9 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Oral-B PRO 4500 Tandenborstel | Poetsdruksensor

Oral-B PRO 4500 Elektrische Tandenborstel

Voorzie je gebit van de best mogelijke zorg met de Oral-B PRO 4500, nu met gratis inbegrepen tandpasta!

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Pro 4500
Garantie: 2 jaar

• Trilt, roteert én pulseert
  • Vier verschillende standen
  • Inclusief Pro-Expert tandpasta

Dit product komt oorspronkelijk uit het Verenigd Koninkrijk en is dus voorzien van een Britse oplader. Een EU-verloopstekker wordt bijgeleverd.

40.000 pulsaties per minuut
​​​​​​​8.800 rotaties per minuut

Batterijduur: Tot 7 dagen

Verpakkingsinhoud
1 Oral-B Pro 4500-body
3 Oral-B Pro 4500-opzetstukken
1 Oplaadstation
1 Pro-Expert tandpasta
1 EU-verloopstekker

9 mei 2017 om 05:53
Tiesemans Gebruiker

Blijf er een boos gevoel bij houden dat Oral-B z’n modellen om de zoveel tijd een ander model nummer geeft.
Dit is gewoon de “oude” Pro 3000, niets meer en niets minder.
Poets er zelf al jaren mee en (wel) tot volle tevredenheid.
Maar om er nou ineens de 4500 van te maken alsof het een heel nieuw type is …
Nee dus niet maar het maakt wel dat er vervolgens een premium prijskaartje aan gehangen wordt.
Oral-B is wat dat betreft net zo’n hufterige club als Gillette .. Oh wacht het was eensch familie van elkaar.
Mmmm

Beantwoorden

9 mei 2017 om 09:22
Jaime Gebruiker

Het verschil zit hem in de + tandpasta ;)

Beantwoorden

9 mei 2017 om 09:57
rec. Gebruiker

De 3000 heeft drie standen, deze heeft er vier.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 13:14
Jaime Gebruiker

Waar?

Beantwoorden

9 mei 2017 om 14:06
speldenknop Gebruiker

@Tiesemans Helemaal mee eens. Aan de andere kant, er is op tandenborstel gebied ook niet heel veel innovatie mogelijk. Een bluetooth tandenborstel met app lijkt me nou ook niet heel boeiend. Ook al jaren tevreden met Oral-B, vind alleen de accu’s wel heel slecht, na een paar jaar verplicht om een nieuwe te kopen. Accu vervangen is ook niet heel eenvoudig en niet goedkoop.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 14:29
Jaime Gebruiker

De accu is als je technisch aangelegd bent te vervangen, maar naast de kosten voor de accu krijg je ook meestal de verzendkosten erbij i.v.m. een te laag bedrag.

De 8900 van Oral-B heeft een Li ion accu, die heb ik kortgeleden gekocht via iBOOD, moet deze eerdaags binnen krijgen, wordt volgens de bevestiging vandaag verzonden.

Deze en oudere/eenvoudigere modellen hebben tot nu toe steeds NiMH accu”s, als ze dat eens zouden aanpassen bij de goedkopere modellen, dan werken ze langer en beter.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 07:27
mister_black1979 Gebruiker

Jullie spreken van 4 standen maar ik zie er maar 3!

Indien er maar 3 zijn, dan is het idd de oude oral b 3000. Dan heeft tiesemans gelijk. Hij heeft zelfs geen EU stekker. Deze heb ik al 2,5jaar in het bezit. Ben er wel heel tevreden over.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 07:54
dajansse Gebruiker

ik zie er 4

dagelijkse reiniging,

tandvleesverzorging,

gevoelige tanden en

whitening

Beantwoorden

9 mei 2017 om 13:12
Jaime Gebruiker

gevoelige tanden en

whitening

Dat doet goede tandpasta, geen tandenborstel.

Een (elektrische) tandenborstel haalt alleen het tandplak weg, misschien lijken ze dan witter, maar zelfs met tandpasta die je tanden witter moet maken, wat tijdelijk +/- 3 tinten is, komt de oude kleur gewoon weer terug. Alleen als je die wit makende tandpasta blijft gebruiken, wissel dagelijks af met normale tandpasta, bijvoorbeeld ’s morgens en ’s avonds.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 07:47
ravedave Gebruiker

heb nog tig oral-b borsteltjes.. passen die altijd?

