8 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone 6 | 32 GB | Space Grey

Apple iPhone 6 | 32 GB

Ongeëvenaard design, een haarscherp display én een koptelefooningang: dit is de iPhone 6.

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPhone 6 (32 GB)
Garantie: 2 jaar

• Vingerafdruksensor
  • 4.7" Retina HD display
  • Krachtige iSight camera

Display
Beeldgrootte: 4.7 inch
Resolutie: 1334 x 750 pixels (326 ppi)
Verlichting: LED-backlit
Multitouch
IPS technologie
Ratio: 1400:1 
Volledige sRGB-standaard

Geheugen
1 GB werkgeheugen
32 GB opslag

Chips
A8 chip met 64-bit architectuur
M8 bewegings co-processor

Camera achterzijde
8 megapixel iSight camera met 1.5µ pixels - autofocus met focus pixels
ƒ/2.2 diafragma
True Tone flitser
Lens met 5 elementen
Lens oppervlak van saffierkristal 
Camera toepassingen: HDR, automatische beeldstabilisatie, (verbeterde) gezichtsherkenning, tikken om scherp te stellen, geotagging, timer, panorama (tot 43 megapixels), burst-modus, belichtingsregeling, hybride IR filter

Video opname (achterzijde)
1080p HD video opname (30/60 fps), slowmotion video (120/240 fps)
True Tone flitser
3x zoom
Videotoepassingen: timelapse-video, videostabilisatie, cinematic videostabilisatie, continu video autofocus, foto's nemen tijdens video-opname, (verbeterde) gezichtsherkenning, geotagging

Camera voorzijde
1.2 megapixel camera 
ƒ/2.2 diafragma
720p HD video opname
Camera toepassingen: belichtingsregeling, burst-modus, HDR, (verbeterde) gezichtsherkenning, lichtsensor

Netwerk
GSM / EDGE
UMTS / HSPA+
4G LTE

Verbindingen
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 4.0
NFC
GPS en GLONASS
Digitaal kompas

Sensoren
Vingerafdruk sensor 
Barometer
Gyroscoop (3 assen)
Versnellingsmeter
Nabijheidssensor
Omgevingslichtsensor

Accu
Lithium-ion batterij (1810 mAh)
Gesprekstijd (3G): tot 14 uur
Stand-by tijd: tot 10 dagen
Internet gebruik (3G): tot 10 uur
Internet gebruik (wifi): tot 11 uur
Video afspelen: tot 11 uur
Audio afspelen: tot 50 uur

SIM
Nano-SIM

Wat zit er in de doos:
iPhone 6 (simlockvrij)
EarPods met 3.5 mm Headphone Plug
5 W USB Power Adapter
Lightning to USB Cable

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 138.1 x 67 x 6.9 mm
Gewicht: 129 gr

8 mei 2017 om 00:17
Pvdvenis Gebruiker

Komt geen einde aan die stroom van iPhones…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 00:26
oinkoink12 Gebruiker

Miljoenen per kwartaal

Beantwoorden

8 mei 2017 om 00:28
scorpion31176 Gebruiker

Apart dat er nu ineens een 32GB versie is, terwijl met de originele introductie deze niet aanwezig was…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze variant is inderdaad later geïntroduceerd.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 00:37
lmijnen Gebruiker

Wat een geld toch voor een oud toestel met achterhaalde specs…. Ik snap ze niet, de Apple kudde. Kijk eens wat je in Android land kan kopen voor 469,-. Alleen het display al….! Retina. Laat me niet lachen.

En ja, ook Android synced volledig. Ook Android kan eenvoudig gebruikt worden. Ook Android……etc etc. De wereld buiten de Apple hekken staat niet stil.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 01:02
kikke002 Gebruiker

Ssstt! Straks wil iedereen Android!

Beantwoorden

8 mei 2017 om 01:52
Jorrit169 Gebruiker

Louis?

