20 mei 2017 om 00:00
iBOOD

BlackSys BL-100N Dashcam | Extra Camera | GPS

BlackSys Dashcam | Extra Cam | GPS

Mis geen moment onderweg meer met deze BlackSys BL-100N dashcam met extra camera en GPS.

Specificaties

Merk: BlackSys 
Type: BL-100N Dashcam | Extra Camera | GPS
Kleur: zwart
Garantie: 2 jaar

• Voor- en achtercamera, GPS
  • Meerdere gebruiksmodi 
  • Meet beweging? Filmt automatisch!

Processor CoreLogic ARM9
LCD Touchscreen 3,5 inch (9 cm) met 1.3M pixels
Sony CMOS Sensor
Maar liefst 10 uur opnemen met 16GB SD-kaart – compatibel tot 32 GB (niet meegeleverd)
Resolutie camera voor 1280x720 (HD) 30fps
Resolutie camera achter 640x480 (VGA) 20fps
Groothoeklens voor en achter 120°
GPS SiRF 4 antenne
G-sensor, 3-assige schokdetectie
Videoformaat H.264, PCM

Luidspreker 1W ingebouwd, volume regelbaar
Microfoon ingebouwd, regelbaar aan/uit
Voice Guide, stemassistent in het Engels, volume regelbaar
Stroomaansluiting DC 12V~24V 

Parkeermodus, automatisch geactiveerd, regelbaar aan/uit, tijdsduur instelbaar (let op: bij sommige automerken levert de 12 Volt aansluiting geen stroom als het contact niet aanstaat. In deze gevallen werkt de Parkeermodus alleen als er een DC Fuse stroomkabel of een OBD kabel is aangesloten.

Bewegingssensor in de Parkeermodus registreert al 10 seconden voor een beweging of een schok!
GPS functies; gevolgde route, snelheid, via Google Maps
LED indicatoren geven de verschillende functies aan
Tijd en datum registratie

Bedrijfstemperatuur -20°C ~ +70°C
Bewaartemperatuur -30°C ~ +80°C
Door BlackSys ontwikkelde software voor het terugkijken van opnames op je computer (alleen Windows)
5 kabelhouders
Afmetingen: 16,8 x 12 x 3,5 cm
Gewicht: 97 gram

20 mei 2017 om 00:10
foxathome Gebruiker

Volgens Tweakers is dit zo’n beetje de normale prijs: https://tweakers.net/pricewatch/431554/blacksys-bl-100n-zwart.html
Prijsdrop die nog steeds gaande is… Dus volgende week voor 39 Euro?
Ik zie liever goede voorbeeldfilmpjes, kan je een nummerbord lezen tijdens een ongeluk?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 01:56
Moderator Paul Moderator

De laatste prijs die Tweakers aangeeft is geen actuele prijs, dus wie weet was het een aanbieder die kunstmatig een prijs heeft opgevoerd zonder te kunnen leveren. Dat is niet te achterhalen. Kijk je naar verkoopprijzen via bijvoorbeeld Google Shopping dan zie je veel hogere bedragen. Dus of je deze Blacksys dashcam volgende week voor 39 euro kunt kopen? Reken er niet op. :)

Beantwoorden

20 mei 2017 om 07:59
Verhagen17 Gebruiker

Iemand ervaring met deze camera?

Beantwoorden

25 mei 2017 om 11:54
varchitect Gebruiker

Net ontvangen en onmiddellijk retour!

De tweede camera moet verbonden worden met een kabel, deze is niet lang genoeg voor mij (ik rijd met een VW minibus lange versie). Er is geen batterij in het toestel aanwezig dus de stroomtoevoer moet constant aangesloten zijn via de bijgeleverde kabel met speciale niet universele aansluiting!