Beantwoorden

9 mei 2017 om 09:56
rec. Gebruiker

Ja die standaard Oral-B borsteltjes zijn universeel.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 08:15
koedijk84 Gebruiker

Hoeveel pulserende bewegingen maakt deze per minuut?

Beantwoorden

9 mei 2017 om 08:33
i2Paq Gebruiker

Een beetje vent gebruikt Google ;-)

Pulserende bewegingen: 40000

Roterende bewegingen: 8800

Beantwoorden

9 mei 2017 om 08:51
pamtastic Gebruiker

Ja en nee, zeker makkelijk te vinden op Google, maar die bewegingen is één van de belangrijkste zaken waarmee het onderscheid tussen de diverse modellen bepaald wordt. Vind ik persoonlijk een essentieel onderdeel van een omschrijving van het apparaat.
Dank voor het stellen van de vraag (en uiteraard het antwoord).

Beantwoorden

9 mei 2017 om 11:08
brancop Gebruiker

“essentieel onderdeel van een omschrijving van het apparaat” Aan de bijkomende vragen die nagenoeg bij iedere deal zijn is dit een prior werkpunt bij ibood.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 12:27
Moderator Dees Moderator

Hallo Brancop,

Je hebt een valide punt. Ik zal het doorgeven aan de betreffende afdeling.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

9 mei 2017 om 09:06
RianneMarloes Gebruiker

Wat is het verschil met deze?

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product. Voor het antwoord op je vraag, zie hieronder :-)

Beantwoorden

9 mei 2017 om 09:18
elrolo Gebruiker

vanaf de 1000 zijn de pulsaties en rotaties gelijk (40.000 en 8800). Er komen alleen meer poetsstanden bij (die je m.i. niet gebruikt) en allerlei opsmuk zoals bluetooth timers, app gebruik etc. En dan besef je dat je een tandenborstel vast hebt….

Beantwoorden

9 mei 2017 om 12:03
TonsilStone Gebruiker

Touche

Beantwoorden

9 mei 2017 om 13:42
gerhardknol Gebruiker

Volgens mij heeft de 1000 “maar” 20.000 pulsaties alhoewel er op diverse plaatsen anders word beweerd (mogelijk afhankelijk van land). Deze 4500 heeft in ieder geval genoeg pulsaties (40.000), ik zou iedereen de versie met hoog aantal pulsaties aanraden, maakt uit ervaring echt beter schoon. Zie website voor uitleg diverse ORAL-B modellen (USA variant, maar vermoedelijk ook in NL geldig).

Beantwoorden

9 mei 2017 om 16:56
VanGogh Gebruiker

Wat is her verschil met de 4000 serie?

Beantwoorden

9 mei 2017 om 22:17
VanGogh Gebruiker

Iemand een antwoord?

Beantwoorden

9 mei 2017 om 18:44
Tom Bosmans Gebruiker

Je moet  je tandenborstel volledig opladen en dan leeggebruiken zonder tussendoor op tr laden, dan gaat de batterij gewoon langs mee, altijd in de lader is nooit goed voor een batterij

Beantwoorden

9 mei 2017 om 19:36
Ejorne Gebruiker

Kun je hierop ook opzetborstels voor kinderen gebruiken?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 10:14
Fronteer Gebruiker

Tandenborstel net ontvangen maar de bijgeleverde adapter voor EU stekkers kloppen niet, ze passen er niet in. Wat moet ik hier mee doen?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 13:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Fronteer,

Zou je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” willen aanmaken? Dan pakken mijn collega’s dit zo snel mogelijk voor je op!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 mei 2017 om 12:39
Amoz Gebruiker

Dag ibood,

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als Fronteer in de post hiervoor. Borstel vandaag ontvangen, maar de adapter klopt niet.

Een oplossing hiervoor vanaf jullie kant zou zeer worden gewaardeerd.

