12 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Siemens Zelfreinigende Condensdroger | Warmtepomp | 8 kg

Product expert aanwezig

Siemens Condensdroger met Warmtepomp

Deze Siemens iQ500 condensdroger is zelfreinigend, uiterst zuinig en behandelt je was met de beste zorg.

Specificaties

Merk: Siemens
Type: WT43W3G1NL
Garantie: 2 jaar

• A++ met zelfreinigende condensor
  • AutoDry Sensor: voorkomt krimpen
  • Sneldroogprogramma SuperKort 40

De verzendkosten zijn inclusief bezorging, plaatsing en (wanneer gewenst) terugname van het oude apparaat. Check hier de voorwaarden.

Veelgestelde vragen
V: Betekent de zelfreinigende condensor dat ik de droger nooit hoef te reinigen?
A: De condensor hoeft inderdaad nooit gereinigd te worden. Het pluizenfilter daarentegen wel.

V: Wisselt deze droger ook van draairichting?
A: Nee, de trommel beschikt over een onderdeel dat dit overbodig maakt.

V: Is hij ook aan te sluiten op de afvoer?
A: Ja, dat is hij.

V: Het deurscharnier zit rechts, kan deze naar links verplaatst worden?
A: Nee, dit kan niet.

Capaciteit: 1 - 8 kg
Uitvoering: Vrijstaand
Inclusief condenswaterafvoersysteem
Zelfreinigende condensor: nooit meer schoonmaken en behoudt van energieklasse (A++)
Groot en overzichtelijk LED-Display voor resttijdweergave en 24u eindtijduitstel, programmastatus en extra functies

Anti-kreukfase 120 min
autoDry: voorkomt dat wasgoed krimpt tijdens het drogen
Grote RVS SoftDry trommel, wasgoedmeenemers met Soft-design
Speciale programma's: Wol finish, Mix, Outdoor, Handdoeken, Warm tijdprogramma, Koud tijdprogramma, Lingerie, SuperKort 40,
Blouses/overhemden
TouchControl tiptoetsen: Voorzichtig, Signaal, Antikreuk, Programmaduur, Start/Pauze, Fijnafstelling droogtegraad, 24u eindtijduitstel
antiVibration design: meer stabiliteit en stilte
Signaal bij einde programma
Kinderbeveiliging op de deur
Comfort deurvergrendeling
Afneembaar bovenblad: Nee
Fluorinated greenhouse gases: Ja
Type of refrigerant: R134a
Hermetically sealed equipment: Ja
Filling Quantity Cooling Agent: 0,220
CO² Equivalent - Total GWP: 315

Aansluitwaarde (W): 1000
Stroom (A): 10
Spanning (V): 220-240
Frequentie (Hz): 50
Keurmerken: CE, VDE
Vulgewicht katoen (kg) - NIEUW (2010/30/EG): 8,0
Standaardprogramma katoen: Katoen kastdroog

Energie-efficiëntieklasse - NIEUW (2010/30/EG): A++
Energieverbruik elektrische droger, maximale belading - nieuw
(2010/30/EC): 1,80
Standaardduur katoenprogramma, maximale belading (min): 203
Energieverbruik elektrische droger, gedeeltelijke belading - nieuw
(2010/30/EC) (kWh): 1,04
Standaardduur katoenprogramma, gedeeltelijke belading (min): 122
Gewogen jaarlijks energieverbruik, elektrische droger - NIEUW
(2010/30/EG) (kWh): 232,0
Gewogen programmaduur (min): 157
Gemiddelde condensatie-efficiëntie, maximale belading (%): 86
Gemiddelde condensatie-efficiëntie, gedeeltelijke belading (%): 86
Gewogen condensatie-efficiëntie (%): 86
Energieverbruik 232,0 kWh per jaar, bij 160 droogcycli van het standaard katoenprogramma bij volle en halve belading. Het energieverbruik per droogbeurt is afhankelijk van het gebruik van het apparaat

