12 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Siemens Zelfreinigende Condensdroger | Warmtepomp | 8 kg

Product expert aanwezig

Siemens Condensdroger met Warmtepomp

Deze Siemens iQ500 condensdroger is zelfreinigend, uiterst zuinig en behandelt je was met de beste zorg. Nu tijdelijk met € 50,- cashback!

Specificaties

Merk: Siemens
Type: WT43W3G1NL
Garantie: 2 jaar

• A++ met zelfreinigende condensor
  • AutoDry Sensor: voorkomt krimpen
  • Sneldroogprogramma SuperKort 40

De verzendkosten zijn inclusief bezorging, plaatsing en (wanneer gewenst) terugname van het oude apparaat. Check hier de voorwaarden.

Veelgestelde vragen
V: Betekent de zelfreinigende condensor dat ik de droger nooit hoef te reinigen?
A: De condensor hoeft inderdaad nooit gereinigd te worden. Het pluizenfilter daarentegen wel.

V: Wisselt deze droger ook van draairichting?
A: Nee, de trommel beschikt over een onderdeel dat dit overbodig maakt.

V: Is hij ook aan te sluiten op de afvoer?
A: Ja, dat is hij.

V: Het deurscharnier zit rechts, kan deze naar links verplaatst worden?
A: Nee, dit kan niet.

Capaciteit: 1 - 8 kg
Uitvoering: Vrijstaand
Inclusief condenswaterafvoersysteem
Zelfreinigende condensor: nooit meer schoonmaken en behoudt van energieklasse (A++)
Groot en overzichtelijk LED-Display voor resttijdweergave en 24u eindtijduitstel, programmastatus en extra functies

Anti-kreukfase 120 min
autoDry: voorkomt dat wasgoed krimpt tijdens het drogen
Grote RVS SoftDry trommel, wasgoedmeenemers met Soft-design
Speciale programma's: Wol finish, Mix, Outdoor, Handdoeken, Warm tijdprogramma, Koud tijdprogramma, Lingerie, SuperKort 40,
Blouses/overhemden
TouchControl tiptoetsen: Voorzichtig, Signaal, Antikreuk, Programmaduur, Start/Pauze, Fijnafstelling droogtegraad, 24u eindtijduitstel
antiVibration design: meer stabiliteit en stilte
Signaal bij einde programma
Kinderbeveiliging op de deur
Comfort deurvergrendeling
Afneembaar bovenblad: Nee
Fluorinated greenhouse gases: Ja
Type of refrigerant: R134a
Hermetically sealed equipment: Ja
Filling Quantity Cooling Agent: 0,220
CO² Equivalent - Total GWP: 315

Aansluitwaarde (W): 1000
Stroom (A): 10
Spanning (V): 220-240
Frequentie (Hz): 50
Keurmerken: CE, VDE
Vulgewicht katoen (kg) - NIEUW (2010/30/EG): 8,0
Standaardprogramma katoen: Katoen kastdroog

Energie-efficiëntieklasse - NIEUW (2010/30/EG): A++
Energieverbruik elektrische droger, maximale belading - nieuw
(2010/30/EC): 1,80
Standaardduur katoenprogramma, maximale belading (min): 203
Energieverbruik elektrische droger, gedeeltelijke belading - nieuw
(2010/30/EC) (kWh): 1,04
Standaardduur katoenprogramma, gedeeltelijke belading (min): 122
Gewogen jaarlijks energieverbruik, elektrische droger - NIEUW
(2010/30/EG) (kWh): 232,0
Gewogen programmaduur (min): 157
Gemiddelde condensatie-efficiëntie, maximale belading (%): 86
Gemiddelde condensatie-efficiëntie, gedeeltelijke belading (%): 86
Gewogen condensatie-efficiëntie (%): 86
Energieverbruik 232,0 kWh per jaar, bij 160 droogcycli van het standaard katoenprogramma bij volle en halve belading. Het energieverbruik per droogbeurt is afhankelijk van het gebruik van het apparaat

Programmaduur van het standaard katoenprogramma op volle belading 203 min en bij gedeeltelijke belading 122 min
Condensatie ratio: B
Geluidsniveau: 65 dB (A) re 1 pW
Deurscharnier: Rechts

