11 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Sennheiser HD 471 Hoofdtelefoon | Android of Apple

Sennheiser HD 471 | Android of Apple

De HD 471 over-ear hoofdtelefoon toont wederom aan waarom Sennheiser de beste in zijn veld is.

Specificaties

Merk: Sennheiser
Type: HD471i & HD471G
Garantie: 2 jaar

• Kies tussen Apple en Android
  • Incl. verscheidene accessoires
  • Frequentiereactie van 16 - 24,000 Hz

Technisch
Impedantie: 32 Ω 
Frequentiereactie: 16 Hz - 24,000 Hz 
Geluidsdrukniveau (sound pressure level - SPL): 114 dB (1 kHz/1 Vrms) 
THD, totale harmonische vervorming: <0.1% (1 kHz/100 dB)

Inbegrepen
Stereo-hoofdtelefoon
1.4 m audiokabel met geïntegreerde bediening en microfoon
3.0 m audiokabel zonder bediening en microfoon
3.5 mm plug
6.3 mm plug-adapter
Reisetui

11 mei 2017 om 00:10
Petina Gebruiker

Ik snap het ff niet, ik kan die koptelefoon gewoon toch in mijn 3.5 andere apparaten pluggen.

Waarom heb ik dan Apple en Android nodig?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 00:11
Leander465 Gebruiker

Waarschijnlijk vanwege de volume control die er tussenin zit.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 04:08
Spatfrak Gebruiker

http://nl-nl.sennheiser.com/global-downloads/file/6085/HD471G_297×315_QG_0415_A01_INT.pdf

Zit een mic in om calls op te nemen ,volgende nummer voor je mp3’s enz.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 06:33
Grrrrrene Gebruiker

Maar ze noemen het een “Hoofdtelefoon” en die functie werkt toch ook met een Marantz receiver of LG televisie of Windows smartphone? Er zit immers ook een 3m lange kabel bij zonder mic en volumebediening. Toen ik de titel las dacht ik dat het om een BT-headphone ging met een speciale app (zoals Bose heeft) die alleen onder Android en iOS beschikbaar zou zijn.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 07:00
musicfreak Gebruiker

Klopt helemaal, zie ook hieronder.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 07:05
musicfreak Gebruiker

Ja, je kan beide versies aansluiten op elke geluidsbron met 3,5mm (mini-jack) of 6,3mm (jack) aansluiting. Dan zal ‘ie het prima doen. Ook de Android versie zal op een Apple apparaat gewoon geluid geven. Echter wil je gebruik maken van de volumeregeling, het kiezen van een volgend/vorig nummer of het aannemen van van telefoontjes dan werkt de apple versie alleen op iPphones en iPads en de andere versie alleen op Android apparatuur.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 08:06
MyriamNijskens Gebruiker

Kan je deze hoofdtelefoon ook gebruiken bij een ipad?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:21
HetGezegde Gebruiker

Ja met alles met 3,5 of 6,3mm aansluiting. 3,5mm zit op de iPad. Met de Apple kabel kun je dan ook tussen nummers wisselen door op een knopje op de kabel te drukken.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 08:24
NBoele Gebruiker

Ik heb een ander soort vraag. Kan ik ook de pakketjes van iBOOD naar een PostNL servicepunt toe sturen zoals Albert Heijn? Het staat er niet als keuze maar kan ik het gewoon naar niet adres van Albert Heijn toesturen zonder te stressen of het ook daadwerkelijk wordt aangenomen?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 08:29
Bozza Gebruiker

Nee, dit is niet mogelijk. Ik zou het zelf ook echt een gave optie vinden, als iBood het toestaat om naar een Kiala of PostNL punt te sturen. +1! :-D

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:22
HetGezegde Gebruiker
11 mei 2017 om 09:30
nouen Gebruiker
11 mei 2017 om 18:52
delangebert Gebruiker

+1 kunnen ze gelijk de verzendkosten lager maken :P

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:14
mppadvies Gebruiker

Zit er bij de iPhone versie een lightning mini Jack stekker of wordt er evt een adapter meegeleverd? Dit tbv de iphone7 versie.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:23
HetGezegde Gebruiker

Nee. 3,5mm plug. Dus een adapter moet je elders regelen (:

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:32
Lunatic69 Gebruiker

Objectief, deze hoofdtelefoon is geschikt voor jazz, blues en zang. Dit komt doordat de hoofdtelefoon zich richt op degenen die geen uitgesproken bas willen hebben, maar liever detail en een brede open soundstage willen hebben.

Zoals de meesten van ons naar muziek luisteren die bestaat uit pop, rock, elektronische muziek, enz. dan klinkt de HD 471i plat en saai, en heeft geen effect op hun geluid. “Waar is de bas?” Deze koptelefoon heeft opzettelijk minder bas om andere geluiden zoals mids en highs en natuurlijk soundstage in een gesloten kop koptelefoon design te verbeteren.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:10
sjampoo Gebruiker

En metal en funk en andere muziek waar je definitie op de lage tonen wil hebben, i.p.v. alleen maar oomph.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 23:41
adkl Gebruiker

Goede opmerking! Deze koptelefoon lijkt dus ontworpen te zijn voor een andere doelgroep en dan is het belangrijk dat mensen dat weten.

Het is toch belangrijk dat je niet de verkeerde verwachtingen hebt van het product.

Beantwoorden

13 mei 2017 om 10:51
obelixer Gebruiker

Tja voor 50 euro… mijn geliefde HD265 is beetje op aan het raken, de HD551 was snel kapot. misschien dat dit voor studio doeleinden goed geschikt is vanwege het “vlakke” geluid.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.