Beantwoorden

8 mei 2017 om 03:59
speedysplaza Gebruiker

Inderdaad, jammer dat het een iPhone 6 is… Modelletje uit 2014 (verkocht tussen 2014-2016), inmiddels dus antiek. Nog een jaar aan updates en dan kun je geen enkele app meer updaten straks (hoe krijg je hierop dan de 2 jaar garantie conform wetgeving?) en dat voor nog steeds veel geld…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 06:53
Jan-van-Gent Gebruiker

Mijn iPhone 4S is dus dubbel antiek doch doet het al jaren prima zonder enig probleem en met de updates ook geen probleem. Jalousie is het oorkussen van de duivel! Iedereen koopt toch wat die wil en breek niet steeds alles en nog wat af. Als het U niet zint, ga dan elders shoppen… Zij die tevreden zijn met een Fiatje klagen toch ook niet steeds over een Mercedes…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 07:25
BD32 Gebruiker

Ik heb het (als tevreden Apple gebruiker sinds 2000) 3 jaar geleden een jaar vol gehouden met mijn eerste smartphone. Een LG G2 met Android 4 & 5 en al. Zo’n frustrerende ervaring!

Er was altijd wel ergens iets dat half of plots niet meer werkte zoals het hoorde. Van pure frustratie die schroot in de kast gegooid en door de zure financiële appel ;-) gebeten en een iPhone gekocht.

Nooit meer Android voor mij! Ik heb gewoonweg de tijd noch de energie niet om die boel draaiend te houden. Het was net of ik in het Windows tijdperk werd teruggeslingerd waarin je een stuk van je dag bezig bent in de rand om alles draaiend te houden en pas daarna aan je werk zelf kan beginnen. Velen verwarren de tijd bezig in de rand als deel van het werk, en als je daar bedreven in bent is het ook wel best leuk. Voor mij was dat echter puur tijdverlies.

Een Apple product koop je om er iets mee te doen. De zorg in de rand om de toestellen draaiend te houden laat je over aan Apple. Voor de (b)(g)edreven it-ers een ramp natuurlijk : wat moet je nou met de vrijgekomen tijd?

Apple fan ben ik door ervaring, niet door het na-praten van retorieken over het onderwerp.

Liever een 2 jaar oude iPhone dus dan de nieuwste Android phone.

Om dan nog maar te zwijgen over privacy!

Beantwoorden

8 mei 2017 om 08:13
Ingra Gebruiker

Volledig mee eens Jan-van-Gent en BD32. Vreemd dat Apple-aanhangers nooit zo afgeven als het een Android toestel betreft…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 08:21
willenilse Gebruiker

@ jan-van-Gent ”Zij die tevreden zijn met een Fiatje klagen toch ook niet steeds over een Mercedes…” Maar dromen er stiekem wel van.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:21
Joslam Gebruiker

Noodgedwongen een Iphone moeten aanschaffen wegens aankoop nieuwe auto omdat het multi media systeem enkel werkt met car play . Van al de smartphone’s die ik al gehad heb de grootste rommel die er bestaat.En dan spreek ik nog niet over de kosten.25 € voor een extra originele kabel.Nee geef mij dan maar Samsung met Google play apps. De meeste zijn dan ook nog eens gratis en dat kan van Apple niet gezegd worden.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:38
Sjack64 Gebruiker

Ook ik heb een iPhone 4s die zeer zeker nog voldoet en ben er heel tevreden mee. Echter wil intocht wel even kwijt dat ik geen software updates meer kan doen het blijft bij mij 9.3.5.

Dus Jan-van-Gent of je hebt er een jailbreak op zitten of je zit er naast dat updats geen probleem zijn.

En inderdaad wat beveiliging betreft kun je geen beter merk hebben!