Lengte elektriciteitssnoer (cm): 145,0
Hoogte van afneembaar bovenblad (mm): 842
Onderbouwbaar onder 85cm nishoogte
Afmetingen van het apparaat h(min/max)xbxd (mm): 842 x 598 x 599
Nettogewicht (kg): 55,0

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 10:00 tot 16:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Siemens-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

12 mei 2017 om 00:07
Shinoby Gebruiker

50 euro retour, cool. Dit is alleen volgens de voorwaarden geldig voor 6 online partners en overige dealers. Fonq, Bol en Coolblue zijn de bekendste. iBood staat er niet bij, dus Geen 50 euro retour.

Eerst lezen, dan kopen.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:13
Merziyas Gebruiker

3.      De actie geldt uitsluitend op producten die gekocht zijn bij aangesloten dealers  van BSH Huishoudapparaten B.V.

Ik ga er vanuit dat Ibood een aangesloten dealer is. Anders is het wel erg slordig dat ze hiermee adverteren. De product-expert kan hierover hopelijk duidelijkheid verschaffen.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:15
kikke002 Gebruiker

Dat lijkt me onzin. Ibood zet het er niet voor niets bij. Mocht het niet kloppen dan mag je er van uit gaan dat zij die 50€ voor hun rekening nemen.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:16
Shinoby Gebruiker

Dit is namelijk al meerdere keren gebeurt, cashback en dan horen dat iBood niet een aangesloten dealer is. IBood is een partij opkoper waardoor goedkoper, erg cool en zijn we blij mee. Echter worden ze niet als dealer/partner gezien.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:34
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze actie is wel degelijk geldig bij een aankoop op iBOOD. Je kunt het actieformulier alvast (deels) invullen en zult merken dat je bij ‘Dealer’ ook iBOOD kunt selecteren.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 08:59
Official Product Expert Siemens-Expert Official Product Expert

Goedemorgen Shinoby,

Ik kan gelukkig melden dat deze aanname onjuist is (in ieder geval voor ons merk, kan uiteraard niet oordelen over andere deals en leveranciers). Voor de Nederlandse consumenten geldt deze cashback ook bij iBOOD. iBOOD is dealer/partner van BSH Huishoudapparaten B.V.

Sla je slag! ;)

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:17
Shinoby Gebruiker

Mijn excuses voor de verkeerde aanname, ookal heb ik geen aanname gedaan en ben naar de website Siemens-Home.BSH-group gegaan en daar stond geen iBood of MediaMarkt bij dealer zoeken. Ook niet op de verwezen BSH Huishoudapparaten.

Maar goed, 50 euro retour voor iedereen.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 17:22
Hooft Gebruiker

Hoe kom ik aan een actieformulier?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 20:41
Boekel1975 Gebruiker
12 mei 2017 om 20:42
Boekel1975 Gebruiker
12 mei 2017 om 00:17
emilej Gebruiker

Ik weet vrij zeker dat iBood bij BSH is aangesloten, Heb begin dit jaar ook een cashback ontvangen voor een bij iBood gekocht apparaat (siemens wasmachine).

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:20
Shinoby Gebruiker

Is iBood een echte Siemens Dealer??? Of een elke dag een wat anders opkoper???

Het enige wat ik mij nog kan indenken dat je de Siemens Dealer MediaMarkt erbij kan halen, Ibood is van MediaMarkt.

Of je hebt een keer geluk gehad.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:35

Als je het actieformulier invult zul je zien dat iBOOD wel degelijk te selecteren is als dealer en je dus de cashback gewoon zult ontvangen.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:46
Shinoby Gebruiker

Ook MediaMarkt staat niet als Dealer.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:52
oinkoink12 Gebruiker

Ook alle mediamarkten staan er in, wat een misinformatie hier dames.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:47

iBOOD is gewoon een aangesloten dealer.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:47
oinkoink12 Gebruiker

iBood staat er gewoon bij en werkt ook gewoon.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:19
nickko Gebruiker

Wat is de verzenddatum?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:22
kikke002 Gebruiker

18 mei volgens de info onder de knop ‘verzendinformatie’.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:46
dionbok Gebruiker