Mvg

Beantwoorden

18 mei 2017 om 13:08

Hoi Amoz,

Zou je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” willen aanmaken? Dan pakken mijn collega’s dit zo snel mogelijk voor je op!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 mei 2017 om 16:25
sanne9090 Gebruiker

Zelfde probleem als Fronteer en Amoz. Stekkers passen niet in elkaar.

Bij het product kan ik niet kiezen voor wrong delivery, enigste wat ik kan kiezen is annulatie.

trouwens:

“Het is van belang dat je de juiste optie selecteert voor een snelle verwerking van jouw aanvraag.” Ik kan maar één optie selecteren!

Beantwoorden

18 mei 2017 om 16:45

Hoi Sanne,

Dat maakt het niet makkelijker inderdaad! Ik ga mijn collega vragen dit voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 mei 2017 om 17:05
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Sanne,

Goed dat je dit meldt. Ik heb zojuist een ‘Wrong Delivery’-claim voor je aangemaakt. Onze Quality-afdeling gaat op zoek naar de kern van het probleem en gaat ook op zoek naar een oplossing hiervoor. Je ontvangt per e-mail bericht wanneer er een update is die we kunnen melden.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

18 mei 2017 om 17:12
stoffelvh Gebruiker

Hey iBood,

ook bij mij passen de stekkers niet in elkaar.

De stekker van de lader lijkt een Europese te zijn, maar is te smal om in een Belgisch stopcontact te steken.

Heb voorlopig mijn oude lader in gebruik maar die is in de loop der jaren redelijk ranzig geworden dus een nieuwe zou wel leuk zijn.

Grt,

Kristof

Beantwoorden

18 mei 2017 om 17:55
Moderator Dees Moderator

Hallo Stoffelvh,

Wil je een bericht naar de Klantenservice sturen?
Kies dan voor de optie “wrong delivery”
Zij kunnen je verder helpen.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

18 mei 2017 om 18:29
intert0y Gebruiker

Same problem. Adapter klopt niet bij de stekker. Graag wrong Delivery claim aanmaken.

Beetje prutswerk vind ik dit wel……(kan gebeuren snap ik maar echt slim komt t niet over)

Beantwoorden

18 mei 2017 om 18:29
intert0y Gebruiker

Ik kan overigens alleen annuleren kiezen bij m’n servicevraag.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:43
intert0y Gebruiker

Zojuist nogmaals geprobeerd. Alleen annulering lijkt mogelijk. Als ik via overige vragen naar verkeerde levering op zoek ga dan verwijst ie me alsnog weer naar het doen van een serviceaanvraag waar dan weer enkel annuleren te kiezen is.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 18:41
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Log eerst in op mijn iBOOD kies daar voor je Oral B bestelling.

Kies dan onderaan voor andere vragen, daar staat wrongful delivery tussen.
Groetjes,
Dees

Beantwoorden

18 mei 2017 om 18:50
illie-vanilli Gebruiker

Misschien nog wel handig om te vermelden dat het ook in het Nederlands kan staan. Ik moest kiezen voor de optie ‘Onjuiste Levering’.

Overigens zat er bij mijn bestelling een papiertje van ibood volledig in het Pools. Geen idee wat er staat maar denk iets in de trant vsn ‘gefeliciteerd met je aankoop’ oid. Wel vreemd dat het erbij zat!

Beantwoorden

18 mei 2017 om 18:53
Moderator Dees Moderator

Hallo illie-vanilli,

Bedankt voor het melden dat het er ook in het Nederlands kan staan. 
Bij mij is het in het Engels.
Inderdaad vreemd dat er een Pools briefje bij de tandenborstel zat.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

18 mei 2017 om 19:47
Sahib_kiran Gebruiker

Inmiddels heb ik een serviceverzoek ingediend. Hoop dat het snel wordt opgelost want zo hebben we er natuurlijk niets aan…

Beantwoorden

18 mei 2017 om 20:04
aagvermeulen Gebruiker

Gebeurt dit voor iedereen automatisch? Ik ben eigenlijk ook wel erg pissed, het is zo’n klein verschil dat je het niet eens doorhebt. Ik heb nu een kapot stopcontact in de muur zitten en die lader zit nu muurvast in een verlengdoos. Hij laadt overigens wel op maar zal hem er maar weer direct afhalen.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 20:23
Moderator Dees Moderator

Hallo aagvermeulen,

Helaas is het voor mij niet mogelijk dit voor je te doen, maar dit kan je zelf ook snel regelen!