Beantwoorden

8 mei 2017 om 10:44
blufner Gebruiker

Ik vind het ook zo verschrikkelijk sneu voor de concurrenten van Apple, maar dat kleine beetje cucurrentie dat ze nog bieden is wel een goede zaak. Eerlijk is eerlijk, ik heb nu alles van Apple en het is zeer bertreuringswaardig dat andere merken niet kunnen tippen aan de betrouwbaarheid van dit merk.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 11:18
bugsfunny Gebruiker

Nee hoor moddelletje 2017 Google maar eens op iPhone 6 32GB. Opnieuw gelanceerd door Apple voor de nieuw opkomende markten zoals Azië en Rusland wasr de inkomens veel lager liggen. Niet te koop in de officiële Apple stores maar dus wel echt een nieuwe.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 18:54
driesc84 Gebruiker

@willenilse ”Zij die tevreden zijn met een Fiatje klagen toch ook niet steeds over een Mercedes…” Maar dromen er stiekem wel van.

Wat een dwaze en onzinnige vergelijking, duidelijk dat jij niet veel van GSM en auto’s begrijpt en enkel naar het merk kijkt.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 20:47
jerroldmeijer Gebruiker

Wat een onzin. Onderbouw dit eens?

Beantwoorden

8 mei 2017 om 22:35
ruwepit Gebruiker

@lmijnen, wat pis ik toch altijd in mijn broek van die sneue specsru*kers.

Te dom om te begrijpen dat Android zware specs nodig heeft omdat het niet vooruit te branden is?

Blijf je maar met die plastic meuk van je afzetten tegen beter weten in. Veel plezier in de korte tijd dat het spul enigszins fatsoenlijk werkt ;-)

Beantwoorden

8 mei 2017 om 01:35
Ron72 Gebruiker

Ach, wie wil er nou geen 1.2 megapixel camera aan de voorzijde.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 03:53
Dirkvdn Gebruiker

Beste Ibood, zijn jullie zeker? De Iphone 6 is NOOIT verkrijgbaar geweest met 32GB, het was 16, 64 of 128…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 07:08
kikke002 Gebruiker

Dat dacht ik ook altijd, maar het lijkt er op dat het toch echt zo is: https://support.apple.com/kb/sp705?locale=nl_NL

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:47

Deze is inderdaad later met 32 GB op de markt gekomen.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 04:00
amsikbok Gebruiker

De reacties hier zijn te grappig ???? ik d8 ook al van wat een prijs voor dat soort achterhaalde specs, ik geef 200 voor de 6 en 250 voor de 6s niet meer wel minder ???? ibood dm me maar als je ze niet kwijtraakt.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 07:48
boukehj Gebruiker

Ik snap deze prijzen ook niet. Twee weken geleden nog een nieuwe Iphone 7 128gb gekocht op marktplaats; in ongeopende verpakking, met bon voor garantie. 650 euro. En dat vond ik al veel.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 07:52
mvankekem Gebruiker

Een paar weken geleden had je hier voor een tientje meer een iPhone 6 met 64GB. Ze hebben er nogal wat liggen die ze maar niet kwijt raken.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 08:00
Kartelschaar Gebruiker

Deze is nieuw, die van 64 was refurbished.

Hoezo weet je dat ze ze niet kwijt raken? Mss verkopen ze er zo veel, dat ze steeds nieuwe ladingen binnenhalen.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 08:18
Ingra Gebruiker

Deze was refurbished en kostte welgeteld € 379,95.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 08:22
mvankekem Gebruiker

Volgens iBood is dat toch bijna hetzelfde?? Althans dat willen ze ons doen geloven…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:48

Deze iPhone is inderdaad helemaal nieuw.

De iPhone van enkele weken terug was refurbished.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 08:41
Kolonist Gebruiker

Vraag aleen aan Ibood. Hoe kan het nu dat jullie vorige week een refurbished 6 van 64GB voor 100 euro minder aanboden?

Beantwoorden

Het model dat wij nu aanbieden is helemaal nieuw, en niet refurbished. Daarom ligt de prijs hiervan hoger.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:07
ducatim Gebruiker

Ik gebruik beide. Een tablet van apple en een gsm met android besturingssysteem. Beide werken super goed. Mijn gsm is een samsung mocht dat wat uitmaken. Beide geven heel af en toe wat zoekwerk en heel sporadisch keine probleempjes. Dus wat meneer boven vermeld dat android voor de mensen is die tijd over hebben is wat kort door de bocht vind ik.  Apple blijft gewoon heel duur in vergelijking  met android als je hetzelfde wil. Ook herstellingen nadien zijn heel duur.