Een goede warmtepomp wasdroger, gekocht bij een vorige deal ongeveer een half jaar geleden. Genoeg instelmogelijkheden, hoewel je je kunt afvragen wat je echt dagelijks gebruikt. Zorg ervoor dat de ruimte goed geventileerd is, liefst met een raam wat je iets open kunt zetten, want de droger geeft best veel warmte af. Houd rekening met langere droogtijden als je bijvoorbeeld een gewone condensdroger hebt. In de praktijk gebruik ik de intensief drogen stand voor bijvoorbeeld ondergoed en pyama’s, anders blijft het licht vochtig. Daarmee duurt het wel iets langer. Nu nog kijken wat het effect op de energierekening is.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:06

Goedemorgen dionbok,

Het nadeel (langere programmaduur t.o.v. een condensdroger) maakt de warmtepomptechniek weer goed in het energieverbruik. Als de overige activiteiten dus niet al te veel veranderen, zou je hier het voordeel in moeten terugzien!

Dank voor het delen van jouw ervaringen met deze machine.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:04
basvlug Gebruiker

Heb vorige deal de IQ700 wasmachine gekocht, erg content mee.

Deze is ook interessant, maar kan iemand mij vertellen of er een verschil is tussen een warmtepompdroger en een condens/warmtepompdroger? Of is dit één het hetzelfde? En evt. verschil tussen de IQ500 en de IQ700?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:15

Goedemorgen Bas,

Heb je toevallig het typenummer van jouw wasdroger? Dat staat op het plaatje aan de binnenzijde van de deur, zou moeten beginnen met WT4……

(Siemens-)warmtepompdrogers verbruiken aanzienlijk minder energie dan traditionele condensdrogers. Bovendien zijn er vaak andere verschillen vanwege de series waarin deze zich bevinden (denk aan programma’s, bediening en/of trommelcapaciteit).

Laat het gerust even weten in de comments wat betreft het typenummer, dan kom ik daar op terug.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:24
basvlug Gebruiker

Morgen! Ja ik weet dat ze zuiniger zijn, maar raakte even in de war omdat er condensdroger|warmtepomp staat. Dacht even dat dit een tussenvorm is, maar het gaat dus gewoon om een warmtepompdroger? Dat wil ik graag even weten.

Typenummer van onze wasmachine (niet wasdroger) is iQ700 isensoric WM14W7G2NL.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:33

Eigenlijk zijn het allebei condensdrogers, echter is de warmtepomptechniek zuiniger (zoals je al weet). Voor de duidelijkheid wordt vaak enkel het warmtepomp element in typenummers/titels opgenomen. Ze hebben beide een condensor (deze is overigens zelfreinigend bij dit model, scheelt weer wat werk).

Excuus! Heb over dat stukje heen gelezen. Jouw wasmachine heeft de sensoFresh-technologie en valt om die reden, samen met het display, in de iQ700-categorie.  Qua designmatch kun je het best kijken naar de WT47W5G2NL, deze heeft een soortgelijk display en tevens een grotere trommel (9 kg i.p.v. 8 kg).

Hoop dat je daarmee verder kunt?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:08
basvlug Gebruiker

Dankjewel voor de info! Ik denk toch dat ik voor de W5G2NL ga. Hopelijk ook binnenkort op iBOOD ;-))

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:20
sako Gebruiker

Voor deze droger moet een afvoer naar buiten aangesloten worden? Ik wil hem in zolder plaatsen waar geen mogelijkheid is om een afvoer sluiten.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:35

Goedemorgen sako,

Met deze droger is dat geen probleem. Je kunt het waterreservoir legen na de droogbeurt(en), afhankelijk van de hoeveelheid die hij heeft opgevangen. De afvoeroptie is in dit geval meer een luxe (minder vaak legen).

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:31
Merziyas Gebruiker

Kan ik deze droger op of onder mijn wasmachine plaatsen zonder verdere consequenties?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:40

Hi Merziyas,

Omdat, afhankelijk van de werking van de wasmachine, een wasmachine in sommige gevallen best heftig kan trillen en de droger vaak niet voldoende weegt om de wasmachine volledig stil te houden, geven wij altijd het advies om een verbindingsset aan te schaffen. De meerprijs hiervan weegt vaak niet op tegen bepaalde risico’s die je kunt lopen als de droger niet goed op zijn poten kan blijven staan zonder set.