Log eerst in op mijn iBOOD kies daar voor je Oral B bestelling.
Kies dan onderaan voor andere vragen, daar staat wrongful delivery (of onjuiste levering) tussen.
Geef daar aan dat je een verkeerde adapter hebt gekregen, dan komt het allemaal goed.

Groetjes,Dees

Beantwoorden

18 mei 2017 om 20:07
aagvermeulen Gebruiker

@Wessel zie mijn bericht, wil je dit aub ook voor mij doen?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 20:42
egb007 Gebruiker

Ook ik heb er 2 besteld, maar de 220v stekker is te smal voor het contact. Balen! Lijkt erop dat iedereen dit probleem heeft, misschien verstandig om alle bestellingen een adapter te leveren van ’smalle 220v’ naar regularisatie 220v? Iemand een idee of dit soort adapters te koop zijn bij bv de Gamma cq Praxis? Een paar weken m’n bakkes niet poetsen is ook zo wat (geintjuh natuurlijk)

Beantwoorden

18 mei 2017 om 20:58
fhuising Gebruiker

Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem met de stekker, maar kan geen “wrongful delivery” selecteren, kunnen jullie een serviceverzoek voor mij aanmaken?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 21:23
Moderator Paul Moderator

Mijn iBOOD – Bestellingenoverzicht – bij de bestelling van deze tandenborstel op Service Verzoek klikken en dan Verkeerde Levering of Wrong Delivery selecteren (afhankelijk van ingestelde taal).

Een andere mogelijkheid is het contactformulier in te vullen via Mijn iBOOD – Andere Vragen. Daar kies je bij Hoofd categorie “Levering & verzending” en bij Subcategorie kun je dan voor “Onjuiste levering” kiezen.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 21:40
JulC87 Gebruiker

Bij mij lukt dit niet. Ik krijg telkens het bericht dat ik een serviceverzoek moet indienen. Helaas kan ik daar enkel ‘Annulering’ aanduiden. Zou het inderdaad niet makkelijker zijn om alle klanten standaard de correcte adapter te verzenden?

Beantwoorden

18 mei 2017 om 21:44
fhuising Gebruiker

Hi Paul,

Dat lukt bij mij niet, de enige optie is “Annulering” en via andere vragen wordt ik weer naar de Service verzoek pagina gestuurd.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 22:25
Moderator Paul Moderator

Dank allebei voor de feedback. Ik zal dit doorgeven aan iBOOD.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:38
aagvermeulen Gebruiker

Ik heb ook alleen annulering. Niet te geloven, er wordt iets verkeerd geleverd en dan mag je er zelf achteraan? Stuur gewoon een goede stekker toe zou ik zeggen, het is duidelijk dat iedereen hetzelfde probleem heeft.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:59
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Vanuit iBOOD zal in de aankomende uren een mail verzonden worden naar alle klanten die een Oral B tandenborstel hebben gekocht.
Je hoeft dus geen contact meer op te nemen met iBOOD.
Heb je geen mail ontvangen, laat het dan weten.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

19 mei 2017 om 12:36
pizzaking Gebruiker

Hallo,

Ik heb nog geen mail mogen ontvangen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:19
aagvermeulen Gebruiker

Dank!