De marketing van apple is natuurlijk wel supergoed doordacht. Iedereen spreekt met de merknaam en dat is fantastische reclame voor hen. Ook een tijd geleden toen je een berichtje kreeg: “verzonden vanaf mijn iphone”… schitterend toch… (ik weet niet of  dat nog steeds zo is maar bij mij is dit uitgeschakeld)

Mijn kinderen spreken van een iphone en een smartphone ???? dus volgens hen is dat niet hetzelfde. Idem een tablet en een ipad.

Je betaald gewoon veel centjes als je met apple wil werken. Zeker niet slecht maar ik vind ook niet beter. Aan jullie de keuze. Succes !

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:08
Albert61 Gebruiker

Ik heb jaren een Appel iPhone gehad; de 4, 4s en de 5s zijn in mijn handen geweest. Maar sinds ik ben overgegaan naar de Samsung Galaxy 7S Edge ga ik niet meer terug naar Apple. Bovendien valt het mij op dat de laatste tijd veel Apple’s hier te koop worden aangeboden, al dan niet refurbished. Het lijkt er een beetje op dat Apple zijn glans aan het verliezen is.  Niet alleen Samsung maar ook andere Android leveranciers komen met betere én goedkopere telefoons de poten onder de stoelen van Apple aan het zagen.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 10:32
SOUSMARINE12 Gebruiker

Samsung ????? Verkochten die niet van die telefoontjes met explosiegevaar  ??

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:33
Goudzoeker Gebruiker

is deze Gegarandeerd nieuw ? Met al die refurbished toestellen hier die elke daG langs komen .

slaan de twijfels gewoon toe bij me.

Beantwoorden

henkieroe Gebruiker

Hoezo twijfels? Als er nergens refurb staat is dit gewoon een nieuw toestel. Dit is overigens een nieuw model uitgebracht maar dan inderdaad met 32GB geheugen. Bij Apple hebben ze eindelijk door dat meer geheugen voor instap ook meer apps laat verkopen :)

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:50

Deze is zekersteweten helemaal nieuw.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:44
lexus_37 Gebruiker

Wat een azijnpissers toch altijd hier, je hoeft niets te kopen hier hoor. Sterker nog je kunt de ibood mail ook gewoon weggooien. Zucht…

Beantwoorden

8 mei 2017 om 12:59
brancop Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Beslissingen van moderators worden op het forum niet bediscussieerd.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 10:11
zzbz16 Gebruiker

Wat is de levertermijn van dit toestel in België?

Beantwoorden

8 mei 2017 om 10:21

We verwachten hem op 11 mei te versturen. Hij komt dan, normaal gesproken, op 12 of 13 mei bij je aan.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 10:19
Krukje Gebruiker

Altijd een genot om de comments van die zure Android gebruikers te lezen. De jaloezie spat er gewoon van af. Het bijzondere is ook dat je dit alleen in Apple forums ziet. Android lozers moeten Apple altijd bashen, terwijl Apple gebruikers gewoon iedereen een eigen keuze laten maken.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 12:00
lmijnen Gebruiker

Ach, het is maar wat je jaloezie noemt. Ik ben bezitter van een S7 edge. Dus het niet dat ik niet voldoende geld heb voor een iPhone. Er is alleen zoveel meer dan alleen Apple.

Voor mijn werk moet ik noodgedwongen een iPad gebruiken. Als je de vrijheid van Android gewend bent, weet je gewoon dat jouw opmerking ‘, terwijl Apple gebruikers gewoon iedereen een eigen keuze laten maken’ geen hout snijdt. Bluetooth share? Nfc? Java? WPS? Alle notificaties in een keer wissen? 3.5 mm jack?  Schermen zelf indelen? Offline je foto’s bekijken in high res? Geheugen uitbreiden? Nee, Apple heeft al die keuzes voor jou gemaakt, omdat het onveilig/achterhaald zou zijn….. Android bied je wel die keuze, aan jou of het wel of niet goed is.