Beantwoorden

25 mei 2017 om 20:55
Moderator Paul Moderator

Beste varchitect,

Spijtig dat dit niet geheel duidelijk voor je was. Op het forum is aangegeven dat de achtercam verbonden wordt met een 4m lange kabel, al kan ik me voorstellen dat je niet alle berichten gelezen hebt. 
Ik zal vragen om dit soort gegevens voortaan duidelijker bij de deal te vermelden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 mei 2017 om 08:12
medusadelft Gebruiker

Ik mis essentiele informatie, zoals de kijkhoek en camera resolutie. Aangezien deze ontbreken en de opgegeven 720p, zeg ik: SKIP !!

Er zijn betere cameras te krijgen als je een beetle zoekt voor minder.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 08:39
jurgen323 Gebruiker

Kijkhoek staat 120° bij beide , resolutie is 1,3 mega pixel.

Lezen is een optie, al is dat lastig.

Zulke dingen staan vaak bij eigenschappen

Beantwoorden

20 mei 2017 om 08:15
Goedwijskapot Gebruiker

Zitten er alleen plakstrips bij en geen zuignap ?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 08:33
URBN-DSGN Gebruiker

Houdt deze camera ook automatisch op met filmen in de parkeermodus als de accuspanning te laag wordt? Of kan hij na een weekendje stilstaan de accu compleet leegtrekken?

Ook wordt er gezegd dat deze camera handig is bij het achteruit rijden, kan hij automatisch overgaan naar de achteruitcamera als de auto in die versnelling wordt gezet of moet je dit op het scherm als optie eerst aanklikken?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 18:50
Moderator Paul Moderator

Beste URBN-DSGN,

Parkeermodus, automatisch geactiveerd, regelbaar aan/uit, tijdsduur instelbaar (let op: bij sommige automerken levert de 12 Volt aansluiting geen stroom als het contact niet aanstaat. In deze gevallen werkt de Parkeermodus alleen als er een DC Fuse stroomkabel of een OBD kabel is aangesloten.

De achteruitcamera wordt niet automatisch geactiveerd als de auto in de achteruit versnelling wordt gezet. Er is geen verbinding tussen versnellingsbak en camera om dat seintje te geven. Het werkt ook niet via GPS want als je (nog) stil staat weet de camera niet of je vooruit of achteruit wilt gaan.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:01
Janneman99 Gebruiker

Ik heb de camera hier de vorige keer gekocht: hij functioneert goed maar verwacht geen HD-beelden. De camera voor op de achterruit heb ik niet geplaatst: daar is de resolutie veel te laag van en ik had geen zin om een kabel van achter naar voren door de auto te leggen.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:05
Janneman99 Gebruiker

De camera zit niet erg stevig in de houder: er in klikken en er vanaf blijven.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:34
Marclwd Gebruiker

Ik zie dat meerdere mensen niet echt te spreken zijn over de beugel waarmee de camera vast zit. Deze valt blijkbaar snel uit de beugel, wanneer je de camera wilt bedienen.

Daarnaast zou je de rearcam niet kunnen draaien, waardoor je de lucht zou filmen als je deze op een schuin aflopend raam zou plakken.

Bron: https://www.bol.com/nl/p/blacksys-bl-100-dashcam-extra-camera-gps/9200000027266618/?Referrer=ADVNLPPcef924000000003100b0661063000043415#modal_open

Klopt dit?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 12:59
SIebenIvo Gebruiker

De rearcam kun je wel verdraaien om de hoogte te verstellen, niet in de breedte maar dat is niet nodig.

Bij mij zit hij goed vast geklikt in de beugel en valt er niet uit

Beantwoorden

20 mei 2017 om 10:10
guclaess Gebruiker

Wat wordt er nu precies geleverd??

De 16gb Micro SD zit er niet bij maar wat zit er dan wel bij??

GPS functie in houder ??
Achtercamera ??
Connectiekabel achtercamera (4m) ??
Handleiding ??
Voedingskabel ??
Dubbelzijdige tape voor raam montage ??