PS. Vanwege het gewicht van de gemiddelde wasmachine, is het altijd verstandig om deze onder een wasdroger te plaatsen.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:33
Merziyas Gebruiker

En m.b.t. verzending, is het zo dat we vanaf 18 mei 2 weken de tijd krijgen om een bezorgdatum in te laten plannen?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:52

Yes, dat klopt helemaal. Vanaf 18 mei moet de condensdroger binnen 2 weken worden geleverd.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:06
Merziyas Gebruiker

Bedankt, zojuist besteld! Met de coupon voor gratis verzending wat ik nog had, helemaal lekker!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 11:23
mythia1 Gebruiker

Ik zit midden in een verhuizing en krijg per 02-06 pas de sleutel. Moet het inplannen binnen twee weken gebeuren of ook daadwerkelijk het leveren? Ik hoop dat je mij goed nieuws kunt geven want dan koop ik hem meteen. :)

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:36
Spanoor Gebruiker

Ik heb nu een bauknecht droger (is stuk) boven op mijn wasmachine.  De Siemens machine is zwaar 55 kilo. Komt dit door de warmtepomp?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:42

Hi Spanoor,

Als ik naar onze eigen apparaten kijk, is het verschil tussen een droger met of zonder warmtepomptechniek gemiddeld rond de 10 kilo. Nu weet ik natuurlijk niet welk totaalgewicht de Bauknecht heeft en of dit enkel door de technologie komt (of gebruikte materialen bijvoorbeeld).

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:45
ArthurB001 Gebruiker

Beste,

Het is voor mij onduidelijk hoe je € 50 terug krijgt..

Ik ga naar thefuturemovingin.nl/acties en kom op de site van siemens uit. Prima, kies de €50 retour actie.

Vervolgens mijn personalia ingevuld, om te zien of het mogelijk is. kom je bij stap 2, kun je inderdaad kiezen voor ibood als dealer.. maar….

Helaas het E-nummer (apparaat/typenummer) waar je uit kunt kiezen zijn alleen SN en SX nummers… Wat is het SN-/ SX- nummer dat hoort bij WT43W3G1NL ??

(ja dat zou op het type plaatje moeten staan,.. ibood.. welke is het? )

Zou fijn zijn als je zekerheid krijgt, want € 50 meer betalen is net ff te veel..

Tnx!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:52
ArthurB001 Gebruiker

Inmiddels gevonden.. ik keek bij vaatwasser actie.. :( moet natuurlijk bij deze kijken..

Tot 75,- retour bij deelnemende wasmachines en drogers

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:53

Dat klopt helemaal, Arthur ;-)

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:59
Toshi_TT Gebruiker

bewaar die 50 euro maar voor een toekomstige reparatie. ik weet niet of dit mag (anders moet de mod het maar weghalen) maar hierbij mijn persoonlijke ervaring met de after sales.

siemens wasmachine en siemens condens droger (IQ700) gekocht een paar jaren geleden direct bij siemens en eigenlijk heel goed spul. maar je merkt pas wat je aan een merk hebt als iets misgaat.

droger deed het ineens niet meer want gaf piepjes. niemand (telefonisch) bij siemens wist wat het was (werd 3 keer doorverbonden) en er moest een monteur langskomen. echter het apparaat was buiten de garantie maar volgens de medewerker kon er wellicht coulant mee omgegaan worden. ik werd echt heel vriendelijk en begripvol te woord gestaan.

monteur kwam langs en binnen 1 seconde wist hij al dat het aan de deur vergrendeling lag en had hem al zelfs bij zich (aan de telefoon wist niemand het dus). oorzaak volgens de monteur is stof terwijl wij toch echt zeer gediciplineerd de boel schoonmaken. mijn vrouw ging akkoord met de reparatie van ruim 150 euro (hij was weer in een kwartier weg en het onderdeel was 30 euro) omdat er toch gedroogd moest worden maar zette om de bon neer (op advies van mij) niet eens te zijn met de kosten. en heeft ook het defecte onderdeel achter gehouden. verbaasd was ik dat de monteur op de bon gezet had dat er geen stof aangetroffen was en ik kon op het oude onderdeel ook geen stofje vinden.