En, probeer maar eens uit het appel ecosysteem te ontsnappen. Over eigen keuzes gesproken. Maar geniet jij lekker van je Apple producten…..

Beantwoorden

8 mei 2017 om 10:26
doekus Gebruiker

Geef mij maar een oneplus5 voor dit geld. Geen privacy issues, gewoon in te stellen per app. Maar of iphones nu zo veel beter of slechter is dan Android smartphones? Ik heb iPhones op bezoek gehad die ik over en over moest herstellen via dfu, dan deed ie het weer een week of 3, ook zullen er Android toestellen zijn die problemen geven. Je hebt toch ook  ’ pechautos’..  Maar de tijd dat Apple de onbetwiste no 1 was in smartphone wereld is allang niet meer.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 11:25
bugsfunny Gebruiker

Voor de grensgangers. In Duitsland nog steeds te verkrijgen voor 449.

http://www.mediamarkt.de/de/product/_apple-iphone-6-32-gb-spacegrau-2249741.html

Beantwoorden

8 mei 2017 om 11:51
aibo Gebruiker

Ik dacht eerst ook: wtf zoveel geld voor een telefoon van 2 generaties terug. Maar als je dan ziet dat Apple zelf ook nog €659 vraagt voor een 6S met 32GB, is de prijs voor deze 6 nog zo gek niet.

Ik snap overigens ook zowel de pro als con verhalen over Android. Probleem met Android is dat je echt wel het juiste toestel moet treffen omdat er behoorlijk veel rommel op de markt is. Zelf zeer tevreden van een OnePlus 3.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 11:55
NICK3773 Gebruiker

hoe zit het met de garantie? Waar kan je die dan verkrijgen?

Beantwoorden

8 mei 2017 om 11:57

Je kunt dan via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek aanmaken, waarna je instructies ontvangt over de verdere afhandeling.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 12:15
hermanvgys Gebruiker

Beste ,

Vermits jullie geen officiële reseller zijn van Iphone , hoe zit het dan met de garantie van Apple? Ik heb de ervaring al gehad dat indien je in België woont en je niet bij de beperkte officiële kanalen koopt (mediamarkt, telenet, switch of apple store) je geen recht hebt op de officiële garantie(2jaar) zelfs niet via de website van Apple .Een onnozele nederlander vh callcenter die je doodleuk zegt dat doordat je niet bij officiële   verdelers hebt gekocht  je geen recht hebt op garantie.

Hij maakte toen  de kromme vergelijking met een auto en officiele dealers en fabrieksgarantie en dat daar er ook geen garantie gold.

Hebt toen klacht ingediend bij Apple online maar er is toen niks mee gebeurt. Dus daar stonf ik met een toestel van 550 euro dat na ½ jaar stuk was. Uiteindelijk de regeling bij switch aanvaard om deze in te ruilen voor een nieuwe en 250 euro te laten vallen

En zo kunnen zij deze herstellen en komen deze op de refurbished markt terecht wat maakt dat zij uiteindelijk deze toestellen 2  tot 3 keer kunnen verkopen

Beantwoorden

8 mei 2017 om 13:26
wvo Gebruiker

Ik koop mijn Apple spullen altijd in het buitenland en heb nog nooit een probleem gehad met de garantie afwikkeling wanneer ik een apparaat via de NL service afdeling laat ophalen en repareren. Je had dit gewoon online kunnen regelen zolang je maar een aankoopbon hebt.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 15:20

Om gebruik te maken van de garantie kun je via  ”Mijn iBOOD” een serviceverzoek aanmaken, waarna je instructies ontvangt over de verdere afhandeling.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 15:25
hermanvgys Gebruiker

