27 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Het grote HUNT topic

Daar gaan we weer, HUNTEN! Staat je energydrink al koud? Of zit de warme chocomelk al in het pannetje? iBOOD app al geïnstalleerd? Alle schermen op kantoor overgenomen om ook daar te kunnen HUNTEN? Vinger al op de linkermuisknop voor dé iBOOD box? Hoeveel graden vriest het bij jou? Welke deal ga jij deze HUNT zeker scoren? We zijn benieuwd. Let us know!

Tijdens de HUNT geven onze moderators in dit forum regelmatig leuke prijzen weg, dus stay alert!

Veel gestelde vragen in dit HUNT forum:

• Waarom kan ik deze deal niet laten leveren in Nederland of België? Mogelijk zit je per abuis op de verkeerde website. Klik onderin beeld snel op het juiste vlaggetje (Nederland of België) om naar de website van jouw land te gaan!
  • Wanneer komt product X voorbij? Dat is een verrassing, onze vrijwillige moderators hebben hier geen zicht op
  • Waar komt die 'van'-prijs vandaan? Dit is de adviesprijs (klik hier voor meer informatie)
  • Ik heb een deal gemist, wat nu? Houd de HUNT en HUNT Flash Sales in de gaten, want wie weet komt hij nog eens voorbij!
  • Ik klikte GELIJK, METEEN, HEEL SNEL, VLIEGENSVLUG, maar toch heb ik de box niet gewonnen, hoe kan dat? We hebben slechts een beperkt aantal boxen beschikbaar, terwijl d u i z e n d e n mensen tegelijk op "Ik neem er één!" klikken. Net als bij de Olympische Winterspelen gaat het om duizendsten van seconden, dát is het verschil tussen winnen en verliezen. Volgende keer heb je hopelijk meer geluk.

• Voor meer informatie over de Hunt, lees deze speciale HUNT-pagina.
    LIKE de Nederlandse iBOOD Facebook! | LIKE de Belgische iBOOD Facebook!
    1 maart 2018 om 13:08
    Moderator Lex Moderator

milo526 @ 1 maart 2018 om 13:01

it has been a good one,

Tot over +/- 3 maanden dan maar weer?

wanneer de volgende hunt is is nog niet bekend Milo, maar er komt zeker weer een nieuwe

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:08
    Floepsss Gebruiker

Maar ik ga even bijkomen van dit alles. Iedereen fijne dagen en tot de volgende keer! :)

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:09
    Moderator Lex Moderator

Floepsss @ 1 maart 2018 om 13:08

en hij in beeld, dat vind ik een goede deal ;) hahaha!

Nee gewoon jij in beeld Floepsss, ik wil ook wel eens zien met wie ik nu al die tijd gekletst heb :P

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:09
    Moderator Lex Moderator

Floepsss @ 1 maart 2018 om 13:08

Maar ik ga even bijkomen van dit alles. Iedereen fijne dagen en tot de volgende keer! :)

jij ook fijne dagen floepsss, geniet van je box en tot de volgende!

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:10
    kraatzer Gebruiker

Was weer gezellig, hunters en mod-robots. Thanks for the fun! Moet nu snel naar m’n werk. Tot over 3 maandjes maar weer! Adios!

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:11
    Moderator Lex Moderator

kraatzer @ 1 maart 2018 om 13:10

Was weer gezellig, hunters en mod-robots. Thanks for the fun! Moet nu snel naar m’n werk. Tot over 3 maandjes maar weer! Adios!

Werkse Kraatzer!
    En tot de volgende keer
    En niet vergeten in de tussentijd ook af en toe nog wat te kopen he ;P

Beantwoorden

waah Gebruiker

Ik dacht een BOX gescoord te hebben, maar nu zie ik in mijn account de 72 batterijen staan? hoe kan dat?

Beantwoorden

Snake823 Gebruiker

kraatzer @ 1 maart 2018 om 13:10

Als de mods robots zijn is de ai wel erg dichtbij de mens

Beantwoorden

RyanIngenhoest Gebruiker

Mijn 1e keer meedoen en heb een mooige grote doos kunnen bemachtigen. Erg spannend wat er in zit! waren 2 spannende dagenm bedankt iBood :D

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:12
    nielsdamen1984 Gebruiker

waah @ 1 maart 2018 om 13:11

Ik dacht een BOX gescoord te hebben, maar nu zie ik in mijn account de 72 batterijen staan? hoe kan dat?

Omdat iemand anders je voor was.

Beantwoorden

Snake823 Gebruiker

RyanIngenhoest @ 1 maart 2018 om 13:11

Mijn 1e keer meedoen en heb een mooige grote doos kunnen bemachtigen. Erg spannend wat er in zit! waren 2 spannende dagenm bedankt iBood :D

Wel een unboxing video delen

Beantwoorden

Moderator Lex Moderator

Snake823 @ 1 maart 2018 om 13:11

Als de mods robots zijn is de ai wel erg dichtbij de mens

Goed Geschreven Software werkt ook gewoon goed Snake :P

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:13
    waah Gebruiker

nielsdamen1984 @ 1 maart 2018 om 13:12

Omdat iemand anders je voor was.

Moet zo zijn, helaas

Beantwoorden

jimmy page Gebruiker

ik had om 12u58 nog drie dingen uit de flash sale in mijn mandje, tijd om af te rekenen. wanneer ik op kopen en betalen klikte, kreeg ik de melding dat mijn mandje leeg was.

ik ben zo nog snel gaan terug zoeken, maar net te laat natuurlijk

Beantwoorden

evil_bert Gebruiker

Toch wel blij dat deze Hunt weer is afgelopen, back 2 life zullen we maar zeggen.