dus nu weet ik nog steeds niet waarom het onderdeel kapot was gegaan. waarschijnlijk slecht onderdeel dus over een paar jaar is hij weer aan de beurt. maar dan vervang ik hem zelf.

daarna heb ik contact gezocht met siemens over de kosten want je mag verwachten dat zo een machine het langer blijf doen dan 2 jaar en mij was mogelijke coulance voorgeschoteld en kreeg als antwoord dat wij akkoord waren gegaan met de kosten dus pech hebben. en als we er verder over willen klagen dat ik dat bij de dealer kon doen. ze had het over het conformiteitsprincipe wat betekent dat je nog steeds rechten hebt na verlopen van standaard garantie. maar toen ik er tot 2-maal toe erop wees dat het apparaat bij siemens zelf gekocht had bleef het stil. ik heb ze toen beloofd iedereen een siemens te ontraden.

m.a.w. goede apparaten die hun werk ook goed doen. maar aftersales die niet meer bij deze tijd past. ik ga binnenkort verhuizen en er komt helemaal niets meer in van siemens (de keukenboer wilde siemans leveren).

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:07
ArthurB001 Gebruiker

Dank voor het delen van je ervaring! De garantie is een beperking van je rechten heb ik ooit gehoord..

Dus liever geen garantie, of 10 jaar garantie.. zou die tijd ooit terugkomen dat een apparaat duur is, maar wel > 15 jaar meegaat?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 11:05

Goedemorgen Toshi_TT,

Wat vervelend om te lezen dat de afhandeling buiten garantie niet naar wens is afgehandeld. Het stukje garantie(rechten) valt niet onder mijn specialiteiten, dus inhoudelijk durf ik daar geen adequaat antwoord op te geven. Wel weet ik dat de gevallen inderdaad los van elkaar bekeken worden na garantie (zoals de medewerker waarschijnlijk ook in gedachten had m.b.t. coulant omgaan). In dit geval zoals gezegd niet naar tevredenheid.

Ik vind het jammer dat deze ervaring de keuze voor toekomstige apparatuur in andere categorieën dusdanig heeft beïnvloedt, maar respecteer uiteraard je keuze. Mocht je op een later moment toch openstaan voor ons merk, dan ben je altijd welkom om ook in ons inspiratiehuis 20|20 te komen kijken naar onze keukenapparatuur, hier hebben wij vaak een groter assortiment dan bij de dealer zelf (we adviseren enkel in het inspiratiehuis, verkopen daar zelf niet aan consumenten) en zullen je ook altijd weer naar de dealer verwijzen, met of zonder Siemens-wensenlijstje.

PS. Ik weet ook niet of het bericht conform de iBOOD-community regels is (service is mijns inziens ook een onderdeel van de aankoop, of dat nou binnen of buiten garantie is), maar wilde hier wel op reageren.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:06
Thommie Gebruiker

Beste expert

Ik moet hier toch even op reageren ook al hoort dit hier niet echt thuis. Met alle respect maar dat was een kul antwoord met reclame

Deze man heeft wettelijk gezien nog steeds rechten ook al is de fabrieksgarantie verlopen. Dat is in NL goed geregeld. Dat Siemens hier zo mee om is gegaan is beschamend. Dit komt (te) vaak voor en er wordt feitelijk misbruik gemaakt van soms onwetende klanten.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:41

Goedemiddag Thommie,

De uitnodiging voor ons inspiratiehuis is oprecht (en wellicht dat je dit bedoelde met ’reclame’?) om deze klant toch te kunnen laten kennismaken met onze overige categorieën (keukenapparatuur). Want dat is hetgeen we daar laten zien, vrijstaand komt er niet aan te pas.

Zoals ik zei is mijn rol/functie qua kennis niet daar (en dan kun je je inderdaad afvragen of dit forum/de dagdeal wel de plek is). Dan zal er nogmaals contact met de klantenservice gezocht moeten worden. Inhoudelijk kan ik mij niet uitlaten over de klacht zelf. De makkelijke optie was om deze reactie helemaal over te slaan, maar dat leek mij het minst gepast uit de beschikbare opties. Het liefst zou ik een oplossing of uitleg bieden, maar via dit medium kan ik dat niet.