Programmaduur van het standaard katoenprogramma op volle belading 203 min en bij gedeeltelijke belading 122 min
Condensatie ratio: B
Geluidsniveau: 65 dB (A) re 1 pW
Deurscharnier: Rechts

Lengte elektriciteitssnoer (cm): 145,0
Hoogte van afneembaar bovenblad (mm): 842
Onderbouwbaar onder 85cm nishoogte
Afmetingen van het apparaat h(min/max)xbxd (mm): 842 x 598 x 599
Nettogewicht (kg): 55,0

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 10:00 tot 16:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Siemens-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

12 mei 2017 om 00:16
RobbeBl Gebruiker

Werkt de 50 euro Cashback actie op de Siemens site ook wanneer ik hem hier, via iBOOD bestel?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:04
Official Product Expert Siemens-Expert Official Product Expert

Beste RobbeBl,

Deze is enkel geldig op de Nederlandse website. De cashback is een activiteit van BSH Huishoudapparaten B.V. (Nederlandse tak) en geldt enkel voor de daar aangesloten websites, zoals de Nederlandse iBOOD-pagina.

Daarin moet ik je dus teleurstellen, tegelijkertijd blijft de aanbieding zelf enorm gunstig t.o.v. gebruikelijke aanbiedingen!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:03
Hectisch Gebruiker

ALs je een Nederlands rekeningnummer hebt kun je wel van deze actie gebruik maken natuurlijk.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:29
dirk-789 Gebruiker

Heb deze enkele jaren en problemen met de waterafvoersensor. Door een ontwerpfout vervuilt die snel en moet je jaarlijks het toestel reinigen om foutmelding te voorkomen. Weet dit na bezoek hetsteldienst. Betaalde 160 €!! Pas na melding aan TA werd dit bedrag na veel druk dan toch terugbetaald. Was een Siemens fan maar de klantonvriendelijke behandeling ontchoocheld.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:12

Goedemorgen Dirk,

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt met jouw wasdroger. Weet je zeker dat het om dit model gaat? Deze is namelijk sinds augustus 2016 op de Nederlandse markt verschenen. Neemt natuurlijk niet weg dat het probleem wat jij ervaren hebt niet fijn is, ongeacht het specifieke modelnummer.

Ik hoop dat de problemen zich niet meer voor zullen doen, en als dat onverhoopt wel het geval is zou ik adviseren om weer contact op te nemen met onze reparatieservice.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 16:53
svenvantieghem Gebruiker

Dag Dirk, dan heb jij geluk gehad. Ik heb via de geschillencommissie ook druk proberen uit te oefen op Siemens, maar de (klantonvriendelijke) klantendienst wou in mijn geval de productiefout toch niet erkennen. De geschillencommissie kan Siemens helaas niet dwingen hun fout recht te zetten. Daarom wil ik iedereen waarschuwen voor deze klantonvriendelijke praktijken die volgens mij echt niet door de beugel kunnen!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:00
Ruben_D10 Gebruiker

Wat zijn de vereisten om de droogkast te kunnen aansluiten? Is dit uitsluitend een waterafvoerleiding en een elektrisch stopcontact? Bedankt alvast!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 11:08

Hi Ruben,

Een afvoerleiding is niet perse een vereiste! Dit voegt wel toe aan het stukje comfort tijdens gebruik (minder vaak waterreservoir legen na droogbeurten als hij op de afvoer is aangesloten). Uiteraard is een stopcontact voor deze apparatuur nog wel benodigd.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 15:26
kogel60 Gebruiker

Beste Expert, kan het condensatiewater eventueel gebruikt worden voor een stoomstrijkijzer?

Zo ja, kan het condensatiewater afwisselend opgevangen worden in een reservoir en afgeleid worden naar een afloop?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 16:04
svenvantieghem Gebruiker

Zoals hierboven reeds aangehaald. Ik was ook een grote Siemens fan tot ik een productie fout ontdekte in mijn vaatwasser en Siemens deze niet wou erkennen. Voor mij nooit nog een Siemens!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.