 mei 2017 om 19:28
Moderator Dees Moderator

Hallo Johnberg51,

Zou je contact willen opnemen met de Klantenservice?
Zij helpen je dan verder.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

14 mei 2017 om 19:11
edskie Gebruiker

Vraag aan de DUNE HD expert; hoe kan ik zien voor hoelang my collection en bluray menu geactiveerd zijn op de DUNE?? Ook ik kreeg een melding van een jaar en wil volgend jaar niet verrast worden door een verlopen activering.

Beantwoorden

14 mei 2017 om 20:15
johnberg51 Gebruiker

@Dune expert

Waarom speelt een 3D mkv rip top/bottom (ca. 18 Mbit/sec) van een full  blueray iso-bestand vloeiender af dan wanneer je het originele (zelfde) iso bestand in een keer afspeelt.

Ik heb het hier echt over niets anders dan beweging, het iso bestand vertoont een lichte judder terwijl de mkv rip hartstikke vloeiend is.

Ik heb een LG LM760s tv, kan hem dit ook in de tv zitten, misschien omdat de hdmi e.e.a. niet helemaal kan verwerken?

Verder nog een vraagje:

Kan je bij een 3D top/bottom mkv een gewone srt ondertitel bijvoegen en dat deze dan ook stereoscopisch weergegeven wordt?

Zou geweldig zijn want mijn oude Popcorn A200 kon dit dus niet, gevolg eindeloos converteerwerk.

Ik meen me te herinneren dat de Popcorn A400 dit wel kon

Beantwoorden

15 mei 2017 om 07:42
fredenivanca Gebruiker

Ik mag toch aannemen dat zolang er geen duidelijkheid komt v.w.b. het IR kabeltje  en de BR menu licensie de op zicht termijn verlengd wordt? En dat bij uitblijven van een oplossing het apparaat kosteloos kan worden terug gestuurd? Graag een passend antwoord hierop heren en dames moderatoren. Probeer het nu eens niet af te doen met die standaard antwoorden. Iedereen hier heeft recht op duidelijkheid

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:49

Hoi Fred en Ivanca,

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 mei 2017 om 09:15
Official Product Expert Dune HD-Expert Official Product Expert

Goedendag,

De reden dat het stil is vanuit ons gebleven is, komt doordat wij met iBOOD hebben afgesproken dat we deze week een dagdeel hier zullen zijn, en jullie hier een e-mail over zouden krijgen. Ook hebben wij hen verzocht naar het NL forum van Dune HD te verwijzen, aangezien dit forum niet geschikt blijkt voor support. Als wij antwoorden geven op vragen worden deze vaak niet gelezen door anderen en komt dezelfde vraag letterlijk soms meerdere keren voorbij. Wij zullen dus al jullie vragen gaan beantwoorden op het Dune HD NL forum

Aangaande de MyCollection en BD licentie, maak u aub geen enkele zorgen. Er is al veel over gevraagd en beantwoord. Na de trial (of zelf voor einde) zal deze permanent worden. Dit is puur een administratieve handeling en zal 1 juni 2017 worden geactiveerd voor alle units via iBOOD verkocht.

Vandaag zullen wij met meerdere personen op het NL forum vragen beantwoorden, echter wij zijn een bedrijf in de regio Rotterdam en hebben vandaag een minimale bezetting ivm de feestelijkheden in het centrum waar velen van ons naar toe gaan dus als het antwoord niet direct er staat vraag ik u aub geduld. Alles zal worden behandeld.

Ik begrijp dat bovenstaande niet voor eenieder volledig acceptabel zal zijn, nogmaals oprechte excuses hiervoor.

Beantwoorden

15 mei 2017 om 13:42
PhyruZ Gebruiker

Hoe gaat ibood om met het niet leveren van de IR-kabel? Moeten de kopers zich melden bij ibood of bij Dune?

Hier wordt namelijk nu niet over gerept bij zowel ibood als Dune.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:48

Hoi PhyruZ,

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:26
ibebebebood Gebruiker

Ik begin hier irritatie te krijgen omdat er WEER een kastje bij de tv staat en ik had gezegd dat die alleen voor te testen bij de tv staat en dat hij later in de kast kan…

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:48

Hoi ibebebebood,

Ik wil je vragen om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek aan te maken, zodat we kunnen meekijken naar een mogelijke oplossing!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 mei 2017 om 19:48
rotel1 Gebruiker

IR extender poort inclusief IR eye kabel, niet dus.

Deze kabel zit er bij niemand bij, dus waarom een serviceverzoek indienen, neem aan dat het nu wel duidelijk is toch?

Wordt deze nageleverd bij iedereen?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 07:15
charlie1971 Gebruiker

Volledig met je eens… ik vermoed dat ze enkel een oplossing gaan zoeken voor de mensen die effectief ook klagen.