De kern van bovenstaand bericht had moeten zijn dat ik het oprecht jammer vind dat deze consument teleurgesteld is in het merk, ook ik werk immers hard om juist het tegenovergestelde te realiseren bij onze klanten en ook retailers. In die hoedanigheid wilde ik hem graag uitnodigen, om in ‘ons huis’ het merk in andere productcategorieën te ervaren – mits hij daar nog voor openstaat. Ik vind het jammer dat dit op een andere manier is binnengekomen, maar hoop dat ik het hiermee iets heb kunnen verduidelijken.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:19
destroymichelle Gebruiker

Ik zou graag weten wat het verschil met deze droger en deze: WT47W562NL iQ700 is. Ik vind namelijk alleen maar het feit dat deze een kilo meer inhoud aankan. Alvast bedankt!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:45

Goedemiddag,

De verschillen zitten hem voornamelijk in het display (op onze site goed in te zoomen), deur (uiterlijk) en de vooraf beschikbare programma’s (meer opties bij de WT47W562NL). Daarbij natuurlijk de extra capaciteit van de trommel.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:32
CanardPusher Gebruiker

Beste product-expert.

Kunt U mij vertellen waar het pluizenfilter zich precies bevindWn of deze makkelijk te reinigen is?

Heb slechte ervaring met een ander merk waar het pluizenfilter in de deur zit maar alles er langs in de machine valt en daardoor telkens kapot gaat.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:48

Goedemiddag CanardPusher,

Het pluizenfilter bevindt zich ook in de deur (achter het witte gedeelte zit het ‘vangnet’). Dit zal qua positie niet heel anders zijn dan het andere merk vermoed ik, tegelijkertijd herken ik de klacht niet bij onze apparatuur (in ieder geval niet op een niveau dat het een constructiefout is). Ook niet uit eigen ervaring met een soortgelijk model thuis (onder het mom ‘Ik heb hem zelf ook’).

Beantwoorden

12 mei 2017 om 13:18
CanardPusher Gebruiker

Bedankt voor het antwoord.

Ik bedoelde niet in de deur. Dus helemaal goed

Beantwoorden

12 mei 2017 om 13:12
tony72 Gebruiker

In welk land is dit model geproduceerd, in Duitsland of ander Europees land bv.Spanje

Beantwoorden

12 mei 2017 om 13:26

Goedemiddag tony72,

De onderdelen komen uit verschillende Europese landen. De assemblage voor dit model heeft plaatsgevonden in een (eigen) fabriek in Polen. Overigens hebben onze fabrieken dezelfde kwaliteitsrichtlijnen, dit staat los van het land waarin de productie of assemblage plaatsvindt.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 13:17
boestin Gebruiker

Beste IBood,

Regelmatig bestel ik bij jullie.  Nu wil ik deze ook bestellen maar ik kom erachter dat mijn couponcode voor gratis bezorging nét verlopen is.

Zou ik deze alsnog (bij wijze van coulance) mogen ontvangen voor deze wasdroger?

Alvast bedankt,

Beantwoorden

12 mei 2017 om 18:11
Johnvsb Gebruiker

Volgens de foto van de warmtepompdroger moet men het filter na iedere beurt toch handmatig schoonmaken. Zichtbaar aan de klep links onder waarachter het filter zit. Bij automatische filterreiniging is er geen klep aan de voorzijde linksonder. Lees de gebruiksaanwijzing maar eens goed na. Tenzij men een verkeerde foto heeft geplaatst.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 22:14
Merziyas Gebruiker

Dit staat toch duidelijk vermeld bij de omschrijving:

V: Betekent de zelfreinigende condensor dat ik de droger nooit hoef te reinigen?A: De condensor hoeft inderdaad nooit gereinigd te worden. Het pluizenfilter daarentegen wel.

Dus de condensor hoeft niet gereinigd te worden, het filter wel.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 18:23
Johnvsb Gebruiker

Siemens WT46W272NL: deze is wel echt zelfreinigend. Kijk naar het verschil linksonderaan. Geen klep !!! waarachter het filter bevindt.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 23:38
DornoD Gebruiker

Misschien kan ik nog iemand blij maken met free shipping (als dat toegestaan is) PRZG9BVV6NQW2U9 , alleen vandaag nog geldig.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.