Beantwoorden

19 mei 2017 om 12:58
norilsk Gebruiker

Ik heb nog geen mail ontvangen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 15:02
aagvermeulen Gebruiker

Hier hetzelfde, ook nog geen mail ontvangen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 15:32
JulC87 Gebruiker
19 mei 2017 om 17:34
intert0y Gebruiker

Je hebt kort geleden de Oral-B PRO 4500 Elektrische Tandenborstel besteld, bedankt daarvoor!Alle pakketjes zijn verstuurd en jouw bestelling is onderweg of je hebt hem al in je bezit. Alleen wordt het een beetje lastig opladen, want de plug die is meegeleverd past niet op de stekker van het product. Maar geen paniek! Wij zijn hiervan op de hoogte en zullen daarom de juiste stekker alsnog naleveren.Je hoeft geen melding te maken, alle klanten ontvangen deze nazending. De juiste adapter hebben we inmiddels besteld bij de leverancier en is al onderweg naar het distrubutiecentrum. We verwachten de adapters begin van de week in het distributiecentrum en verwachten de adapter in de loop van volgende week naar je te verzenden.Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging met een Track & Trace code zodat je de bestelling kunt volgen op de website van de vervoerder.Mocht je aan de hand van deze mailing nog vragen hebben, stuur ons dan gerust een bericht terug middels je Mijn iBOOD.Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen je nog een fijn weekend toe! Met vriendelijke groet,iBOOD Customer Service

Beantwoorden

21 mei 2017 om 23:17
Barneveld01 Gebruiker

Graag ontvang ik een reactie op mijn service verzoek van 18-05. Heb namelijk een scheerapparaat ontvangen in plaats van deze tandenborstel.

Beantwoorden

21 mei 2017 om 23:56
Moderator Paul Moderator

Beste Barneveld,

Ik zal de klantenservice (extra) wijzen op jouw serviceverzoek, zodat uitgezocht kan worden wat er mis is gegaan en uiteraard om het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

24 mei 2017 om 13:24
Nikonilex Gebruiker

Hier hetzelfde,

Nadat ik het op de bovengenoemde manier heb gemeld, een reactie gekregen en dat is dat ik het geheel terug kan sturen, terwijl ik heb gevraagd mij de juiste adapter te sturen.
Nu lees ik boven dat er een juiste wordt nageleverd. Het zou goed zijn dit ook aan support door te geven, zodat zij dit ook kunnen communiceren. Nu hoop ik maar dat ik de adapter ook ontvang…

Beantwoorden

25 mei 2017 om 10:22
Sahib_kiran Gebruiker

Verbazingwekkend, ondanks dat mensen hier en ik ook via mijn melding duidelijk heb aangegeven wat het probleem is, heb ik wederom dezelfde en dus de verkeerde adapter ontvangen… Ik heb weer een UK – Europe adapter ontvangen. Terwijl het gewoon een NL stekker met twee pennen maar dan korter. We hebben dus een adapter nodig die zorgt voor ‘verlengde pennen’…

Beantwoorden

25 mei 2017 om 20:49
Moderator Paul Moderator

Beste Sahib,

Dank voor jouw feedback. Heb je, zoals Amoz hieronder aangeeft, de stekker ver genoeg in de adapter geklikt? Mocht dat het probleem niet verhelpen, dan zal ik jouw melding doorgeven aan de klantenservice.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

25 mei 2017 om 17:19
Amoz Gebruiker

Dag ibood,

Gisteren de juiste adapter van jullie ontvangen. Vol goede moed legde ik net de oplader aan het stroom en zette de tandenborstel op het laadstation. Wat schetst mijn verbazing; De borstel laadt niet op. Na nadere inspectie lijkt er een onjuist oplaadstation bij de borstel te zijn geleverd (of een verkeerde borstel). De onderkant van de borstel sluit namelijk niet goed aan op de oplaad pen (of hoe dat ook mag heten) van het laadstation. Wederom een teleurstelling. Mijn geduld begint nu toch wat op te raken rondom dit gebeuren. Graag een oplossing hiervoor.

Mvg

Beantwoorden

25 mei 2017 om 17:28
Amoz Gebruiker

Excuses voor mijn overhaaste reactie. Na nog eens goed gekeken te hebben bleek ik de stekker niet goed doorgedrukt te hebben in de adapter.

Het laadstation doet wel degelijk zijn werk.  =)

Beantwoorden

26 mei 2017 om 14:35
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Amoz,

Geen probleem, kan gebeuren. Ben blij te lezen dat de geleverde stekker naar behoren werkt!

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.