2 dagen geleden serviceverzoek aangemaakt en nog niets gehoord. Ik vermoed dat ze de 14 dagen dat je tijd hebt om te reageren gaan afwachten en dan optellen voor hoeveel een oplossing gezocht moet worden.

We shall see…

/Charles

Beantwoorden

18 mei 2017 om 13:17
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste rotel1 en charlie1971,

Bedankt voor jullie meldingen. We willen jullie toch vragen graag een ‘Verkeerde levering / Wrong Delivery’ serviceverzoek in te dienen. Iedere melding helpt ons in het maken van het volledige overzicht, het helpt ook in onze communicatie met de leverancier en andere afdelingen.

Onze Quality-afdeling is momenteel aan het onderzoeken hoe dit probleem zo spoedig mogelijk opgelost kan worden. Wanneer zij een update hebben krijgen jullie per e-mail bericht van ons.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:03
allroundrider Gebruiker

Mijn dune hd solo lite werkt niet naar behoren

eerst kan ik geen ondertitels afspelen en na alle instellingen terug naar fabrieksinstellingen te zetten en  terug te beginnen vanaf het begin voor alles in te stellen

kan ik nu geen films meer afspelen , ik zie dus wel de covers maar als ik op de film druk wilt hij niet bufferen en er staat op film niet beschikbaar voor afspelen;

alles is juist verlopen bij de instellingen en ben zelfs verbonden met mijn router en zelfs de juiste firmware udate

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:22

Hi allroundrider,

Ik raad je aan om jouw vraag neer te leggen bij Dune via dit forum. Mocht dit geen oplossing bieden, is de kans aanwezig dat hij defect is. In dat geval kun je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:30
tijgert Gebruiker

Beste iBood, ik heb al twee berichten gestuurd over de ontbrekende IR kabel.

Nog steeds geen reactie. Gaarne spoedige reactie daar de units anders retour gaan voordat de zichttermijn verstreken is.

Groet.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 10:45
PhyruZ Gebruiker

Ik kreeg dit als antwoord, misschien ook maar doen?

“Ik wil je vragen om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” aan te maken, zodat we kunnen meekijken naar een mogelijke oplossing!”

Beantwoorden

18 mei 2017 om 13:18
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste tijgert en PhyruZ,

Bedankt voor jullie meldingen. We willen jullie toch vragen graag een ‘Verkeerde levering / Wrong Delivery’ serviceverzoek in te dienen (als je dat nog niet gedaan hebt). Iedere melding helpt ons in het maken van het volledige overzicht, het helpt ook in onze communicatie met de leverancier en andere afdelingen.

Onze Quality-afdeling is momenteel aan het onderzoeken hoe dit probleem zo spoedig mogelijk opgelost kan worden. Wanneer zij een update hebben krijgen jullie per e-mail bericht van ons.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

19 mei 2017 om 01:38
tijgert Gebruiker

Ik heb dus al twee “wrong delivery” berichten verstuurd en word genegeerd.

Hier heb ik redelijk de buik vol van na al mijn iBood aankopen (check mijn klanten historie maar).

Ik verwacht een normale reactie en anders gaan beide spelers gewoon retour en kap ik er mee.

Dit is super klantonvriendelijkheid en ronduit onbeleefd. Ik krijg het gevoel dat men wacht om te zien of mensen de zichttermijn laten verstrijken.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 18:00
Moderator Paul Moderator

Beste tijgert,

De zichttermijn komt niet in gevaar, aangezien je het probleem reeds gemeld hebt. Uiteraard zal het voor alle klanten netjes opgelost worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

25 mei 2017 om 08:38
Eiledon Gebruiker

Zoals zoveel heb ik hem ook aangemeld. Totaal nul reactie. Ze hebben het geld weer binnen en dat was het. Hier horen we niks meer over. Op het forum zo af en toe een reactie om mensen zoet te houden en wachten tot het overwaait.

Na heel wat jaren niks meer gekocht te hebben ibood weer is geprobeerd omdat ik opzoek was naar een Dune. Nu weet ik weer waarom ik hier niks meer kocht. Service is nog net zo brak.

Quality afdeling? Klinkt mooi maar erg hard werken ze daar niet.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 18:31
rotel1 Gebruiker

De 4 GB flash geheugen is ook niet aanwezig.

Dat maakt 2 dingen: 1- de ir kabel is niet aanwezig en 2- de 4GB flash geheugen is niet aanwezig.

Kijken jullie zelf wel  eens naar wat je in de advertentie zet, hier klopt gewoon niks van.

Beantwoorden

23 mei 2017 om 10:37
tijgert Gebruiker

Weet iemand wat voor IR kabel geschikt zou zijn?

Beantwoorden

23 mei 2017 om 11:11
ibebebebood Gebruiker

in ieder geval een 2.5 stekker en die zijn niet te bestellen op aliexpress. Kan misschien met een verloop stekker van 3.5 naar 2.5 maar dat is ook weer niet zo nejes.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.