Beantwoorden

20 mei 2017 om 19:00
Moderator Paul Moderator

Dashcam, houder, achtercamera, 12V voedingskabel (3m), connectiekabel (4m), dubbelzijdig tape, 5 kabelhouders, handleiding.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 11:38
ecrt Gebruiker

Wat is nu eigenlijk de promotie, daar concurrenten van gangbare webshops de Full HD versie met 16GB SD kaart inclusief verzendingkosten aanbieden voor 49.95€ ????

Beantwoorden

20 mei 2017 om 12:48
Weyoow Gebruiker

Waar dan en welke versie?? Klopt dit wel?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 12:01
K.Dechering Gebruiker

Off topic: maar er is geen product forum voor de iPhone aanbieding van vandaag?? (Geeft error not found in de app)

Beantwoorden

20 mei 2017 om 18:32
Datcher Gebruiker

nieuwsletter-deals hebben nooit een product forum om er over te praten. dit zodat mensen die niet geabonneerd zijn op de nieuwsletter het niet te zien krijgen.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 19:08
Moderator Paul Moderator

De iPhone 6 deal is een zogenaamde app-only deal, speciaal voor de gebruikers van de iBOOD app. Net zoals de secret deals voor de nieuwsbrief lezers. In beide gevallen is er geen forum gekoppeld aan dit type deals.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 13:58
schimmel58 Gebruiker

Ik heb een niet-besteld product geleverd gekregen. Dit heb ik twee dagen geleden gemeld. De klantenservice reageert tot op heden niet. Hoe nu verder?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 16:04
brancop Gebruiker

Niks doen, houden ;-) Ze zijn goed bezig precies..

Beantwoorden

20 mei 2017 om 16:45
michiel_m Gebruiker

Heb je wat je besteld had (ook/wel) gekregen? Zo ja.. dan heb je aan je meldplicht voldaan, aan Ibood om het weer bij je op te komen halen.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 18:00
schimmel58 Gebruiker

Nee, mijn bestelling is niet geleverd.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 19:16
Moderator Paul Moderator

Beste schimmel58,

Dank voor het melden. Ik zal het ook doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat het opgelost kan worden. Heb je voor mij het bestelnummer (SOxxxxxxx) van de bestelling die je nog niet ontvangen hebt? En eventueel het bestelnummer dat op de bon van het geleverde product staat.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 mei 2017 om 21:18
makke_2010 Gebruiker

Even off topic : ik probeer via app iPhone 6 te bestellen maar ik geraak niet door de betaling …. iemand een oplossing ?

Beantwoorden

30 mei 2017 om 11:01
1eddy1957 Gebruiker

Is er iemand in het  bezit van een Nederlandstalige handleiding van deze dascam, is enkel een Engelstalige meegeleverd.

Beantwoorden

30 mei 2017 om 12:42
1eddy1957 Gebruiker

De betredende dashcam is

BlackSys BL-100N Dashcam | Extra Camera | GPS

Beantwoorden

3 juni 2017 om 22:09
EsJeKo Gebruiker

Vandaag geinstalleerd, jammer dat eea niet met zuignappen maar met plakstrips werkt (vast is vast, niets meer aan te doen).

Het mooie is dat er ook een bandendruksetje bij te leveren was (BlackSys Bandendrukmeetsysteem (TPMS), werkt er volgens ibood prima samen mee.  Wat ze waarschijnlijk niet weten is dat dat setje werkt op de poort waarop de gps normaal zit, dan moet je dus kiezen tussen gps of tpms (compleet gestoord want daar koop je zoiets niet voor).

Dus … 2 uur bezig geweest om alles er in te bouwen voor de jan-met-de-korte-achternaam :-(

Beantwoorden

13 juni 2017 om 16:52
jantapa Gebruiker

Op 20 mei besteld, 22 mei verzonden, 23 mei toegekomen in Belgie en sedertdien spoorloos bij Post NL. Nog steeds geen nieuws, en het is nu 13 juni.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 17:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jan,

Dat duurt inderdaad wel lang. Ik ga mijn collega vragen om dit voor je uit te zoeken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.