Jammer dat de autostarthulp/jumpstarter van afgelopen vrijdag niet voorbij is gekomen deze 2,5 dag. Had hem graag willen hebben omdat ik afgelopen maandag pas een mailtje kreeg van iBood dat mijn vorige niet meer te repareren was. Wel balen dus! Buiten dat was het toch wel een leuke Hunt en gezellig hier op het forum. Volgende keer ben ik er dan zeker ook bij.

Neem verder aan dat de gewonnen voucher van €20 nog wordt verstuurd?

Beantwoorden

Moderator Lex Moderator

waah @ 1 maart 2018 om 13:11

als je die batterijen niet had (willen) bestel(d)(len)dan kun je deze kosteloos weer annuleren

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:14
    waah Gebruiker

Dan de batterijen maar annuleren, wel wat jammer als je denk eentje te hebben haha. Maar zal wel net te laat zijn geweest.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:14
    Moderator Lex Moderator

jimmy page @ 1 maart 2018 om 13:13

ik had om 12u58 nog drie dingen uit de flash sale in mijn mandje, tijd om af te rekenen. wanneer ik op kopen en betalen klikte, kreeg ik de melding dat mijn mandje leeg was.

ik ben zo nog snel gaan terug zoeken, maar net te laat natuurlijk

Helaas Jimmy, maar ook artikelen uit de flash sale kunnen uitverkocht worden voordat je afrekent

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:15
    Moderator Lex Moderator

evil_bert @ 1 maart 2018 om 13:13

Toch wel blij dat deze Hunt weer is afgelopen, back 2 life zullen we maar zeggen.

Jammer dat de autostarthulp/jumpstarter van afgelopen vrijdag niet voorbij is gekomen deze 2,5 dag. Had hem graag willen hebben omdat ik afgelopen maandag pas een mailtje kreeg van iBood dat mijn vorige niet meer te repareren was. Wel balen dus! Buiten dat was het toch wel een leuke Hunt en gezellig hier op het forum. Volgende keer ben ik er dan zeker ook bij.

Neem verder aan dat de gewonnen voucher van €20 nog wordt verstuurd?

gelukkig ben je er sportief over, wel erg jammer de je bestaande niet gerepareerd kan worden :(
    En ja die voucher krijg je nog mail van in de komende dagen

Beantwoorden

jimmy page Gebruiker

Lex @ 1 maart 2018 om 13:14

Helaas Jimmy, maar ook artikelen uit de flash sale kunnen uitverkocht worden voordat je afrekent

ze stonden nog gewoon in de sale te koop hoor! en hij was nog even online na 13u, maar dan kreeg je bericht ‘dit artikel is niet meer te koop’

Beantwoorden

waah Gebruiker

Lex @ 1 maart 2018 om 13:13

als je die batterijen niet had (willen) bestel(d)(len)dan kun je deze kosteloos weer annuleren

Bedankt! ga ik doen.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:21
    RyanIngenhoest Gebruiker

Snake823 @ 1 maart 2018 om 13:12

Wel een unboxing video delen

Hehe ik zal een fototje op het tweakers forum neerzetten :P Video ben ik te verlegen voor!

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:23
    johnbokhoven Gebruiker

Zou dit de laatste comment worden #afsluiting

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:24
    jimmy page Gebruiker

johnbokhoven @ 1 maart 2018 om 13:23

Zou dit de laatste comment worden #afsluiting

mijn laatste is het alleszins!

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:27
    Blubberbil Gebruiker

R.I.P 1e hunt 2018

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:30
    Krielkip88 Gebruiker

Leuke hunt. Veel boxen. 
    Site niet plat gegaan, soms een klein foutje? Maar het was mooi om te zien dat deze hunt zich vol hield :D

Paar koopjes gedaan. (please doe het in 2 boxen ;))

USB c kabel
    SD kaartjes 
    kleine Box
    bluetooth headset 
    Voucher app ontwikkeling
    Batterijen

TomTom spark
    kitvision

=]

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:32
    Moderator Lex Moderator

Krielkip88 @ 1 maart 2018 om 13:30

Leuke hunt. Veel boxen. 
    Site niet plat gegaan, soms een klein foutje? Maar het was mooi om te zien dat deze hunt zich vol hield :D

Paar koopjes gedaan. (please doe het in 2 boxen ;))

USB c kabel
    SD kaartjes 
    kleine Box
    bluetooth headset 
    Voucher app ontwikkeling
    Batterijen

TomTom spark
    kitvision

=]

Voor jou dus een goede hunt geweest krielkip!
    Geniet er van

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:50
    TomDuyf Gebruiker

Is bekend wanneer de bekendmaking van de Facebook prijsvragen zal plaatsvinden?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:57
    Moderator Bas iBOOD Moderator

TomDuyf @ 1 maart 2018 om 13:50

Is bekend wanneer de bekendmaking van de Facebook prijsvragen zal plaatsvinden?

Dit zal voor het weekend gebeuren, stay tuned! :-)

Beantwoorden

1 maart 2018 om 14:09
    TomDuyf Gebruiker

Bas iBOOD @ 1 maart 2018 om 13:57

Dit zal voor het weekend gebeuren, stay tuned! :-)

Top! Zal geknepen-billen-werk worden

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.