Beste ,

Ik had een officiele aankoopbon bij de winkel(winkel was failliet)  in Belgie en niemand wou ook maar helpen , zelfs de online help niet van apple net omdat de winkel waar ik had gekocht geen reseller was van apple. Voor mij is elk nieuws apparaat dat ik koop in een winkel met een aankoopbon gedekt door  een fabrieksgarantie maar dit blijkt niet voor Apple producten . Ik vind het ook verdacht stil klinken bij de ibood moderator . ik vrees dat ik gelijk heb

Beantwoorden

8 mei 2017 om 15:59
Eli447 Gebruiker

Beste Moderator,

Kan hier een duidelijk antwoord gegeven worden op de vraag omtrent de garantie? Dit zonder een doorverwijzing.

Hoe de garantie precies in elkaar zit? loopt deze via Ibood of via apple?

Beantwoorden

8 mei 2017 om 16:27

Om gebruik te maken van de garantie kun je via  ”Mijn iBOOD” een serviceverzoek aanmaken, waarna je instructies ontvangt over de verdere afhandeling.

In de meeste gevallen zul je daarna inderdaad gewoon doorverwezen naar Apple zelf.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 13:21
pchgroeneweg Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product.
Jij verwijst naar een andere uitvoering en een refurbished model. Wij bieden de 32 GB aan, geheel nieuw.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 13:33
bugsfunny Gebruiker

Even goed lezen bij Amazon.de. Betreft een refurbished toestel en die zijn er in vele kwaliteits gradaties.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 17:19
Murke123456 Gebruiker

Ibood, ik ben geïnteresseerd in dit toestel. Er staat dat je twee jaar garantie hebt. Hoe zet dit zich om in praktijk? Stel de batterij is na een jaar stuk of hij valt steeds uit. Hoe kunnen jullie mij dan garanderen dat ik een nieuwe krijg of deze gemaakt wordt? Ik veronderstel dat jullie geen dienst hebben dat deze toestellen kan maken of een voorraad. Ik heb al veel zaken gekocht hier op Ibood en altijd tevreden geweest, ik veronderstel dat het nu niet anders gaat zijn. Toch zou ik graag een beetje zeker in mijn schoenen staan voor ik deze aankoop doe.

Al vast bedankt!

Beantwoorden

8 mei 2017 om 18:05
Koidream Gebruiker

Ik heb het gevoel dat ik bovenstaande al elfendertig keer heb gelezen. Hebben jullie dat ook?

Wat een kinderhoek is dit als er iFruit op het menu staat.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 21:03
Marki3 Gebruiker

Heb zelf de 128 gyg versie 2,5 jaar in gebruik nu. En die heeft het zeer zwaar te verduren. Ben namelijk lasser, en hij zit altijd in mijn overall. Altijd in het stof en in de hitte dus. Vol met metaal van het slijpen. Blaas hem af en toe schoon met de luchtspuit. Ding was destijds 1000 euro, maar heeft nog nooit geweigerd en werkt nog perfect. Nog nooit geheugen leeg hoeven te maken, en er staan al 8000 foto’s op, en 1000 video’s. En vele apps etc. Weet zeker dat geen enkel ander android toestelletje dat gaat redden. Heb zelf een samsung galaxy S gehad. Prima telefoon, maar na een jaar was ie versleten. Ook softwarematig begon het steeds broerder te lopen na een tijdje. Heeft mijn Iphone 6 totaal geen last van. Alles draait nog prima en vlot. Ook na 2,5 jaar. En gewoon ondersteuning van Apple. Ik wacht nog ff op de Iphone 8. Hopelijk heeft die dezelde kwaliteit als mijn 6. Overigens is 32 Gb veel te weinig. Ik zou lekker doorsparen voor eentje met minimaal 128 Gb. Welk type maakt niet uit want ze zijn altijd oerdegelijk.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 22:48
pistol pete Gebruiker

Nog mensen waarbij hij helemaal niet opstart?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.